Topic: Ucraina - Kharkov
59 posts, 35718 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Tom
Vagonul la care se refera Dr2005 este RVZ-6 si nu MTV-82. Vagonul utilitar pare insa a fi MTV-82. Celalalt se observa ca difera putin si este RVZ-6. Iata o alta fotografie cu RVZ-6 din orasul Kazan din Rusia. Autor: Dr.Sternol.
Sursa: Railfaneurope.net
Vagonul la care se refera Dr2005 este RVZ-6 si nu MTV-82. Vagonul utilitar pare insa a fi MTV-82. Celalalt se observa ca difera putin si este RVZ-6. Iata o alta fotografie cu RVZ-6 din orasul Kazan din Rusia. Autor: Dr.Sternol.
Sursa: Railfaneurope.net
Kazan 3172 (RVZ-6)
Foto: Dr.Sternol
Sursa: Railfaneurope.net
Foto: Dr.Sternol
Sursa: Railfaneurope.net
Kazan 3172_1.jpg (133.28 KB; downloaded 8832 times)
- Aron
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Aron
, sine modernizate si un tramvai cu pantograf din 1900 toamna, si observ ca circula cu pasageri, prima oara am crezut ca se duce la o expozitiede tramvaie vechi, dar dupa am vazut ca scria IKEA pe el .....ce pacat din poze sse vede ca linia a fost modernizata de curand chiar numai au alte tramvaie??
, sine modernizate si un tramvai cu pantograf din 1900 toamna, si observ ca circula cu pasageri, prima oara am crezut ca se duce la o expozitiede tramvaie vechi, dar dupa am vazut ca scria IKEA pe el .....ce pacat din poze sse vede ca linia a fost modernizata de curand chiar numai au alte tramvaie??
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Dr2005
La descrierea pozei alb-negru scria MTV-82, aşa că am luat de bună informaţia.
Rusia nu e o republică consumistă, iar fabricile de tramvaie abia fac faţă la cererea actuală (deşi câteva sisteme s-au închis, dar mult mai puţine faţă de cele de troleibuz, care s-au închis şi se închid în continuare în număr mare, o dată ce crapă ZiU-urile din dotare, probabil din simplul motiv că Trolza (ex-ZiU) e cam singurul producător rămas în Rusia). Dacă tramvaiele merg bine, de ce să le înlocuiască?
Despre RVZ-6 (cu accelerator şi boghiu copiat după Tatra, deci PCC): http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0% ... 0.BA.D0.B8 (Ruski only, dar se rezolvă cu Google Translate).
Tom wrote:
Vagonul la care se refera Dr2005 este RVZ-6 si nu MTV-82.
La descrierea pozei alb-negru scria MTV-82, aşa că am luat de bună informaţia.
Copy of tra.PNG (174.65 KB; downloaded 8817 times)
dj_exemplar wrote:
chiar numai au alte tramvaie
Rusia nu e o republică consumistă, iar fabricile de tramvaie abia fac faţă la cererea actuală (deşi câteva sisteme s-au închis, dar mult mai puţine faţă de cele de troleibuz, care s-au închis şi se închid în continuare în număr mare, o dată ce crapă ZiU-urile din dotare, probabil din simplul motiv că Trolza (ex-ZiU) e cam singurul producător rămas în Rusia). Dacă tramvaiele merg bine, de ce să le înlocuiască?
Despre RVZ-6 (cu accelerator şi boghiu copiat după Tatra, deci PCC): http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0% ... 0.BA.D0.B8 (Ruski only, dar se rezolvă cu Google Translate).
- Tom
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Tom
Descrierea pozei, ca si informatia despre autor, este pusa de mine. Deci greseala e a mea, nu a autorului. Scuze! Voi face acum modificarea.
Descrierea pozei, ca si informatia despre autor, este pusa de mine. Deci greseala e a mea, nu a autorului. Scuze! Voi face acum modificarea.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Tom
Alte imagini vechi din Kharkov (Kharkiv dupa ucrainieni), probabil din anii '70-'80.
Foto: Bohdan Turzanski
Un tramvai sovietic, nu stiu ce tip este, ceva asemanator este expus si la Cernauti, dar acolo nu mai exista tramvaie.
Vagoane stropitoare, nu stiu din ce model sunt facute.
Vagon de transportat materiale
Locomotiva si vagoane de marfa (probabil ceva cum era la Oradea cu vagoane de tren pe linia de tramvai
Acelasi tramvai sovietic dela inceput cu o remorca de marfa, ceva in stilul URAC
Alte imagini vechi din Kharkov (Kharkiv dupa ucrainieni), probabil din anii '70-'80.
