Topic: Discutii - Lucrari Statia Academia Militara (PLS)
1661 posts, 437700 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
- George
-
Posted:
-
Re: Razoare
George
Si cum stam, e plin de apa?
Apropo, daca tot e balamucul asta si se inchide traficul de la Razoare 2 ani - am inteles bine, nu? - n-ar fi de bun simt ca si Primaria sa sape tot pasajul ala?
Intreb...
Si cum stam, e plin de apa?
Apropo, daca tot e balamucul asta si se inchide traficul de la Razoare 2 ani - am inteles bine, nu? - n-ar fi de bun simt ca si Primaria sa sape tot pasajul ala?
Intreb...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Razoare
andrei11
Daca dai tu banul, nici o problema... Oricum 200 metri / 30 metri din ambele pasaje se vor executa acum, dar vor fi nefunctionale pana se vor gasi bani pentru ele. Pot sta asa si 30 ani, nici o problema.
Daca dai tu banul, nici o problema... Oricum 200 metri / 30 metri din ambele pasaje se vor executa acum, dar vor fi nefunctionale pana se vor gasi bani pentru ele. Pot sta asa si 30 ani, nici o problema.
- George
-
Posted:
-
Re: Razoare
George
Da, eu chiar dau banii, platesc o groaza de taxe si impozite, (cel putin) la fel de mult ca cei de pe Mihai Bravu, carora li se construieste un pasaj destul de inutil sau in orice caz nu atat de presant ca cel de la Razoare, unde e jale in fiecare zi, iar ce va fi de acum incolo nici nu vreau sa-mi imaginez...
Desigur, deocamdata ma declar multumit ca imi pot croi loc cu bicicleta, desigur nu pe pistele trasate in bataie de joc de o administratie barbara, ci pe strada.
Daca mai exista dubii, bani sunt, a se vedea micile megalomanii din Pietele Charles de Gaulle si Presei Libere...dar desigur, cartierul Drumul Taberei nu se afla in drumul "socialistului" Oprescu catre vila lui din afara Bucurestiului...
Da, eu chiar dau banii, platesc o groaza de taxe si impozite, (cel putin) la fel de mult ca cei de pe Mihai Bravu, carora li se construieste un pasaj destul de inutil sau in orice caz nu atat de presant ca cel de la Razoare, unde e jale in fiecare zi, iar ce va fi de acum incolo nici nu vreau sa-mi imaginez...
Desigur, deocamdata ma declar multumit ca imi pot croi loc cu bicicleta, desigur nu pe pistele trasate in bataie de joc de o administratie barbara, ci pe strada.
Daca mai exista dubii, bani sunt, a se vedea micile megalomanii din Pietele Charles de Gaulle si Presei Libere...dar desigur, cartierul Drumul Taberei nu se afla in drumul "socialistului" Oprescu catre vila lui din afara Bucurestiului...
- subway guru
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Razoare
subway guru
@Paul:
Pana luni-martzi cotzul ala ar trebui sa fie 'tabula rasa'!!!
Tzine aparatul foto pe zona si da-ne 'update'!
Toate cele bune!
P.S.
Astazi se intrase cu 'piconul' iar tziganii 'ecologizau' zona de resturile de demolare...
'Tziganimea' avea o dotare 'super', mai tare ca a santierului, flexuri, oameni, dube, autogene si 'muschi'!
Doar 'echipamentul de protectie si lucru' le lipsea!
@Paul:
Pana luni-martzi cotzul ala ar trebui sa fie 'tabula rasa'!!!
Tzine aparatul foto pe zona si da-ne 'update'!
Toate cele bune!
P.S.
Astazi se intrase cu 'piconul' iar tziganii 'ecologizau' zona de resturile de demolare...
'Tziganimea' avea o dotare 'super', mai tare ca a santierului, flexuri, oameni, dube, autogene si 'muschi'!
Doar 'echipamentul de protectie si lucru' le lipsea!
