Topic: Bucur LF-CH (#402 - #405)
603 posts, 205256 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dominatrix
Gabi wrote:Nu conteaza cum vedem noi situatia, conteaza cum se vede situatia din birourile comode din Dinicu Golescu.
Nu vad asa de grava situatia daca le baga pe 41
- Chev Celios
-
Posted:
-
- rails
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
rails
nu era mai normal sa faca un tramvai care nu doar arata bine, dar care aibe legatura cu realitatea ?
nu era mai normal sa faca un tramvai care nu doar arata bine, dar care aibe legatura cu realitatea ?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dominatrix
S-a facut ce s-a putut cu fondurile (mici) alocate, cu "concursul" autoritatilor. Bucur LF este un tramvai facut din saracie. Asa cum am mai spus de multe ori aici, reinnoirea parcului de tramvaie si cresterea sa pentru suplimentarea capacitatii de transport macar la nivelul existent acum 10 ani, nu poate veni de la URAC. E matematic imposibil asta, avand in vedere necesitatile. Nici in a 2'a jumatate a anilor '80 cand presiunea exercitata asupra URAC'ului era imensa, acesta nu a reusit fabricarea a suficiente vagoane noi nici macar pentru nevoile Bucurestiului, deci e nerealist sa credem ca se va intampla asta in marea prosperitate de azi, cand iubitele noastre autoritati nu dau 2 bani pe transportul public electric.
S-a facut ce s-a putut cu fondurile (mici) alocate, cu "concursul" autoritatilor. Bucur LF este un tramvai facut din saracie. Asa cum am mai spus de multe ori aici, reinnoirea parcului de tramvaie si cresterea sa pentru suplimentarea capacitatii de transport macar la nivelul existent acum 10 ani, nu poate veni de la URAC. E matematic imposibil asta, avand in vedere necesitatile. Nici in a 2'a jumatate a anilor '80 cand presiunea exercitata asupra URAC'ului era imensa, acesta nu a reusit fabricarea a suficiente vagoane noi nici macar pentru nevoile Bucurestiului, deci e nerealist sa credem ca se va intampla asta in marea prosperitate de azi, cand iubitele noastre autoritati nu dau 2 bani pe transportul public electric.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
shoppy
In lumea asta in care traim, cand se poate spune fara nici o problema ca "sunt toate de facut", transportul cu tramvaiele este o carpeala, in loc sa avem tramvaie de capacitate mica, medie si mare care sa circule la intervale corecte, noi avem tramvaie de capacitate mare (V3A) si cateva vagoane de capacitate medie (cuplu de Tatre, doar la un singur depou) care circula aiurea, fie vin din an in paste ca nu e cerea mare fie merg trenulet cand e aglomeratie.
Deci avem un mare gol de vagoane de capacitate mica si medie, practic o catastrofa cauzata de taierea vagoanelor V2A. Cele de capacitate mica s-au carpit marginal prin seria Bucur 1 (cu ale ei 2 ptrototipuri moarte) si despartirea Tatrelor (masuri ce afecteaza un singur depou) iar seria Bucur LF vine sa carpeasca vagoanele de capacitate medie, conducerea RATB dovedind insa ca este incapabila sa gaseasca un traseu de capacitate medie pe care sa se potriveasca aceste vagoane.
Deci e bine ca s-a facut si asta, practic orice vagon scos de Urac e ca o mana cereasca pentru Bucuresti mai ales ca se prevede inca o catastrofa prin retragerea Tatrelor, doar ca trebuie folosite cu cap, nu bagate pe 41 unde e nevoie de vagoane de capacitate mare, doar ca noi pe langa ca nu avem multe, nu suntem in stare nici sa folosim cu cap putinul pe care-l avem.
In lumea asta in care traim, cand se poate spune fara nici o problema ca "sunt toate de facut", transportul cu tramvaiele este o carpeala, in loc sa avem tramvaie de capacitate mica, medie si mare care sa circule la intervale corecte, noi avem tramvaie de capacitate mare (V3A) si cateva vagoane de capacitate medie (cuplu de Tatre, doar la un singur depou) care circula aiurea, fie vin din an in paste ca nu e cerea mare fie merg trenulet cand e aglomeratie.
