Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)

 

Topic: Discuții pe baza lucrărilor și a proiectului

2095 posts, 520497 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 150
 
 

📖 Pagination options
Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon rosetti61

Iar liniile din zona - 55 desfiintat, 14 la Obor, la fel cu 46 ce probabil il vor prelungi pe pasaj, asa cum aveau de gand; cu 36 e mai delicat - daca nu se apuca si de Muncii va suferi o deviere chinuita pe Ferdinand - Calarasilor, altfel se va opri si el in zona Oborului. Avand liniile de autobuze care circula pe acolo, nu se vor mai obosi sa mai puna ceva in plus, macar intre Foisorul de Foc si Granitul (614, 379 sau cum le va veni mai usor).

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon Dominatrix

Devierile de trasee vor urma principiul incetatenit de cativa ani buni: "Cat mai putina munca, cat mai multa motorina". Beneficiile pentru calatori ocupa un loc secundar.

Cred ca cea mai putin "stresanta" varianta, care nu s-ar impiedica nici de viitoarele lucrari de la Muncii ar fi:

  • 14 traseu circular in sens trigonometric Sf. Vineri - Traian - Ferdinand - Ziduri Mosi - Colentina - Mosilor - Sf. Vineri.
  • completat de alt traseu in sens orar (sa ii dea ce indicativ vor): Sf. Vineri - Mosilor - Colentina - Ziduri Mosi - Ferdinand - Traian - Sf. Vineri.
  • 36 scurtat Pipera - Gara Obor
  • 46: comasat cu 55 pe traseul Banu Manta - Obor - Piata Iancului - Pache - Foisor - Traian - Calarasi - Sf. Vineri.

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon ByOnu

Utilizator anonim wrote:
Pantelimon - cale proprie cu sistem green track, ca pe Timisoara doar ca iarba va fi putin mai sus.


:-P Sa te auda Dumnezeu... pardon, autoritatile... :|

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon Dominatrix

Daca ai fi citit studiul de fezabilitate pe care l-am pus in pagina anterioara a topicului, ai fi observat ca si acolo scria exact acelasi lucru (cale proprie pe Iancului, cu posibilitatea folosirii ei si de catre autobuze, si green track pe Pantelimon), deci nu e nici o surpriza.

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon andrei11

Dominatrix wrote:
...cale proprie pe Iancului, cu posibilitatea folosirii ei si de catre autobuze...

Intrebare - cu caracter general - Si cum se face deosebirea intre autobuze si "bizoni" ? Poate  numai prin aplicarea amenzilor direct proportionala cu numarul de cai ( putere ). Vezi ce se intampla in mod constant in Pasajul Victoria - sensul spre Basarab si mai nou dupa ce se trece de dr. Felix.

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon Dominatrix

Pe langa amenzi, ideea era ca bordurile sa fie suficient de inalte incat sa descurajeze "bizonii"...

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon Utilizator anonim

10-12 cm fata de nivelul carosabilului.

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon linia 69

Dominatrix wrote:
46: comasat cu 55 pe traseul Banu Manta - Obor - Piata Iancului - Pache - Foisor - Traian - Calarasi - Sf. Vineri.

Ideea nu e rea dar in momentul de fata nu se poate face dreapta cand vii dinspre Obor spre Pache Protopopescu pentru ca nu exista linie (racord) doar daca dai ocol pietei. Invers se poate dar inseamna sa fie ocol comun pentru ambele directii.

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon Dominatrix

Da-mi voie sa te contrazic, intrucat exista bretea pentru viraj la dreapta dinspre Pache pe Mihai Bravu, traseul de care ziceam este perfect posibil in ambele sensuri cu trecere prin "bucla" care acum e folosita de linia 46 pentru virajul stanga de pe Mihai Bravu spre Iancului. Nici macar statiile nu ar trebui re-amplasate, deci calatorii nu ar fi bulversati.

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon linia 69

Asta am zis si eu dar poate nu m-am exprimat clar. Adica cand vii dinspre Pache Protopopescu spre Obor faci dreapta (ca exista bretea asa cum ai zis si tu) apoi stanga (cum face 46 acum) apoi iar stinga si deja esti pe pozitia 46 spre Obor si apoi fireste dreapta.
Invers adica dinspre Obor spre Pache Protopopescu (fiindca nu ai racord direct) faci stanga precum 46 intri in bucla (cum intri si in cazul celuilalt sens pentru a merge spre Obor), te intorci apoi mergi inainte pe Pache ca si actualul 55. De aia am zis ca trbuie sa dai ocol pietei pentru ambele directii.

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon ByOnu

Dominatrix wrote:
Pe langa amenzi, ideea era ca bordurile sa fie suficient de inalte incat sa descurajeze "bizonii"...


Si daca 'pica' pe dreapta autobuzul? Cum mai urca?
Am vazut pe Progresului un astfel de sistem, doar ca bordurile d'abia daca aveau 5 cm, .. logic, multi circula pe linie, nu 'toti' dar circula. :?

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon Chev Celios

bercenicity wrote:
Din caietul de sarcini avem modificari la reteaua de tramvai:
-bucla la Piata Delfinului cu posibilitate de intoarcere spre/dinspre Chisinau si Iancului

...


Nu este bine proiectata intersectia de la Chisinau.
Trebuia sa puna macaze si pe directia Granitul->Chisinau si invers.Doua macaze amarate mai trebuiau.

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon andrei11

Chev Celios wrote:
Nu este bine proiectata intersectia de la Chisinau.
Trebuia sa puna macaze si pe directia Granitul->Chisinau si invers.Doua macaze amarate mai trebuiau.

4 ( :D  :roll: ). De acord cu tine. Nu e timpul pierdut.

 


Re: Modernizare linie tramvai Sos. Iancului/Sos. Pantelimon Dominatrix

andrei11 wrote:
4 ( :D  :roll: ). De acord cu tine. Nu e timpul pierdut.
Comparativ cu schema din SF postata de Bercenicity in pagina anterioara, mai era nevoie numai de 2 macaze suplimentare, nu de 4. Oricum, undeva e o eroare fie in scheme, fie in text. Conform schemelor, in total proiectul presupune:
  • 5 schimbatoare intrare,
  • 5 schimbatoare iesire,
  • 5 traversari T4 (sau 2 traversari T8 si o traversare T4, in cazul de fata tot aia e).
Conform textului, in schimb, avem:
  • 8 schimbatoare intrare,
  • 6 schimbatoare iesire
  • 5 traversari T4 (sau o traversare T4 si 2 traversari T8).
Deci e o greseala undeva.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 150
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Șos. Pantelimon și pe Șos. Iancului (FINALIZAT mai 2022)  • 
Choose destination

Since our 2422 forum members have written 433618 posts in 5399 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use