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Razoare
subway guru
Activitatea 'intensa' de azi la demolari se explica prin urmatorul 'avertisment verbal' pe puncte:
1. se instaleaza gardul de imprejmuire, sa vedem catzi covrigi se vor mai putea vinde 'prin gard';
2. se taie bransamentele de electrica, apa si canal, sa vedem catzi covrigi se mai pot 'fabrica' ilegal in amplasament;
3. se cheama jandarmii si se arunca toate 'bulendrele' in strada;
4. se intra cu piconul si buldozerul peste tot ce nu e 'evacuat';
5. se trimite 'nota de plata' celor impricinatzi pentru operatiunile enumerate;
6. se cheama 'avocatzii' pentru procese penale si ani grei de pushcarie pentru cei vinovatzi de 'tulburare de posesie' pe terenurile trecute in proprietatea Statului Roman la lucrarea de Utilitate Publica...
La simpla aparitzie a piconului si gardurilor, atmosfera s-a 'inviorat' brusc...
Ceea ce demonstreaza inca o data valabilitatea sloganului 'Daca vrei, potzi!'
P.S.
Au fost 'notificatzi' din primavara sa elibereze locul...dar nesimtzirea 'balcanica' se pare ca nu are alt leac decat ce v-am povestit mai sus...
Activitatea 'intensa' de azi la demolari se explica prin urmatorul 'avertisment verbal' pe puncte:
1. se instaleaza gardul de imprejmuire, sa vedem catzi covrigi se vor mai putea vinde 'prin gard';
2. se taie bransamentele de electrica, apa si canal, sa vedem catzi covrigi se mai pot 'fabrica' ilegal in amplasament;
3. se cheama jandarmii si se arunca toate 'bulendrele' in strada;
4. se intra cu piconul si buldozerul peste tot ce nu e 'evacuat';
5. se trimite 'nota de plata' celor impricinatzi pentru operatiunile enumerate;
6. se cheama 'avocatzii' pentru procese penale si ani grei de pushcarie pentru cei vinovatzi de 'tulburare de posesie' pe terenurile trecute in proprietatea Statului Roman la lucrarea de Utilitate Publica...
La simpla aparitzie a piconului si gardurilor, atmosfera s-a 'inviorat' brusc...
Ceea ce demonstreaza inca o data valabilitatea sloganului 'Daca vrei, potzi!'
P.S.
Au fost 'notificatzi' din primavara sa elibereze locul...dar nesimtzirea 'balcanica' se pare ca nu are alt leac decat ce v-am povestit mai sus...
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Razoare
rosetti61
Ala cu usile de pe colt rezista eroic. Si azi era miscare in parc, se trasasera un fel de fundatii, probabil pentru containerele viitoare ale organizarii de santier, era activitate si in jurul putului din fund, unde nu stiu ce foraj se facea. Maghernitele alea trebuiau sa dispara odata si-o data, ca nu stiu ce mare activitate aveau (usi, piese auto, nu mai stiu ce produse). La limita zonei este complexul de apartamente de lux abandonat, ala mai ramane acolo? intre el si cladirile de pe Panduri se afla o curte cu o casa degradata, pe acolo mai era si o reprezentanta Grundfos, pe vremuri.
Usor, usor, pas-pas vine si comunicatul RATB care va face furtuna in linistea traseelor din zona. Curios ca pe breteaua provizorie de ocolire nu se poate trage temporar si reteaua de troleibuze, nu e distanta mare sa necesite alte cabluri subterane de alimentare, nu afecteaza punctele de injectie, iar in cartier, in zona statiilor, pur si simplu se muta mai incolo, odata cu stalpii. Au putut sa faca la Gorjului nava 2 treaba asta. Daca se inchide traficul pe Razoare, adio 96 la Gara, aveam alta retea nefolosita pe Drumul Sarii si Antiaeriana.
Daca e prea complicata ocolirea santierului, se poate face pentru 96 o bucla inspre Vasile Milea (la intoarcere troleele urmand sa foloseasca racordul tehnic existent), retea temporara prin Piata Leul spre Razoare este exclusa, 69 si 90 vor ocoli pe la Gradina Botanica.