Deci avem un mare gol de vagoane de capacitate mica si medie, practic o catastrofa cauzata de taierea vagoanelor V2A. Cele de capacitate mica s-au carpit marginal prin seria Bucur 1 (cu ale ei 2 ptrototipuri moarte) si despartirea Tatrelor (masuri ce afecteaza un singur depou) iar seria Bucur LF vine sa carpeasca vagoanele de capacitate medie, conducerea RATB dovedind insa ca este incapabila sa gaseasca un traseu de capacitate medie pe care sa se potriveasca aceste vagoane.
Deci e bine ca s-a facut si asta, practic orice vagon scos de Urac e ca o mana cereasca pentru Bucuresti mai ales ca se prevede inca o catastrofa prin retragerea Tatrelor, doar ca trebuie folosite cu cap, nu bagate pe 41 unde e nevoie de vagoane de capacitate mare, doar ca noi pe langa ca nu avem multe, nu suntem in stare nici sa folosim cu cap putinul pe care-l avem.
- George
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
George
Judecand dupa ce am vazut prin Germany, eu as pune accentul pe tramvaie cu capacitate mare, lungi, articulate din mai multe parti, deci foarte flexibile
Uitati-va la poza de mai jos, nu mai am alte comentarii de facut
http://www.rnv-online.de/rnvGips/RNV/rn ... wp-WPK.jpg
Ia curbe super stranse si merge foarte repede (pe bune, n-au echivalent in Bucuresti, bat si Tatrele )
Exista si varianta cu 5 module, oricum lunga pentru standardele noastre.
Deci un tramvai in care poti sta jos, nu ca sardeaua, cu aer conditionat, care poate veni la intervale rezonabile (nu 1-2 minute ca la 41, ceea ce nu e eficient din cauza semafoarelor, cum s-a tot spus pe aici).
Fata de acest tip de tramvai, folosit nota bene intr-un oras de sub 100.000 locuitori, la scara larga, ideea unor tramvaie scurte in Bucuresti apare cel putin discutabila
Judecand dupa ce am vazut prin Germany, eu as pune accentul pe tramvaie cu capacitate mare, lungi, articulate din mai multe parti, deci foarte flexibile
Uitati-va la poza de mai jos, nu mai am alte comentarii de facut
http://www.rnv-online.de/rnvGips/RNV/rn ... wp-WPK.jpg
Ia curbe super stranse si merge foarte repede (pe bune, n-au echivalent in Bucuresti, bat si Tatrele )
Exista si varianta cu 5 module, oricum lunga pentru standardele noastre.
Deci un tramvai in care poti sta jos, nu ca sardeaua, cu aer conditionat, care poate veni la intervale rezonabile (nu 1-2 minute ca la 41, ceea ce nu e eficient din cauza semafoarelor, cum s-a tot spus pe aici).
Fata de acest tip de tramvai, folosit nota bene intr-un oras de sub 100.000 locuitori, la scara larga, ideea unor tramvaie scurte in Bucuresti apare cel putin discutabila
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dr2005
Heidelberg are mai multe tipuri de tramvaie, nu doar cel din poză.
Exemple:
MGT6D
Cu puţin noroc mai găsim şi nişte GT8 şu GT6 (deşi cred că pe astea vor să le înlocuiască), nu se plâng că sunt vechi de n ani:
[Foto: Bern Kitendorf, www.railfaneurope.net]
Reţeaua aia de tramvaie nu circulă doar în Heidelberg. De fapt, sunt legate Heidelberg, Mannheim şi Ludwigshafen am Rhein şi localităţile dintre ele, existând vreo 5 operatori de tramvaie.
Heidelberg are mai multe tipuri de tramvaie, nu doar cel din poză.
Exemple:
MGT6D
Cu puţin noroc mai găsim şi nişte GT8 şu GT6 (deşi cred că pe astea vor să le înlocuiască), nu se plâng că sunt vechi de n ani:
[Foto: Bern Kitendorf, www.railfaneurope.net]
Reţeaua aia de tramvaie nu circulă doar în Heidelberg. De fapt, sunt legate Heidelberg, Mannheim şi Ludwigshafen am Rhein şi localităţile dintre ele, existând vreo 5 operatori de tramvaie.
