Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93 modernizate pentru linia 41

1138 posts, 358137 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 82
 
 

📖 Pagination options
Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Chev Celios

Gabi23 wrote:
Utilizator anonim wrote:
226 mai are putin de circulat, nu cred ca mai apuca toamna...

Da pai 226 este pe lista de plecat la uzina..
Incepand cu 1 august, a fost tras pe dreapta cu probleme tehnice vagonul 273 si nu il vom mai vedea in circulatie decat dupa un RK. Este modernizat in anul 1996, prinzand RK-ul din anul 2002 si o revopsire in decembrie 2008.
Si din ce se pare si 068 este candidat la RK, in sfarsit. Cum la RK sunt 316, 300 si 195, cel mai probabil vor fi "inlocuite" la uzina de 226, 273 si 068, pana la sfarsitul anului sau la inceputul anului 2012.


Gabi nu ziceu cei din BN ca urmatorul la RK va fi 143???

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

Ala inca merge, probabil 273 a cazut cu ceva mai rau, 068 e o troaca, eu ma mir cum mai merge...
143 e mai mult cu bandajele, deci ar putea sa ii trimita doar trenul la URAC pentru rebandajare.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Chev Celios

Da pai si eu ma miram ca il trimit pe 143 ca la caroserie arata bine.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

Oricum cred ca 143 se va rezolva inaintea lui 273 chiar daca a fost tras pe dreapta, cel putin la rebandajare boghiurilor, la B Noi acum sunt prioritare vagoanele cu pompe nu cele cu federe pentru linia 41. Deja trenurile lui 094 si 101 sunt la URAC pentru RG, vagoanele 195, 300, 316 la RK, 362 vine si e pe pompe.  8-)

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

A reaparut 068, dar nu mai are voie pe linia 41 (o veste buna totusi  :)).

068 - 24 - 04.08.2011.jpg (348.88 KB; downloaded 2041 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

:shock: pai cum a reaparut ca a tot circulat pe 41 zilele astea, desi nu o mai duce mult nici el la cum ii huriue reductoarele. Ma astept sa fie tras pe dreapta intr-un timp destul de scurt, e o bomba de tramvai.
Asa deci pe federe mai sunt in 41 - 118, 049, 055, 218, sa se puna parcul la punct si sa fie inlocuite si ele...
Un aspect bun - 151 a revenit intr-adevar reparat pe 41, a fost schimbat rulmentul 2.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

O sa fac mai jos o situatie a vagoanelor modernizate pentru linia 41 si a starii lor in prezent, fiind foarte multe defecte sau cu probleme:

