Infrastructura rutieră din RomâniaLucrări la autostrăzi și drumuri expresA3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)

 

Topic: Tronsonul Bucuresti - Ploiesti

1154 posts, 328336 views
 
Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 83
 
 

📖 Pagination options
Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti aditza

21082011267.jpg (195.8 KB; downloaded 2622 times)


21.05.2008 - 05.10.2012

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti Dominatrix

Cum se vede din maşină Autostrada A3 Bucureşti-Ploieşti

Video pe site'ul Ziarului Financiar: http://www.zf.ro/auto/cum-se-vede-din-m ... eo-8634642

A3 Bucureşti-Ploieşti este probabil una dintre cele mai aşteptate porţiuni de autostradă la care se lucrează în prezent, şi care va fi terminată pe tronsonul Moara Vlăsiei - Ploieşti în luna decembrie a acestui an. Tronsonul doi Bucureşti-Moara Vlăsiei este programat a fi terminat în luna octombrie a anului viitor, în condiţiile în care are un preţ aproape dublu per kilometru decât cel care ajunge la Ploieşti - 9,4 mil. euro faţă de 5,6 mil. euro per kilometru.

Porţiunea filmată începe pe sensul către Centura de Vest după ce s-a traversat podul peste DN1. pe acest sector era asfaltat un sigur sens de mers.

Intrarea pe primul tronson asfaltat din A3 Bucureşti Ploieşti se poate face în momentul de faţă numai din Centura de Vest a Ploieştiului, pe sensul către DN1 - Bucureşti. Intrarea se face pe o porţiune de asfalt, care după câteva zeci de metri se continuă pe un macadam uşor.

După ce drumul face un viraj larg la stânga, începe din nou asfaltul până se ajunge la podul peste DN1 de la Bărcăneşti. Momentan podul este în construcţie, dar fiind aproape terminat, se poate traversa, condiţia este ca maşina să aibă o gardă la sol puţin mai generoasă - în cazul de faţă, trecerea s-a realizat cu un Volkswagen Sharan de generaţie nouă.

Podul de la Bărcăneşti era sectorul cel mai aglomerat de muncitori. Toţi lucrau în ritm accelerat în condiţiile în care acesta trebuie terminat în următoarea lună. "Mai sunt anumite probleme cu exproprierile. Întâi ne-au lăsat să punem schela, după care a trebuit să o mutăm. Sperăm să se rezolve cât mai repede pentru a termina la timp lucrarea", spunea un muncitor de la pod. Pe restul porţiunilor camioanele transportau pietriş iar alte utilaje în aşezau.

Primul sector de 14 km din sensul de la Ploieşti spre Bucureşti este construit de Spedition UMB firmă deţinută de Dorinel Umbrărescu. Acest sector este şi singurul unde s-au efectuat lucrări de asfaltare, având un grad de finalizare de peste 90%, în timp ce pe restul încă se lucrează la fundaţia autostrăzii şi la construcţia de poduri.

Imediat după ce se trece podul începe asfaltul pe ambele sensuri. Asfaltul este turnat până la ultimul strat iar sensurile sunt separate de o porţiune de pietriş. Se mai merg câţiva kilometri, după care se ajunge la primul pod, unde pe sub el se poate şi traversa, aici fiind cel de-al doilea loc pe unde se poate intra pe autostradă, dinspre Centura de Est a Ploieştiului respectiv DN1A. Urmează alţi kilometri de asfalt impecabil, un alt pod terminat. În total am mers pe 10 kilometri de asfalt impecabil şi alţi patru de macadam. Din păcate tronsonul de 14 kilometri se termina într-un şanţ de pământ şi iarbă. De partea cealaltă, firma Euroconstruct continua lucrările.

În contextul în care A3 Bucureşti Ploieşti va fi legată şi la Centura de Vest a Ploieştiului, finalizată anul trecut în regim de autostradă, drumul până pe Valea Prahovei va dura mai puţin de o oră, în condiţiile în care şi prezent de la Ploieşti la Comarnic există un drum cu două benzi pe sens. "Reversul medaliei" îl constituie faptul că odată cu finalizarea autostrăzii mai multe maşini vor ajunge mult mai repede la Comarnic, blocând practic Valea Prahovei.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti telvanni

Deci nu vom circula nici in decembrie 2011

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti danielstan

Dominatrix wrote:
"Reversul medaliei" îl constituie faptul că odată cu finalizarea autostrăzii mai multe maşini vor ajunge mult mai repede la Comarnic, blocând practic Valea Prahovei.

Mare descoperire ziaristica:
- pentru a debloca Valea Prahovei cu o autostrada Bucuresti - Brasov e nevoie intai s-a blocam mai tare cu autostrada Bucuresti - Ploiesti

In mod similar, cresterea duratei de viata baga in faliment firmele de pompe funebre.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti DanCld

Din observatiile mele empirice grosul traficului intre Bucuresti si Ploiesti are ca sursa sau destinatie zona Ploiestiului; cam dupa Campina pe DN1, Valeni pe DN1A si Albesti pe DN1B... traficul in general se subtiaza semnificativ  ;)

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti George

@danielstan: in momentul in care va fi gata si autostrada Bucuresti - Pitesti, absurdul situatiei va deveni atat de evident incat il vor vedea chiar si politicienii romani din elicopter: o autostrada si un drum national cu 2 benzi pe sens dau intr-o sosea cu cate o banda pe sens, care trece prin localitati (Comarnic, Sinaia, Busteni, Azuga, Predeal), o sa iasa un ambuteiaj si un balamuc incat toata lumea va tipa nervoasa dupa autostrada.

