Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 256121 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Oricum, ne vedem pe intai, pt un 'free ride', luatzi-va si 'consoartele' ca sa mai 're-echilibram'...
Oricum, ne vedem pe intai, pt un 'free ride', luatzi-va si 'consoartele' ca sa mai 're-echilibram'...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
900 de milioane de lei pentru exinderea Magistralei 4. Metrorex construieşte încă două staţii de metrou
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 49794.html
24 iunie 2011, 14:09 | Autor: Olivia Tulbure | 153 afişări
Metrorex a lansat de curând anunţul de contractare pentru noi lucrări la alte două staţii, Laminorului şi Străuleşti, ce vor extinde Magistrala 4.
Lucrările la structura de rezistenţă pentru tunele, galerii şi staţii vor costa aproximativ 375 de milioane de lei şi procedura de adjudecare a proiectului va avea loc abia în toamnă.
„Toată lucrarea este mult mai mare. Ajunge undeva la 900 de milioane de lei. Cu tot cu staţii, tunele, depou, echipamente pentru funcţionarea metrourilor, dar şi un terminal multimodal pentru autobuze, în zona lacului Străuleşti. Acolo avem în plan şi primul park & ride din apropierea unei staţii de metrou", a mai spus Udrişte.
În luna mai, Ministerul Transporturilor a aprobat extinderea Magistralei 4 până în zona Lacului Străuleşti, unde urmează să se contruiască nodul terminal pentru mijloacele de transport în comun, un dispercerat, dar şi parcarea „Dacă avem în vedere şi dotarea cu echipamente, se mai adaugă o perioadă de timp. Pentru ce ne-am propus acum, structuri pentru staţii şi galerii, este vorba de o perioadă de 24 de luni, dar cam în trei ani poate fi terminat proiectul", a mai spus Udrişte.
Jiului-Bazilescu, gata la 1 iulie
Compania va da în folosinţă la începutul lunii viitoare staţiile de metrou Jiului (Pajura) şi Parcul Bazilescu, de pe Magistrala 4. Lucrările de structură a tunelelor şi a celor două staţii au fost finalizate în a doua parte a anului 2010. În momentul de faţă Magistrala 4 are doar patru staţii: Gara de Nord 2, Basarab 2, Griviţa şi 1 Mai. „Lucrările la cele două staţii sunt, în proporţie de 99,9 la sută, încheiate. Se fac retuşuri, curăţenie şi în paralel probe la rece, la cald, cu instalaţii, cu echipamente şi inclusiv cu trenuri. În 1 iulie se vor inaugura cu călători", a spus Gheorghe Udrişte, directorul Metrorex.
900 de milioane de lei pentru exinderea Magistralei 4. Metrorex construieşte încă două staţii de metrou
http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti ... 49794.html
24 iunie 2011, 14:09 | Autor: Olivia Tulbure | 153 afişări
Metrorex a lansat de curând anunţul de contractare pentru noi lucrări la alte două staţii, Laminorului şi Străuleşti, ce vor extinde Magistrala 4.
Lucrările la structura de rezistenţă pentru tunele, galerii şi staţii vor costa aproximativ 375 de milioane de lei şi procedura de adjudecare a proiectului va avea loc abia în toamnă.
„Toată lucrarea este mult mai mare. Ajunge undeva la 900 de milioane de lei. Cu tot cu staţii, tunele, depou, echipamente pentru funcţionarea metrourilor, dar şi un terminal multimodal pentru autobuze, în zona lacului Străuleşti. Acolo avem în plan şi primul park & ride din apropierea unei staţii de metrou", a mai spus Udrişte.
În luna mai, Ministerul Transporturilor a aprobat extinderea Magistralei 4 până în zona Lacului Străuleşti, unde urmează să se contruiască nodul terminal pentru mijloacele de transport în comun, un dispercerat, dar şi parcarea „Dacă avem în vedere şi dotarea cu echipamente, se mai adaugă o perioadă de timp. Pentru ce ne-am propus acum, structuri pentru staţii şi galerii, este vorba de o perioadă de 24 de luni, dar cam în trei ani poate fi terminat proiectul", a mai spus Udrişte.
