Topic: #205 - Primul tramvai cu acționare în curent alternativ
416 posts, 153937 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Nu stiu ce a fost, probabil s-a rezolvat pe loc, vagonul este in traseu la ora asta si nu a avut intrare defect. Cel mai probabil vreo pompa a facut figuri ca daca era ceva de partea electronica aflam cu siguranta. Daca imi poti spune exact ora cand ai facut pozele ar fi bine ca sa ne uitam in memoria evenimentelor sa vedem ce a fost.
Nu stiu ce a fost, probabil s-a rezolvat pe loc, vagonul este in traseu la ora asta si nu a avut intrare defect. Cel mai probabil vreo pompa a facut figuri ca daca era ceva de partea electronica aflam cu siguranta. Daca imi poti spune exact ora cand ai facut pozele ar fi bine ca sa ne uitam in memoria evenimentelor sa vedem ce a fost.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Chev Celios
Totul sa petrecut jurul orei 16:00-16:30.
Totul sa petrecut jurul orei 16:00-16:30.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Si chiar circula, l-am depistat si pe la Turda...
Multumesc pentru informatie oricum
Si chiar circula, l-am depistat si pe la Turda...
Multumesc pentru informatie oricum
- marian
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
marian
Deci iar a construit URAC-ul un tramvai special pentru linia lui 41 si circula pe oricare alta linie in afara de 41.Cele noi sunt tot special pt 41si vor circula in 34?De fapt primaria cumpara si tramvaie noi pt 41 si alte linii modernizate, cred ca in fiecare an.Banuiesc ca vor face 3-4 LF, sa se plimbe cu ele pe noul pod Basarab cand il deschide si cu asta basta.Cine se asteapta sa aiba o linie de metrou usor cu tramvaie noi, cu podea coborata si cu conditii civilizate de transport, ar trebui sa stie ca asa ceva nu gaseste in Romania ,sa incerce in Austria.Dupa mine cred ca ar fi fost in interesul RATB sa faca o linie etalon care sa aiba totul pus la punct pt a avea un argument puternic cand cere bani de la primarie pt diferite proiecte.Am inteles ca argumentul suprem este ca linia 41 este o linie grea si le este teama sa nu aiba probleme tehnice cu vagonul, dar aceelasi lucru se putea intampla si cu 205 care vad ca merge bine mersi.Apropo de 205 niciodata nu am auzit atatia manipulanti sa laude un tramvai nou de obicei spuneau ca este mai prost decat cel vechi.Asa ca LF daca nu poate merge pe 41 inseamna ca nu este un tramvai fiabil si ca nu merita fabricat avand in vedere ca nu poti sa construiesti un tramvai nou care sa nu poata sa circule pe toate liniile din Bucuresti.Acest tramvai special construit pt 41 nu a putut nici macar in probe sa mearga pe 41 dar sa circule in mod regulat.
Deci iar a construit URAC-ul un tramvai special pentru linia lui 41 si circula pe oricare alta linie in afara de 41.Cele noi sunt tot special pt 41si vor circula in 34?De fapt primaria cumpara si tramvaie noi pt 41 si alte linii modernizate, cred ca in fiecare an.Banuiesc ca vor face 3-4 LF, sa se plimbe cu ele pe noul pod Basarab cand il deschide si cu asta basta.Cine se asteapta sa aiba o linie de metrou usor cu tramvaie noi, cu podea coborata si cu conditii civilizate de transport, ar trebui sa stie ca asa ceva nu gaseste in Romania ,sa incerce in Austria.Dupa mine cred ca ar fi fost in interesul RATB sa faca o linie etalon care sa aiba totul pus la punct pt a avea un argument puternic cand cere bani de la primarie pt diferite proiecte.Am inteles ca argumentul suprem este ca linia 41 este o linie grea si le este teama sa nu aiba probleme tehnice cu vagonul, dar aceelasi lucru se putea intampla si cu 205 care vad ca merge bine mersi.Apropo de 205 niciodata nu am auzit atatia manipulanti sa laude un tramvai nou de obicei spuneau ca este mai prost decat cel vechi.Asa ca LF daca nu poate merge pe 41 inseamna ca nu este un tramvai fiabil si ca nu merita fabricat avand in vedere ca nu poti sa construiesti un tramvai nou care sa nu poata sa circule pe toate liniile din Bucuresti.Acest tramvai special construit pt 41 nu a putut nici macar in probe sa mearga pe 41 dar sa circule in mod regulat.
- Costin
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Costin
Care, 205? Numai pe 41 circula...
Foarte bine, acolo e nevoie de ele, pentru ca prin constructia pasajului Basarab s'a realizat o reconfigurare si extindere a liniilor de tramvai din Bucuresti care in mod normal ar fi greu de acoperit cu vagoanele actuale, care abia fac fata (ca numar) pe liniile actuale. Gandeste'te cate linii de tramvai au fost suspendate din cauza pasajului Basarab (multe) si cate tramvaie stau degeaba prin depouri (extrem de putine). Ceva trebuie sa circule pe ele, nu?...
