Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiModernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)

 

Topic: DISCUȚII: Reabilitare Pasaj Suprateran Băneasa

222 posts, 46259 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 
 

📖 Pagination options
  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa Mircea G

Nu propun decit rezolvarea sensului Caranfil - Aerogarii si desfintarea acelei curbe penibile . Stiu ca podul este gindit pt cealalta directie  majoritara si are o anume inclinatie si orientare , dar se poate .
Si nu este nevoie de giratoriu deoarece este o intersectie usoara  cu un singur viraj la stinga l la stinga , Serbanescu - Caranfil
Intersectie.jpg (85.67 KB; downloaded 3990 times)

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa Dominatrix

Nu numai ca un sens giratoriu nu ar ajuta acolo, dar parerea mea e ca mai mult ar incurca lucrurile. Sensurile giratorii sunt capabile sa deserveasca numai intersectii cu câte o singura banda pe sens.Construirea de sensuri giratorii pe un bulevard cu mai multe benzi este o solutie aplicabila doar prin exceptie, pentru ca genereaza situatii conflictuale.

Pe de alta parte, problema evidenta este ca giratoriile cu doar o banda nu fac fata la valori mari de trafic. Cu cat valoarea traficului e mai mare, cu atat trebuie sa fie si raza de curbura a giratoriului mai mare, pentru a se permite selectia pe benzi in interiorul giratiei. Evident, raza de curbura nu poate fi oricat de mare din cauza geografiei intersectiei si strazilor din zona. Acesta e motivul pentru care giratoriile nu fac fata la fluxuri mari de trafic. Un sens giratoriu cu mai multe benzi poate functiona bine, daca traficul este reglat de semafoare (asa cum e de exemplu la Piata Charles Dă Gol) si rondul foarte mare, dar atunci practic nu mai este un sens giratoriu.
Lutyk wrote:
pe Floreasca a mai fost linie de tramvai. Circula chiar tramvaiul 5 care acum e pe Vacarescu si de la parculetul Automatica (si el un fost cap de linie de tramvai) pana la actuala gura de metrou aurel vlaicu avea cale de rulare separata de strada.
Pe Floreasca a fost linie de tramvai doar intre 1974 si 1987. Totul e la timpul trecut, fiindca tramvaiul ramane pe traseul actual. Pe Floreasca nu ar avea nici un rost. Propunerea de sensuri unice se refera numai la traficul auto.

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa laurashgeo

Eu ma gandeam la un rond in genul celui de la intrarea de pe autostrada A2 in Bucuresti.
Sau am mai vazut niste ronduri unde cu 50 m inainte intre cele 2 benzi al fiecarui sens apare o bordura si cei ce vor sa iasa pe prima iesire a rondului au o bretea separata si nu mai au de acordat prioritate nimanui. La ceva de genul asta ma gandeam insa pe langa faptul ca desenul facut de mine e groaznic mai e si problema tramvaiului care ar trebui sa mai continue de pe pod pe sus sa traverseze sensul giratoriu si sa coboare in dreptul benzinariei  :D
Ca idee acest tip de rond imi pare foarte bun si eficient insa nu am gasit pe net o poza buna din care sa inteleaga toata lumea despre ce e vorba. M-as bucura sa ma poate ajuta cineva cu o poza sau un desen mai profi.
Intersectie%20Aerogarii-Serbanescu-Caramfil 1.jpg (186.14 KB; downloaded 3869 times)

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa Nightwolf

Nu e viabila solutia, in primul rand din cauza declivitatii drumului. Sistematizarea actuala este perfecta, nu va fi modificata prea curand ... ganditi-va ca nu e un drum plan, drept unde poti aduce orice modificari vrei tu ...

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa telvanni

Si eu sunt de acord cu faptul ca acum este cea mai buna configuratie, dovada e ca intersectia nu pune niciodata probleme traficului.

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa danielstan

Eu cred ca dezbatem un non-issue:
- soferii care ar dori sa vina pe Serbanescu si sa faca stanga pe Caranfil (traseul desenat cu rosu mai jos) pot alege varianta desenata cu albastru mai jos.
Traseul cu rosu  mi se pare un traseu ciudat, pe care l-ar alege sub 1% din soferi.