Pana atunci, iresponsabilitate si neputinta, specialitatea casei!

@DanCld: Din observatiile mele empirice, foarta multa lume merge la Brasov sau mai departe, pentru a nu uita de hoarda de turisti de pe Valea Prahovei...o sa iasa un mare, mare balamuc, fara autostrada din munti!

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti shoppy

Balamucul deja exista, singura ruta de pe care se poate spune ca ar atrage trafic este Valea Oltului si nu cred ca e cazul ca oameni care merg la Sibiu sa aleaga Valea Prahovei doar ca s-au fact 60km de autostrada intre Bucuresti si Ploiesti, distanta care oricum se parcurge destul de ok pe DN1.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti George

De acord, @shoppy, insa empiric vorbind, nu e exclus ca cineva care sta in sectorul 1 sau 2 sa fie tentat sa o ia pe autostrada, sperand ca trece cumva de Valea Prahovei, iar din Brasov catre Sibiu se merge de regula rezonabil. Valea Oltului in schimb este un lant fara sfarsit de camioane, unde cred ca si cei mai optimisti renunta curand la depasiri.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti shoppy

Cum sa treaca cumva? Eu am fost joi la pranz si am luat coada pentru Busteni la iesirea din Sinaia de am pierdut juma de ora doar sa trec de Busteni.

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti mbdroid

Dominatrix wrote:
În contextul în care A3 Bucureşti Ploieşti va fi legată şi la Centura de Vest a Ploieştiului, finalizată anul trecut în regim de autostradă...

Regim de autostrada cu intersectii in sens giratoriu?
Asta e la fel ca aia de acum doi ani parca, atunci cand era plin de stiri ca centura Lugoj a fost terminata in regim de autostrada(desi in realitate are o singura banda/sens).

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti George

shoppy wrote:
Cum sa treaca cumva? Eu am fost joi la pranz si am luat coada pentru Busteni la iesirea din Sinaia de am pierdut juma de ora doar sa trec de Busteni.


Dar de Sinaia - Poiana Tapului (nu Busteni!) intr-o ora ce parere ai? Scenariu de vara frecvent...deci poate se vor apuca totusi de autostrada aia, macar ca lungimea cozii de masini o sa-i racaie pe retina cand se uita spre "prostii din vale" din elicopter...(greu de crezut, dar speranta moare ultima!  :lol: )

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti telvanni

George wrote:
in momentul in care va fi gata si autostrada Bucuresti - Pitesti, absurdul situatiei va deveni atat de evident incat il vor vedea chiar si politicienii romani din elicopter: o autostrada si un drum national cu 2 benzi pe sens dau intr-o sosea cu cate o banda pe sens, care trece prin localitati


Vezi ca la Ploiesti poti sa te Pitesti dar la Pitesti nu prea poti sa te Ploiesti!

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti danielstan

Sa ma explic:
- autostrada Bucuresti - Brasov e necesara
- ea nu se poate face dintr-un foc, deci se face pe sectiuni
- cand se inaugureaza o sectiune (de exemplu Bucuresti - Ploiesti) este INEVITABIL ca la capatul dinspre Ploiesti sa se produca ambuteiaje datorate trecerii de la autostrada la DN cu 1 banda pe sens - aici este remarca malitioasa si fara sens a ziaristilor.
Retoric: se poate evita situatia respectiva? Poate tara sa astepte 10 ani ca sa se construiasca toata autostrada Bucuresti - Brasov si sa i se dea drumul dintr-un foc pe toata lungimea ei?
- cand se vor termina de construit toate sectiunile se vor termina si ambuteiajele de la capetele sectiunilor

 


Re: Lucrarile la autostrada Bucuresti-Ploiesti shoppy

La Ploiesti nu o sa fie ambuteiaje ca autostrada se termina in centura care deja are 2 benzi pe sens, iar pe Valea Prahovei blocajele nu apar acolo unde se trece de la 2 benzi la o singura banda pe sens, adica Breaza Cartier Nistoresti, ci la traversarea localitatilor aglomerate cu o singura banda pe sens, adica Busteni si Comarnic.
Deci blocajele o sa fie tot acolo, la Comarnic si Busteni, doar ca o sa ajungem la Ploiesti mai rapid si fara toate intersectiile alea extrem de periculoase de pe DN1.

 


Go to page:  1  ... 11 12 13 14 15 16 17  ... 83
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: A3 (București - Ploiești - Brașov - Tg. Mureș - Turda - Borș)  • 
Choose destination

Since our 2404 forum members have written 432364 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use