Topic: Știri, noutăți, perspective
656 posts, 287297 views
📖 Pagination options
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Linia 9B in actiune pe Bd. Aurel Vlaicu in prima zi de circulatie:
P.S.: Si nu, nu era deloc plin autobuzul, daca va intrebati: maxim 10 suflete numarate ochiometric la statia Faget, pe sensul Bartolomeu Nord - Rulmentul.
Linia 9B in actiune pe Bd. Aurel Vlaicu in prima zi de circulatie:
Linia 9B - 04.07.2011.jpg (202.93 KB; downloaded 10533 times)
Linia 9B - 04.07.2011 (2).jpg (207.64 KB; downloaded 10546 times)
P.S.: Si nu, nu era deloc plin autobuzul, daca va intrebati: maxim 10 suflete numarate ochiometric la statia Faget, pe sensul Bartolomeu Nord - Rulmentul.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
RAT Braşov a decis prelungirea asocierii pentru ridicarea maşinilor
Regia nu are deocamdată banii pentru achiziţionarea de auto platforme
Purtătorul de cuvânt al PSD Braşov, Răzvan Popa, a ridicat ieri problema asocierii pe care RAT o are încheiată cu cele două firme de ridicări a maşinilor parcate neregulamentar pe domeniul public. „La începutul acestui an, conducerea RAT ne-a informat că la şase luni de la încheierea asocierii, adică la sfârşitul lunii martie, va face o analiză asupra rezultatelor şi va lua măsurile care se impun. Până acum nu am primit nici un fel de analiză, tocmai de aceea solicit public să ne fie prezentată această analiză”, ne-a declarat Răzvan Popa.
Contactat telefonic, purtătorul de cuvânt al RAT Braşov, Silviu Ştefan, ne-a declarat că analiza s-a realizat, dar că rezultatele au relevat faptul că RAT nu poate achiziţiona încă maşinile pentru a desfăşura această activitate în afara unei astfel de asocieri. „În urma acelei analize s-a ajuns la concluzia că RAT nu îşi permite, deocamdată, să suporte costurile achiziţionării unor astfel de maşini. Din acest motiv s-a luat decizia prelungirii asocierii cu cele două firme pentru încă şase luni”, ne-a explicat Silviu Ştefan.
www.bzb.ro
____________________________________________
Ma indoiesc ca a vazut sau ca va vedea cineva vreodata acele contracte de servicii despre care se face vorbire. Iar despre asa-zisa analiza despre care se va face vorbire, cu atat mai putin. Silviu Stefan, ca de obicei, insira cuvinte fara sa spuna, de fapt, nimic. Iar in acest timp RAT Brasov sifoneaza sume de bani colosale, pe care le invarte mai ceva ca niste manelisti autentici cu dolarei lipiti pe fruntea lata si incapatoare.
Traiasca iepoca de aur!
RAT Braşov a decis prelungirea asocierii pentru ridicarea maşinilor
Regia nu are deocamdată banii pentru achiziţionarea de auto platforme
Purtătorul de cuvânt al PSD Braşov, Răzvan Popa, a ridicat ieri problema asocierii pe care RAT o are încheiată cu cele două firme de ridicări a maşinilor parcate neregulamentar pe domeniul public. „La începutul acestui an, conducerea RAT ne-a informat că la şase luni de la încheierea asocierii, adică la sfârşitul lunii martie, va face o analiză asupra rezultatelor şi va lua măsurile care se impun. Până acum nu am primit nici un fel de analiză, tocmai de aceea solicit public să ne fie prezentată această analiză”, ne-a declarat Răzvan Popa.
