Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului
2095 posts, 520496 views
📖 Pagination options
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
rosetti61
Iar liniile din zona - 55 desfiintat, 14 la Obor, la fel cu 46 ce probabil il vor prelungi pe pasaj, asa cum aveau de gand; cu 36 e mai delicat - daca nu se apuca si de Muncii va suferi o deviere chinuita pe Ferdinand - Calarasilor, altfel se va opri si el in zona Oborului. Avand liniile de autobuze care circula pe acolo, nu se vor mai obosi sa mai puna ceva in plus, macar intre Foisorul de Foc si Granitul (614, 379 sau cum le va veni mai usor).
Iar liniile din zona - 55 desfiintat, 14 la Obor, la fel cu 46 ce probabil il vor prelungi pe pasaj, asa cum aveau de gand; cu 36 e mai delicat - daca nu se apuca si de Muncii va suferi o deviere chinuita pe Ferdinand - Calarasilor, altfel se va opri si el in zona Oborului. Avand liniile de autobuze care circula pe acolo, nu se vor mai obosi sa mai puna ceva in plus, macar intre Foisorul de Foc si Granitul (614, 379 sau cum le va veni mai usor).
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Dominatrix
Devierile de trasee vor urma principiul incetatenit de cativa ani buni: "Cat mai putina munca, cat mai multa motorina". Beneficiile pentru calatori ocupa un loc secundar.
Cred ca cea mai putin "stresanta" varianta, care nu s-ar impiedica nici de viitoarele lucrari de la Muncii ar fi:
Devierile de trasee vor urma principiul incetatenit de cativa ani buni: "Cat mai putina munca, cat mai multa motorina". Beneficiile pentru calatori ocupa un loc secundar.
Cred ca cea mai putin "stresanta" varianta, care nu s-ar impiedica nici de viitoarele lucrari de la Muncii ar fi:
- 14 traseu circular in sens trigonometric Sf. Vineri - Traian - Ferdinand - Ziduri Mosi - Colentina - Mosilor - Sf. Vineri.
- completat de alt traseu in sens orar (sa ii dea ce indicativ vor): Sf. Vineri - Mosilor - Colentina - Ziduri Mosi - Ferdinand - Traian - Sf. Vineri.
- 36 scurtat Pipera - Gara Obor
- 46: comasat cu 55 pe traseul Banu Manta - Obor - Piata Iancului - Pache - Foisor - Traian - Calarasi - Sf. Vineri.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
ByOnu
Sa te auda Dumnezeu... pardon, autoritatile...
Utilizator anonim wrote:
Pantelimon - cale proprie cu sistem green track, ca pe Timisoara doar ca iarba va fi putin mai sus.
Sa te auda Dumnezeu... pardon, autoritatile...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Dominatrix
Daca ai fi citit studiul de fezabilitate pe care l-am pus in pagina anterioara a topicului, ai fi observat ca si acolo scria exact acelasi lucru (cale proprie pe Iancului, cu posibilitatea folosirii ei si de catre autobuze, si green track pe Pantelimon), deci nu e nici o surpriza.
Daca ai fi citit studiul de fezabilitate pe care l-am pus in pagina anterioara a topicului, ai fi observat ca si acolo scria exact acelasi lucru (cale proprie pe Iancului, cu posibilitatea folosirii ei si de catre autobuze, si green track pe Pantelimon), deci nu e nici o surpriza.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
andrei11
Intrebare - cu caracter general - Si cum se face deosebirea intre autobuze si "bizoni" ? Poate numai prin aplicarea amenzilor direct proportionala cu numarul de cai ( putere ). Vezi ce se intampla in mod constant in Pasajul Victoria - sensul spre Basarab si mai nou dupa ce se trece de dr. Felix.
Dominatrix wrote:
...cale proprie pe Iancului, cu posibilitatea folosirii ei si de catre autobuze...
Intrebare - cu caracter general - Si cum se face deosebirea intre autobuze si "bizoni" ? Poate numai prin aplicarea amenzilor direct proportionala cu numarul de cai ( putere ). Vezi ce se intampla in mod constant in Pasajul Victoria - sensul spre Basarab si mai nou dupa ce se trece de dr. Felix.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Dominatrix
Pe langa amenzi, ideea era ca bordurile sa fie suficient de inalte incat sa descurajeze "bizonii"...
Pe langa amenzi, ideea era ca bordurile sa fie suficient de inalte incat sa descurajeze "bizonii"...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Utilizator anonim
10-12 cm fata de nivelul carosabilului.
10-12 cm fata de nivelul carosabilului.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
linia 69
Ideea nu e rea dar in momentul de fata nu se poate face dreapta cand vii dinspre Obor spre Pache Protopopescu pentru ca nu exista linie (racord) doar daca dai ocol pietei. Invers se poate dar inseamna sa fie ocol comun pentru ambele directii.
Dominatrix wrote:
46: comasat cu 55 pe traseul Banu Manta - Obor - Piata Iancului - Pache - Foisor - Traian - Calarasi - Sf. Vineri.
