Topic: Defecte, imobilizări și reparații ale autobuzelor
4815 posts, 1321132 views
📖 Pagination options
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
Gabi23
1023 si 1034 au ajuns niste ruine de autobuze care fac defecte peste defecte. Sincer, abia astept ziua cand Autobaza Militari le va scoate la pensie. Sunt terminate! Ce noroc au avut ca au licentele alea pana in anul 2014 .
Vineri seara (8 iulie), lui 1023 i s-a spart o conducta si a pierdut cam tot antigelul in timpul ultimei curse spre Zurbaua. A ajuns totusi pana in Bucuresti inapoi, pe Bd. Iuliu Maniu, in statia "Nufarului" asteptand tractarea spre garaj. Se va repara in aceasta noapte cel mai probabil. A fost tractata de catre Kraz-ul B 26 GOU, care si el avea unele mici probleme.
1023 si 1034 au ajuns niste ruine de autobuze care fac defecte peste defecte. Sincer, abia astept ziua cand Autobaza Militari le va scoate la pensie. Sunt terminate! Ce noroc au avut ca au licentele alea pana in anul 2014 .
Vineri seara (8 iulie), lui 1023 i s-a spart o conducta si a pierdut cam tot antigelul in timpul ultimei curse spre Zurbaua. A ajuns totusi pana in Bucuresti inapoi, pe Bd. Iuliu Maniu, in statia "Nufarului" asteptand tractarea spre garaj. Se va repara in aceasta noapte cel mai probabil. A fost tractata de catre Kraz-ul B 26 GOU, care si el avea unele mici probleme.
1023 - DEFECT - 08.07.2011.JPG (598.12 KB; downloaded 11474 times)
1023 - DEFECT - 08.07.2011 (1).JPG (572.11 KB; downloaded 11498 times)
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
Chev Celios
Din cate am inteles se va luat Itp-ul la vro 30-40 de RdS-uri in perioada urmatoare.
Din cate am inteles se va luat Itp-ul la vro 30-40 de RdS-uri in perioada urmatoare.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
Dr2005
Puteau să dea maşini de la Titan, că tot le-au făcut ITP-ul. Sau să oprească altele dintre cele care circulau pe 162.
Apropo de Rocaruri, conform bazei de date a CEDAM, s-a luat RCA pentru toate Rocarurile existente fizic prin garaje (minus cele de la Berceni), inclusiv maşini precum #150!
Puteau să dea maşini de la Titan, că tot le-au făcut ITP-ul. Sau să oprească altele dintre cele care circulau pe 162.
Apropo de Rocaruri, conform bazei de date a CEDAM, s-a luat RCA pentru toate Rocarurile existente fizic prin garaje (minus cele de la Berceni), inclusiv maşini precum #150!
- dany
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
dany
In urma unei discutii purtate miercuri cu un sofer de la Titan se pare ca se zvoneste prin autobaza ca s-ar putea relua transportul preorasenesc.Mentionez ca este un zvon si mentionez si faptul ca la anul sunt alegeri
In urma unei discutii purtate miercuri cu un sofer de la Titan se pare ca se zvoneste prin autobaza ca s-ar putea relua transportul preorasenesc.Mentionez ca este un zvon si mentionez si faptul ca la anul sunt alegeri
- mastocitu
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
mastocitu
Dar nu înţeleg cui foloseşte .Ilfovul nu are drept de vot pentru primăria Capitalei.Nici Oprescu şi nici PDL-ul nu câştigă voturi de aici. Pe bucureşteni nu îi interesează cum vin la muncă cei din Afumaţi sau Ştefăneşti.
Dar nu înţeleg cui foloseşte .Ilfovul nu are drept de vot pentru primăria Capitalei.Nici Oprescu şi nici PDL-ul nu câştigă voturi de aici. Pe bucureşteni nu îi interesează cum vin la muncă cei din Afumaţi sau Ştefăneşti.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
Dr2005
Problema e că mulţi bucureşteni lucrează în Ilfov. În plus, sunt destule zone din Bucureşti care sunt deservite doar de dubele preorăşeneşti private.
Evident, scopul electoral este pentru preşedintele CJ Ilfov şi primarii din partidul său.
Problema e că mulţi bucureşteni lucrează în Ilfov. În plus, sunt destule zone din Bucureşti care sunt deservite doar de dubele preorăşeneşti private.
Evident, scopul electoral este pentru preşedintele CJ Ilfov şi primarii din partidul său.
- 2fast4u
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
2fast4u
Lasă, că şi DAF-urile sunt la fel. Nici Citaro nu se pot pune pe preoraşeneşti, pentru că vor ajunge cu interiorul stricat.
Gabi23 wrote:
1023 si 1034 au ajuns niste ruine de autobuze care fac defecte peste defecte.