Contactat telefonic, purtătorul de cuvânt al RAT Braşov, Silviu Ştefan, ne-a declarat că analiza s-a realizat, dar că rezultatele au relevat faptul că RAT nu poate achiziţiona încă maşinile pentru a desfăşura această activitate în afara unei astfel de asocieri. „În urma acelei analize s-a ajuns la concluzia că RAT nu îşi permite, deocamdată, să suporte costurile achiziţionării unor astfel de maşini. Din acest motiv s-a luat decizia prelungirii asocierii cu cele două firme pentru încă şase luni”, ne-a explicat Silviu Ştefan.
www.bzb.ro
____________________________________________
Ma indoiesc ca a vazut sau ca va vedea cineva vreodata acele contracte de servicii despre care se face vorbire. Iar despre asa-zisa analiza despre care se va face vorbire, cu atat mai putin. Silviu Stefan, ca de obicei, insira cuvinte fara sa spuna, de fapt, nimic. Iar in acest timp RAT Brasov sifoneaza sume de bani colosale, pe care le invarte mai ceva ca niste manelisti autentici cu dolarei lipiti pe fruntea lata si incapatoare.
Traiasca iepoca de aur!
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
O noua linie de mare angajament...
Înfiintare linia 34 barat
15/07/2011
Noua linie devine operationalã din data de 18.07.2011
La solicitarea unui numar de zece asociatii de proprietari constituite în cartierele Scriitorilor si Florilor, precum si în baza solicitarilor altor brasoveni ce locuiesc în zonele mentionate, Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov înfiinteaza experimental, începând cu data de 18.07.2011, linia 34 barat, care va circula între capetele de linie CET si Livada Postei. Traseul liniei 34 barat va fi urmatorul: dus: capat linie CET - str. Zizinului - Bd. Al. Vlahuta - str. Harmanului - Bd. M. Kogalniceanu - Bd. I. Maniu - capat linie Livada Postei; întors: capat linie Livada Postei - Bd. Eroilor - Bd. 15 Noiembrie 1987 - str. Toamnei - str. Harmanului - Bd. Al Vlahuta - str. Zizinului - capat linie CET. Frecventa trecerii prin statii va fi de 60 de minute. În zilele lucratoare, pe linia 34 barat se va circula între orele 5.30 - 23.30, iar în zilele de sâmbata si duminica, între orele 6.30 si 22.30. Prima cursa va pleca la ora 5.35, respectiv 6.35 - sâmbata si duminica, din capatul de linie CET. Programul trecerii prin statii va fi afisat în toate statiile si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare".
www.ratbv.ro
O noua linie de mare angajament...
Înfiintare linia 34 barat
15/07/2011
Noua linie devine operationalã din data de 18.07.2011
La solicitarea unui numar de zece asociatii de proprietari constituite în cartierele Scriitorilor si Florilor, precum si în baza solicitarilor altor brasoveni ce locuiesc în zonele mentionate, Regia Autonoma de Transport (RAT) Brasov înfiinteaza experimental, începând cu data de 18.07.2011, linia 34 barat, care va circula între capetele de linie CET si Livada Postei. Traseul liniei 34 barat va fi urmatorul: dus: capat linie CET - str. Zizinului - Bd. Al. Vlahuta - str. Harmanului - Bd. M. Kogalniceanu - Bd. I. Maniu - capat linie Livada Postei; întors: capat linie Livada Postei - Bd. Eroilor - Bd. 15 Noiembrie 1987 - str. Toamnei - str. Harmanului - Bd. Al Vlahuta - str. Zizinului - capat linie CET. Frecventa trecerii prin statii va fi de 60 de minute. În zilele lucratoare, pe linia 34 barat se va circula între orele 5.30 - 23.30, iar în zilele de sâmbata si duminica, între orele 6.30 si 22.30. Prima cursa va pleca la ora 5.35, respectiv 6.35 - sâmbata si duminica, din capatul de linie CET. Programul trecerii prin statii va fi afisat în toate statiile si pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare".
www.ratbv.ro
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
RAT Brasov doreste sa achizitioneze un autobuz turistic.
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=388966
Un raspuns tardiv pentru asta:
RAT Brasov doreste sa achizitioneze un autobuz turistic.
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=388966
Un raspuns tardiv pentru asta:
VOLVO ayats B7L - BV 44 CJB.jpg (249.48 KB; downloaded 10425 times)
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
S-a finalizat si licitatia pentru autocarul turistic.
