Topic: Discuții diverse
1675 posts, 479190 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
fider wrote:Alt traseu posibil nici nu exista, fiindca la Stan Tabara nu avem linie pentru virajul dinspre Chirigiu spre 13 Septembrie si invers.
Oricum am da-o linia 27 in Ghencea este perfect posibila si se poate atinge un interval de succedare de 10 minute fara probleme. Daca vor sa reduca dublarea lui 32 si sa imbunatateasca timpul de parcurs pot sa il trimita pe traseul mai direct comun cu linia 7 si apoi pe Sos. Progresu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
RATB cumpara in sfarsit patine de grafit pentru pantografele vagoanelor liniei 41
Se cumpara 238 patine, adica 119 seturi.
RATB cumpara in sfarsit patine de grafit pentru pantografele vagoanelor liniei 41
Se cumpara 238 patine, adica 119 seturi.
Sectiunea I: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) Denumirea, adresa si punct(e) de contact:
Regia Autonoma de Transport Bucuresti
Adresa postala: B-dul Dinicu Golescu nr. 1 Sector 1 , Localitatea: Bucuresti , Cod postal: RO010861 , Romania , Punct(e) de contact: RADU JIANU , Tel. 021-3074120/3074130 , In atentia: Ileana Rusu , Email: radu.jianu@ratb.ro,emanuela.jugureanu@ratb.ro,dicran.costache@ratb.ro , Fax: 021-3074555 , Adresa internet (URL): http://www.ratb.ro , Adresa profilului cumparatorului: http://www.e-licitatie.ro
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala (activitatile principale)
Institutie publica
Activitate (activitati)
- Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
Sectiunea II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) Descriere
II.1.1) Denumirea data contractului de entitatea contractanta
Piese pentru tramvai- piese de schimb pentru contact de impamantare si pantograf
II.1.2) Tipul contractului si locul de executare a lucrarilor, de furnizare a produselor sau de prestare a serviciilor
Furnizare
Cumparare
Locul principal de livrare: RATB-BDCC
Int.Vagonului nr.11, sector 2
Codul NUTS: RO321 - Bucuresti
II.1.3) Anuntul implica
Un contract de achizitii publice
II.1.4) Informatii privind acordul-cadru
II.1.5) Descrierea succinta a contractului sau a achizitiei/achizitiilor
Achizitie piese pentru tramvai- piese de schimb pentru contact de impamantare si pantograf
II.1.6) Clasificare CPV (vocabularul comun privind achizitiile)
34630000-2 - Piese pentru locomotive sau material rulant feroviar sau de tramvai; echipament pentru controlul traficului feroviar (Rev.2)
II.1.7) Contractul intra sub incidenta acordului privind contractele de achizitii publice
Nu
II.1.8) Impartire in loturi
Da
Trebuie depuse oferte pentru unul sau mai multe loturi
II.1.9) Vor fi acceptate variante
Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului/acordului cadru
II.2.1) Cantitatea totala sau domeniul
Cantitate totala lot 1- 5 seturi, lot 2 -558 buc.
Valoarea estimata fara TVA: 78,307.5 EUR
II.2.2) Optiuni
Nu
II.3) Durata contractului/acordului cadru sau termenul pentru finalizare
6 luni incepand de la data atribuirii contractului
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Nu scrie nicăieri că patinele vor fi din grafit.
În plus, dacă licitaţia asta o să aibă soarta licitaţiei de piese pentru Tatra, Ikarus şi V3A...
Nu scrie nicăieri că patinele vor fi din grafit.
În plus, dacă licitaţia asta o să aibă soarta licitaţiei de piese pentru Tatra, Ikarus şi V3A...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Citeste caietul de sarcini inainte sa mai pui un mesaj inutil in baza de date...
Dr2005 wrote:
Nu scrie nicăieri că patinele vor fi din grafit.