Lasă, că şi DAF-urile sunt la fel. Nici Citaro nu se pot pune pe preoraşeneşti, pentru că vor ajunge cu interiorul stricat.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Rocar de Simon
ByOnu
La capatul Complex Comercial Baneasa s-a defectat un Euro3, dar pt ca eram ocupat infulecand HotDog'i la 1 leu de la Ikea...... n-am putut vedea nr, oricum a venit un Iveco sa-l tracteze.
La capatul Complex Comercial Baneasa s-a defectat un Euro3, dar pt ca eram ocupat infulecand HotDog'i la 1 leu de la Ikea...... n-am putut vedea nr, oricum a venit un Iveco sa-l tracteze.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
V2A
S-a rezolvat repede,azi era pe 301.
Gabi23 wrote:
4369 de la Autobaza Pipera a facut pana pe dreapta spate, fiind nevoita sa astepte o echipa de interventii pe Bd. Liviu Rebreanu. A fost inlocuit de o rezerva pe linia 330.
S-a rezolvat repede,azi era pe 301.
- fider
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
fider
Legat de troleibuze era doar o varianta ca 5399 sau 5400 sa fie utilizate in alt scop si din alte motive. In principiu, unul dintre cele doua troleibuze, se stie care, ar putea sa nu mai ramana un troleibuz "de protocol" al depoului Vatra Luminoasa condus de stim ce persoana cu functie importanta ci sa mai parcurga niste km in plus. Discutia aceasta despre cum a gestionat RATB parcul de autobuze si troleibuze probabil nu va conduce nicaieri si stim ca avem opinii divergente in aceasta privinta de aceea nu o sa mai insist pentru moment pe aceasta tema.
Revenind la autobuzele Citaro merita mentionat ca cel putin unul dintre ele deja are primele semne de coroziune sub vopsea si se cunoaste proabil cazul unui Citaro din prima serie in aceasta situatie. Probabil este interesant ca exteriorul caroseriei deja poate fi afectat la atat de putini ani de exploatare si ar fi ceva de obiectat despre cum s-a facut mult laudatul tratament anti-coroziune ce era considerat atat de avansat.
Legat de troleibuze era doar o varianta ca 5399 sau 5400 sa fie utilizate in alt scop si din alte motive. In principiu, unul dintre cele doua troleibuze, se stie care, ar putea sa nu mai ramana un troleibuz "de protocol" al depoului Vatra Luminoasa condus de stim ce persoana cu functie importanta ci sa mai parcurga niste km in plus. Discutia aceasta despre cum a gestionat RATB parcul de autobuze si troleibuze probabil nu va conduce nicaieri si stim ca avem opinii divergente in aceasta privinta de aceea nu o sa mai insist pentru moment pe aceasta tema.
Revenind la autobuzele Citaro merita mentionat ca cel putin unul dintre ele deja are primele semne de coroziune sub vopsea si se cunoaste proabil cazul unui Citaro din prima serie in aceasta situatie. Probabil este interesant ca exteriorul caroseriei deja poate fi afectat la atat de putini ani de exploatare si ar fi ceva de obiectat despre cum s-a facut mult laudatul tratament anti-coroziune ce era considerat atat de avansat.
- 2fast4u
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
2fast4u
Şi pe la Militari se discuta recent de probleme cu rugina la un Euro3, la pasajele roţilor.
Şi pe la Militari se discuta recent de probleme cu rugina la un Euro3, la pasajele roţilor.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
Victor92
Stiti ceva de 4201 ( soferii de la schimbul 1 si 2 sunt pe 4679 ) , 4224, 4251 si 4184 ( pe ultimele doua nu le-am mai vazut la traseu de anul trecut ) ?
Stiti ceva de 4201 ( soferii de la schimbul 1 si 2 sunt pe 4679 ) , 4224, 4251 si 4184 ( pe ultimele doua nu le-am mai vazut la traseu de anul trecut ) ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
Gabi23
4224 circula zi de zi in general pe liniile 116 si 168.
4251 din ce stiu a avut luneta sparta + lipsa anvelope si lipseste intradevar de ceva timp.
4184 si 4201 lipsesc de pe la jumatatea lunii mai 2011, probabil tot asa cu geamuri sparte + anvelope, acesta fiind la ora actuala cea mai mare problema, ca alte piese se mai gasesc prin diverse metode.
4224 circula zi de zi in general pe liniile 116 si 168.
4251 din ce stiu a avut luneta sparta + lipsa anvelope si lipseste intradevar de ceva timp.
4184 si 4201 lipsesc de pe la jumatatea lunii mai 2011, probabil tot asa cu geamuri sparte + anvelope, acesta fiind la ora actuala cea mai mare problema, ca alte piese se mai gasesc prin diverse metode.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Mentenanta autobuzelor RATB
Victor92
In ultima saptamana l-am vazut pe soferul titular de la schimbul 2 pe 4869, ba pe 4702, 4564....
Gabi23 wrote:
4224 circula zi de zi in general pe liniile 116 si 168.
In ultima saptamana l-am vazut pe soferul titular de la schimbul 2 pe 4869, ba pe 4702, 4564....
📖 Pagination options