Topic: Discutii pana la demararea lucrarilor
40 posts, 23157 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Discutii pana la demararea lucrarilor
Utilizator anonim
Anuntata inca din anul 2008 de pe vremea primarului Adriean Videanu aceasta lucrare nu a inceput nici un ziua de astazi, totusi oficialii din primarie spun ca lucrarile vor incepe anul acesta.
Am atasat si PUZul proiectului. Drumul va incepe in zona Sema Parc, va traversa zona ciurel printr-un pasaj cu mai multe rampe, va ocloli lacul Morii si va ajunge in zona A1 prin spatele centrelor comerciale din Militari.
Anuntata inca din anul 2008 de pe vremea primarului Adriean Videanu aceasta lucrare nu a inceput nici un ziua de astazi, totusi oficialii din primarie spun ca lucrarile vor incepe anul acesta.
Am atasat si PUZul proiectului. Drumul va incepe in zona Sema Parc, va traversa zona ciurel printr-un pasaj cu mai multe rampe, va ocloli lacul Morii si va ajunge in zona A1 prin spatele centrelor comerciale din Militari.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
Tom
Este foarte neclar planul acela, ar trebui pusa o imagine mai mare, arhivata. Din ce imi pot da seama foarte vag, pasajul ar trece peste bd Uverturii undeva prin zona iesirii din oras si merge pe langa raul acela care trece pe langa statia de tratare a apei. Probabil va merge prin spatele statiei de tratare, iar in acest caz Papa Nova va face scandal ca-i tulbura apele si asa tulburi. De acolo nu mai inteleg cum ajunge la autostrada. Oricum, nu cred ca criza se va termina (in Romania) pana in 2011, iar dupa 2012 nu stim ce va fi si daca va mai fi ceva. Daca va fi, sa ne gandim la cat au durat exproprierile la Basarab pentru niste borde(i/l)e, dar sa vedem in zona cum vor face cu terenurile, care costa cam mult si sunt mult mai multe.
Este foarte neclar planul acela, ar trebui pusa o imagine mai mare, arhivata. Din ce imi pot da seama foarte vag, pasajul ar trece peste bd Uverturii undeva prin zona iesirii din oras si merge pe langa raul acela care trece pe langa statia de tratare a apei. Probabil va merge prin spatele statiei de tratare, iar in acest caz Papa Nova va face scandal ca-i tulbura apele si asa tulburi. De acolo nu mai inteleg cum ajunge la autostrada. Oricum, nu cred ca criza se va termina (in Romania) pana in 2011, iar dupa 2012 nu stim ce va fi si daca va mai fi ceva. Daca va fi, sa ne gandim la cat au durat exproprierile la Basarab pentru niste borde(i/l)e, dar sa vedem in zona cum vor face cu terenurile, care costa cam mult si sunt mult mai multe.
- catalinm
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
catalinm
salutare,
Sunt curios daca se va incepe tot proiectul sau numai partea de pasaj suprateran in zona Virtutii-Lacul Morii; comunicatul de presa indica mai degraba varianta 2 care va determina introducerea sensurilor unice pe ambele parti ale Dambovitei in dreptul Semanatoarea-Camine; in acelasi timp se va elimina necesitatea traversarii podului Grozavesti de catre cei care vin din centru pe Splai si merg catre Virtutii; oricum acest circulatia pe acest pod va fi mult usurata de existenta podului Basarab suprapus peste Grozavesti, dar si de largirea celui din urma cu cate 2 benzi pe sens - problema traficului pe Iuliu Maniu nu va fi insa rezolvata, ramanand sufocat de tranzitul catre A1.
Cat despre traseu: el merge la sud de Lacul Morii si apoi urmeaza traseul canalului Arges, traverseaza centura, trecand prin spatele Carrefour Militari si se leaga de autostrada in zona km 14-15; se poate usor vizualiza usor traseul pe Google Earth urmarind reperele de mai sus.
