Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 489972 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
subway guru
De acord cu voi, este EXTREM de interesant, dar 'locul potrivit' e aici:
viewtopic.php?f=111&t=402&start=154
Toate bune...si la locul lor!
mihai_tomaro wrote:
ce-i drept, e un subiect foarte interesant. mai greu probabil e sa gasesti repoteri incognito...si un loc pe forum.
De acord cu voi, este EXTREM de interesant, dar 'locul potrivit' e aici:
viewtopic.php?f=111&t=402&start=154
Toate bune...si la locul lor!
- DanCld
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
DanCld
Bun, bine ca ai pus link-ul la topic, tocmai postasem si eu stirea "pe surse" de la hotnews. Greu de crezut insa ca pana atunci va fi cu adevarat gata macar bucata asta de centura "inaugurata" de dl. prim ministru la 1.12.2010
Bun, bine ca ai pus link-ul la topic, tocmai postasem si eu stirea "pe surse" de la hotnews. Greu de crezut insa ca pana atunci va fi cu adevarat gata macar bucata asta de centura "inaugurata" de dl. prim ministru la 1.12.2010
- andrei11
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
andrei11
Unele trasee mi se par total fanteziste si masochiste. ( upsss, daca ma aude Dominatrix ca am intrat in teritoriul ei e pericol ! )
misterr wrote:
Aici am reprezentat relațiile posibile la intersecția DN1×CB. Relațiile directe ("înainte") nu le-am mai reprezentat, pentru că sînt evidente.
Unele trasee mi se par total fanteziste si masochiste. ( upsss, daca ma aude Dominatrix ca am intrat in teritoriul ei e pericol ! )
- misterr
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
misterr
Asta încă nu-i nimic! Nici mie nu mi-a venit să cred că ar fi posibil așa ceva, dar de cînd a fost refăcută centura de nord, și la celelalte intersecții unde s-au făcut poduri (Tunari, Ștefănești) s-a adoptat soluția cu sensuri giratorii depărtate de intersecții, iar centura a fost dotată cu separatoare de sensuri din beton, ca să nu mai fie posibil virajul la stînga. Astfel încît eu, de exemplu, ca să ajung la firmă, fac zilnic cîte o ședință din asta sado-maso de 7km în plus (2×3,5km) pînă la Tunari și înapoi:
Asta încă nu-i nimic! Nici mie nu mi-a venit să cred că ar fi posibil așa ceva, dar de cînd a fost refăcută centura de nord, și la celelalte intersecții unde s-au făcut poduri (Tunari, Ștefănești) s-a adoptat soluția cu sensuri giratorii depărtate de intersecții, iar centura a fost dotată cu separatoare de sensuri din beton, ca să nu mai fie posibil virajul la stînga. Astfel încît eu, de exemplu, ca să ajung la firmă, fac zilnic cîte o ședință din asta sado-maso de 7km în plus (2×3,5km) pînă la Tunari și înapoi:
t.gif (13.56 KB; downloaded 3215 times)
- danielstan
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danielstan
Sunt convins ca nu iti place situatia de a ocoli, dar poate esti de acord ca prin acest sistem au avut de pierdut cativa soferi ca tine si au avut de castigat restul de zeci de mii de masini care tranziteaza centura zilnic.
Asta este utilitate publica.
Sunt convins ca nu iti place situatia de a ocoli, dar poate esti de acord ca prin acest sistem au avut de pierdut cativa soferi ca tine si au avut de castigat restul de zeci de mii de masini care tranziteaza centura zilnic.
Asta este utilitate publica.
- misterr
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
misterr
Nu era singura soluție posibilă, existau alte rezolvări mult mai elegante (și care excludeau virajele stînga). Ceea ce s-a făcut pînă la urmă e o improvizație ieftină, ca să se bifeze cît mai repede o "problemă rezolvată", cu costuri cît mai mici. S-au discutat variantele chiar în acest topic, începînd de aici, au fost mai multe schițe puse de #andrei11 și ceilalți. Din păcate ne-am ales cu ce se vede, pentru cine știe cît timp de acum încolo.
