Topic: Discuții diverse
4065 posts, 999170 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Ah da scuze, asa este, m-am grabit cand am scris si de la 4381 am trecut-o pe 4196 .
Hoffmeister wrote:
Gabi, ai uitat-o pe 4391 de la Ferentari. Si masina asta are instalatie AC.
Ah da scuze, asa este, m-am grabit cand am scris si de la 4381 am trecut-o pe 4196 .
- 2fast4u
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
2fast4u
@Dominatrix: Ai dreptate, mai mult cei care fac foile de parcurs sunt vinovaţi. Dar în opinia mea nu asta e important, cine e vinovat, ci ideea că noi, cei care plătim călătoria (şi o plătim în avans, chiar dacă beneficiem de ea sau nu, cum bine zicea cineva ) să nu trebuiască să suportăm mirosurile şi sunetele celor din jur un timp mai îndelungat decât în mod normal.
Dacă ar fi civilizaţie, adică nu ar fi specimene precum cele menţionate anterior, n-aş avea nici o problemă în sensul timpului pe semicursă. Dar în condiţiile în care mergi pe căldură de 35 grade, cu un Euro3 fără AC şi mai ai "noroc" şi de miresme de transpiraţie şi diverşi care vorbesc tare, să faci 40 de minute pe o semicursă cu 336, e deja prea mult...
@Dominatrix: Ai dreptate, mai mult cei care fac foile de parcurs sunt vinovaţi. Dar în opinia mea nu asta e important, cine e vinovat, ci ideea că noi, cei care plătim călătoria (şi o plătim în avans, chiar dacă beneficiem de ea sau nu, cum bine zicea cineva ) să nu trebuiască să suportăm mirosurile şi sunetele celor din jur un timp mai îndelungat decât în mod normal.
Dacă ar fi civilizaţie, adică nu ar fi specimene precum cele menţionate anterior, n-aş avea nici o problemă în sensul timpului pe semicursă. Dar în condiţiile în care mergi pe căldură de 35 grade, cu un Euro3 fără AC şi mai ai "noroc" şi de miresme de transpiraţie şi diverşi care vorbesc tare, să faci 40 de minute pe o semicursă cu 336, e deja prea mult...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Azi am vazut minim 4 autobuze cu aceasta inscriptie care circulau in zona Baneasa...
Azi am vazut minim 4 autobuze cu aceasta inscriptie care circulau in zona Baneasa...
IMG_4486.JPG (334.95 KB; downloaded 2413 times)
IMG_4489.JPG (374.91 KB; downloaded 2414 times)
- DanCld
-
Posted:
-
- 2fast4u
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
2fast4u
Exact, şi maşinile transportau jucătorii, plecând de la stadionul de rugby Arcul de Triumf.
Exact, şi maşinile transportau jucătorii, plecând de la stadionul de rugby Arcul de Triumf.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Si azi erau la turneu prezente 5 autobuze de la Pipera (4945, 4987, 4991) siFloreasca (4572, 4799). Echipele fiind aduse de la aeroport a fost nevoie sa fie folosite autobuze din "flota" liniilor 780 si 783.
Si azi erau la turneu prezente 5 autobuze de la Pipera (4945, 4987, 4991) siFloreasca (4572, 4799). Echipele fiind aduse de la aeroport a fost nevoie sa fie folosite autobuze din "flota" liniilor 780 si 783.