Eee, stai putin ca nu numai de infrastructura e vorba aici. Bucur LF ar face bine nici sa NU circule pe 41, ca are o capacitate mai mica decat a V3A-ului care si asa nu face fata fluxului de calatori la ore de varf.
Orice crestere de parc la tramvaie e binevenita in Bucuresti, chiar daca asta inseamna sa se introduca LFuri pe 34 iar Dudesti sa mai dea CH-PPCuri pentru 41 (teoretic, nu stiu daca asa se va intampla). Nu are sens sa spunem ca daca un tramvai nou nu circula pe 41 atunci e degeaba. 41 e o linie dificila unde nu orice tramvai ar fi potrivit, nu ca tehnologie ci mai mult ca putere de preluare a fluxului de calatori. Sa nu uitam ca in 2002 inca se facea RK la V2A-uri. Daca RATB-ul ar fi aplicat logica ta atunci ar fi trebuit sa bage pe 41 toate V2Aurile venite de la RK
marian wrote:
Deci iar a construit URAC-ul un tramvai special pentru linia lui 41 si circula pe oricare alta linie in afara de 41.
Care, 205? Numai pe 41 circula...
marian wrote:
Banuiesc ca vor face 3-4 LF, sa se plimbe cu ele pe noul pod Basarab cand il deschide si cu asta basta.
Foarte bine, acolo e nevoie de ele, pentru ca prin constructia pasajului Basarab s'a realizat o reconfigurare si extindere a liniilor de tramvai din Bucuresti care in mod normal ar fi greu de acoperit cu vagoanele actuale, care abia fac fata (ca numar) pe liniile actuale. Gandeste'te cate linii de tramvai au fost suspendate din cauza pasajului Basarab (multe) si cate tramvaie stau degeaba prin depouri (extrem de putine). Ceva trebuie sa circule pe ele, nu?...
marian wrote:
Asa ca LF daca nu poate merge pe 41 inseamna ca nu este un tramvai fiabil si ca nu merita fabricat avand in vedere ca nu poti sa construiesti un tramvai nou care sa nu poata sa circule pe toate liniile din Bucuresti.Acest tramvai special construit pt 41 nu a putut nici macar in probe sa mearga pe 41 dar sa circule in mod regulat.
Eee, stai putin ca nu numai de infrastructura e vorba aici. Bucur LF ar face bine nici sa NU circule pe 41, ca are o capacitate mai mica decat a V3A-ului care si asa nu face fata fluxului de calatori la ore de varf.
Orice crestere de parc la tramvaie e binevenita in Bucuresti, chiar daca asta inseamna sa se introduca LFuri pe 34 iar Dudesti sa mai dea CH-PPCuri pentru 41 (teoretic, nu stiu daca asa se va intampla). Nu are sens sa spunem ca daca un tramvai nou nu circula pe 41 atunci e degeaba. 41 e o linie dificila unde nu orice tramvai ar fi potrivit, nu ca tehnologie ci mai mult ca putere de preluare a fluxului de calatori. Sa nu uitam ca in 2002 inca se facea RK la V2A-uri. Daca RATB-ul ar fi aplicat logica ta atunci ar fi trebuit sa bage pe 41 toate V2Aurile venite de la RK
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Dr2005
Păi #205 are motoare de 2 ori mai puternice decât un V3A normal sau CH-PPC sau V2A sau Ep/V3A (că toate au aceleaşi motoare... de aia Ep/V3A e tramvai de curse şi V3A-ul abia se târăşte). Faza frumoasă e că, la cum conduc unii vatmani, cu toată varierea tensiunii prin motoare, rişti să consumi de 2 ori mai mult cu #205-ul.
marian wrote:
Apropo de 205 niciodata nu am auzit atatia manipulanti sa laude un tramvai nou de obicei spuneau ca este mai prost decat cel vechi.
Păi #205 are motoare de 2 ori mai puternice decât un V3A normal sau CH-PPC sau V2A sau Ep/V3A (că toate au aceleaşi motoare... de aia Ep/V3A e tramvai de curse şi V3A-ul abia se târăşte). Faza frumoasă e că, la cum conduc unii vatmani, cu toată varierea tensiunii prin motoare, rişti să consumi de 2 ori mai mult cu #205-ul.
- TsE
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
TsE
Pai, daca pastrezi aceeasi viteza medie de circulatie nu se schimba consumul intre CA-CC.
Poate daca mergi nu cu 20-24 km/h, ci cu un 28-30 km/h se va simti la consum.
Pe "masurate".
Pai, daca pastrezi aceeasi viteza medie de circulatie nu se schimba consumul intre CA-CC.
Poate daca mergi nu cu 20-24 km/h, ci cu un 28-30 km/h se va simti la consum.
Pe "masurate".
- marian
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
marian
Cred ca nu am fost inteles bine, cand am spus tramvai special construit pt 41, m-am referit la Bucur LF. Faptul ca zic ca este contruit special pentru 41, nu e de la mine, cred ca a spus-o directorul RATB. De altfel pe tot parcursul constructiei toata lumea spunea ca este pt 41.Cred ca Utilizator anonim stie mai bine.Cand m-am referit ca nu poate sa circule pe 41, nu m-am referit la capacitate, am vrut sa spun ca pur si simplu nu poate merge pt ca se loveste de bordurile care sunt in curbe la capatul liniei.Ideea era cum poti sa construiesti un tramvai special pt o linie anume si el sa mearga oriunde, numai acolo nu?