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=388966
Daca tot dam gata niste licitatii, n-ar fi bine sa le si atribuim odata? Cel putin, pentru cele 15 autobuze urbane LF, se chinuie de pe la sfarsitul lunii trecute. Insa, cum valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la data deschiderii, nu cred ca aflam prea curand castigatorul. Poate prin septembrie se face lumina si in acest caz.
Oricum, nu stiu de ce tind sa cred ca firma care e in carti sa livreze cele 15 autobuze solo este aceeasi cu cea care va aduce autocarul.
S-a finalizat si licitatia pentru autocarul turistic.
http://www.e-achizitii.com/view_anunt.php?id_anunt=388966
Daca tot dam gata niste licitatii, n-ar fi bine sa le si atribuim odata? Cel putin, pentru cele 15 autobuze urbane LF, se chinuie de pe la sfarsitul lunii trecute. Insa, cum valabilitatea ofertei este de 90 de zile de la data deschiderii, nu cred ca aflam prea curand castigatorul. Poate prin septembrie se face lumina si in acest caz.
Oricum, nu stiu de ce tind sa cred ca firma care e in carti sa livreze cele 15 autobuze solo este aceeasi cu cea care va aduce autocarul.
- wilhelm ciprian
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
wilhelm ciprian
Daca este cum spui tu atunci este vorba de autobuze MAZ 203 iar double decker-ul ar fi Ayats, identic cu cel prezentat anterior.
Toate importate in Romania de catre nimeni altii decat : Maz Truck & BUS.
Prezentare.
- am comercializat peste 400 unitati autobuze urbane marca MAZ, in 8 orase importante din Romania: Constanta, Iasi, Tg. Mures, Sibiu, Brasov, Pitesti, Galati, Timisoara.
- 7 puncte service autorizat pentru marca MAZ in Romania;
Putem enumera si alte directii importante ale companiei SC MAZ TRUCK & BUS SRL:
- Reprezentarea marcii DAK din Ukraina, producator de automacarale.
- Efectuarea primei livrari de autobuze de platforma pentru aeroport, prin castigarea licitatiei deschise organizata de SN AEROPORTUL INTERNATIONAL TRAIAN VUIA TIMISOARA, unde am livrat 2 autobuze transport pasageri in aeroport, in anul 2007.
- Reprezentarea marcii AYATS din Spania, producator care comercializeaza autocare si autobuze open-top supraetajate. Am livrat 10 autobuze double-deck open top la Constanta in anul 2007, autobuze care in acest an se gasesc pe rutele de turism urban Constanta si Mamaia, cat si o unitate open-top double-deck la Brasov, livrata la sfarsitul anului 2007.
Tare, nu !?!
sursa: http://www.maz.ro
Daca este cum spui tu atunci este vorba de autobuze MAZ 203 iar double decker-ul ar fi Ayats, identic cu cel prezentat anterior.
Toate importate in Romania de catre nimeni altii decat : Maz Truck & BUS.
Prezentare.
- am comercializat peste 400 unitati autobuze urbane marca MAZ, in 8 orase importante din Romania: Constanta, Iasi, Tg. Mures, Sibiu, Brasov, Pitesti, Galati, Timisoara.
- 7 puncte service autorizat pentru marca MAZ in Romania;
Putem enumera si alte directii importante ale companiei SC MAZ TRUCK & BUS SRL:
- Reprezentarea marcii DAK din Ukraina, producator de automacarale.
- Efectuarea primei livrari de autobuze de platforma pentru aeroport, prin castigarea licitatiei deschise organizata de SN AEROPORTUL INTERNATIONAL TRAIAN VUIA TIMISOARA, unde am livrat 2 autobuze transport pasageri in aeroport, in anul 2007.
- Reprezentarea marcii AYATS din Spania, producator care comercializeaza autocare si autobuze open-top supraetajate. Am livrat 10 autobuze double-deck open top la Constanta in anul 2007, autobuze care in acest an se gasesc pe rutele de turism urban Constanta si Mamaia, cat si o unitate open-top double-deck la Brasov, livrata la sfarsitul anului 2007.
Tare, nu !?!
sursa: http://www.maz.ro
- wilhelm ciprian
-
Posted:
-
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Nu stiu cat de reala e stirea, dar daca situatia sta in acest fel, e realmente jenant. Ma ia cu greata!
