Topic: Discuții diverse
1675 posts, 478470 views
📖 Pagination options
- dot com
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dot com
Scuze daca intrebarea mea e aiurea, dar lamureste-ma si pe mine cu ceva: cate vagoane are depoul Dudesti si cate ture are linia 1?
Multumesc anticipat!
Scuze daca intrebarea mea e aiurea, dar lamureste-ma si pe mine cu ceva: cate vagoane are depoul Dudesti si cate ture are linia 1?
Multumesc anticipat!
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Linia 1 din ce am inteles are 50 de ture de la Depourile Dudesti si Victoria. (N-am stat sa vad situatia exacta din traseu, pentru ca pur si simplu nu ma intereseaza aceasta linie 1)
Depoul Dudesti are in acest moment urmatorul parc de vagoane:
- Bucur LF - 5 vagoane (401-405)
- V3A-93-CH-PPC - 19 vagoane (4005, 4010, 4012, 4015, 4016, 4017, 4018, 4019, 4022, 4024, 4026, 4027, 4031, 4032, 4034, 4035, 4046, 4047, 4049)
- V3A-93 - 14 vagoane (057, 104, 112, 124, 127, 152, 156, 161, 167, 185, 212, 254, 271, 362)
- V3A-93M-EPC - 8 vagoane (097, 137, 180, 246, 267, 293, 326, 352)
Depoul Dudesti oricum trebuie sa mai trimita vagoane V3A-93 la Dep. Bucurestii Noi si in plus o parte din vagoane sunt indisponibile si din Ch-PPC-uri in frunte cu 4016...
Linia 1 din ce am inteles are 50 de ture de la Depourile Dudesti si Victoria. (N-am stat sa vad situatia exacta din traseu, pentru ca pur si simplu nu ma intereseaza aceasta linie 1)
Depoul Dudesti are in acest moment urmatorul parc de vagoane:
- Bucur LF - 5 vagoane (401-405)
- V3A-93-CH-PPC - 19 vagoane (4005, 4010, 4012, 4015, 4016, 4017, 4018, 4019, 4022, 4024, 4026, 4027, 4031, 4032, 4034, 4035, 4046, 4047, 4049)
- V3A-93 - 14 vagoane (057, 104, 112, 124, 127, 152, 156, 161, 167, 185, 212, 254, 271, 362)
- V3A-93M-EPC - 8 vagoane (097, 137, 180, 246, 267, 293, 326, 352)
Depoul Dudesti oricum trebuie sa mai trimita vagoane V3A-93 la Dep. Bucurestii Noi si in plus o parte din vagoane sunt indisponibile si din Ch-PPC-uri in frunte cu 4016...
- dot com
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
dot com
Am inteles! Am observat ca de cand linia 19 s-a suspendat, iar Titan a preluat linia 46, tramvaiele liniei 40 vin din ce in ce mai greu, eu zic ca e o linie foarte folosita de multa lume dimineata. Eu chiar am ramas surprins sa vad cata lume era (adica multa ) azi de dimineata intr-un tramvai, pe intervalul 7.30 - 8.00, dinspre Titan spre Unirii. La ora 16.40 la capatul de la Sf. Vineri au plecat vreo 3 tramvaie numai de pe linia 56, unul dupa altu, intr-un final a venit si un 40.
Ma gandesc ca vom avea un transport mai bun in Titan - Balta Alba doar daca se va prelungi vreodata linia 41, sa stii ca daca ai pierdut un tramvai, imediat sa vina un altul.
Cu respect!
Si mult respect pentru cei care intretin forumul si il actualizeaza cu multe stiri.
Am inteles! Am observat ca de cand linia 19 s-a suspendat, iar Titan a preluat linia 46, tramvaiele liniei 40 vin din ce in ce mai greu, eu zic ca e o linie foarte folosita de multa lume dimineata. Eu chiar am ramas surprins sa vad cata lume era (adica multa ) azi de dimineata intr-un tramvai, pe intervalul 7.30 - 8.00, dinspre Titan spre Unirii. La ora 16.40 la capatul de la Sf. Vineri au plecat vreo 3 tramvaie numai de pe linia 56, unul dupa altu, intr-un final a venit si un 40.
Ma gandesc ca vom avea un transport mai bun in Titan - Balta Alba doar daca se va prelungi vreodata linia 41, sa stii ca daca ai pierdut un tramvai, imediat sa vina un altul.