Cred ca nu am fost inteles bine, cand am spus tramvai special construit pt 41, m-am referit la Bucur LF. Faptul ca zic ca este contruit special pentru 41, nu e de la mine, cred ca a spus-o directorul RATB. De altfel pe tot parcursul constructiei toata lumea spunea ca este pt 41.Cred ca Utilizator anonim stie mai bine.Cand m-am referit ca nu poate sa circule pe 41, nu m-am referit la capacitate, am vrut sa spun ca pur si simplu nu poate merge pt ca se loveste de bordurile care sunt in curbe la capatul liniei.Ideea era cum poti sa construiesti un tramvai special pt o linie anume si el sa mearga oriunde, numai acolo nu?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
Vagonul este construit pentru linia 41 dar fiind un prototip nu poti sa il lansezi pe o linie atat de grea fara o omoloogare si testare finala, tramvaiul este omologat la ora actuala dar abia in luna iunie se ajunge la omologarea finala. Iar cu bordurile si toate treburile astea nu va faceti griji, exista sectia linii care rezolva orice problema.
Totusi la ora actuala 41 are cel mai modern parc de tramvaie din RATB, cu 70% vagoane cu podea coborata si chopper/invertor. Consider ca la ora actuala Bucur LF care se produc ar trebui sa ajunga cu prioritate pe linii ca 34, 25/35 pentru a face imagine in zona Pasaj Basarab si sa se astepte Bucur LF in CA pentru linia 41. Pana una alta, a spus cineva ca nu vom vedea Bucur LF pe 41 ?
Vagonul este construit pentru linia 41 dar fiind un prototip nu poti sa il lansezi pe o linie atat de grea fara o omoloogare si testare finala, tramvaiul este omologat la ora actuala dar abia in luna iunie se ajunge la omologarea finala. Iar cu bordurile si toate treburile astea nu va faceti griji, exista sectia linii care rezolva orice problema.
Totusi la ora actuala 41 are cel mai modern parc de tramvaie din RATB, cu 70% vagoane cu podea coborata si chopper/invertor. Consider ca la ora actuala Bucur LF care se produc ar trebui sa ajunga cu prioritate pe linii ca 34, 25/35 pentru a face imagine in zona Pasaj Basarab si sa se astepte Bucur LF in CA pentru linia 41. Pana una alta, a spus cineva ca nu vom vedea Bucur LF pe 41 ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
shoppy
Apropo de Bucur LF pe 41, cred ca oamenii isi calculeaza ca Pasajul Basarab impreuna cu M5 o sa preia vreo 50% din calatorii de pe 41, si atunci nu o sa mai fie atat de grav, dar pana atunci mai curge multa apa pe Dambovita.
Apropo de Bucur LF pe 41, cred ca oamenii isi calculeaza ca Pasajul Basarab impreuna cu M5 o sa preia vreo 50% din calatorii de pe 41, si atunci nu o sa mai fie atat de grav, dar pana atunci mai curge multa apa pe Dambovita.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
205 isi incheie luni calatoria spre cei 20.000km de traseu. Sa vedem ce urmeaza...
205 isi incheie luni calatoria spre cei 20.000km de traseu. Sa vedem ce urmeaza...
IMG_6232.JPG (150.02 KB; downloaded 4233 times)
IMG_6239.JPG (104.74 KB; downloaded 4219 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
205, linia 41, astazi la pranz a ajuns la 19600km.
205, linia 41, astazi la pranz a ajuns la 19600km.
DSC03736.JPG (137.52 KB; downloaded 4175 times)
DSC03737.JPG (139.2 KB; downloaded 4182 times)
DSC03738.JPG (126.87 KB; downloaded 4164 times)
DSC03739.JPG (151.8 KB; downloaded 4174 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
205 a avut astazi parte de RT2. Aceasta este prima data cand sunt scoase boghiurile dupa constructie.
205 a avut astazi parte de RT2. Aceasta este prima data cand sunt scoase boghiurile dupa constructie.
IMG_6417.JPG (118.51 KB; downloaded 4114 times)
IMG_6388.JPG (168.43 KB; downloaded 4097 times)
IMG_6462.JPG (189.38 KB; downloaded 4106 times)
IMG_6486.JPG (119.12 KB; downloaded 4112 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Primul tramvai cu actionare in curent alternativ
Utilizator anonim
In cadrul reviziei au fost verificate toate componentele mecanice si electronice ale vagonului, rezultatele primelor 20.000km fiind foarte bune.
In cadrul reviziei au fost verificate toate componentele mecanice si electronice ale vagonului, rezultatele primelor 20.000km fiind foarte bune.
IMG_6463.JPG (150.36 KB; downloaded 4099 times)
IMG_6480.JPG (152 KB; downloaded 4098 times)
IMG_6481.JPG (149.39 KB; downloaded 4089 times)
📖 Pagination options