Jiului-Bazilescu, gata la 1 iulie
Compania va da în folosinţă la începutul lunii viitoare staţiile de metrou Jiului (Pajura) şi Parcul Bazilescu, de pe Magistrala 4. Lucrările de structură a tunelelor şi a celor două staţii au fost finalizate în a doua parte a anului 2010. În momentul de faţă Magistrala 4 are doar patru staţii: Gara de Nord 2, Basarab 2, Griviţa şi 1 Mai. „Lucrările la cele două staţii sunt, în proporţie de 99,9 la sută, încheiate. Se fac retuşuri, curăţenie şi în paralel probe la rece, la cald, cu instalaţii, cu echipamente şi inclusiv cu trenuri. În 1 iulie se vor inaugura cu călători", a spus Gheorghe Udrişte, directorul Metrorex.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
ByOnu
Afurisitule..
Apropo, mi se pare mie sau nu exista oglinzi si camere? Inca?
subway guru wrote:
...Na, ca pot si eu 'sa va fierb un pic'...
Afurisitule..
Apropo, mi se pare mie sau nu exista oglinzi si camere? Inca?
- cristi20
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
cristi20
Da chiar e nevoie urgenta de alea 2 statii (si de depoul de la Straulesti care s-a tot vorbit)?
Mult mai utila mi s-ar parea extinderea lui M4 in sud decat in nord... sau sunt alte 'interese' la mijloc, un viitor cartier rezidential? .. sau e vorba pur si simplu de rebrusment-ul lipsa si pentru asta se mai cheltuie inutil niste bani pentru 2 statii care oricum nu or sa fie folosite?
900 de milioane de lei pentru exinderea Magistralei 4. Metrorex a lansat de curând anunţul de contractare pentru noi lucrări la alte două staţii, Laminorului şi Străuleşti, ce vor extinde Magistrala 4.
Da chiar e nevoie urgenta de alea 2 statii (si de depoul de la Straulesti care s-a tot vorbit)?
Mult mai utila mi s-ar parea extinderea lui M4 in sud decat in nord... sau sunt alte 'interese' la mijloc, un viitor cartier rezidential? .. sau e vorba pur si simplu de rebrusment-ul lipsa si pentru asta se mai cheltuie inutil niste bani pentru 2 statii care oricum nu or sa fie folosite?
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
@ByOnu:
Zic si eu ca Ceashca:
'Statzi cumintzi la locurile voastre tovarasi', vor fi si monitoare si oglinzi si camere de luat 'vederea'...
Vreau sa te intreb si eu ceva:
'Eroina 109' dupa informatziile mele nu e chiar o rama 'obisnuita', ar fi cu 'choppere'...tu ce stii?
Toate cel bune si...CALE LIBERA!!!
@sab & cristi20 & others:
Hai sa punem mai intai in functziune linia pana la Bazilescu si dupa aia avem tot timpul 'sa va demontez' nelinistile...si 'supararile'...
@ByOnu:
Zic si eu ca Ceashca:
'Statzi cumintzi la locurile voastre tovarasi', vor fi si monitoare si oglinzi si camere de luat 'vederea'...
Vreau sa te intreb si eu ceva:
'Eroina 109' dupa informatziile mele nu e chiar o rama 'obisnuita', ar fi cu 'choppere'...tu ce stii?
Toate cel bune si...CALE LIBERA!!!
@sab & cristi20 & others:
Hai sa punem mai intai in functziune linia pana la Bazilescu si dupa aia avem tot timpul 'sa va demontez' nelinistile...si 'supararile'...
- francezu72
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
francezu72
nu-s deacord cu tine cristi...nici nu stii tu ce vorbeste lumea din bucurestii noi ca se deschide metrou la parc
intradevar...si dupa paarerea mea mai bine se apucau sa sape spre otopeni dar si statiile astea o sa fie folosite
nu-s deacord cu tine cristi...nici nu stii tu ce vorbeste lumea din bucurestii noi ca se deschide metrou la parc
intradevar...si dupa paarerea mea mai bine se apucau sa sape spre otopeni dar si statiile astea o sa fie folosite
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
1. In primul rand, cum se va circula de la 1 iulie pe M4 nu e o situatie "normala", desi pe termen scurt probabil ca un interval minim de 6-7 minute intre trenuri va fi suficient. De aceea, o prelungire pana la Laminorului, unde s-ar putea amenaja un capat de linie normal e absolut necesara. Si treaba asta trebuie facuta inainte de M6, care va functiona ca o ramura separara din M4 de la statia 1 Mai.