4987 - Cursa Speciala - 17.07.2011.JPG (664.44 KB; downloaded 2850 times)
4945 - Cursa Speciala - 17.07.2011.JPG (682.49 KB; downloaded 2848 times)
4991 - Cursa Speciala - 17.07.2011.JPG (674.71 KB; downloaded 2849 times)
4799 - Cursa Speciala - 17.07.2011.JPG (682.93 KB; downloaded 2853 times)
4572 - Cursa Speciala - 17.07.2011.JPG (647.01 KB; downloaded 2853 times)
4572 - Cursa Speciala - 17.07.2011 (1).JPG (702.62 KB; downloaded 2849 times)
- fider
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
fider
Ce este interesant in aceasta vesnica poveste a autobuzelor care se gasesc pentru diverse evenimente tine de vesnica gandire RATB: nu trimitem autobuzele in serviciu public pe liniile care chiar au nevoie de ele ci in intr-unul semi-privat. Se gasesc autobuze pentru: trasee ecumenice, curse speciale pentru elevi, 331 bis, nu stiu care eveniment sportiv. Nu se gasesc, in schimb, pentru suplimentari la linii precum: 385, 173, 105, 205, 131, 335 care sunt aproape mereu aglomerate in timpul saptamanii. Trec peste vadita ilegalitate a sistemului in sine ce ar trebui sa stabileasca anume conditii in care sa se aprobe "detasarea" si utilizarea acestor autobuze in alte scopuri decat cele de transport public.
Ce este interesant in aceasta vesnica poveste a autobuzelor care se gasesc pentru diverse evenimente tine de vesnica gandire RATB: nu trimitem autobuzele in serviciu public pe liniile care chiar au nevoie de ele ci in intr-unul semi-privat. Se gasesc autobuze pentru: trasee ecumenice, curse speciale pentru elevi, 331 bis, nu stiu care eveniment sportiv. Nu se gasesc, in schimb, pentru suplimentari la linii precum: 385, 173, 105, 205, 131, 335 care sunt aproape mereu aglomerate in timpul saptamanii. Trec peste vadita ilegalitate a sistemului in sine ce ar trebui sa stabileasca anume conditii in care sa se aprobe "detasarea" si utilizarea acestor autobuze in alte scopuri decat cele de transport public.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Ca sa fim corecti pana la capat, trebuie sa spunem ca aceste curse speciale se efectueaza in general nu in timpul orelor de varf din zilele lucratoare, cand parcul este solicitat la maxim, ci in afara lor cand CUP'ul este oricum mai redus, deci faptul ca se gasesc autobuze disponibile este oarecum normal. Deci, cel putin in situatia actuala, cand parcul de autobuze este la un minim istoric, am putea intelege de ce nu se gasesc autobuze pentru suplimentarea unor linii aglomerate la orele de varf. Dar pentru ne-suplimentarea acelor linii in alte intervale orare, in cazurile in care fluxurile de calatori o impun, nu exista intr-adevar nici o scuza, decat cel mult proasta organizare si gestionare a fortei de munca.
Ca sa fim corecti pana la capat, trebuie sa spunem ca aceste curse speciale se efectueaza in general nu in timpul orelor de varf din zilele lucratoare, cand parcul este solicitat la maxim, ci in afara lor cand CUP'ul este oricum mai redus, deci faptul ca se gasesc autobuze disponibile este oarecum normal. Deci, cel putin in situatia actuala, cand parcul de autobuze este la un minim istoric, am putea intelege de ce nu se gasesc autobuze pentru suplimentarea unor linii aglomerate la orele de varf. Dar pentru ne-suplimentarea acelor linii in alte intervale orare, in cazurile in care fluxurile de calatori o impun, nu exista intr-adevar nici o scuza, decat cel mult proasta organizare si gestionare a fortei de munca.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
sloppy
Prelungita si ea pana in centru sau sa taie orasu in doua cu doar 2-3 masini )si asa mai iesi din Cart.16 Feb dupa ce stai 40 min in asteptarea RATb-ului
Prelungita si ea pana in centru sau sa taie orasu in doua cu doar 2-3 masini )si asa mai iesi din Cart.16 Feb dupa ce stai 40 min in asteptarea RATb-ului
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Deci ghici ciuperca ce-i? Mystery solved.