Citeste caietul de sarcini inainte sa mai pui un mesaj inutil in baza de date...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Dacă l-ai fi postat aici sau mi-ai fi zis de unde să-l iau, poate l-aş fi citit
Oricum, în primele zile se vor uza la greu, vor fi şi cazuri de patine care se vor rupe după câteva ore, tocmai pentru că reţeaua nu a mai fost gresată de mult, iar grafitul va începe să se depună masiv pe ea până la formarea unui strat uniform. Evident, considerând ,,de sacrificiu" 25 de vagoane (poate mai multe dacă repară BN din cele trase la gard, că altfel, pe lângă 197, 284, 299, 336 de Alexandria, or să mai fie şi 050, 110, 178, 221, 318 ş.a.) şi vreo 3 zile până se gresează reţeaua, rezultă că 75 de patine se vor face praf imediat.
Dacă l-ai fi postat aici sau mi-ai fi zis de unde să-l iau, poate l-aş fi citit
Oricum, în primele zile se vor uza la greu, vor fi şi cazuri de patine care se vor rupe după câteva ore, tocmai pentru că reţeaua nu a mai fost gresată de mult, iar grafitul va începe să se depună masiv pe ea până la formarea unui strat uniform. Evident, considerând ,,de sacrificiu" 25 de vagoane (poate mai multe dacă repară BN din cele trase la gard, că altfel, pe lângă 197, 284, 299, 336 de Alexandria, or să mai fie şi 050, 110, 178, 221, 318 ş.a.) şi vreo 3 zile până se gresează reţeaua, rezultă că 75 de patine se vor face praf imediat.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Caiet de sarcini.
Caiet de sarcini.
patine_tw.ZIP
patine_tw.ZIP (4.05 MB; downloaded 213 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Din Raportul de Activitate RATB pe anul 2010:
CUPul actual la Militari e de vreo 53% (presupunând că toate Tatrele ar circula câte 2, dacă ne-am raporta şi la un număr de Tatre solo, ar ieşi mai puţin), deci mai mic decât cel din 2010. RUŞINE RATB!!
Din Raportul de Activitate RATB pe anul 2010:
În anul 2010 s-au înregistrat cu rezultate sub medie urmãtoarele unitãti :
• la tramvaie - Militari (60,69% CUP zi lucru si 53,29% CUP mediu)
- Dudesti (66,40% CUP zi lucru si 59,63% CUP mediu)
• la troleibuze - Berceni (68,76% CUP zi lucru si 60,35% CUP mediu)
Page 3 of 11
- Buc. Noi (69,62% CUP zi lucru si 60,27% CUP mediu)
• la autobuze - Ferentari (67,05% CUP zi lucru si 57,33% CUP mediu)
- Floreasca (69,96% CUP zi lucru si 61,13% CUP mediu)
CUPul actual la Militari e de vreo 53% (presupunând că toate Tatrele ar circula câte 2, dacă ne-am raporta şi la un număr de Tatre solo, ar ieşi mai puţin), deci mai mic decât cel din 2010. RUŞINE RATB!!
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Tom
Din cauza surplusului de tramvaie (care cred ca era dat si de defectiunile dese la tramvaiele Timis), CUP la Galati era in mod normal cam 50%. Dl.Pasa dela depoul Giulesti spunea ca la Galati se ajunsese ca tramvaiele care ieseau in tura de dimineata sa se retraga dupa-amiaza si sa iasa altele in locul lor. Deci, RATB sta bine pentru moment
Din cauza surplusului de tramvaie (care cred ca era dat si de defectiunile dese la tramvaiele Timis), CUP la Galati era in mod normal cam 50%. Dl.Pasa dela depoul Giulesti spunea ca la Galati se ajunsese ca tramvaiele care ieseau in tura de dimineata sa se retraga dupa-amiaza si sa iasa altele in locul lor. Deci, RATB sta bine pentru moment
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
RATB cumpara piese pentru vagoanele Bucur 1 si V3A-93M echipate cu sisteme de franare H&K. Deci dupa licitatie vor intra la URAC Bucururile 3005 si 3007. Licitatia are loc pe 23 august.
RATB cumpara piese pentru vagoanele Bucur 1 si V3A-93M echipate cu sisteme de franare H&K. Deci dupa licitatie vor intra la URAC Bucururile 3005 si 3007. Licitatia are loc pe 23 august.