Vor exista 2 pasaje la capete - Splaiul Independentei si A1, si alte 3 intermediare - peste Uverturii (exact la granita dintre sector 6 si comuna Rosu) un al doilea pe la jumatatea distantei pana la centura (peste un viitor drum expres pe directia Nord Sud - a se vedea PUG ul pe pe PMB.ro) si un al treilea peste Centura.
Traseul e liber de constructii mai putin in zona Lacului Morii.
salutare,
Sunt curios daca se va incepe tot proiectul sau numai partea de pasaj suprateran in zona Virtutii-Lacul Morii; comunicatul de presa indica mai degraba varianta 2 care va determina introducerea sensurilor unice pe ambele parti ale Dambovitei in dreptul Semanatoarea-Camine; in acelasi timp se va elimina necesitatea traversarii podului Grozavesti de catre cei care vin din centru pe Splai si merg catre Virtutii; oricum acest circulatia pe acest pod va fi mult usurata de existenta podului Basarab suprapus peste Grozavesti, dar si de largirea celui din urma cu cate 2 benzi pe sens - problema traficului pe Iuliu Maniu nu va fi insa rezolvata, ramanand sufocat de tranzitul catre A1.
Cat despre traseu: el merge la sud de Lacul Morii si apoi urmeaza traseul canalului Arges, traverseaza centura, trecand prin spatele Carrefour Militari si se leaga de autostrada in zona km 14-15; se poate usor vizualiza usor traseul pe Google Earth urmarind reperele de mai sus.
Vor exista 2 pasaje la capete - Splaiul Independentei si A1, si alte 3 intermediare - peste Uverturii (exact la granita dintre sector 6 si comuna Rosu) un al doilea pe la jumatatea distantei pana la centura (peste un viitor drum expres pe directia Nord Sud - a se vedea PUG ul pe pe PMB.ro) si un al treilea peste Centura.
Traseul e liber de constructii mai putin in zona Lacului Morii.
- catalinm
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
catalinm
Apar clarificari:
BILANT 2009 PRIMARIA MUNICIPIULUI BUCURESTI
7. Penetratie Splaiul Independentei – Ciurel – Autostrada Bucuresti-Pitesti lungime 10,0 km, în pregătire pentru execuţie
Fac precizarea ca acest proiect a fost licitat in 2008 si in acelasi an ar fi trebuit sa fie incepute lucrarile dar totul s-a intarziat de catre Videanu, iar apoi blocat de catre oprescu; pana la urma ii va drumul in acest an; mintea romanului cea de pe urma.....
Apar clarificari:
BILANT 2009 PRIMARIA MUNICIPIULUI BUCURESTI
7. Penetratie Splaiul Independentei – Ciurel – Autostrada Bucuresti-Pitesti lungime 10,0 km, în pregătire pentru execuţie
Fac precizarea ca acest proiect a fost licitat in 2008 si in acelasi an ar fi trebuit sa fie incepute lucrarile dar totul s-a intarziat de catre Videanu, iar apoi blocat de catre oprescu; pana la urma ii va drumul in acest an; mintea romanului cea de pe urma.....
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
Utilizator anonim
In 2008 a fost o echipa care fora in zona, din ce spuneau cautau sa vada la ce adancimi este panza din sol. Ma intreb daca sunt bani pentru acest proiect, mai ales ca din ce stiu implica si exproprieri.
In 2008 a fost o echipa care fora in zona, din ce spuneau cautau sa vada la ce adancimi este panza din sol. Ma intreb daca sunt bani pentru acest proiect, mai ales ca din ce stiu implica si exproprieri.