Foto: Bohdan Turzanski
Foto: Bohdan Turzanski
Kharkiv 257.jpg (51.94 KB; downloaded 8756 times)
Foto: Bohdan Turzanski
Kharkiv LM-1.jpg (63.67 KB; downloaded 8755 times)
Foto: Bohdan Turzanski
Kharkiv LM-3.jpg (81.66 KB; downloaded 8753 times)
Foto: Bohdan Turzanski
Kharkiv x_8.jpg (81.39 KB; downloaded 8754 times)
Foto: Bohdan Turzanski
Kharkiv x_9.jpg (53.15 KB; downloaded 8930 times)
Foto: Bohdan Turzanski
Kharkiv x_10.jpg (63.44 KB; downloaded 8757 times)
- Aron
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Aron
Re vin cu o informatie nooua...mai exact, cum spuneam si inainte se desfasoara inlocuirea autobuzelor de talie mica cu cea mijlocie si mare iar in aceste categorii se incadreaza:
Setra S215UL
MAN NL202
Si din uzina prorpie ZAZ A07A si BPGDAN A092:
Si BOGDAN A601:
De mentionat ca autobuzele SETRA alaturi de Ikarus sunt folosite pentru liniile preorasenesti, in cazul asta in "judetul" respectiv nu exista un sat fara o linie care sa treaca pe acolo sa faca legatura cu orasul, cum de altfel este si la trenuri, au un fel de tren usor care merge numai in satele din judetul respectiv(nu toate satele dar majoritatea si cele mai solicitate). Iar in Kharkov este o linie care trece prin oras facand opriri in punctele principale(aeroport, gara etc....). Este mai mic decat Bucurestiul dar are un parc circulant mai complex decat acestea, iar reteaua de troleibuze acopera cea mai mare suprafata....
O sa ma apuc sa va povestesc si despre locomitevel si vagoane peste vreo o saptamana
sursa :
http://gortransport.kharkov.ua/
Re vin cu o informatie nooua...mai exact, cum spuneam si inainte se desfasoara inlocuirea autobuzelor de talie mica cu cea mijlocie si mare iar in aceste categorii se incadreaza:
Setra S215UL
MAN NL202
Si din uzina prorpie ZAZ A07A si BPGDAN A092:
Si BOGDAN A601:
De mentionat ca autobuzele SETRA alaturi de Ikarus sunt folosite pentru liniile preorasenesti, in cazul asta in "judetul" respectiv nu exista un sat fara o linie care sa treaca pe acolo sa faca legatura cu orasul, cum de altfel este si la trenuri, au un fel de tren usor care merge numai in satele din judetul respectiv(nu toate satele dar majoritatea si cele mai solicitate). Iar in Kharkov este o linie care trece prin oras facand opriri in punctele principale(aeroport, gara etc....). Este mai mic decat Bucurestiul dar are un parc circulant mai complex decat acestea, iar reteaua de troleibuze acopera cea mai mare suprafata....
O sa ma apuc sa va povestesc si despre locomitevel si vagoane peste vreo o saptamana
sursa :
http://gortransport.kharkov.ua/
- Aron
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Aron
De pe acelasi site, am gasit o poza cu locomotiva mea preferata.
Este vorba de VL82m-60. In majoritatea cazurilor, locomotivele din grupa VL sunt folosite la marfa, fiind inlocuite la pasageri de locomotivele din grupa CS, dar exista si mici exceptii....
P.S Observati "MURDARIA" din gara..
De pe acelasi site, am gasit o poza cu locomotiva mea preferata.
Este vorba de VL82m-60. In majoritatea cazurilor, locomotivele din grupa VL sunt folosite la marfa, fiind inlocuite la pasageri de locomotivele din grupa CS, dar exista si mici exceptii....
P.S Observati "MURDARIA" din gara..
- Aron
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Aron
Scula Romaneasca....Vreau sa zic ca desi sunt ani buni de cand sunt in circulatie, din pucnt de vedere tehnic aceste trolebuze o duc foarte bine, dar si la capitoll estetic stau bine..iar locuitorii sunt multumiti de el
Cam asa arata si la noi odata....
Past
Present:
Scula Romaneasca....Vreau sa zic ca desi sunt ani buni de cand sunt in circulatie, din pucnt de vedere tehnic aceste trolebuze o duc foarte bine, dar si la capitoll estetic stau bine..iar locuitorii sunt multumiti de el
Cam asa arata si la noi odata....
