MetrouLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrouM4 Străulești - Gara de Nord - Gara ProgresulM4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011

 

Topic: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazilescu

265 posts, 91949 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil argos

Bucurestii Noi s-a dezvoltat in ultima perioada, una din dovezi fiind bloculetele de 3 etaje aparute ca ciupercile dupa ploaie.
Noile statii de metrou sunt binevenite, oamenii sunt absolut incantati de ele!
Oarecum off topic, Intrebari pentru fanii transportului electric de suprafata:
1)Odata cu Inaugurarea statiilor de metrou,  linia de tramvai 20 va fi rasa de pe fata pamantului?
2)In loc de investitia in cele 2 noi ipotetice statii (Laromet +Straulesti), nu ar fi mai ieftina ideea transformarii in metrou usor a traseului: Laromet, Coralilor (terminal 24), Poligrafiei, Piata Presei, apoi cuplare cu actualul 41? Sau e utopie totala? Cu economia de bani, poate s-ar prelungi M4 macar o statie catre sud.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil rosetti61

Jiului arata clasic in sensul ca linia e cu traverse de lemn pe pat de pietris iar Bazilescu e standard, pe beton. La peroanele lui Bazilescu nu e "ceramica", poate doar la vestibul; e interesant capatul celalalt al statiei (spre Laromet, daca nu ma insel, cel cu scarile rulante e spre centru, inca nu le-am vazut pe viu)
Cum se va reflecta deschiderea noilor statii in transportul de suprafata?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

florin wrote:
La 1 Mai plecările erau afișate pe ecrane și erau la 7 minute diferență la oră de vârf.

Corect, dar la Basarab /GdN 2 nu se mai ajungea la 7 minute, garantat. numai ca numai statea nimeni cu cronometrul in mana ( in afara de subsemnatul ) sa vada intervalul real. La fel si vicecersa, de la GdN 2 se pleca la 7 minute, iar la Basarab deja se ajungea la 8 - 8,5 minute. evident ca nu  ai stat niciodata la 1 Mai sa vezi cat e ecartul de sosire intre 2 metrouri.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Dominatrix

anitzei wrote:
Oarecum off topic, Intrebari pentru fanii transportului electric de suprafata:
1)Odata cu Inaugurarea statiilor de metrou,  linia de tramvai 20 va fi rasa de pe fata pamantului?
2)In loc de investitia in cele 2 noi ipotetice statii (Laromet +Straulesti), nu ar fi mai ieftina ideea transformarii in metrou usor a traseului: Laromet, Coralilor (terminal 24), Poligrafiei, Piata Presei, apoi cuplare cu actualul 41? Sau e utopie totala? Cu economia de bani, poate s-ar prelungi M4 macar o statie catre sud.
1.Parerea mea (subiectiva) este ca la linia 20 se poate renunta fara probleme, daca nu acum, atunci mai mult ca sigur dupa ce va fi gata extensia de metrou pana la Strand Straulesti.

2a.Investitia in prelungirea metroului pana la Laromet/Laminorului, in conditiile de fata e strict necesara pentru "intrarea in normal" si realizarea unui rebrusment permanent cu macazele corespunzatoare. Iar daca M6 se va desprinde din M4 la statia 1 Mai, nici nu vreau sa imi imaginez in ce hal va fi bramburita circulatia daca M6 va fi gata inainte de prelungirea M4 la nord de Parcul Bazilescu.

2b.Metrou usor pe Coralilor!? Poate vrei sa spui Natatiei, care oricum e prea ingusta pentru un "metrou usor". Idem si Bd. Gloriei si str. Jiului pana la intersectia cu Poligrafiei. In plus, traseul mi se pare ocolit si cam lipsit de logica. Pe acest traseu exista mai mult sau mai putin liniile de autobuz 112 si 331, care nu cred ca "dau pe dianfara", ca sa ne gandim la metrou usor pe acest tronson. Mai degraba as vedea o prelungire a liniei 41 de la PPL via Poligrafiei catre Petrom City, desi nu stiu cat de fezabila ar fi ideea.

Oricum, discutam de pomana, fiindca la primarii si directorii pe care ii avem nu cred ca are rost sa vorbim de extinderea transportului electric de suprafata.  Tot ce putem spera este sa se amane cat mai mult posibil viitoarele desfiintari si acestea sa fie de cat mai mica amploare.