006: va avea nevoie cel tarziu in anul 2012 de un RG la boghiuri
008: este tamponat, asteapta reparatia la uzina. Si el are nevoie cat de curand de un RG la boghiuri.
021: se prezinta intr-o stare destul de buna, desi nu a avut nici un RK din anul 2002, decat o revopsire in septembrie 2007. Boghiurile il mai tin 2-3 ani avand RG anul trecut.
023: vagon bun din toate punctele de vedere
025: vagon bun din toate punctele de vedere, avand insa recent o traversa inlocuita
047: vagon-problema, facand des blocaje. Are interzis pe linia 41, fiind si pe fedre, dar in caz de stricta nevoie poate ajunge si pe cea mai grea linie de la B.Noi.
049: a avut RG la boghiuri anul trecut, dar din cand in cand face probleme. Cu timpul va fi scos de pe linia 41 unde este titular.
054: are nevoie de un RG la boghiuri in anul 2012. Vagonul ajunge foarte rar pe linia 41, fiind pe federe, dar si pentru ca aproape de fiecare data cand a circulat pe 41 dupa RK a avut probleme. pentru liniile mai putin solicitante este un vagon acceptabil.
055: circula pe linia 41 pentru ca are bandaje foarte bune, dar este pe federe. A avut de-a lungul anilor foarte multe perioade in care a fost defect. Daca se repara cele pe pompe va fi scos de pe linia 41.
068: in anul 2012 vagonul va pleca la RK, implinind 10 ani de la ultima reparatie capital, cea din anul 2002. A prins 2 revopsiri in acesti ani. Boghiurile il mai tin cu bandajele actuale vreo 2-3 luni cel mult, avand nevoie de inca un RG (a mai avut RG in aprilie 2009).
075: este in acest moment defect in depou. Are nevoie de RG la boghiuri.
080: merge bine dupa RG-ul la boghiuri, singura problema ar fi ca interiorul este destul de "tocit" dupa aproape 9 ani de circulatie. Dar asta conteaza mai putin in aceste moment, aspectul estetic.
094: are boghiurile la RG. Cand vor fi gata revine indiscutabil ca titular la loc pe linia 41.
098: vagon bun pentru liniile 20/24/42/45. Bandajele il mai tin cam 2 ani.
101: are boghiurile la RG. Cand vor fi gata revine indiscutabil ca titular la loc pe linia 41.
118: vagon bun la caroserie si atat. Boghiurile sale, cu bandaje foarte bune, fac din totdeauna probleme, avand multe blocari de-a lungul timpului.
122: este defect in depou. Ar avea nevoie de un RK pentru a putea fi readus pe linia 41, fiind tot pe pompe.
129: o sa aiba nevoie curand de un RG la boghiuri
143: o sa aiba nevoie curand de un RG la boghiuri. Dupa aceasta l-am putea revedea des pe linia 41 fiind vagon pe pompe.
144: a fost scos din 41 din cauza problemelor cu rulmentii si traversele. Are nevoie de RG la boghiuri, bandajele fiind la limita.
151: vagon bun din toate punctele de vedere, mai ales acum ca i-a fost inlocuit rulmentul problema
154: este defect in depou, desi este un vagon bun care n-a creat probleme in perioada 2002-2011, fiind destul de bine intretinut. In acest moment este defect in depou cu reductor din luna aprilie.
158: este defect in depou, fiind un vagon problema mereu defect cu ceva. Se tot insista cu el pe linia 41, avand titularii acolo, dar clar nu face fata.
160: vagon cu boghiuri foarte bune. Aspectul interior lasa de dorit, dar asta e.
164: este defect in depou. Are probleme cu traversele, unul din boghiurile motoare este cazut. Dupa parerea mea ar fi trebuit sa aiba prioritatea numarul 1 la reparare in depou, deoarece are acea sectiune PPC. Atunci cand va fi pus din nou la punct, va reveni ca titular pe linia 41.
195: este la uzina pentru RK. Cand se intoarce va reveni pe linia 41, unde a circulat aproape in permanenta.
196: este defect in depou. Are nevoie de RG la boghiuri. In rest este un vagon foarte bun.
201: este defect in depou cu rulmenti. In rest este un vagon foarte bun.  
218: bandajele il mai tin cam 1 an, in rest starea sa generala e una buna, insa federele ii mai fac probleme uneori.
226: pleca foarte curand la uzina. Saptamanile acestea sunt ultimele pentru el in traseu.
266: vagon bun din toate punctele de vedere
273: este in depou, asteaptand plecarea la uzina pentru RK. Nu il mai vedem in traseu.
278: vagon in general bun, dar uneori are si el probleme cu motoarele
288: vagonul asteapta rulmeti si traverse, cele actuale fiind terminate. Cand se repara revine pe linia 41, avand inca bandaje care il mai tin cel putin 2 ani.
297: are bandajele la limita, curand il tragem si pe el pe dreapta.
300: este la uzina pentru RK. Cand se intoarce va fi trimis pentru linia 41, desi in ultimii ani si-a facut km pe linia 45.
311: este in depou, asteptand plecare la uzina pentru RK. Nu il mai vedem in traseu.
316: este la uzina pentru RK. Cand se intoarce va fi trimis pe linia 41, desi in ultimii ani si-a facut veacul pe liniile 20/24/45
339: vagon bun din toate punctele de vedere
349: va avea nevoie cel tarziu in anul 2012 de un RG la boghiuri