Ala cu usile de pe colt rezista eroic. Si azi era miscare in parc, se trasasera un fel de fundatii, probabil pentru containerele viitoare ale organizarii de santier, era activitate si in jurul putului din fund, unde nu stiu ce foraj se facea. Maghernitele alea trebuiau sa dispara odata si-o data, ca nu stiu ce mare activitate aveau (usi, piese auto, nu mai stiu ce produse). La limita zonei este complexul de apartamente de lux abandonat, ala mai ramane acolo? intre el si cladirile de pe Panduri se afla o curte cu o casa degradata, pe acolo mai era si o reprezentanta Grundfos, pe vremuri.
Usor, usor, pas-pas vine si comunicatul RATB care va face furtuna in linistea traseelor din zona. Curios ca pe breteaua provizorie de ocolire nu se poate trage temporar si reteaua de troleibuze, nu e distanta mare sa necesite alte cabluri subterane de alimentare, nu afecteaza punctele de injectie, iar in cartier, in zona statiilor, pur si simplu se muta mai incolo, odata cu stalpii. Au putut sa faca la Gorjului nava 2 treaba asta. Daca se inchide traficul pe Razoare, adio 96 la Gara, aveam alta retea nefolosita pe Drumul Sarii si Antiaeriana.
Daca e prea complicata ocolirea santierului, se poate face pentru 96 o bucla inspre Vasile Milea (la intoarcere troleele urmand sa foloseasca racordul tehnic existent), retea temporara prin Piata Leul spre Razoare este exclusa, 69 si 90 vor ocoli pe la Gradina Botanica.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Razoare
GAC
Guru, ne spui si noua daca cladirea surprinsa de Paul in pozele 2 si 8, cea lunguiata, cu un etaj si acoperis de tigla (care aparent e parasita) se va demola sau nu?
Oricum, avand in vedere ca e parasita, arata ca naiba.
Guru, ne spui si noua daca cladirea surprinsa de Paul in pozele 2 si 8, cea lunguiata, cu un etaj si acoperis de tigla (care aparent e parasita) se va demola sau nu?
Oricum, avand in vedere ca e parasita, arata ca naiba.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Razoare
autob368
Pai chiar asa se va face. 96 va fi deviat in ambele sensuri prin strada Lt. Nicolae Gaina-Drumul Taberei-Bd. Gral Vasile Milea. Liniile 69 si 90 vor ocoli intr-adevar pe la Gradina Botanica, urmand traseul liniei 61. Linia 91 s-ar putea sa se desfiinteze.
rosetti61 wrote:
Daca e prea complicata ocolirea santierului, se poate face pentru 96 o bucla inspre Vasile Milea (la intoarcere troleele urmand sa foloseasca racordul tehnic existent), retea temporara prin Piata Leul spre Razoare este exclusa, 69 si 90 vor ocoli pe la Gradina Botanica.
Pai chiar asa se va face. 96 va fi deviat in ambele sensuri prin strada Lt. Nicolae Gaina-Drumul Taberei-Bd. Gral Vasile Milea. Liniile 69 si 90 vor ocoli intr-adevar pe la Gradina Botanica, urmand traseul liniei 61. Linia 91 s-ar putea sa se desfiinteze.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Razoare
Dominatrix
autob368 wrote:Sa inteleg ca planul devierilor de circulatie a fost finalizat deja? In acest caz sa ne spuna cineva daca si autobuzele vor fi deviate asemanator troleibuzelor sau vor folosi drumul temporar de la Razoare, schitat de Utilizator anonim aici: viewtopic.php?f=194&t=1999&start=9rosetti61 wrote:
Daca e prea complicata ocolirea santierului, se poate face pentru 96 o bucla inspre Vasile Milea (la intoarcere troleele urmand sa foloseasca racordul tehnic existent), retea temporara prin Piata Leul spre Razoare este exclusa, 69 si 90 vor ocoli pe la Gradina Botanica.