P.S.: Mercedes-Benz, MAN sau Solaris le stateau in gat?
Nu stiu cat de reala e stirea, dar daca situatia sta in acest fel, e realmente jenant. Ma ia cu greata!
RAT Braşov a cumpărat 15 autobuze noi
Reprezentanţii Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov vor semna în zilele imediat următoare contractul de cumpărare a 15 autobuze noi, marca BMC, modelul SLF M32 320 ProCity. Valoarea totală a contractului este de 14,445 milioane lei, fără TVA. Autobuzele vor fi livrate la sediul RAT Braşov în termen de cel mult patru luni de la data semnării contractului, plata urmând a fi făcută cu un avans de 5%, iar restul în 59 de rate lunare, începând din momentul recepţiei. Cele 15 noi autobuze solo, având un număr total de 101 locuri, dintre care 27 pe scaune, vor completa actualul parc auto al RAT Braşov. Autobuzele ce vor fi exploatate de RAT Braşov sunt echipate cu motoare ce dezvoltă o putere de 228 kW, respectând normele legale antipoluare EURO 5. Cutia de viteze este automată, cu 6+1 trepte. Autobuzele au o perioadă de garanţie de 36 de luni sau 200.000 de km, pentru elementele de caroserie acordându-se o perioadă de garanţie de 10 ani.
www.brasovultau.ro
P.S.: Mercedes-Benz, MAN sau Solaris le stateau in gat?
- wilhelm ciprian
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
wilhelm ciprian
Din pacate asa este. Mult a fost putin a ramas.
Mai avem prezentata achizitia BMC-uri pe unde nici nu te astepti:
http://kronsport.ro/actualitate/stiri-l ... e-noi.html
Reprezentanţii Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov vor semna în zilele imediat următoare contractul de cumpărare a 15 autobuze noi, marca BMC, modelul SLF M32 320 ProCity. Valoarea totală a contractului este de 14,445 milioane lei, fără TVA, în condiţiile în care, înaintea desfăşurării etapelor de licitaţie, suma estimată pentru realizarea achiziţiei a fost stabilită la valoarea de 15,45 milioane lei, fără TVA.
La licitaţie s-au înscris patru firme prestigioase, care au prezentat produse de înaltă calitate, câştigătorul oferind autobuze care corespund optim nevoilor RAT Braşov atât în ceea ce priveşte raportul calitate/preţ, cât şi din perspectiva siguranţă/costuri de exploatare şi întreţinere. Autobuzele vor fi livrate la sediul RAT Braşov în termen de cel mult patru luni de la data semnării contractului, plata urmând a fi făcută cu un avans de 5%, iar restul în 59 de rate lunare, începând din momentul recepţiei.
Cele 15 noi autobuze solo, având un număr total de 101 locuri, dintre care 27 pe scaune, vor completa actualul parc auto al RAT Braşov, ele urmând să asigure condiţii excelente de siguranţă şi confort atât călătorilor, cât şi conducătorilor auto. Autovehiculele de transport călători sunt în întregime cu podea joasă, fără trepte, având suspensii care asigură reglarea automată a ţinutei de drum în funcţie de sarcină şi un sistem de înclinare la bordură. Pentru a asigura condiţii civilizate de transport persoanelor cu dizabilităţi şi a celor care sunt însoţite de copii în cărucior, RAT a achiziţionat autobuze ce sunt prevăzute la uşa din mijloc cu o rampă mecanică pentru accesul cărucioarelor.
Autobuzele BMC SLF M32 320 ProCity sunt dotate cu trei uşi duble, instalaţie de aer condiţionat în salonul călătorilor şi cabina şoferului, sistem de încălzire suplimentar a salonului şi un sistem electronic de informare, alcătuit din panouri indicatoare a traseului, la exterior şi un indicator-traseu şi un sistem audio-video de informare, corespunzător prevederilor Legii 448/2006, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, în interiorul autovehicolului.