Cu respect!
Si mult respect pentru cei care intretin forumul si il actualizeaza cu multe stiri.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
linia 69
In mod normal si logic zic eu ca daca Dep. Dudesti va mai da tramvaie la Dep. Bucurestii Noi pentru a avea integral linia 20, cu tamvaiele scoase de aici Dep. Victoria ar putea detine integral linia 46. Dep. Titan isi scoate vagoanele ce tocmai le-a bagat in linia 46 si le baga in linia 27. Daca se mai repara si niste vagoane defecte (sa nu exagerez si sa zic toate) de la alte depouri se mai pot castiga ceva vagoane pentru un 27 in Ghencea.
Da stiu nu sunt bani pentru piese ... etc, etc, etc. .... dar ziceam si eu asa.
In mod normal si logic zic eu ca daca Dep. Dudesti va mai da tramvaie la Dep. Bucurestii Noi pentru a avea integral linia 20, cu tamvaiele scoase de aici Dep. Victoria ar putea detine integral linia 46. Dep. Titan isi scoate vagoanele ce tocmai le-a bagat in linia 46 si le baga in linia 27. Daca se mai repara si niste vagoane defecte (sa nu exagerez si sa zic toate) de la alte depouri se mai pot castiga ceva vagoane pentru un 27 in Ghencea.
Da stiu nu sunt bani pentru piese ... etc, etc, etc. .... dar ziceam si eu asa.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
linia 69 wrote:Parca zicea Utilizator anonim ca ideea este ca Dep. Bucurestii Noi sa isi suplimenteze parcul cu vagoane primite de la Dudesti in contul celor 5 Bucur LF, astfel incat sa poata prelua integral linia 20. Iar Dep. Victoria va suplimenta linia 46 cu vagoanele scoase din 20 ca sa o poata prelungi la Cet Vest.
In mod normal si logic zic eu ca daca Dep. Dudesti va mai da tramvaie la Dep. Bucurestii Noi pentru a avea integral linia 20, cu tamvaiele scoase de aici Dep. Victoria ar putea detine integral linia 46.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Pai Victoria are 3 vagoane pe linia 20 si 2 sau 3 nu mai stiu exact, pe linia 55. S-ar repara vagoane de la Bucurestii Noi ar putea fi inlocuite pe linia 20 si daca s-ar repara si vagoane de la Colentina (si aici e jale mare cu vagoane care nu circula de luni de zile) ar putea fi inlocuite cele de pe linia 55. S-ar castiga astfel cam 5 vagoane care ar trece pe linia 46.
Pentru o linie 27 RATB Titan - Ghencea ar fi sufiente cam 15-18 vagoane cel mult, la majorarea de parc din septembrie 2011. Pentru o astfel de linie majoritare ar fi vagoanele de la Titan 10-12 vagoane si ar putea contribui cineva Giurgiu sau Alexandria cu vreo 5-6 vagoane. Eventual Giurgiu cu turele din 25, pre care l-am putea trimite in istorie.
Ca sa facem o recapitulare in acest moment a liniilor de tramvai din Bucuresti:
- Linia 1: Dep. Dudesti si Dep. Victoria
- Linia 4: Dep. Giurgiu
- Linia 5: Dep. Victoria
- Linia 7: Dep. Giurgiu
- Linia 8: Dep. Militari si Dep. Alexandria
- Linia 11: Dep. Giurgiu si Dep. Alexandria
- Linia 14: Dep. Colentina
- Linia 16: Dep. Colentina
- Linia 20: Dep. Victoria si Dep. Bucurestii Noi
- Linia 21: Dep. Colentina
- Linia 23: Dep. Titan si Dep. Giurgiu
- Linia 24: Dep Bucurestii Noi
- Linia 25: Dep. Militari si Dep. Giurgiu
- Linia 27: Dep. Titan
- Linia 32: Dep. Alexandria
- Linia 35: Dep. Militari
- Linia 36: Dep. Colentina si Dep. Titan
- Linia 40: Dep. Titan
- Linia 41: Dep. Bucurestii Noi si Dep. Alexandria
- Linia 42: Dep. Bucurestii Noi
- Linia 45: Dep. Bucurestii Noi
- Linia 46: Dep. Titan
- Linia 47: Dep. Militari
- Linia 55: Dep. Colentina si Dep. Victoria
- Linia 56: Dep. Titan
Pai Victoria are 3 vagoane pe linia 20 si 2 sau 3 nu mai stiu exact, pe linia 55. S-ar repara vagoane de la Bucurestii Noi ar putea fi inlocuite pe linia 20 si daca s-ar repara si vagoane de la Colentina (si aici e jale mare cu vagoane care nu circula de luni de zile) ar putea fi inlocuite cele de pe linia 55. S-ar castiga astfel cam 5 vagoane care ar trece pe linia 46.