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil andrei11

Asa precum bine sti, M 6 nu are sens fara depoul de la Straulesti, deci practic "extensia" "Straulesti" face parte din "M6". Nu au cum sa se apuce de M 6 fara sa-i faca un depou. Si pentru ca prelungrea lui M 4 in Sud la ora actuala este utopie, eu cred de cuviinta ca vom avea o magistrala "M 6" - Gdn 2 - Otopeni cu un "ampendice" 1 Mai - Strand Straulesti. Pe acest "ampendice" poate sa circule o naveta 1 Mai - Strand care nici sa nu se munceasca sa mai faca rembrusment la 1 Mai, ci sa plece direct "pe falsa" si sa intre pe normal la "Laminorului" ( sau viceversa ).

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil misterr

@andrei11: M-am gîndit să fac o animație cu circulația trenurilor pe M4, ca să fie mai clar pentru toată lumea. Am vrut să folosesc schițele puse de tine aici, dar nu mai pot fi descărcate. Ai putea să faci re-upload (tot acolo), ca să nu trebuiască desenate din nou?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil alex1968

Dominatrix:  "Mai degraba as vedea o prelungire a liniei 41 de la PPL via Poligrafiei catre Petrom City, desi nu stiu cat de fezabila ar fi ideea.

Este excelenta! Eu lucrez pe Coralilor (pe unde atatia ani a circulat 112 si era buna legatura cu PPL) dar acum de cand la Petrom City lucreaza 3500 oameni transportul in comun e infernal. Liniile 331 si 331 bis (facut special cu capatul pe sos. Straulesti pentru cei de la Petrom) sunt super aglomerate. Deci ideea prelungirii lui 41 pe Poligrafiei-dreapta apoi pe fosta linie de tren ce deservea Conpetul (uite exista si sina de cale ferata) ar fi nemaipomenita!

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil ByOnu

Asa va fi si situatia de pe M5... cand va fi, desigur. Cu asta ne laudam, daua statii la o aruncatura de batz una de cealalta. Singura statie cu adevarat folositoare este Jiului. Parc Bazilescu nu trebuia facuta chiar in curba, ci la 200 de metri mai departe. Totusi, este destul de ciudat ca pe... sub un bulevard drept statia sa fie in curba.
tramvai subteran.PNG (1.1 MB; downloaded 4533 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Dominatrix

misterr wrote:
@andrei11: M-am gîndit să fac o animație cu circulația trenurilor pe M4, ca să fie mai clar pentru toată lumea. Am vrut să folosesc schițele puse de tine aici, dar nu mai pot fi descărcate. Ai putea să faci re-upload (tot acolo), ca să nu trebuiască desenate din nou?
Nu are cum sa faca upload tot acolo, fiindca nu mai are cum sa isi editeze mesajul. Dar nu e nici o problema, fiindca schemele au fost re-postate aici: viewtopic.php?f=203&t=1361&start=91 Succes cu simularea. ;)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil misterr

Toate mesajele vechi pot fi editate - a fost activată această opțiune tocmai în ideea că cineva vrea să-și "repare" mesajele după catastrofa din primăvară.
Nu a ieșit prea grozavă animația... Ar trebui mai multe cadre ca să se vadă clar cum se mișcă trenurile.
Pentru cei care au deschis televizorul mai tîrziu - desenele îi aparțin lui #andrei11 și au fost preluate de aici.
Mulțumesc, Dominatrix!

M4.gif (117.65 KB; downloaded 4538 times)

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Gabi23

Toaletele sunt finanizate in cele doua statii? Ca am vrut sa merg la statia Jiului si reprezentanta Metrorex mi-a spus in aceasta dimineata ca acestea nu sunt finalizate, usa fiind incuiata. Sau nu sunt publice si sunt cu acces restrans.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Dr2005

Să vă dau şi eu ceva filme şi poze de la inaugurare:

Primele trenuri de la şi spre Parc Bazilescu:




Călătorie între Parc Bazilescu şi Jiului:




Trenuri în staţia Jiului:




Trenuri în staţia Parc Bazilescu:




Reportaj: http://transportbucuresti.trei.ro/reportaj2.html

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil sab

Cea mai "tare" este iesirea de la Bazilescu dinspre PLS Zarea, fara rulante si cu o scara fixa "invartita"... :) . Bine macar ca exista un lift acolo. Totusi parca este prea putin..
Eu n-am auzit niciun anunt in statiile 1Mai si Jiului legat de directia in care circula. Se anunta la peron ?

 


Re: Discutii dupa inaugurarea statiilor Jiului si Parc Bazil Celestin Draganescu

Este doar impresia mea sau intre 1 Mai si Bazilescu se circula la cale libera?

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 19
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: M4 • Tronsonul 1 Mai - Parc Bazilescu • Lucrări în 2000 - 2011  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433500 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use