Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
2095 posts, 520002 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
andrei11
Numai 1 si 2 se considera macaze ? A si B nu ?
Si apropo, statia notata cu "????" cui îi foloseste ?
bercenicity wrote:
Din caietul de sarcini avem modificari la reteaua de tramvai:
Numai 1 si 2 se considera macaze ? A si B nu ?
Delfinului.jpg (90.06 KB; downloaded 7589 times)
Si apropo, statia notata cu "????" cui îi foloseste ?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Dominatrix
Andrei11, scuze, ai dreptate, mi-a scapat din vedere breteaua aceea. Vroiam sa zic 2 bretele, nu 2 macaze.
Andrei11, scuze, ai dreptate, mi-a scapat din vedere breteaua aceea. Vroiam sa zic 2 bretele, nu 2 macaze.
ByOnu wrote:Totusi, presupunem ca soferii RATB nu sunt 'cofetari'...
Si daca 'pica' pe dreapta autobuzul? Cum mai urca?
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
cornel001
Mai, indiferent cum fac, vreau sa faca naibii sa fie toata intersectia in plan drept, inclusiv linia de tramvai, ca sa treaca tot traficul mai fluid prin intersectie. Si nu numai aici, ci in toate intersectiile unde se reabiliteaza, inclusiv pe Rebreanu.
Exemplu nu perfect, dar ceva mai pozitiv : 1 Decembrie 1918. Negativ: zona Dristor.
Mai, indiferent cum fac, vreau sa faca naibii sa fie toata intersectia in plan drept, inclusiv linia de tramvai, ca sa treaca tot traficul mai fluid prin intersectie. Si nu numai aici, ci in toate intersectiile unde se reabiliteaza, inclusiv pe Rebreanu.
Exemplu nu perfect, dar ceva mai pozitiv : 1 Decembrie 1918. Negativ: zona Dristor.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Dr2005
Tehnic imposibil, că e curbă şi îi trebuie supraînălţare, că altfel, în câteva luni ajunge ca cea a lui 41 de la Braşov.
cornel001 wrote:
sa fie toata intersectia in plan drept, inclusiv linia de tramvai
Tehnic imposibil, că e curbă şi îi trebuie supraînălţare, că altfel, în câteva luni ajunge ca cea a lui 41 de la Braşov.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
cornel001
Ok, atunci sa faca pantele de traversare a liniei cat mai lungi si la unghi cat mai mic, adica cat mai putin abrupte. Adica nu cum au facut la Dristor.
Ok, atunci sa faca pantele de traversare a liniei cat mai lungi si la unghi cat mai mic, adica cat mai putin abrupte. Adica nu cum au facut la Dristor.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
bercenicity
E o greseala in text. In clarificarile ulterioare se ridica problema asta si se specifica ca e vorba de 5 + 5 schimbatoare.
Cel putin autobuzelor.
In plus sunt peroane de tramvai+autobuz si inaintea bifurcatiei Iancului/Pantelimon in ambele sensuri. (actuala statie pentru 46+55 din intersectie sens spre centru nu mai exista in proiect)
Dominatrix wrote:
Oricum, undeva e o eroare fie in scheme, fie in text. Conform schemelor, in total proiectul presupune:Conform textului, in schimb, avem:
- 5 schimbatoare intrare,
- 5 schimbatoare iesire,
- 5 traversari T4 (sau 2 traversari T8 si o traversare T4, in cazul de fata tot aia e).
Deci e o greseala undeva.
- 8 schimbatoare intrare,
- 6 schimbatoare iesire
- 5 traversari T4 (sau o traversare T4 si 2 traversari T8).
E o greseala in text. In clarificarile ulterioare se ridica problema asta si se specifica ca e vorba de 5 + 5 schimbatoare.
andrei11 wrote:
Si apropo, statia notata cu "????" cui îi foloseste ?
Cel putin autobuzelor.