Pentru o linie 27 RATB Titan - Ghencea ar fi sufiente cam 15-18 vagoane cel mult, la majorarea de parc din septembrie 2011. Pentru o astfel de linie majoritare ar fi vagoanele de la Titan 10-12 vagoane si ar putea contribui cineva Giurgiu sau Alexandria cu vreo 5-6 vagoane. Eventual Giurgiu cu turele din 25, pre care l-am putea trimite in istorie.
Ca sa facem o recapitulare in acest moment a liniilor de tramvai din Bucuresti:
- Linia 1: Dep. Dudesti si Dep. Victoria
- Linia 4: Dep. Giurgiu
- Linia 5: Dep. Victoria
- Linia 7: Dep. Giurgiu
- Linia 8: Dep. Militari si Dep. Alexandria
- Linia 11: Dep. Giurgiu si Dep. Alexandria
- Linia 14: Dep. Colentina
- Linia 16: Dep. Colentina
- Linia 20: Dep. Victoria si Dep. Bucurestii Noi
- Linia 21: Dep. Colentina
- Linia 23: Dep. Titan si Dep. Giurgiu
- Linia 24: Dep Bucurestii Noi
- Linia 25: Dep. Militari si Dep. Giurgiu
- Linia 27: Dep. Titan
- Linia 32: Dep. Alexandria
- Linia 35: Dep. Militari
- Linia 36: Dep. Colentina si Dep. Titan
- Linia 40: Dep. Titan
- Linia 41: Dep. Bucurestii Noi si Dep. Alexandria
- Linia 42: Dep. Bucurestii Noi
- Linia 45: Dep. Bucurestii Noi
- Linia 46: Dep. Titan
- Linia 47: Dep. Militari
- Linia 55: Dep. Colentina si Dep. Victoria
- Linia 56: Dep. Titan
- Robert24
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Robert24
Pentru turele din 46, Titan a luat cate un vagon din 27, 40 si 56. Se observa acest lucru si comparand orarele vechi si cele noi.
Intrebare: 55 sigur mai are si la Victoria acum? Ieri am parcurs o mare parte a acestei linii cu masina si nu am remarcat niciun vagon de Victoria...
Pentru turele din 46, Titan a luat cate un vagon din 27, 40 si 56. Se observa acest lucru si comparand orarele vechi si cele noi.
Intrebare: 55 sigur mai are si la Victoria acum? Ieri am parcurs o mare parte a acestei linii cu masina si nu am remarcat niciun vagon de Victoria...
- 3mil
-
Posted:
-
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Ar putea să scoată Giurgiu ceva ture din 11, că şi aşa acum e dublat de 1 pe 60% din traseu. Sau să scoată Alexandria, odată cu turele din 8... 2 ture scoase din 11 + 3 scoase din 8 + alea 12 de Titan care erau deja pe 27, rezultă exact 17 ture, deci câte trebuie.
Ar putea să scoată Giurgiu ceva ture din 11, că şi aşa acum e dublat de 1 pe 60% din traseu. Sau să scoată Alexandria, odată cu turele din 8... 2 ture scoase din 11 + 3 scoase din 8 + alea 12 de Titan care erau deja pe 27, rezultă exact 17 ture, deci câte trebuie.
- Gabi77
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi77
Foarte discreta aparitia noii linii 1...Vitan-Nerva Traian-Viilor-Basarab-Vitan.Nu i s-a facut publicitate.
Foarte discreta aparitia noii linii 1...Vitan-Nerva Traian-Viilor-Basarab-Vitan.Nu i s-a facut publicitate.