- catalinm
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
catalinm
bani ar fi, primaria cica ar fi ramas cu 300 de mil de euro necheltuiti pe 2009 - pe care ii va pierde - dar bugetul e suficient pe 2010, de aceea oprescu forteaza un pic pe 2010 ca sa cheltuie ce are; avantajul acestui proiect este ca mare parte din traseu merge pe un drum comunal (paralel cu canalul arges) sau pe terenuri agricole (dupa centura); valoare mare de exproprieri va fi in zona lacului morii; totalul ar fi de 15- 20 mil de euro adica cca 20% din valoarea totala a proiectului.
bani ar fi, primaria cica ar fi ramas cu 300 de mil de euro necheltuiti pe 2009 - pe care ii va pierde - dar bugetul e suficient pe 2010, de aceea oprescu forteaza un pic pe 2010 ca sa cheltuie ce are; avantajul acestui proiect este ca mare parte din traseu merge pe un drum comunal (paralel cu canalul arges) sau pe terenuri agricole (dupa centura); valoare mare de exproprieri va fi in zona lacului morii; totalul ar fi de 15- 20 mil de euro adica cca 20% din valoarea totala a proiectului.
- catalinm
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
catalinm
rectific: 300 de mil de lei; suma este cam mare si deaceea nu apare nimic in raportul pe 2009 despre executia bugetara.
rectific: 300 de mil de lei; suma este cam mare si deaceea nu apare nimic in raportul pe 2009 despre executia bugetara.
- adn2377
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
adn2377
Mai stiti ceva de acest proiect?
Eu locuiesc in Crangasi si lucrez in Militari, si zilnic circuland cu 41 vad panoul acela pus de doi ani la intersectie cu datele lucrarii, si de fiecare data ii injur in gand ca nu s-au apucat...
Mai stiti ceva de acest proiect?
Eu locuiesc in Crangasi si lucrez in Militari, si zilnic circuland cu 41 vad panoul acela pus de doi ani la intersectie cu datele lucrarii, si de fiecare data ii injur in gand ca nu s-au apucat...
- Nightwolf
-
Posted:
-
- Tom
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
Tom
Macar portiunea intre Metro Militari sau chiar undeva in zona Apusului pana la Soseaua de Centura ar putea s'o faca pentru moment. Probabil ca grosul problemei vor fi exproprierile din zona Ciurel, unde se vor duce o parte din banii necesari lucrarii.
Din acele imagini nu prea inteleg nimic. Ar trebui sa mai existe locuri de acces, unul ar fi pe undeva in zona Uverturii, pe unde cara acum poterasul masinile, unul pe undeva prin zona capatului lui 106, unul pe la Metro si poate si altele. Macar ar rezolva problema trecutului peste calea ferata la Chiajna unde daca se pune bariera uneori ajunge coada pana la soseaua de centura.
Macar portiunea intre Metro Militari sau chiar undeva in zona Apusului pana la Soseaua de Centura ar putea s'o faca pentru moment. Probabil ca grosul problemei vor fi exproprierile din zona Ciurel, unde se vor duce o parte din banii necesari lucrarii.
Din acele imagini nu prea inteleg nimic. Ar trebui sa mai existe locuri de acces, unul ar fi pe undeva in zona Uverturii, pe unde cara acum poterasul masinile, unul pe undeva prin zona capatului lui 106, unul pe la Metro si poate si altele. Macar ar rezolva problema trecutului peste calea ferata la Chiajna unde daca se pune bariera uneori ajunge coada pana la soseaua de centura.
- anutzy
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
anutzy
Buna
Puteti ,cei care stiti,sa-mi dati mai multe detalii cum va fi acest drum expres in zona Apa Nova,Drumul Ciorogarla,
Stiti cumva daca
- aceasta zona este inundabila,
-la ce distanta e panza freatica
-si daca voi putea trece acest drum expres ca sa ajung de la Apa Nova pe strada Televiziunii?
As vrea sa aflu cat mai multe detalii.
