Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Despre inelul median - "autostrada suspendata"

500 posts, 201101 views
 
Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 36
 
 

📖 Pagination options
Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Dominatrix

Ma hotarasem sa nu mai comentez aberatiile lui Dr. Oetker pe aceasta tema, dar citind articolul de mai sus, nu ma pot abtine sa intreb: ce se intelege prin recuperarea investitiei (de catre investitorii chinezi) prin exploatarea autostrazii? Adica se va impune o taxa pentru utilizarea ei? Pai atunci n-am facut nimic, fiindca multi o vor lua tot prin oras ca sa nu plateasca.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata shoppy

Ba da, ca o sa o iau eu pe acolo ca sa scap de aglomeratie, chiar daca platesc, si serios acum, sigur o sa mai fie si altii, desi la cate noduri de circulatie o sa fie cred ca o sa avem mai multe casierite ca la metrorex.

 



Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata DanCld

Orasul are nevoie de niste inele de mare capacitate pentru a putea implementa ulterior restrictii de circulatie semnificative in centru (reconversia unor strazi in prezent circulate gen Calea Victoriei in artere complet pietonale etc).

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata fider

Din pacate nu prea cred ca o sa avem restrictii de circulatie in zona centrala desi cateva orase din tara au curajul sa faca asta la sfarsit de saptamana pe cate o artera importanta.

Problema cea mai mare nu consider ca tine doar de inelele de circulatie. In mod normal ar trebui sa se poata iesi din Bucuresti nu doar pe inel cat si direct spre anumite sosele importante. Spre exemplu catre DN 601A nu se poate iesi direct din semiinelul Turda - Ciurel si nici de pe splaiul Dambovitei. Bineinteles ca aceasta varianta nu se rezolva prin strapungerea Ciurel - Centura. Tot asa o alta problema este ca exceptand DN1 o buna pare din drumurile nationale ce ies din Bucuresti sunt intr-o stare proasta si asta face ca ele sa fie mult mai putin sau eficient utilizate.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Costin

Si eu consider ca orasul are nevoie de inele de circulatie, deci 'zburatoarea' este binevenita din punctul meu de vedere. Un plus eu il vad in traseul paralel cu calea ferata Bucuresti-Constanta, astfel ca autostrada respecta, in oras, un culoar dedicat oricum transporturilor (ceea ce nu aduce modificari majore in 'peisaj'). Alt plus ar fi rezolvarea unor aspecte 'conexe', cum ar fi:
-reconfigurarea zonei Pod Constanta de pe Calea Grivitei
-'desfundarea' Giulestiului.
-reconectarea Sos. Nordului la Str. Elena Vacarescu + pasaj.

Un minus il vad in ocolirea zonei de sud intr'un mod aiuritor, si anume... intrand spre centru.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata francezu72

atata timp cat parcul herastrau ramane intact si nu o sa tina mai mult de 50 de ani...

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Goldmund

Omul asta mai stie ce a promis, ce a spus, termenele pe care le-a declarat 'oficial'?
http://www.ziare.com/sorin-oprescu/auto ... ata-992538

Priviti data declaratiilor sale...

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Goldmund

Si eu astept autostrada suspendata, de zeci de ani, insa unde e primarul care sa o si termine?

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata subway guru

Previziuni pentru Bucureşti: tren pe sub pământ, metrou la Tunari şi grădină zoologică la Ciurel
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 48865.html
5 iulie 2011, 09:09 |  Autor: Maria Apostol
Noua viziune de dezvoltare a Capitalei prevede, pe lângă autostrada suspendată, şi două gări noi, trenuri care circulă pe sub pământ, metrou la Giuleşti şi Tunari, dar şi o grădină zoologică la Ciurel.

Viitorul în Bucureşti, în materie de transport urban, aparţine trenurilor. Odată cu proiectul autostrăzii, prezentat de către primarul Sorin Oprescu, au fost oferite şi informaţii despre un alt proiect important care se are în vedere, şi-anume construirea unei eurogări pentru un tren TGV care ar urma să străbată Capitala.

Totodată s-a discutat şi despre traficul rutier de suprafaţă, care ar trebui înlocuit cu cel feroviar subteran, pentru că, spun arhitecţii, Gara de Nord, unde trenurile au capăt fix, nu mai este eficientă, relatează b365.ro.

Proiectul autostrăzii suspendate realizat pentru municipalitate propune și realizarea unei gări la Pipera, în imediata vecinătate a nodului rutier Petricani ce va fi creat după construirea autostrăzii suspendate.

Dezvoltarea transportului feroviar în București se va face şi el concomitent cu cea a metroului. În planurile proiectanților au fost menționate trei noi magistrale de metrou.