- linia 69
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
linia 69
Am trecut azi dimineata pe la 8.10 cu tramvaiul prin fata Dep. Dudesti si am vazut in interior (in afara de cele 5 Bucur LF) destule tramvaie. La o numaratoare scurta facuta in graba am numarat cam 14 tramvaie. Nu cred ca toate sunt defecte, totusi mi se pare ca STATEAU cam multe ! Deci dupa cum s-a scris si mai sus cu bunavointa daca se fac cateva rocade se gasesc tramvaie atat pentru 27 cat si pentru mici suplimentari la alte linii.
Am trecut azi dimineata pe la 8.10 cu tramvaiul prin fata Dep. Dudesti si am vazut in interior (in afara de cele 5 Bucur LF) destule tramvaie. La o numaratoare scurta facuta in graba am numarat cam 14 tramvaie. Nu cred ca toate sunt defecte, totusi mi se pare ca STATEAU cam multe ! Deci dupa cum s-a scris si mai sus cu bunavointa daca se fac cateva rocade se gasesc tramvaie atat pentru 27 cat si pentru mici suplimentari la alte linii.
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Lohengrin
Suplimentarea pentru 27 ar trebui sa vina de la Militari. Fie prin "spargerea" lui 25, asa cum am zis in alt topic, fie prin renuntarea la linia 47, care dupa reorientarea lui 46 spre CET Vest Militari chiar ca nu-si mai are locul si rostul pe lumea asta. Eu nu m-as supara sa merg cu vagoane Tatra pe Camil Ressu, ba chiar mi s-ar parea vintage, ca sa preiau un termen din limbaritza de lemn la moda.
Cat priveste tramvaiele de pe Basarabia - al caror calator fidel sunt in multe dimineti - totul ar fi mai bine daca 40 ar prelua traseul lui 56 (5X = temporar ?) asa cum a fost candva. Cu jumatate din parcul actualului 40 s-ar suplimenta noul 40 care ar avea interval de 6-7 minute la ora de varf, decent adica - iar cealalta jumatate ar ajunge pe linia 36 RATB Titan - Faur 4 - Chisinau - Obor - Pipera (in viitor poate pe noul pasaj Dna. Ghica).
Suplimentarea pentru 27 ar trebui sa vina de la Militari. Fie prin "spargerea" lui 25, asa cum am zis in alt topic, fie prin renuntarea la linia 47, care dupa reorientarea lui 46 spre CET Vest Militari chiar ca nu-si mai are locul si rostul pe lumea asta. Eu nu m-as supara sa merg cu vagoane Tatra pe Camil Ressu, ba chiar mi s-ar parea vintage, ca sa preiau un termen din limbaritza de lemn la moda.
Cat priveste tramvaiele de pe Basarabia - al caror calator fidel sunt in multe dimineti - totul ar fi mai bine daca 40 ar prelua traseul lui 56 (5X = temporar ?) asa cum a fost candva. Cu jumatate din parcul actualului 40 s-ar suplimenta noul 40 care ar avea interval de 6-7 minute la ora de varf, decent adica - iar cealalta jumatate ar ajunge pe linia 36 RATB Titan - Faur 4 - Chisinau - Obor - Pipera (in viitor poate pe noul pasaj Dna. Ghica).
- fider
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
fider
Nu de suplimentare de la Militari are nevoie 27 pentru Ghencea cat de un parc marit cu 3-4 vagoane maxim de la Titan si care se gasesc usor. In practica, daca infiinteaza 27 pot scoate 47 si niste vagoane pot veni direct de acolo. Oricum am da-o linia 27 in Ghencea este perfect posibila si se poate atinge un interval de succedare de 10 minute fara probleme. Daca vor sa reduca dublarea lui 32 si sa imbunatateasca timpul de parcurs pot sa il trimita pe traseul mai direct comun cu linia 7 si apoi pe Sos. Progresu.
Nu de suplimentare de la Militari are nevoie 27 pentru Ghencea cat de un parc marit cu 3-4 vagoane maxim de la Titan si care se gasesc usor. In practica, daca infiinteaza 27 pot scoate 47 si niste vagoane pot veni direct de acolo. Oricum am da-o linia 27 in Ghencea este perfect posibila si se poate atinge un interval de succedare de 10 minute fara probleme. Daca vor sa reduca dublarea lui 32 si sa imbunatateasca timpul de parcurs pot sa il trimita pe traseul mai direct comun cu linia 7 si apoi pe Sos. Progresu.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
Nu stiu cum sa incep... Well.. Cum este posibil ca 5 tramvaie noi (bune sau proaste - asta ii alta discutie) sunt tinute in depou degeaba cand "Buc-ul are nevoiede 500 de tramvaie noi"?!?