- earthchild
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
earthchild
Am un of... pe care trebuie sa vi-l spun. Din multele filmari interesante din cabinele tramvaielor (multumesc marianandrei) vazute pe youtube am remarcat cu multa parere de rau inapoierea tehnologica a parcului rulant autohton. Nu stiu daca filmarile au fost facute si din cabine ale CHPPC-urilor romanesti, dar chiar si pe caile de rulare modernizate (cum trebuie, in sfarsit - la cat mai multe!) la viteze de peste 30 Km/h, ca peste 40 oricum nu cred ca circula, incepe sa se auda, pe langa scartaielile caroseriei si uruitul specific unor Rathgeberuri vechi de 50 de ani.
Pai la viteza si silentiozitate sunt cu ani lumina in urma fata de toate Tatrele si CKD-urile vechi! Nu are rost sa mai mentionez Solarisul polonez, ce sa mai zic de Skoda... alta galaxie.
Am un of... pe care trebuie sa vi-l spun. Din multele filmari interesante din cabinele tramvaielor (multumesc marianandrei) vazute pe youtube am remarcat cu multa parere de rau inapoierea tehnologica a parcului rulant autohton. Nu stiu daca filmarile au fost facute si din cabine ale CHPPC-urilor romanesti, dar chiar si pe caile de rulare modernizate (cum trebuie, in sfarsit - la cat mai multe!) la viteze de peste 30 Km/h, ca peste 40 oricum nu cred ca circula, incepe sa se auda, pe langa scartaielile caroseriei si uruitul specific unor Rathgeberuri vechi de 50 de ani.
Pai la viteza si silentiozitate sunt cu ani lumina in urma fata de toate Tatrele si CKD-urile vechi! Nu are rost sa mai mentionez Solarisul polonez, ce sa mai zic de Skoda... alta galaxie.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
... care se auzea pentru că le echipaseră cu boghiuri de V3A.
earthchild wrote:
uruitul specific unor Rathgeberuri vechi de 50 de ani.
... care se auzea pentru că le echipaseră cu boghiuri de V3A.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
La licitatia din 2006 Škoda nu s-a mai obosit sa depuna o oferta, fiindca existau zvonuri ca licitatia fusese aranjata...atat de bine, incat s-a anulat. Oricum, in perioada ante-mergatoare licitatiei, "gurile rele" spuneau ca Primaria in nici un caz nu vrea tramvaie Škoda (sau in general cehesti) pe motiv ca echipamentele furnizate pentru vagoanele 3001 si 3002 erau nefiabile. Si asa am ramas cu buzele umflate, fara nimic nou, asa cum de fapt si merita capra râioasă cu coada in sus.
earthchild wrote:
ce sa mai zic de Skoda... alta galaxie.
La licitatia din 2006 Škoda nu s-a mai obosit sa depuna o oferta, fiindca existau zvonuri ca licitatia fusese aranjata...atat de bine, incat s-a anulat. Oricum, in perioada ante-mergatoare licitatiei, "gurile rele" spuneau ca Primaria in nici un caz nu vrea tramvaie Škoda (sau in general cehesti) pe motiv ca echipamentele furnizate pentru vagoanele 3001 si 3002 erau nefiabile. Si asa am ramas cu buzele umflate, fara nimic nou, asa cum de fapt si merita capra râioasă cu coada in sus.
- earthchild
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
earthchild
Si de ce nu s-a reorganizat licitatia? Au aparute alte urgente... gen Mercedes Citaro?
Si de ce nu s-a reorganizat licitatia? Au aparute alte urgente... gen Mercedes Citaro?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Dupa ce licitatia s-a anulat, a fost angajat un consultant extern care a si elaborat un caiet de sarcini. Pana a fost gata (in 2008) s-a pierdut bugetul pentru aceasta actiune, s-a schimbat si conducerea la Primarie, asa ca s-a tras totul pe linie moarta. Si asa va ramane, fiindca ma indoiesc ca va fi cineva dispus prea curand sa dea peste 2 milioane de euro/tramvai.
Dupa ce licitatia s-a anulat, a fost angajat un consultant extern care a si elaborat un caiet de sarcini. Pana a fost gata (in 2008) s-a pierdut bugetul pentru aceasta actiune, s-a schimbat si conducerea la Primarie, asa ca s-a tras totul pe linie moarta. Si asa va ramane, fiindca ma indoiesc ca va fi cineva dispus prea curand sa dea peste 2 milioane de euro/tramvai.
📖 Pagination options