In plus sunt peroane de tramvai+autobuz si inaintea bifurcatiei Iancului/Pantelimon in ambele sensuri. (actuala statie pentru 46+55 din intersectie sens spre centru nu mai exista in proiect)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Dominatrix
bercenicity wrote:Am inteles, mersi de precizare. Totusi, cu privire la acest proiect, mi se pare bizar (ca sa nu zic altfel) ca in proiect nu este inclus tronsonul pe Pantelimon intre Iancului si Ferdinand. E aiurea sa refaci numai trei sferturi din lungimea arterei, iar restul sa il lasi in starea lui naturala distrusa, desi e adevarat ca acolo linia a mai fost carpita acum 2-3 ani cand s-a circulat la paleta o perioada folosind kalifoniene superpozabile.
E o greseala in text. In clarificarile ulterioare se ridica problema asta si se specifica ca e vorba de 5 + 5 schimbatoare.
- GAC
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
GAC
In ce a pus guru intr-un post anterior, mi s-a parut strigator la cer costul lucrarii, 247 milioane RON. Asta e costul, sau ma insel eu?
De asemenea, nu vad data de incepere a lucrarilor. Exista vreo sansa sa inceapa anul asta?
In ce a pus guru intr-un post anterior, mi s-a parut strigator la cer costul lucrarii, 247 milioane RON. Asta e costul, sau ma insel eu?
De asemenea, nu vad data de incepere a lucrarilor. Exista vreo sansa sa inceapa anul asta?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Dominatrix
Nu e nici o greseala, pretul din anuntul de atribuire postat acolo este cel corect. Oricum, cand a fost expediat anuntul de participare, toata lucrarea ar fi costat estimativ vreo 68 de milioane de euro, deci "pretul final" e destul de bun.
Lucrarile incep dupa ce se da ordinul de incepere (evident), care dupa cum s-a mai zis, se va da in cel mult o luna de zile.
Nu e nici o greseala, pretul din anuntul de atribuire postat acolo este cel corect. Oricum, cand a fost expediat anuntul de participare, toata lucrarea ar fi costat estimativ vreo 68 de milioane de euro, deci "pretul final" e destul de bun.
Lucrarile incep dupa ce se da ordinul de incepere (evident), care dupa cum s-a mai zis, se va da in cel mult o luna de zile.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Chev Celios
Da in fata Spitalului Sf.Pantelimon exista o lucrare a celor de la RADET, care ocupa 2 din cele trei benzi de circulatie.Va dati seama daca mai se vine si cu lucrarile la tramvai ce o sa fie prin acea zona ca trafic.
Da in fata Spitalului Sf.Pantelimon exista o lucrare a celor de la RADET, care ocupa 2 din cele trei benzi de circulatie.Va dati seama daca mai se vine si cu lucrarile la tramvai ce o sa fie prin acea zona ca trafic.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Chev Celios
Chev Celios wrote:
Da in fata Spitalului Sf.Pantelimon exista o lucrare a celor de la RADET, care ocupa 2 din cele trei benzi de circulatie.Va dati seama daca mai se vine si cu lucrarile la tramvai ce o sa fie prin acea zona ca trafic.
Picture 035.jpg (155.15 KB; downloaded 7121 times)
Picture 036.jpg (142.62 KB; downloaded 7118 times)
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Sava6115-6315
Ca sa fiu putin ironic la adresa celor de la ratb pot zice ca dupa inceperea acestor lucrari vor avea tramvaie in plus!!
Nu cred ca se vor complica cei din conducere sa faca trasee intortocheate in intersectia Iancului... Presupun ca 55 il vor scurta pana la Iancului, sau il vor suspenda caci pe pache e dublat de autobuze!
Iar - 46 suspendat! Totusi exista bucla de la Gara Obor care e abandonata si ar putea fi folosita.... eventual 46...pentru 14 nu prea ajuta...
Ca sa fiu putin ironic la adresa celor de la ratb pot zice ca dupa inceperea acestor lucrari vor avea tramvaie in plus!!
Nu cred ca se vor complica cei din conducere sa faca trasee intortocheate in intersectia Iancului... Presupun ca 55 il vor scurta pana la Iancului, sau il vor suspenda caci pe pache e dublat de autobuze!
Iar - 46 suspendat! Totusi exista bucla de la Gara Obor care e abandonata si ar putea fi folosita.... eventual 46...pentru 14 nu prea ajuta...