Eu nu prea inteleg cum este posibil ca RATB-ul sa nu-si tina sub control propriile unitati si niste depouri (ca in special la tramvaie este aceasta problema) sa faca ce vor. Din cauza ca depoul X nu se intelege cu Y (Dudesti cu Colentina) au de pierdut cetatenii (5 Bucur LF). Este anormal ca deciziile conducerii RATB sa fie influentate de ce vor depourile si orgoliile proprii. CUM DE AU AJUNS AUTOBAZELE SI DEPOURILE SA FACA LEGEA?!
Cum este posibil sa tii tramvaie cu RK sau reparatii recente stricate cu zecile prin depouri .. de rusine mai mult, ca deh' URAC i-a facut intretinerea si nu suna bine. Asta nu e treaba noastra, a calatorilor, tramvaiul e stricat, il duci la reparatii, nu conteaza ca a avut RK de curand... cu atat mai mult il duci la reparatii dupa RK pentru ca teoretic s-ar rezolva destul de rapid + ca s-a facut o investitie care trebuie sa aiba un rezultat. Dar desigur, nu poti nici sa treci cu vederea o reparatie facuta incorect, dar dupa ce se rezolva (in beneficiul calatorilor) se poate incepe o 'ancheta' daca e cazul. Dar din nou, astea-s treburile lor, RATB-ul trebuie sa faca tot posibilul sa tina tot parcul in functiune, restul sunt treburile lor.
Cum se poate ca o institutie importanta precum RATB sa fie atat de.. neprofesionista si sa faca trasee pe care sa le anunte cu surle si trambite ca peste cateva zile sa le schimbe. Pur si simplu, vorbim despre transportul public, sa se faca o lista calumea calculata, GANDITA DE 1000 DE ORI DE OAMENI CARE STIU CE FAC. Prea se modifica trasee importante toata ziua buna ziua.
Nu stiu cum sa incep... Well.. Cum este posibil ca 5 tramvaie noi (bune sau proaste - asta ii alta discutie) sunt tinute in depou degeaba cand "Buc-ul are nevoiede 500 de tramvaie noi"?!?
Eu nu prea inteleg cum este posibil ca RATB-ul sa nu-si tina sub control propriile unitati si niste depouri (ca in special la tramvaie este aceasta problema) sa faca ce vor. Din cauza ca depoul X nu se intelege cu Y (Dudesti cu Colentina) au de pierdut cetatenii (5 Bucur LF). Este anormal ca deciziile conducerii RATB sa fie influentate de ce vor depourile si orgoliile proprii. CUM DE AU AJUNS AUTOBAZELE SI DEPOURILE SA FACA LEGEA?!
Cum este posibil sa tii tramvaie cu RK sau reparatii recente stricate cu zecile prin depouri .. de rusine mai mult, ca deh' URAC i-a facut intretinerea si nu suna bine. Asta nu e treaba noastra, a calatorilor, tramvaiul e stricat, il duci la reparatii, nu conteaza ca a avut RK de curand... cu atat mai mult il duci la reparatii dupa RK pentru ca teoretic s-ar rezolva destul de rapid + ca s-a facut o investitie care trebuie sa aiba un rezultat. Dar desigur, nu poti nici sa treci cu vederea o reparatie facuta incorect, dar dupa ce se rezolva (in beneficiul calatorilor) se poate incepe o 'ancheta' daca e cazul. Dar din nou, astea-s treburile lor, RATB-ul trebuie sa faca tot posibilul sa tina tot parcul in functiune, restul sunt treburile lor.
Cum se poate ca o institutie importanta precum RATB sa fie atat de.. neprofesionista si sa faca trasee pe care sa le anunte cu surle si trambite ca peste cateva zile sa le schimbe. Pur si simplu, vorbim despre transportul public, sa se faca o lista calumea calculata, GANDITA DE 1000 DE ORI DE OAMENI CARE STIU CE FAC. Prea se modifica trasee importante toata ziua buna ziua.
📖 Pagination options