Pai chiar asa se va face. 96 va fi deviat in ambele sensuri prin strada Lt. Nicolae Gaina-Drumul Taberei-Bd. Gral Vasile Milea. Liniile 69 si 90 vor ocoli intr-adevar pe la Gradina Botanica, urmand traseul liniei 61. Linia 91 s-ar putea sa se desfiinteze.
rosetti61 wrote:Nu se poate pune retea temporara pe acea bretea la Razoare sau nu se vrea? Asta e intrebarea...
Curios ca pe breteaua provizorie de ocolire nu se poate trage temporar si reteaua de troleibuze, nu e distanta mare sa necesite alte cabluri subterane de alimentare, nu afecteaza punctele de injectie, iar in cartier, in zona statiilor, pur si simplu se muta mai incolo, odata cu stalpii.
rosetti61 wrote:...iar acum 30 de ani, cand s-a lucrat la metroul din Titan s-a putut pune retea temporara de troleibuz pe o distanta de circa 2 km prin Liviu Rebreanu - Campia Libertatii. Si asta pentru mentinerea unui traseu secundar, spre Barajul Dunarii. In prosperitatea de azi, nu se poate pune o retea pe cateva sute de metri la Razoare, pentru facilitarea accesului spre centru a unui cartier cu o populatie comparabila cu a unui oras maricel de provincie. Uite asa ne "modernizam"...
Au putut sa faca la Gorjului nava 2 treaba asta.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Razoare
subway guru
Totul 'se rade'...se netezeste si apoi se...adanceste!
GAC wrote:
Guru, ne spui si noua daca cladirea surprinsa de Paul in pozele 2 si 8, cea lunguiata, cu un etaj si acoperis de tigla (care aparent e parasita) se va demola sau nu?
Oricum, avand in vedere ca e parasita, arata ca naiba.
Totul 'se rade'...se netezeste si apoi se...adanceste!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Razoare
Utilizator anonim
Sa nu imi ziceti ca va pare rau de cladirile alea si ca vreuna vi se pare monument istoric
Am dat azi o fuga pe acolo, cateva poze mai incolo.
Sa nu imi ziceti ca va pare rau de cladirile alea si ca vreuna vi se pare monument istoric
Am dat azi o fuga pe acolo, cateva poze mai incolo.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Razoare
Dr2005
Apartamentele alea de lux chiar sunt de lux... totul e pavat cu marmură (!), o cameră are suporafaţa cam cât tot apartamentul meu ,,comunist" cu două camere, baia se poate ,,accesa" din ambele dormitoare, având întrerupătoare pentru iluminat la ambele uşi (cred că au fost primele clădiri ,,civile" din România cu facilitatea asta), nu mai zic de dotările băii (căzi cu hidromasaj, suprafaţă cât să montezi un pat acolo dacă e nevoie). Pe piaţa liberă ar valora lejer câteva milioane de euro tot complexul ăla.
Nu e monument istoric, dar e o clădire cu mult lux... de ce nu folosesc pentru organizarea de şantier terenul viran din spate (unde a fost o fabrică?)? Ăla deja e demolat şi curăţat şi nici nu trebuie date despăgubiri de milioane de euro pe el.
Apartamentele alea de lux chiar sunt de lux... totul e pavat cu marmură (!), o cameră are suporafaţa cam cât tot apartamentul meu ,,comunist" cu două camere, baia se poate ,,accesa" din ambele dormitoare, având întrerupătoare pentru iluminat la ambele uşi (cred că au fost primele clădiri ,,civile" din România cu facilitatea asta), nu mai zic de dotările băii (căzi cu hidromasaj, suprafaţă cât să montezi un pat acolo dacă e nevoie). Pe piaţa liberă ar valora lejer câteva milioane de euro tot complexul ăla.
Nu e monument istoric, dar e o clădire cu mult lux... de ce nu folosesc pentru organizarea de şantier terenul viran din spate (unde a fost o fabrică?)? Ăla deja e demolat şi curăţat şi nici nu trebuie date despăgubiri de milioane de euro pe el.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
M5 • Tronsonul Drumul Taberei - Eroilor • Lucrări în 2011-2020
•
Choose destination