- sage
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
sage
Daca te referi la Sos Pantelimon intre Ferdinand si Electroaparataj, atunci nu cred ca puteau justifica refacerea la doar cativa ani de la niste lucrari destul de importante. In plus si poate asta a fost factorul decisiv, nu cred ca e intelept sa lucrezi pe doua sosele paralele in acelasi timp.
De semnalat ca soseaua pe aceasta bucata e plina de gropi si ma astept sa intre in reparatii pana la iarna...
Inca ceva, la anul, pe Pantelimon, in zona Electroaparataj o sa se lucreze la linia de tramvai, sistemul rutier, dar si la Mega Mall http://www.zf.ro/proprietati/langa-stadionul-national-arena-va-fi-construit-un-mall-de-sapte-hectare-vezi-cum-va-arata-mega-mall-ul-de-pe-platforma-electroaparataj-galerie-foto-8700248
Daca cineva imi poate imprumuta niste dopuri de urechi raman recunoascator ca am balconul chiar acolo...
Dominatrix wrote:bercenicity wrote:
Totusi, cu privire la acest proiect, mi se pare bizar (ca sa nu zic altfel) ca in proiect nu este inclus tronsonul pe Pantelimon intre Iancului si Ferdinand
Daca te referi la Sos Pantelimon intre Ferdinand si Electroaparataj, atunci nu cred ca puteau justifica refacerea la doar cativa ani de la niste lucrari destul de importante. In plus si poate asta a fost factorul decisiv, nu cred ca e intelept sa lucrezi pe doua sosele paralele in acelasi timp.
De semnalat ca soseaua pe aceasta bucata e plina de gropi si ma astept sa intre in reparatii pana la iarna...
Inca ceva, la anul, pe Pantelimon, in zona Electroaparataj o sa se lucreze la linia de tramvai, sistemul rutier, dar si la Mega Mall http://www.zf.ro/proprietati/langa-stadionul-national-arena-va-fi-construit-un-mall-de-sapte-hectare-vezi-cum-va-arata-mega-mall-ul-de-pe-platforma-electroaparataj-galerie-foto-8700248
Daca cineva imi poate imprumuta niste dopuri de urechi raman recunoascator ca am balconul chiar acolo...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Dominatrix
La fel s-ar fi putut face si pe Pantelimon intre Electroaparataj si Ferdinand, daca s-ar fi vrut.
Este foarte adevarat ca ar fi fost un dezastru ca portiunea respectiva sa intre in modernizare in acelasi timp cu Iancului, dar s-ar fi putut lucra alternativ, adica se apucau de Iancului dupa ce terminau pe Pantelimon, sau invers.
sage wrote:Acelasi argument ar putea fi invocat si pentru Liviu Rebreanu, unde calea de rulare a fost refacuta pe portiuni pe aproape intreaga lungime a bulevardului intre 1997 si 2003. Cu toate astea, calitatea acelei lucrari (sau mai precis, carpeli) s-a vazut, si vad ca totusi acolo au inceput lucrari de refactie serioase. Un alt exemplu este strada Berzei intre Virgiliu si Plevnei, unde s-au facut lucrari serioase la linia de tramvai in 2003 pentru a fi scoasa complet anul trecut cand au inceput lucrarile la diametrala.
Daca te referi la Sos Pantelimon intre Ferdinand si Electroaparataj, atunci nu cred ca puteau justifica refacerea la doar cativa ani de la niste lucrari destul de importante. In plus si poate asta a fost factorul decisiv, nu cred ca e intelept sa lucrezi pe doua sosele paralele in acelasi timp.
De semnalat ca soseaua pe aceasta bucata e plina de gropi si ma astept sa intre in reparatii pana la iarna..
La fel s-ar fi putut face si pe Pantelimon intre Electroaparataj si Ferdinand, daca s-ar fi vrut.
Este foarte adevarat ca ar fi fost un dezastru ca portiunea respectiva sa intre in modernizare in acelasi timp cu Iancului, dar s-ar fi putut lucra alternativ, adica se apucau de Iancului dupa ce terminau pe Pantelimon, sau invers.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination