Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
2494 posts, 537120 views
📖 Pagination options
- RBC92
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
RBC92
În schimb, se pare că mai încolo, unde se lărgește strada către 1 Decembrie, se înlocuiesc bordurile și au apărut și câteva utilaje mici.
cornel001 wrote:
La Alba iar au inceput sa apara ditamai craterele.
În schimb, se pare că mai încolo, unde se lărgește strada către 1 Decembrie, se înlocuiesc bordurile și au apărut și câteva utilaje mici.
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
PinkyHog
Asa este, dar nu fac decat sa refaca trotoarele de pe aleea din dreptul blocurilor, ce-am marcat cu portocaliu. Atat si nimic mai mult. Cel putin pana acum. Nu cred ca or sa 'atace' si scuarurile dintre alee si bulevard.
Asa este, dar nu fac decat sa refaca trotoarele de pe aleea din dreptul blocurilor, ce-am marcat cu portocaliu. Atat si nimic mai mult. Cel putin pana acum. Nu cred ca or sa 'atace' si scuarurile dintre alee si bulevard.
rebreanu.jpg (438.2 KB; downloaded 4175 times)
- Saint666
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Saint666
Aia e oricum partea decenta a bulevardului. Cum ajungi insa in dreptul restaurantului Alba asfaltul se transforma in Marele Canion. Au aparut si mai multe gropi in dreptul curbei de la Barajul Dunarii.
Aia e oricum partea decenta a bulevardului. Cum ajungi insa in dreptul restaurantului Alba asfaltul se transforma in Marele Canion. Au aparut si mai multe gropi in dreptul curbei de la Barajul Dunarii.
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
PinkyHog
Zilele astea am vazut niste neni care puneau plombe.
La cum s-au apucat sa sparga troroarul pe partea unde schimba bordurile, cred ca se pune usos-usor NetCity. Acelasi fel de santuri au inceput sa apara si pe Nicolae Grigorescu - in dreptul Policlinicii Titan, si Bd Basarabia - sensul dinspre Piata Muncii spre Diham.
Zilele astea am vazut niste neni care puneau plombe.
La cum s-au apucat sa sparga troroarul pe partea unde schimba bordurile, cred ca se pune usos-usor NetCity. Acelasi fel de santuri au inceput sa apara si pe Nicolae Grigorescu - in dreptul Policlinicii Titan, si Bd Basarabia - sensul dinspre Piata Muncii spre Diham.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
cornel001
Se sapa santuri pe trotuar si de la Alba spre vest (Grigorescu).
Se sapa santuri pe trotuar si de la Alba spre vest (Grigorescu).
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Stiri
cornel001
Chiar ca surpriza... stau aproape, pot sa fac poze cand si cand.
subway guru wrote:
În vederea executării lucrărilor de reabilitare a sistemului rutier de pe Strada Liviu Rebreanu, pe tronsonul cuprins între B-dul Camil Ressu şi B-dul Nicolae Grigorescu, începând de marți, liniile de transport RATB din zonă vor fi modificate.
Chiar ca surpriza... stau aproape, pot sa fac poze cand si cand.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
bercenicity
Marti seara era ingradita linia pe cca 100m de la Camil Ressu spre parc.
Marti seara era ingradita linia pe cca 100m de la Camil Ressu spre parc.
- V2A
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
V2A
Azi scoteau cauciucurile amortizoare de langa sina.
Azi scoteau cauciucurile amortizoare de langa sina.
- Lohengrin
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Lohengrin
Eu cred ca Dorel se va misca extrem de incet. Linia pe aici, desi e cum zice neamtzul zerstörten, nu era chiar prioritatea numarul 1. S-a fortat insa inceperea lucrarii pentru a avea un pretext de suspendare a liniei 19 si diminuare a parcului pentru 23. Iar cand se va termina, se va trece la tronsonul Titan-Barajul Dunarii-1 Decembrie, minimum 1 an.
Sa nu uitam cireasa de pe tort, portiunea Dristor-Rm. Sarat, care putea fi bine mersi reparata in 2008, cand tramvaiele au fost suspendate mai bine de 3 luni.
Eu cred ca Dorel se va misca extrem de incet. Linia pe aici, desi e cum zice neamtzul zerstörten, nu era chiar prioritatea numarul 1. S-a fortat insa inceperea lucrarii pentru a avea un pretext de suspendare a liniei 19 si diminuare a parcului pentru 23. Iar cand se va termina, se va trece la tronsonul Titan-Barajul Dunarii-1 Decembrie, minimum 1 an.
Sa nu uitam cireasa de pe tort, portiunea Dristor-Rm. Sarat, care putea fi bine mersi reparata in 2008, cand tramvaiele au fost suspendate mai bine de 3 luni.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
Conform documentatiei de atribuire, durata de executie a lucrarilor (rutier + tramvai) este de 18 luni de la emiterea ordinului de incepere (nu stiu de ce apare 24 de luni in pozele cu panoul lucrarii, cred ca e gresit). Deci mai vorbim pe la inceputul lui 2013.
Conform documentatiei de atribuire, durata de executie a lucrarilor (rutier + tramvai) este de 18 luni de la emiterea ordinului de incepere (nu stiu de ce apare 24 de luni in pozele cu panoul lucrarii, cred ca e gresit). Deci mai vorbim pe la inceputul lui 2013.
- LArSON
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
LArSON
Au pus 24 de luni ca sa se laude ca l-au terminat in 18, bineinteles.
Au pus 24 de luni ca sa se laude ca l-au terminat in 18, bineinteles.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
Dominatrix
Lohengrin wrote:Nu va faceti probleme, pe portiunea aceea o sa fie iar suspendata circulatia cand o sa se apuce de inlocuit schimbatorii de cale de la Ramnicu Sarat, parte din proiectul de modernizare pe Liviu Rebreanu. Numai macazele acelea o sa dureze minim o luna...
Sa nu uitam cireasa de pe tort, portiunea Dristor-Rm. Sarat, care putea fi bine mersi reparata in 2008, cand tramvaiele au fost suspendate mai bine de 3 luni.
- PinkyHog
-
Posted:
-
Re: Discutii generale pe baza lucrarilor si proiectului
PinkyHog
In zona pietei au bagat un tub de dren si au inceput sa monteze cofrajele pentru zidul acela de sustinere de pe ambele parti ale liniei de tramvai.
Dupa pod, catre magazinul Titan, au mai avansat cu scosul sinei si a placilor. Timid, dar au avansat.
La pod nu se mai intampla nimic.
In zona pietei au bagat un tub de dren si au inceput sa monteze cofrajele pentru zidul acela de sustinere de pe ambele parti ale liniei de tramvai.
Dupa pod, catre magazinul Titan, au mai avansat cu scosul sinei si a placilor. Timid, dar au avansat.
La pod nu se mai intampla nimic.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Modernizarea sistemului rutier și a liniilor de tramvai pe Bd. Liviu Rebreanu (FINALIZAT octombrie 2018)
•
Choose destination