Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

500 posts, 201110 views
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata andrei11

Mircea G wrote:
Metrou in Giulesti ? Ha ! Acolo nu este nici transport in comun , pt ce metrou ?

Exagerezi si tu putin de dragul senzationalului ?

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Mircea G

Deloc . Am punctat cu Giulesti deoarece este cea mai nedorita zona din oras , deci un metrou acolo ...chiar nu vad .
Zonele de interes in orasul acesta sint zonele apropiate de centru si cu constructii ieftine , demolabile , pt care chiar sint proiecte ...

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Dominatrix

Bucureștiul viitorului: tren de 500 km/h, eurogară la Chitila şi metrou în Tunari

Un psihiatru ne-ar putea spune de ce toate chestiile din visele umede ale Dr. Oetker trebuie sa fie "cele mai mari". Si de unde preferinta asta ciudata pentru cârnat. Freud ar fi zis ca e o refulare, pentru ca un alt cârnat e cam mic.
Revenind, pana o sa vad Bucurestiul traversat de linii ferate de TGV subterane, m-ar interesa mai mult cand voi vedea Dealul Arsenalului sub-traversat de tunelul bulevardului Uranus (eventual cu tramvai in el) sau cand voi vedea kilometrul din strada Berzei care in prezent arata ca in Afghanistan adus la o stare mai normala pentru o artera din centrul unui capitale asa-zis europene.
O nouă gară ultramodernă, care să lege Capitala de Sistemul European 5 și unde să oprească și trenurile de mare viteză s-ar putea realiza în zona Chitila. “Pe terenurile libere ocupate până în anii 2000 de instalații feroviare, în zona Chitila, este posibilă realizarea unei eurogări
Cum dracu' sa faci eurogara unde a intarcat mutu' iapa, cand ea trebuie facuta in centru?
Tunelul feroviar este mult mai ieftin decât cel rutier. Condițiile de trafic sunt mai bune și sunt și mai sigure. Plus că se pot suprapune trenurile cu metrourile, să circule pe aceeași linie, așa cum se întâmplă la Paris sau la Berlin.
Daca intr-adevar Sorin Gabrea e cel care a spus asemenea enormitati, desi ma indoiesc, inseamna ca a trecut prin scoala ca gasca prin apa si degeaba s-a plimbat prin strainatati.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Goldmund

Ai dreptate, Dominatrix,
garile astea ale trenurilor de mare viteza sunt (sau sunt in pregatire pt. a fi construite-v. si 'Stuttgart 21')toate in centrul oraselor, iar la japonezi am observat ca aceste 'gari' ale trenurilor rapide sunt de fapt (doar)pt.doua/patru linii si sunt aproape toate supraterane(unele chiar deasupra mai multor intersectii rutiere(!!!)
Dar asta nu conteaza! Conteaza planurile indraznete, pt. ca UE pregateste ceva(pentru bugetul 2014-2020) peste un bilion(peste 1000de miliarde de euro)mare parte pentru infrastructura UE(romanii trebuie sa vina cu proiecte cat mai sf pt. a primi cat mai multi bani....)

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Dominatrix

@Goldmund: 1 bilion = 1 miliard ;)  Legat de fondurile europene, degeaba pune UE la dispozitie fonduri, daca habar n-avem sa le atragem si nu stim sa le "imbracam" in proiecte.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Andrei2010

Micul Paris are citeva probleme in comun cu Marele Paris din Vest ; printre acestea, problema "garilor înfundatura".

Toate garile pariziene sint facute pe acelasi sistem ca si Gara de Nord. Aceasta se datoreaza numeroaselor companii private carora li se concedase transportul feroviar in ultima jumatate a secolului 19. Fiecare voia ca reteaua sa sa fie complet izolate de retelele celorlalte companii, si sa- refuzat cu inversunare ideea unei sau a mai multor "gari traversante" care are conecta intre ele retelele.

Chiar daca la Bucuresti cauza nu este aceeasi, rezultatul este identic. La Paris s-a "rezolvat" problema, datorita garilor TGV de la aeroportul Roissy Charles de Gaulle, de la Massy-Palaiseau si de la Marne la Vallée. Aceste gari permit trenurilor cu mare viteza sa traverseze Franta din nord spre sud, deservind regiunea pariziana, având corespondenta cu expresurile regionale ce traverseaza capitala, fara a se "înfunda" în vre-o gara din Paris "intra muros".

Mi se pare evident ca trebuie aplicata aceeasi solutie si la Bucuresti, dar ma tem ca nu prea exista cerere pentru acest sistem si nu prea exista infrastructurile bucurestene adecvate. Un express Timisoara - Bucuresti Progresul - Constata ar fi util, evident. Dar voiajorii care debarca la "Progresul Euro TGV" ar trebui sa gaseasca metrou acolo. La ritmul actual de realizare a transportului subteran, nu cred ca vedem metrou pe Calea Giurgiului înainte de 2050.

Oricum, pentru mine proiectele astea bucurestene sint complet utopice. De ani de zile nu se pot realiza stîlpi de iluminare demni de un oras european, si se promit gari periferice si TGV care sa traverseze orasul in subteran  :lol:  Nene, ia medicamentu' asa cum ti-a zis domnu'doctor, ca altminteri ajungi la camasa de forta !

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata andrei11

Nu inteleg cu ce te incurca o gara "infundata" ? Ce, trenul respectiv nu poate schimba sensul in Bucuresti ? Nu-i trebuie mai mult de 10 minute. Si daca ar fi o gara "continua" in Bucuresti ar sta pe putin 5 minute ( reale ). Ca un contraexemplu mi se pare ca acum in sezon exista un tren Brasov - Constanta al operatorului privat Regiotrans si care nu are complexe de inferioritate in Bucuresti ca schimba sensul.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Dominatrix

@andrei11: Trenurile Regiotrans sunt in sistem push-pull deci nu e nevoie de mutarea locomotivei la schimbarea sensului, iar trenul este condus bine-mersi din vagonul cu post de conducere, si locomotiva in "coada" trenului.

Revenind la autostrada suspendata, in atasament gasiti studiul de pre-fezabilitate. Lectura placuta tuturor!
inel_median.ZIP
inel_median.ZIP (5.73 MB; downloaded 895 times)

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Dr2005

Trenul de la Regiotrans circulă în regim push-pull, deci mecanicul doar se mută în capătul celălalt şi pleacă mai departe.

În schimb, la CFR Călători nu există nicio locomotivă aptă pentru acest sistem, nici măcar cele noi produse de Softronic! Iar vagoane cu post de conducere au fost două: unul făcut la noi care a circulat ca vagon normal şi care acum ori zace prin Craiova, ori e fier vechi şi unul luat de la nemţi care a ajuns vagon business ,,cu loc cu vedere panoramică" şi care e expirat de prin 2008, aşteptând zile mai bune în revizia Griviţa. Din acest motiv, rebrusarea în Gara de Nord impliucă ori plecarea cu altă locomotivă, ori manevrarea întregii garnituri în Revizia Griviţa - care NU este electrificată, deci se va folosi LDH de manevră - cu mutarea locomotivei în capătul celălalt, cu V.max=5 km/h pe linia lungă de vreo 2 km, apoi împingerea trenului în gară... cred că ar dura lejer juma' de oră toată treaba.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata andrei11

Stiu foarte bine situatia din GdN. Daca avem "n" trenuri care "tranziteaza" Bucurestiul avem nevoie de "n+1" locomotive. Oricum un traseu de genul Timisoara - Brasov via Bucuresti este prea lung si nu se poate face cu un singur "schimb" de mecanici. Si nici nu stiu cine l-ar folosi, cine vrea sa ajunga din Timisoara in Brasov si-ar face alt traseu. Bine, mai sunt si statiile din parcurs. Raman la parerea ca trebuie sa lasam lucrurile asa cum sunt, o gara "de tranzit" in camp departe de traseele mijloacelor de transport in comun nu stiu cui ar folosi. Numai sa facem in asa fel incat sa ajunga - de exemplu - M 4 la statia asta din camp.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata fider

Sa privim tousi lucrurile altfel. Exista o cerere nu tocmai neglijabila pentru trasee Brasov - Constanta si ruta cea mai rapida, cel putin pana nu se vor moderniza alte tronsoane de linie, va ramane tot Brasov - Constanta via Bucuresti. Faptul ca traseul este profitabil o dovedeste si interesul unor operatori privati de a deservi acest tronson mai repede decat CFR care are nevoie si de peste o jumatate de ora sau chiar o ora sa intoarca un amarat de tren in Gara de Nord. De aceea toata discutia cu o gara de tranzit pentru trenurile spre Constanta ar avea sens si in practica se poate amenaja fie pe centura fie la Gara Baneasa. In cazul Garii Baneasa trebuie insa reconfigurate semnalizarile si maniera de incadrare dinspre Bucuresti Triaj, lucru ce nu prea cred ca intereseaza cu adevarat pe cineva in prezent. Tot asa nu ar iesi prea multi bani din asemenea lucrari versus o gara noua la care bonus apare si ocazia inaugurarii lucru ce este mult prea tentant.

Legat de Oprescu: o sa mai fluture multe proiecte prin fata camerelor de luat vederi pentru ca stie in ce fel isi va aminti vulgul de el. In teorie, daca isi pastreaza stilul si dupa ce va pierde mandatul are sansa sa mai castige candva fotoliul de primar si asta pentru ca e unul dintre putinii care lasa impresia ca scrasneste din dinti de suparare ca "poporul" e tras pe sfoara. Ce pot spune: are stofa de mare "justitiar" si se pare ca masele sunt seduse de asta chit ca nu face decat sa minta si sa para interesat de cate ceva ce da bine si atat.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata shoppy

Ca tot venii vorba de Gara Baneasa, de ce trebuie modificata semnalizarea? Nu trebuie modificat nimic, se poate merge bine mersi pe fals de la Pajura la Baneasa in timp ce rapidul sau alt tren de la Calatori merge pe fals de la Baneasa la Pajura spre Nord , pentru asta folosindu-se macazele de inalta viteza in derivatie amplasate inainte de Pasajul Poligrafiei sau dupa Pasajul Miorita, asa cum a si fost proiectata toata circulatia initial.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata subway guru

Oprescu preferă cea mai scumpă variantă pentru autostrada suspendată: 1,6 miliarde euro
13 iul, 13:59 / Nicoleta Vieru
Primarul general Sorin Oprescu a declarat că el înclină pentru a treia variantă de realizare a autostrăzii suspendate, anume cea care trece cu două tuneluri pe sub Parcul Herăstrău, chiar dacă aceasta este și cea mai scumpă variantă.
http://b365.ro/news/oprescu ... arde-euro/

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata bogd_an

^ Ce m-ati mai luat la zor acum ceva timp cand am facut o propunere de traseu pe sub Parcul Herastrau... Ca numai un nebun ar face asa ceva si este imposibil... ma rog.
Eu facusem o schema pentru continuarea Sos Pipera prin tunel, de la Petrom sau undeva, subtraversand Str Nicolae Caramfir urmand ca tunelul sa iasa la Piata Presei Libere.
- offtopic. Se pare ca dom' primar vrea sa faca ceva si mai si!

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433422 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use