Past
kht_dac217__143_19891008_x1.jpg (56.65 KB; downloaded 8456 times)
Present:
kht_dac217__233_20040912_x1.jpg (130.23 KB; downloaded 8460 times)
- Aron
-
Posted:
-
- Aron
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Aron
Mai vin cu informatii si anume ca:
Pe linia preoraseneasca 54 s-au (re)bagat ikarusuri...care au fost cosmetizate....a se observa perdelele din salon:
A 2-a informatie:
S-au achizitionat cate Mercedesuri 0350 care circula pe linia 88e:
Aceasta linie este o linie expres ce face legatura intre centrul orasului si un cartier periferic, Alecseevka.....ceva de genu linia 368 doar cu mai putine statii
Si mi-a zis cineva ca marea problema la toate autobuzele din oras este afisajl....nu s-a putut gasi un soft care sa afiseze linia si unde circula aceasta din cauza limbii...cel putin la Mercedes-uri apareau semne "chinezesti" nicidecum linia si capatul acestuia....
Mai vin cu informatii si anume ca:
Pe linia preoraseneasca 54 s-au (re)bagat ikarusuri...care au fost cosmetizate....a se observa perdelele din salon:
A 2-a informatie:
S-au achizitionat cate Mercedesuri 0350 care circula pe linia 88e:
Aceasta linie este o linie expres ce face legatura intre centrul orasului si un cartier periferic, Alecseevka.....ceva de genu linia 368 doar cu mai putine statii
Si mi-a zis cineva ca marea problema la toate autobuzele din oras este afisajl....nu s-a putut gasi un soft care sa afiseze linia si unde circula aceasta din cauza limbii...cel putin la Mercedes-uri apareau semne "chinezesti" nicidecum linia si capatul acestuia....
- Aron
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Aron
Parcul de troleibuze de care dispune orasul la data de 01.01.2012 este urmatorul:
LAZ-E301:
Nr. de masini: 52
Indicative: 2201-2226, 3201-3226
ROCAR-E217:
Nr. de masini: 28
Indicative: 1001-1008, 3001-3028
cele 8 din seria 1001-1008 au fost casate.
ZIU-683:
Nr. de masini: 7
Indicative: 1101-1109. 2101-2106, 3101-3109
In circulatie mai sunt doar cele din seria 31xx
DAC-217E:
Nr. de masini: 4
Indicative: 120-150, 220-239, 3050-3058
In circulatie mai sunt doar: 227, 3055, 3056, 3057...care si acestea stau mai mult prin depouri.
UMZ-T1:
Nr. de masini: 44
Indicative: 1201-1222, 2001-20047
ZIU-682:
Nr. de masini: 178
Indicative: 56-77, 100-107, 201-499, 501-700, 710-889, 909-990, 2301-2351, 3301-3339
Aici nu stiu inca cate s-au casat, cate sunt in circulatie si cate sunt gata de casare.
Parcul de troleibuze de care dispune orasul la data de 01.01.2012 este urmatorul:
LAZ-E301:
Nr. de masini: 52
Indicative: 2201-2226, 3201-3226
ROCAR-E217:
Nr. de masini: 28
Indicative: 1001-1008, 3001-3028
cele 8 din seria 1001-1008 au fost casate.
ZIU-683:
Nr. de masini: 7
Indicative: 1101-1109. 2101-2106, 3101-3109
In circulatie mai sunt doar cele din seria 31xx
DAC-217E:
Nr. de masini: 4
Indicative: 120-150, 220-239, 3050-3058
In circulatie mai sunt doar: 227, 3055, 3056, 3057...care si acestea stau mai mult prin depouri.
UMZ-T1:
Nr. de masini: 44
Indicative: 1201-1222, 2001-20047
ZIU-682:
Nr. de masini: 178
Indicative: 56-77, 100-107, 201-499, 501-700, 710-889, 909-990, 2301-2351, 3301-3339
Aici nu stiu inca cate s-au casat, cate sunt in circulatie si cate sunt gata de casare.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Aron
Un alt MAN NL202 donat din Germania......nici macar nu a fost decolantier noutat de reclama care, bineinteles, e in germana.
In fundal se vede ridicarea unui cartier nou + construirea unui metrou pe "corp deschis"
Un alt MAN NL202 donat din Germania......nici macar nu a fost decolantier noutat de reclama care, bineinteles, e in germana.
In fundal se vede ridicarea unui cartier nou + construirea unui metrou pe "corp deschis"
- Aron
-
Posted:
-
Re: Ucraina - Kharkov
Aron
Am uitat sa mentionez ca unele ZIU-uri au fost modernizate....modernizarea constand in ceva de genul V3A-93 pentru linia 41....acestea li s-a pus modelul, ca nume, ZIU-682G
Am uitat sa mentionez ca unele ZIU-uri au fost modernizate....modernizarea constand in ceva de genul V3A-93 pentru linia 41....acestea li s-a pus modelul, ca nume, ZIU-682G
- Aron
-
Posted:
-
📖 Pagination options