 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa neoman

Ai perfecta dreptate cu schema, dar probabil ca cei 1% care ar face manevra respectiva nu cunosc zona ca sa stie ca o pot lua pe Stefan Burileanu. Eu am stat 26 de ani in zona si nu am vazut decat foarte rar vreo masina sa intoarca asa.

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa telvanni

De azi se circula asa:
Sensul pe care se  lucra a fost dat in folosinta.
Linia de tramvai e folosita acum pentru sensul de iesire din Bucuresti.
In rest. pe Aerogarii, se lucreaza la statiile liniilor de tramvai.

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa fbsoft

Va salut,
Nu stiu daca e locul potrivit si imi cer scuze in avans... dar am o nedumirire... in IMG00412-20110831-1554.jpg pentru ce sunt acei tarusi????

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa telvanni

fbsoft wrote:
Va salut,
Nu stiu daca e locul potrivit si imi cer scuze in avans... dar am o nedumirire... in IMG00412-20110831-1554.jpg pentru ce sunt acei tarusi????

Se numesc conectori si sunt cupoane (in limbaj de santier) din armatura PC cu rolul de a conecta, adica de a face legatura, intre betonul existent si cel care urmeaza a fi turnat. Fiind vorba de o consolidare prin suprabetonare este vital ca cele doua structuri (cea veche si cea noua) sa conlucreze cat mai bine.
Conectorii se prind in betonul vechi cu substante speciale numite ancore chimice, bineinteles dupa gaurire. Ancorele chimice sunt de regula pe baza de rasini si adera foarte bine atat la betonul uscat cat si la metal, in plus armatura se prinde si cu ajutorul striatiilor specifice.
Sper ca am fost de folos.

Daca esti atent la pozele de la pasajul Pipera vei observa ca acesti conectori sunt deja lasati din fabrica , au fost montati inainte de turnarea grinzilor prefabricate.

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa Nightwolf

Pe scurt, in gaura creata se arunca o fiola care contine respectiva rasina. Cand conectorul este introdus, fiola se sparge, ai cf. principiului lui Arhimede conectorul se "sudeaza" perfect de betonul deja existent. Asa tin minte ca se lucra acum 5 ani, daca am gresit rog sa fiu corectat ...

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa telvanni

Fiola e de fapt o "punga" (cele de la Sika de exemplu)

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa fbsoft

Merci :) intradevar am observat, merci de explicatie, am bagat la tartacuta

telvanni wrote:
fbsoft wrote:
Va salut,
Nu stiu daca e locul potrivit si imi cer scuze in avans... dar am o nedumirire... in IMG00412-20110831-1554.jpg pentru ce sunt acei tarusi????

Se numesc conectori si sunt cupoane (in limbaj de santier) din armatura PC cu rolul de a conecta, adica de a face legatura, intre betonul existent si cel care urmeaza a fi turnat. Fiind vorba de o consolidare prin suprabetonare este vital ca cele doua structuri (cea veche si cea noua) sa conlucreze cat mai bine.
Conectorii se prind in betonul vechi cu substante speciale numite ancore chimice, bineinteles dupa gaurire. Ancorele chimice sunt de regula pe baza de rasini si adera foarte bine atat la betonul uscat cat si la metal, in plus armatura se prinde si cu ajutorul striatiilor specifice.
Sper ca am fost de folos.

Daca esti atent la pozele de la pasajul Pipera vei observa ca acesti conectori sunt deja lasati din fabrica , au fost montati inainte de turnarea grinzilor prefabricate.

 


Re: Reabilitare Pasaj Suprateran Baneasa subway guru

telvanni wrote:
Fiola e de fapt o "punga" (cele de la Sika de exemplu)

Sistemele mai vechi erau cu fiole de sticla... :ugeek:

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 16
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizare sistem rutier și linii de tramvai pe traseul liniei 5 (Aerogării - Sf. Gheorghe)  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use