- George
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
George
Este foarte corect, totii operatorii locali fac parte din Asocierea Rhein-Neckar (Verkehrsverbund Rhein-Neckar, VRN, vezi www.vrn.de), sistem practicat pe scara larga in Germania, care face posibila tarifarea regionala si transportul intre localitati.
Tramvaiul din fotografia atasata de mine este desigur cel mai nou - sunt din ce in ce mai multe de acest fel - am vazut si din celelalte, care sunt de altfel foarte fiabile si la fel de rapide. Macar de am primi din alea la mana a II-a...
Este foarte corect, totii operatorii locali fac parte din Asocierea Rhein-Neckar (Verkehrsverbund Rhein-Neckar, VRN, vezi www.vrn.de), sistem practicat pe scara larga in Germania, care face posibila tarifarea regionala si transportul intre localitati.
Tramvaiul din fotografia atasata de mine este desigur cel mai nou - sunt din ce in ce mai multe de acest fel - am vazut si din celelalte, care sunt de altfel foarte fiabile si la fel de rapide. Macar de am primi din alea la mana a II-a...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Dominatrix
George wrote:Ca sa primim tramvaie SH, ceea ce in conditiile de fata s-ar cam impune, trebuie in primul rand sa vrem sa le luam. Dar in conceptia RATB, tramvai SH = tramvai Rathgeber vechi de 35 de ani. Poate ne spune cineva de ce RATB'ul a refuzat acum cativa ani un lot de tramvaie T4D second-hand in stare buna, pe care le-au luat ucrainienii pana la urma.
Macar de am primi din alea la mana a II-a...
- GAC
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
GAC
Ce se mai stie de cele 5 bucati Bucur LF?
De cand s-a inaugurat pasajul, am mers macar o data la 2 zile cu 1/34, si nu am vazut vreun Bucur LF pe traseu?
Ce se intampla? Sau devine Bucur LF un Bucur 1 reloaded?
Ar fi ultimul lucru de care am avea nevoie acum...mai ales ca tatrele au zilele numarate.
Ce se mai stie de cele 5 bucati Bucur LF?
De cand s-a inaugurat pasajul, am mers macar o data la 2 zile cu 1/34, si nu am vazut vreun Bucur LF pe traseu?
Ce se intampla? Sau devine Bucur LF un Bucur 1 reloaded?
Ar fi ultimul lucru de care am avea nevoie acum...mai ales ca tatrele au zilele numarate.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
Utilizator anonim
Se asteapta decizia de trimitere a lor pe o linie cu cale buna pentru a nu fi distruse pe linia de le Sincai.
Se asteapta decizia de trimitere a lor pe o linie cu cale buna pentru a nu fi distruse pe linia de le Sincai.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
autob368
Stai linistit, vagoanele Bucur LF sunt in Depoul Dudesti, stau cuminti acolo. Momentan nu cred ca vor mai iesi pe vreo linie, sunt destul de pretentioase cu bordurile prea mari. Ca o parere personala tot in linia 1/34 le-as vedea, evident dupa ce calea de rulare va fi modernizata, iar in 41 vor iesi vagoanele Imperio. Linia de pe Sincai nu cred ca ar fi singura lor problema "de traseu"...
Stai linistit, vagoanele Bucur LF sunt in Depoul Dudesti, stau cuminti acolo. Momentan nu cred ca vor mai iesi pe vreo linie, sunt destul de pretentioase cu bordurile prea mari. Ca o parere personala tot in linia 1/34 le-as vedea, evident dupa ce calea de rulare va fi modernizata, iar in 41 vor iesi vagoanele Imperio. Linia de pe Sincai nu cred ca ar fi singura lor problema "de traseu"...
- ionescu63
-
Posted:
-
Re: Seria Bucur LF 402-405
ionescu63
Anul acesta au fost bugetate fonduri pentru constructia a inca 5 tramvaie Bucur LF.
Stie cineva cand va incepe fabricatia acestora?
Anul acesta au fost bugetate fonduri pentru constructia a inca 5 tramvaie Bucur LF.
Stie cineva cand va incepe fabricatia acestora?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
📖 Pagination options