Utilizator anonim wrote:
Se pregateste o surpriza si cu linia 162
- desfiintare (ar fi bine, desi nu cred ca se va intampla asta)
- introducere de Mercedes (mi-e mila si de autobuzele distruse pe acolo, si de soferii care le vor conduce)
- Prelungire spre centru (da' de unde, ca deja cineva si-a asigurat voturile celor din Giulesti - Sarbi prin prelungirea pana in buricul targului a liniei 163)
Deci ghici ciuperca ce-i? Mystery solved.
- Robert24
-
Posted:
-
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Mercedes or sa vada de-abia dupa ce s-o repara Drumul Sabareni - pana atunci, pauza.
Dominatrix wrote:Utilizator anonim wrote:
Se pregateste o surpriza si cu linia 162.
- desfiintare (ar fi bine, desi nu cred ca se va intampla asta)
- introducere de Mercedes (mi-e mila si de autobuzele distruse pe acolo, si de soferii care le vor conduce)
- Prelungire spre centru (da' de unde, ca deja cineva si-a asigurat voturile celor din Giulesti - Sarbi prin prelungirea pana in buricul targului a liniei 163)
Deci ghici ciuperca ce-i? Mystery solved.
Mercedes or sa vada de-abia dupa ce s-o repara Drumul Sabareni - pana atunci, pauza.
- fider
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
fider
162 si 163 in forma actuala nu sunt deloc utile sau justificate. In mod normal problema principala tinea de asigurarea unei legaturi decente spre centru, lucru care nu se va intampla prea curand tocmai pentru ca tine de prelungirea liniei de tramvai si lucrarile in zona Uranus. Singura ratiune pentru care 162 si 163 au ceva succes tine de maniera greoaie a transferului la Crangasi si Basarab. Daca se gasea o solutie rezonabila pentru ambele probleme nu mai era nevoie de doua linii ineficiente si paguboase pentru regie, stim prea bine si de ce mentinute sau extinse.
Legat de alegatori, sa fim seriosi: nu voteaza acum cu partidul/candidatul care trebuie daca li se flutura una/doua linii de autobuz cu frecventa jenanta de succedare. Ei asteapta ceva mai consistent si vor avea. Pe de alta parte nu tot Giulesti-ul este sarac si fara pretentii asa cum pare. In consecinta mai bine ne abtinem de la aprecieri facute degeaba si in rafala, doar-doar observa cineva cat de capabili suntem sa scriem.
162 si 163 in forma actuala nu sunt deloc utile sau justificate. In mod normal problema principala tinea de asigurarea unei legaturi decente spre centru, lucru care nu se va intampla prea curand tocmai pentru ca tine de prelungirea liniei de tramvai si lucrarile in zona Uranus. Singura ratiune pentru care 162 si 163 au ceva succes tine de maniera greoaie a transferului la Crangasi si Basarab. Daca se gasea o solutie rezonabila pentru ambele probleme nu mai era nevoie de doua linii ineficiente si paguboase pentru regie, stim prea bine si de ce mentinute sau extinse.
Dominatrix wrote:
desfiintare (ar fi bine, desi nu cred ca se va intampla asta)
introducere de Mercedes (mi-e mila si de autobuzele distruse pe acolo, si de soferii care le vor conduce)
Prelungire spre centru (da' de unde, ca deja cineva si-a asigurat voturile celor din Giulesti - Sarbi prin prelungirea pana in buricul targului a liniei 163)
Deci ghici ciuperca ce-i? Mystery solved.
Legat de alegatori, sa fim seriosi: nu voteaza acum cu partidul/candidatul care trebuie daca li se flutura una/doua linii de autobuz cu frecventa jenanta de succedare. Ei asteapta ceva mai consistent si vor avea. Pe de alta parte nu tot Giulesti-ul este sarac si fara pretentii asa cum pare. In consecinta mai bine ne abtinem de la aprecieri facute degeaba si in rafala, doar-doar observa cineva cat de capabili suntem sa scriem.
📖 Pagination options