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata subway guru

Bucureștiul viitorului: tren de 500 km/h, eurogară la Chitila şi metrou în Tunari
05 iul, 08:15 / Nicoleta Vieru
Două gări noi, un nod intermodal, trenuri care circulă pe sub București, metrou în Tunari și Giulești și parc zoologic la Ciurel. Toate acestea fac parte din noua viziune de dezvoltare a Capitalei cuprinsă în proiectul autostrăzii suspendate.
http://b365.ro/news/bucures ... 200-kmora/
Proiectul autostrăzii suspendate scoate la iveală noi planuri de dezvoltare pentru Capitală. Conform acestora, viitorul În București, în materie de transport urban aparține trenurilor. Vor fi create noi gări, chiar și o eurogară pentru celebrele trenuri de mare viteză europene (TGV -cu un record de viteză de peste 500 km/oră) care vor trece prin București, dar și pasaje subterane feroviare care vor subtraversa Capitala.

“Sunt proiecte cu potențial pentru București care au fost cuprinse în proiectul mare al inelului median sau al așa-numitei autostrăzi suspendate. S-au purtat și discuții cu autoritățile direct implicate, iar inelul median va fi construit în așa fel încât să creeze condițiile necesare și pentru realizarea acestor proiecte”, a precizat pentru B365.ro, arhitectul Sorin Gabrea, proprietar al firmei Western Outdoor și unul dintre proiectanții autostrăzii suspendate.

Bucureștiul, traversat cu trenul pe sub pământ

Traficul rutier de suprafață trebuie înlocuit cu cel feroviar subteran, spun arhitecții. Gara de Nord, unde trenurile au căpăt fix, nu mai este eficientă. În viitor, soluția este coborârea căii ferate în subteran “Sistemul acesta de gară de capăt, care se înfundă, din punctul de vedere al managementului de trafic feroviar este prost. O gară deșteaptă este cea prin care trenurile trec, nu se opresc. Există variante cu coborârea în subteran a Gării de Nord, cu prelungirea liniilor spre sud, sau o nouă gară în amonte, în Zona Basarab. Acum cred că am putea să o ducem mai spre nord, pentru că am putea coborî prin zona Carrefour Orhideea, pe sub parcarea de acolo și mai departe să mergem spre Cotroceni și pe sub șoseaua Progresului până la gara Progresul și în continuare spre sud spre Giurgiu. Toată traversarea Bucureștiului ar trebui să se facă subteran”, explică Sorin Gabrea.

Pe traseu vor mai fi două gări, una construită la Cotroceni și cea de la Progresul. Noul tip de transport ar fi mai ieftin decât cel actual, al pasajelor rutiere. “Tunelul feroviar este mult mai ieftin decât cel rutier. Condițiile de trafic sunt mai bune și sunt și mai sigure. Plus că se pot suprapune trenurile cu metrourile, să circule pe aceeași linie, așa cum se întâmplă la Paris sau la Berlin”, a mai precizat arhitectul.

Nod intermodal la Pipera și eurogară la Chitila

Proiectul autostrăzii suspendate realizat pentru municipalitate propune și realizarea unei gări la Pipera, în imediata vecinătate a nodului rutier Petricani ce va fi creat după construirea autostrăzii suspendate. Viitoarea gară va fi accesibilă din inelul rutier median, dar va fi legată la rețeaua stradală municipală. Mai mult, noua gară va fi legată și la rețeaua municipală de tramvai și metrou, devenind astfel un punct intermodal.

O nouă gară ultramodernă, care să lege Capitala de Sistemul European 5 și unde să oprească și trenurile de mare viteză s-ar putea realiza în zona Chitila. “Pe terenurile libere ocupate până în anii 2000 de instalații feroviare, în zona Chitila, este posibilă realizarea unei eurogări”, se precizează în studiu.

Noi magistrale de metrou în Tunari și Giulești

Dezvoltarea transportului feroviar în București se va face concomitent cu cea a metroului. În planurile proiectanților au fost menționate trei noi magistrale de metrou.

- magistrala Tunari: linie care s-ar realiza pornind din stația Dimitrie Pompei, către noua gară Pipera, centrul localității Tunari și mai departe, noua aerogară Dimieni (Henri Coandă);

- magistrala Otopeni (proiect în curs de realizare): viitoarea linie va porni din zona Bucureștii Noi și va asigura legătura cu actuala clădire a aerogării “Henri Coandă” – Otopeni. În zona podului Constanța – DN1, dupa stația Gara Băneasa, linia de metrou se va intersecta cu inelul median, care va putea fi realizat și în varianta subterană.

- Zona Giulești: este necesara analiza unor solutii de extindere a rețelei de metrou, probabil cu pornire din Gara de Nord / Basarab, către nord-vestul orașului, zona cu un mare potențial de dezvoltare urbanistică.

Nici zona de loisir nu este uitată în noul proiect. Astfel, se ia în considerare transformarea zonei Lacului Ciurel într-un nou spațiu de petrecere a timpului liber care să cuprindă parc zoologic, baze sportive și parcuri.

 


  • Mircea G
  • Posted:
  •  

Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata Mircea G

Astea sint basme de colectie .
Metrou in Giulesti ? Ha ! Acolo nu este nici transport in comun , pt ce metrou ?
Basme ..... :lol:

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata francezu72

da...in 2091 o sa avem toate astea

 


Re: Visul lui Oprescu - autostrada suspendata adn2377

Propun schimbarea titlului acestui topic in "Vise umede".

 


Go to page:  1  ... 13 14 15 16 17 18 19  ... 36
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433420 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use