Va multumesc anticipat pentru orice informatie
Buna
Puteti ,cei care stiti,sa-mi dati mai multe detalii cum va fi acest drum expres in zona Apa Nova,Drumul Ciorogarla,
Stiti cumva daca
- aceasta zona este inundabila,
-la ce distanta e panza freatica
-si daca voi putea trece acest drum expres ca sa ajung de la Apa Nova pe strada Televiziunii?
As vrea sa aflu cat mai multe detalii.
Va multumesc anticipat pentru orice informatie
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
Nightwolf
Momentan nu stim daca se mai face....
Momentan nu stim daca se mai face....
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
shoppy
Nu o sa mai poti pe Televiziunii, o sa trebuiasca sa o iei pe Uverturii.
Inundabila nu prea este, ca doar ai talazul dintre Ciurel si Uverturii, iar apoi de la Apa Nova terenul urca lin spre autostrada.
Nu o sa mai poti pe Televiziunii, o sa trebuiasca sa o iei pe Uverturii.
Inundabila nu prea este, ca doar ai talazul dintre Ciurel si Uverturii, iar apoi de la Apa Nova terenul urca lin spre autostrada.
- adyroman
-
Posted:
-
Re: Strapungerea Splaiul Independentei - Ciurel - A1
adyroman
Ai si ceva mai multe detalii? Eu locuiesc in zona, si ce mi se pare foarte util (si rar sau deloc mentionat) in cazul acestui proiect este ca prin traversarea soselei Virtutii se deschide o a doua cale de acces a locuitorilor din zona delimitata de b-dul Uverturii, b-dul Virtutii si Lacul Morii, catre zona de nord a Bucurestiului.
In momentul de fata, toti conducatorii auto din zona respectiva care merg catre Crangasi - Turda trebuie sa iasa pe Virtutii ori pe la intersectia cu Uverturii ori prin intersectia Lujerului; prima varianta, fiind si cea mai scurta, conduce la cozi de masini interminabile pe Uverturii si aproape permanent ambuteiaje in intersectia Uverturii cu Virtutii, avand in vedere ca acolo sunt 6 benzi de circulatie care intra pe sensul catre Crangasi, si doar 2 care ies (intra Uverturii cu 2 benzi, pasajul cu inca 2 benzi si breteaua de langa pasaj care vine de pe Iuliu Maniu cu inca 2 benzi - basca cei care intorc de pe Virtutii de pe celalalt sens de mers). Semaforul e complet inutil, intrucat nerespectarea regulii de pastrare libera a centrului intersectiei si tramvaiele blocate duc la ambuteiaje, urmate de nerespectarea culorilor semaforului.
Momentan nu stim daca se mai face....
Ai si ceva mai multe detalii? Eu locuiesc in zona, si ce mi se pare foarte util (si rar sau deloc mentionat) in cazul acestui proiect este ca prin traversarea soselei Virtutii se deschide o a doua cale de acces a locuitorilor din zona delimitata de b-dul Uverturii, b-dul Virtutii si Lacul Morii, catre zona de nord a Bucurestiului.
In momentul de fata, toti conducatorii auto din zona respectiva care merg catre Crangasi - Turda trebuie sa iasa pe Virtutii ori pe la intersectia cu Uverturii ori prin intersectia Lujerului; prima varianta, fiind si cea mai scurta, conduce la cozi de masini interminabile pe Uverturii si aproape permanent ambuteiaje in intersectia Uverturii cu Virtutii, avand in vedere ca acolo sunt 6 benzi de circulatie care intra pe sensul catre Crangasi, si doar 2 care ies (intra Uverturii cu 2 benzi, pasajul cu inca 2 benzi si breteaua de langa pasaj care vine de pe Iuliu Maniu cu inca 2 benzi - basca cei care intorc de pe Virtutii de pe celalalt sens de mers). Semaforul e complet inutil, intrucat nerespectarea regulii de pastrare libera a centrului intersectiei si tramvaiele blocate duc la ambuteiaje, urmate de nerespectarea culorilor semaforului.
📖 Pagination options