Autobuzele ce vor fi exploatate de RAT Braşov sunt echipate cu motoare ce dezvoltă o putere de 228 kW, respectând normele legale antipoluare EURO 5. Cutia de viteze este automată, cu 6+1 trepte. Autobuzele au o perioadă de garanţie de 36 de luni sau 200.000 de km, pentru elementele de caroserie acordându-se o perioadă de garanţie de 10 ani.
Procedura de licitaţie nu a fost amânată. În cursul desfăşurării acesteia a fost depusă o contestaţie la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, care a fost soluţionată prin respingerea acesteia ca neîntemeiată. Prin urmare a apărut o mică întâziere în finalizarea procedurii de achiziţie, care s-a desfăşurat prin Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, licitaţia având două etape.
Un calcul simpu ne arata pretul exorbitant al unui astfel de autobuz:
3.390.000/15= 226.000 euro pret pe bucata fara TVA.
In Oradea compania locala OTL a cumparat 10 autobuze noi la pretul de 208.000 euro cu TVA, altfel spus 177.000 euro bucata fara TVA marca SOLARIS , cu modelul URBINO 12.
http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima- ... 91890.html
http://www.bmc.com.tr , http://www.solarisbus.pl
Din pacate asa este. Mult a fost putin a ramas.
Mai avem prezentata achizitia BMC-uri pe unde nici nu te astepti:
http://kronsport.ro/actualitate/stiri-l ... e-noi.html
Reprezentanţii Regiei Autonome de Transport (RAT) Braşov vor semna în zilele imediat următoare contractul de cumpărare a 15 autobuze noi, marca BMC, modelul SLF M32 320 ProCity. Valoarea totală a contractului este de 14,445 milioane lei, fără TVA, în condiţiile în care, înaintea desfăşurării etapelor de licitaţie, suma estimată pentru realizarea achiziţiei a fost stabilită la valoarea de 15,45 milioane lei, fără TVA.
La licitaţie s-au înscris patru firme prestigioase, care au prezentat produse de înaltă calitate, câştigătorul oferind autobuze care corespund optim nevoilor RAT Braşov atât în ceea ce priveşte raportul calitate/preţ, cât şi din perspectiva siguranţă/costuri de exploatare şi întreţinere. Autobuzele vor fi livrate la sediul RAT Braşov în termen de cel mult patru luni de la data semnării contractului, plata urmând a fi făcută cu un avans de 5%, iar restul în 59 de rate lunare, începând din momentul recepţiei.
Cele 15 noi autobuze solo, având un număr total de 101 locuri, dintre care 27 pe scaune, vor completa actualul parc auto al RAT Braşov, ele urmând să asigure condiţii excelente de siguranţă şi confort atât călătorilor, cât şi conducătorilor auto. Autovehiculele de transport călători sunt în întregime cu podea joasă, fără trepte, având suspensii care asigură reglarea automată a ţinutei de drum în funcţie de sarcină şi un sistem de înclinare la bordură. Pentru a asigura condiţii civilizate de transport persoanelor cu dizabilităţi şi a celor care sunt însoţite de copii în cărucior, RAT a achiziţionat autobuze ce sunt prevăzute la uşa din mijloc cu o rampă mecanică pentru accesul cărucioarelor.
Autobuzele BMC SLF M32 320 ProCity sunt dotate cu trei uşi duble, instalaţie de aer condiţionat în salonul călătorilor şi cabina şoferului, sistem de încălzire suplimentar a salonului şi un sistem electronic de informare, alcătuit din panouri indicatoare a traseului, la exterior şi un indicator-traseu şi un sistem audio-video de informare, corespunzător prevederilor Legii 448/2006, privind protecţia şi promovarea drepturilor persoanelor cu handicap, în interiorul autovehicolului.
Autobuzele ce vor fi exploatate de RAT Braşov sunt echipate cu motoare ce dezvoltă o putere de 228 kW, respectând normele legale antipoluare EURO 5. Cutia de viteze este automată, cu 6+1 trepte. Autobuzele au o perioadă de garanţie de 36 de luni sau 200.000 de km, pentru elementele de caroserie acordându-se o perioadă de garanţie de 10 ani.