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Dr2005

Nu cred că federele sunt problema pe 41... mai ales că unele vagoane (gen #218) au circulat aproape zi de zi pe 41 în ultimii 9 ani. În schimb, alte vagoane mai noi şi pe pompe sunt nişte jeguri (gen #297, #256 - că şi ăla trebuia să fie pentru 41, dar a fost gata prea târziu şi nu a mai primit faruri rotunde şi mască). Ar fi trebuit făcută o coloană specială la Depoul Bucureştii-Noi (şi, eventual, una la Alexandria, deşi acolo toată linia e modernizată, deci nu se strică prematur vagoanele din cauza asta) care să aibă 23-25 de vagoane (minim), cele mai bune din depou şi care să nu circule decât pe 41, ele fiind admise pe alt traseu doar în caz de forţă majoră (gen 3 ture lipsă în 20 şi n-are Victoria vagoane). Vagoanele astea bune ar trebui să fie chiar cele mai bune din depou, fără a se ţine cont de designul farurilor şi de frâna de staţionare. Dar să aibă angrenaje noi şi pantograf cu grafit (se poate pune pe orice, dovadă ce a făcut Alexandria cu #282; de exemplu, se poate lua pantograful de pe #256 şi pune pe #221).

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Axel

04.08.2011.

098 pe linia 42.
143 pe linia 24.
098-42,04.08.2011..JPG (119.72 KB; downloaded 2718 times)
143-24,04.08.2011..JPG (107.21 KB; downloaded 2731 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

Taraba de 068 era in 41 mai devreme din pacate...  :evil:

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Utilizator anonim wrote:
Taraba de 068 era in 41 mai devreme din pacate...  :evil:

Da, pai se "trage" de el cat se mai poate, dar se incearca pe cat posibil sa le scoata pe cele cu federe. 055 este scos tot asa din 41, fiind si azi pe linia 45. Din cele pe federe sunt "batute in cuie" deocamdata pentru 41: 049, 068, 118, 218.

Astazi la sch. 2:
- pe 45 erau: 055, 062, 098, 256, 297, 351.
- pe 42 era 144.
- pe 24 erau: 047, 054, 221, 305.
- pe 20 erau: 143, 178, 318.
- pe 41 erau: 006, 021, 023, 025, 049, 050, 068, 080, 118, 129, 151, 160, 218, 226, 278, 339, 349
.
- defecte in depou: 008, 075, 094, 101, 110, 122, 154, 158, 164, 196, 201, 207, 266, 273, 288, 311.
- la RK: 195, 300, 316, 362.


098 - 45 - 08.08.2011.JPG (437.23 KB; downloaded 2801 times)

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

Vesti bune: s-au reparat154 si164, astazi reaparand in traseu, ambele pe linia 45.

 


Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Gabi23

154 a revenit de astazi pe linia 41, unde a circulat aproape in permanenta, fara probleme, in perioada octombrie 2002 >> aprilie 2011.

154 - 41 - 10.08.2011.JPG (344.12 KB; downloaded 2548 times)

118 pe linia 45 unde ii sta foarte bine  :P. Este vagonul pe federe la polul opus al lui 154, facand mereu probleme, blocari etc.

118 - 45 - 10.08.2011.JPG (470.08 KB; downloaded 2545 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93 modernizate pentru linia 41 Utilizator anonim

Gabi23 wrote:
196: este defect in depou. Are nevoie de RG la boghiuri. In rest este un vagon foarte bun.


S-a reparat si este back in business pe linia 41, oricum o sa cada la toamna cand incepe patinajul fiind cu bandajele aproape de limita. Estimez ca o sa plece boghiurile la RK pana in iarna. E unul din vagoanele care a mers 99% din timp pe linia 41 si se vede asta fiind fiabil.

 


Go to page:  1  ... 18 19 20 21 22 23 24  ... 82
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2439 forum members have written 435438 posts in 5430 topics and 520 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use