Ideea nu e rea dar in momentul de fata nu se poate face dreapta cand vii dinspre Obor spre Pache Protopopescu pentru ca nu exista linie (racord) doar daca dai ocol pietei. Invers se poate dar inseamna sa fie ocol comun pentru ambele directii.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Dominatrix
Da-mi voie sa te contrazic, intrucat exista bretea pentru viraj la dreapta dinspre Pache pe Mihai Bravu, traseul de care ziceam este perfect posibil in ambele sensuri cu trecere prin "bucla" care acum e folosita de linia 46 pentru virajul stanga de pe Mihai Bravu spre Iancului. Nici macar statiile nu ar trebui re-amplasate, deci calatorii nu ar fi bulversati.
Da-mi voie sa te contrazic, intrucat exista bretea pentru viraj la dreapta dinspre Pache pe Mihai Bravu, traseul de care ziceam este perfect posibil in ambele sensuri cu trecere prin "bucla" care acum e folosita de linia 46 pentru virajul stanga de pe Mihai Bravu spre Iancului. Nici macar statiile nu ar trebui re-amplasate, deci calatorii nu ar fi bulversati.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
linia 69
Asta am zis si eu dar poate nu m-am exprimat clar. Adica cand vii dinspre Pache Protopopescu spre Obor faci dreapta (ca exista bretea asa cum ai zis si tu) apoi stanga (cum face 46 acum) apoi iar stinga si deja esti pe pozitia 46 spre Obor si apoi fireste dreapta.
Invers adica dinspre Obor spre Pache Protopopescu (fiindca nu ai racord direct) faci stanga precum 46 intri in bucla (cum intri si in cazul celuilalt sens pentru a merge spre Obor), te intorci apoi mergi inainte pe Pache ca si actualul 55. De aia am zis ca trbuie sa dai ocol pietei pentru ambele directii.
Asta am zis si eu dar poate nu m-am exprimat clar. Adica cand vii dinspre Pache Protopopescu spre Obor faci dreapta (ca exista bretea asa cum ai zis si tu) apoi stanga (cum face 46 acum) apoi iar stinga si deja esti pe pozitia 46 spre Obor si apoi fireste dreapta.
Invers adica dinspre Obor spre Pache Protopopescu (fiindca nu ai racord direct) faci stanga precum 46 intri in bucla (cum intri si in cazul celuilalt sens pentru a merge spre Obor), te intorci apoi mergi inainte pe Pache ca si actualul 55. De aia am zis ca trbuie sa dai ocol pietei pentru ambele directii.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
ByOnu
Si daca 'pica' pe dreapta autobuzul? Cum mai urca?
Am vazut pe Progresului un astfel de sistem, doar ca bordurile d'abia daca aveau 5 cm, .. logic, multi circula pe linie, nu 'toti' dar circula.
Dominatrix wrote:
Pe langa amenzi, ideea era ca bordurile sa fie suficient de inalte incat sa descurajeze "bizonii"...
Si daca 'pica' pe dreapta autobuzul? Cum mai urca?
Am vazut pe Progresului un astfel de sistem, doar ca bordurile d'abia daca aveau 5 cm, .. logic, multi circula pe linie, nu 'toti' dar circula.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Chev Celios
Nu este bine proiectata intersectia de la Chisinau.
Trebuia sa puna macaze si pe directia Granitul->Chisinau si invers.Doua macaze amarate mai trebuiau.
bercenicity wrote:
Din caietul de sarcini avem modificari la reteaua de tramvai:
-bucla la Piata Delfinului cu posibilitate de intoarcere spre/dinspre Chisinau si Iancului
...
Nu este bine proiectata intersectia de la Chisinau.
Trebuia sa puna macaze si pe directia Granitul->Chisinau si invers.Doua macaze amarate mai trebuiau.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
andrei11
4 ( ). De acord cu tine. Nu e timpul pierdut.
Chev Celios wrote:
Nu este bine proiectata intersectia de la Chisinau.
Trebuia sa puna macaze si pe directia Granitul->Chisinau si invers.Doua macaze amarate mai trebuiau.
4 ( ). De acord cu tine. Nu e timpul pierdut.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon
Dominatrix
andrei11 wrote:Comparativ cu schema din SF postata de Bercenicity in pagina anterioara, mai era nevoie numai de 2 macaze suplimentare, nu de 4. Oricum, undeva e o eroare fie in scheme, fie in text. Conform schemelor, in total proiectul presupune:
4 ( ). De acord cu tine. Nu e timpul pierdut.
- 5 schimbatoare intrare,
- 5 schimbatoare iesire,
- 5 traversari T4 (sau 2 traversari T8 si o traversare T4, in cazul de fata tot aia e).
- 8 schimbatoare intrare,
- 6 schimbatoare iesire
- 5 traversari T4 (sau o traversare T4 si 2 traversari T8).
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)
•
Choose destination