Procedura de licitaţie nu a fost amânată. În cursul desfăşurării acesteia a fost depusă o contestaţie la Consiliul Naţional de Soluţionare a Contestaţiilor, care a fost soluţionată prin respingerea acesteia ca neîntemeiată. Prin urmare a apărut o mică întâziere în finalizarea procedurii de achiziţie, care s-a desfăşurat prin Sistemul Electronic de Achiziţii Publice, licitaţia având două etape.
Un calcul simpu ne arata pretul exorbitant al unui astfel de autobuz:
3.390.000/15= 226.000 euro pret pe bucata fara TVA.
In Oradea compania locala OTL a cumparat 10 autobuze noi la pretul de 208.000 euro cu TVA, altfel spus 177.000 euro bucata fara TVA marca SOLARIS , cu modelul URBINO 12.
http://www.ebihoreanul.ro/stiri/ultima- ... 91890.html
http://www.bmc.com.tr , http://www.solarisbus.pl
- wilhelm ciprian
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
wilhelm ciprian
Intre timp a inceput sa apara semne care vestesc infintarea unei noi linii de troleibuz. Reteaua de pe Harmanului se leaga cu cea de pe Bdul GArii.
Intre timp a inceput sa apara semne care vestesc infintarea unei noi linii de troleibuz. Reteaua de pe Harmanului se leaga cu cea de pe Bdul GArii.
dscn4214_770.jpg (161.22 KB; downloaded 10169 times)
DSCN4216.jpg (158.37 KB; downloaded 10167 times)
DSCN4218.jpg (144.9 KB; downloaded 10176 times)
DSCN4220.jpg (247.11 KB; downloaded 10174 times)
DSCN4221.jpg (220.26 KB; downloaded 10173 times)
DSCN4227.jpg (148 KB; downloaded 10174 times)
- wilhelm ciprian
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
wilhelm ciprian
Noutatile de astazi.
Noutatile de astazi.
DSCN4237.jpg (206.13 KB; downloaded 10133 times)
DSCN4238.jpg (222.44 KB; downloaded 10131 times)
DSCN4239.jpg (175.95 KB; downloaded 10133 times)
DSCN4241.jpg (159.86 KB; downloaded 10133 times)
DSCN4242.jpg (122.45 KB; downloaded 10134 times)
DSCN4243.jpg (167.95 KB; downloaded 10132 times)
DSCN4244.jpg (227.87 KB; downloaded 10130 times)
DSCN4245.jpg (206.91 KB; downloaded 10132 times)
DSCN4246.jpg (241.2 KB; downloaded 10130 times)
DSCN4247.jpg (265.34 KB; downloaded 10137 times)
- wilhelm ciprian
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
wilhelm ciprian
Noua linie de troleibuz va fi TRIAJ - BD GARII - 13 DECEMBRIE (rulmentul)
Daca va circula din 30 in 30 minute va fi o mare minune.
Noua linie de troleibuz va fi TRIAJ - BD GARII - 13 DECEMBRIE (rulmentul)
Daca va circula din 30 in 30 minute va fi o mare minune.
- KingDesign
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
KingDesign
Linie nouă înfiinţată de RAT
RAT a înfiinţat linia de troleibuze cu numărul 11, al cărui traseu va fi Triaj - Craiter - Gară - Făget - Stadionul Tractorul - Rulmentul.
Decizia a fost luată în urma solicitărilor venite din partea a numeroşi elevi ce frecventează cursurile unităţilor de învăţământ din zona cartierului Tractorul. Troleibuzele vor circula de luni până vineri, în intervalul orar 05.25 - 08.30 şi 12.25 - 18.30. Frecvenţa trecerii prin staţii va fi de 50 de minute, prima plecare în cursă urmând a se face din capătul de linie „Rulmentul".
De luni Regia Autonomă de Transport (RAT) Braşov revine la programul extins de circulaţie. În timpul orelor de vârf, pe liniile 5 şi 6 frecvenţa de circulaţie a autobuzelor va fi de cinci minute, iar pe liniile 8 şi 17, de exemplu, frecvenţa sosirii în staţii va fi de şase minute. Noul program de circulaţie al mijloacelor de transport în comun va putea fi consultat pe site-ul www. ratbv. ro, pe secţiunea „Trasee şi orare", începând din cursul zilei de vineri, 09 septembrie.