Nu era singura soluție posibilă, existau alte rezolvări mult mai elegante (și care excludeau virajele stînga). Ceea ce s-a făcut pînă la urmă e o improvizație ieftină, ca să se bifeze cît mai repede o "problemă rezolvată", cu costuri cît mai mici. S-au discutat variantele chiar în acest topic, începînd de aici, au fost mai multe schițe puse de #andrei11 și ceilalți. Din păcate ne-am ales cu ce se vede, pentru cine știe cît timp de acum încolo.
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
mihai_tomaro
pai de ce nu vii din pipera nu dinspre DN1?
Nici nie nu mi se pare normal ca pentru fiecare firma (nromal ca imporanta si ea) sa avem un viraj la stanga. Deci admintem ca nu facem stanga decat sub pasaje, atunci trebuie sa facem dreapta si sa avem alt pod ca sa ajungem la firma. poate daca il construieste firma...nu vad cum alfel.
pai de ce nu vii din pipera nu dinspre DN1?
Nici nie nu mi se pare normal ca pentru fiecare firma (nromal ca imporanta si ea) sa avem un viraj la stanga. Deci admintem ca nu facem stanga decat sub pasaje, atunci trebuie sa facem dreapta si sa avem alt pod ca sa ajungem la firma. poate daca il construieste firma...nu vad cum alfel.
- misterr
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
misterr
Din Pipera se va putea veni cînd se va finaliza pasajul la Barbu Văcărescu + lărgirea șos. Pipera-Tunari. Deocamdată singura variantă prin Pipera ar fi DN1->dreapta la Academia de Poliție -> Privighetorilor -> Erou Iancu Nicolae -> șos. Pipera-Tunari -> stînga la Tunari -> CB, dar asta înseamnă tot 7km în plus, deci e același lucru.
Mai e un drum paralel cu centura (DJ100), între Otopeni și Tunari, asfaltat relativ recent, și urmează să fie asfaltate și alte drumuri perpendiculare între cele două, și atunci vor fi posibile și alte combinații (pornind de la sensul giratoriu de la gara Otopeni).
Mă refeream la eliminarea virajelor stînga peste sensul opus (și a timpilor de așteptare și pericolului implicit) la podurile noi, în rest sigur că nu e posibil.
Din Pipera se va putea veni cînd se va finaliza pasajul la Barbu Văcărescu + lărgirea șos. Pipera-Tunari. Deocamdată singura variantă prin Pipera ar fi DN1->dreapta la Academia de Poliție -> Privighetorilor -> Erou Iancu Nicolae -> șos. Pipera-Tunari -> stînga la Tunari -> CB, dar asta înseamnă tot 7km în plus, deci e același lucru.
Mai e un drum paralel cu centura (DJ100), între Otopeni și Tunari, asfaltat relativ recent, și urmează să fie asfaltate și alte drumuri perpendiculare între cele două, și atunci vor fi posibile și alte combinații (pornind de la sensul giratoriu de la gara Otopeni).
Mă refeream la eliminarea virajelor stînga peste sensul opus (și a timpilor de așteptare și pericolului implicit) la podurile noi, în rest sigur că nu e posibil.
- telvanni
-
Posted:
-
- elloyy
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
elloyy
de multe luni
telvanni wrote:
Intrebare (ca nuca-n perete): pasajul de la Stefanesti e functional?
de multe luni
- cosmin212
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
cosmin212
Stie careva care mai este termenul de finalizare a intersectiei de sub podul vechi de la Otopeni?
Stie careva care mai este termenul de finalizare a intersectiei de sub podul vechi de la Otopeni?
- fbsoft
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
fbsoft
alta Intrebare ca nuca'n perete )... manecile de la chitila sunt gata???
alta Intrebare ca nuca'n perete )... manecile de la chitila sunt gata???
- stefan1988
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
stefan1988
Rampa de urcare pentru una dintre cele doua bretele este in procent de 60 % finalizata, la rampa de coborare pentru cealalta nu s-a inceput inca lucrul(cred ca sunt necesare si exproprieri).
Rampa de urcare pentru una dintre cele doua bretele este in procent de 60 % finalizata, la rampa de coborare pentru cealalta nu s-a inceput inca lucrul(cred ca sunt necesare si exproprieri).
- ioan
-
Posted:
-
📖 Pagination options