Adevărul de seară
NP. Nu circulă în weekend. Dar nu înţeleg de ce? Şi frecventă de 50 minute? No comment.
Linie nouă înfiinţată de RAT
RAT a înfiinţat linia de troleibuze cu numărul 11, al cărui traseu va fi Triaj - Craiter - Gară - Făget - Stadionul Tractorul - Rulmentul.
Decizia a fost luată în urma solicitărilor venite din partea a numeroşi elevi ce frecventează cursurile unităţilor de învăţământ din zona cartierului Tractorul. Troleibuzele vor circula de luni până vineri, în intervalul orar 05.25 - 08.30 şi 12.25 - 18.30. Frecvenţa trecerii prin staţii va fi de 50 de minute, prima plecare în cursă urmând a se face din capătul de linie „Rulmentul".
De luni Regia Autonomă de Transport (RAT) Braşov revine la programul extins de circulaţie. În timpul orelor de vârf, pe liniile 5 şi 6 frecvenţa de circulaţie a autobuzelor va fi de cinci minute, iar pe liniile 8 şi 17, de exemplu, frecvenţa sosirii în staţii va fi de şase minute. Noul program de circulaţie al mijloacelor de transport în comun va putea fi consultat pe site-ul www. ratbv. ro, pe secţiunea „Trasee şi orare", începând din cursul zilei de vineri, 09 septembrie.
Adevărul de seară
NP. Nu circulă în weekend. Dar nu înţeleg de ce? Şi frecventă de 50 minute? No comment.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Stiri, noutati, perspective
Der Hofmeister
Modificare orare circulatie
30/09/2011
Liniile 34 barat si 9 barat vor circula cu frecventã îmbunãtãtitã
Rãspunzând solicitãrilor unui numãr mare de cetãteni, Regia Autonomã de Transport (RAT) Brasov modificã orarele si traseele de circulatie ale liniilor 34 barat si 9 barat. Astfel, începând cu data de 01.10.2011, autobuzele care circula pe linia 34 barat vor prelua extensiile de traseu ale liniei 34, deplasându-se pânã la capãtul de linie Timis-Triaj. De asemenea, de la aceeasi datã, în cursul zilelor nelucrãtoare se vor introduce mai multe curse pânã în capãtul de linie Timis-Triaj. În acest fel se va îmbunãtãti si frecventa sosirilor în statii. Începând cu data de 03.10.2011, autobuzele de pe linia 9 barat vor circula dupã un program înbunãtãtit, prin cresterea frecventei sosirilor în statii la orele de vârf. Toate modificãrile de orare si traseu vor fi afisate pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare", precum si pe panourile de informare din statiile RAT Brasov.
www.ratbv.ro
Modificare orare circulatie
30/09/2011
Liniile 34 barat si 9 barat vor circula cu frecventã îmbunãtãtitã
Rãspunzând solicitãrilor unui numãr mare de cetãteni, Regia Autonomã de Transport (RAT) Brasov modificã orarele si traseele de circulatie ale liniilor 34 barat si 9 barat. Astfel, începând cu data de 01.10.2011, autobuzele care circula pe linia 34 barat vor prelua extensiile de traseu ale liniei 34, deplasându-se pânã la capãtul de linie Timis-Triaj. De asemenea, de la aceeasi datã, în cursul zilelor nelucrãtoare se vor introduce mai multe curse pânã în capãtul de linie Timis-Triaj. În acest fel se va îmbunãtãti si frecventa sosirilor în statii. Începând cu data de 03.10.2011, autobuzele de pe linia 9 barat vor circula dupã un program înbunãtãtit, prin cresterea frecventei sosirilor în statii la orele de vârf. Toate modificãrile de orare si traseu vor fi afisate pe site-ul www.ratbv.ro, în sectiunea "Trasee si orare", precum si pe panourile de informare din statiile RAT Brasov.
www.ratbv.ro
📖 Pagination options