2. Pentru o prelungire a M4 spre sud e nevoie de o parcare, care asa cum stim nu exista si nici nu poti face depouri in centrul orasului.
3. Nu inteleg de ce toata lumea se ia de statiile Laminorului si Straulesti ca nu vor fi folosite, dar nimeni nu vede statiile IMGB si Depoul IMGB in care bate vantul la fel de mult.
4. Daca se face metrou in Otopeni, depoul din Straulesti e absolut necesar pentru acea linie.
cristi20 wrote:Nu stiu de ce unii dintre voi vad numai "conspiratii" peste tot.
Mult mai utila mi s-ar parea extinderea lui M4 in sud decat in nord... sau sunt alte 'interese' la mijloc, un viitor cartier rezidential? .. sau e vorba pur si simplu de rebrusment-ul lipsa si pentru asta se mai cheltuie inutil niste bani pentru 2 statii care oricum nu or sa fie folosite?
1. In primul rand, cum se va circula de la 1 iulie pe M4 nu e o situatie "normala", desi pe termen scurt probabil ca un interval minim de 6-7 minute intre trenuri va fi suficient. De aceea, o prelungire pana la Laminorului, unde s-ar putea amenaja un capat de linie normal e absolut necesara. Si treaba asta trebuie facuta inainte de M6, care va functiona ca o ramura separara din M4 de la statia 1 Mai.
2. Pentru o prelungire a M4 spre sud e nevoie de o parcare, care asa cum stim nu exista si nici nu poti face depouri in centrul orasului.
3. Nu inteleg de ce toata lumea se ia de statiile Laminorului si Straulesti ca nu vor fi folosite, dar nimeni nu vede statiile IMGB si Depoul IMGB in care bate vantul la fel de mult.
4. Daca se face metrou in Otopeni, depoul din Straulesti e absolut necesar pentru acea linie.
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
alex230ro
se vor folosi si statiile alea,navetistii care vin din directia Buftea-Targoviste vor prefera sa coboare la Straulesti si sa ia metroul decat sa mearga pana la 1 Mai unde au capatul microbuzele
se vor folosi si statiile alea,navetistii care vin din directia Buftea-Targoviste vor prefera sa coboare la Straulesti si sa ia metroul decat sa mearga pana la 1 Mai unde au capatul microbuzele
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
iliutu
S-ar putea ca microbuzele sa nici nu mai intre in Bucuresti (si asa ar fi normal), ci sa opreasca in Park&Ride.
S-ar putea ca microbuzele sa nici nu mai intre in Bucuresti (si asa ar fi normal), ci sa opreasca in Park&Ride.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
De fapt s-a si spus ca la statia Lac Straulesti se va amenaja si un Park&Ride pentru masini mici si un terminal pentru autobuze. Da, autobuze! Nu stiati ca in legislatia stramba romaneasca cotinetzele acelea sunt asimilate autobuzelor?
De fapt s-a si spus ca la statia Lac Straulesti se va amenaja si un Park&Ride pentru masini mici si un terminal pentru autobuze. Da, autobuze! Nu stiati ca in legislatia stramba romaneasca cotinetzele acelea sunt asimilate autobuzelor?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Deja incep sa ma plictiseasca repetitiile astea, e clar ca nu avem ce discuta si ne luam de nimicuri.
Mai sunt si alte statii la fel de nefolosite - Nicolae Teclu bunaoara, dar diferenta intre Berceni si Laminorului o sti si tu foarte bine. Cu statia Berceni ne-am trezit deja data in folosinta din preistorie, pe cand Laminorului ma apuc acum s-o sap de la zero ca asa vrea muschii mei. Na !
Depouri in centrul orasului ? Cine a zis ? Parcul Izvor si campul viran din preajma Parlamentului sunt 2 locatii excelente de depouri mai ales ca nu reprezinta "centrul orasului" acolo fiind camp lasat de izbeliste. Tocmai, ca un depou in zona i-ar creste valoarea.
Am mai spus si eu odata si nu ma luati drept chiar fraier de tot, in loc sa prelungim M 4 la nesfarsit intr - un nord fara perspective de dezvoltare am prelungi M 4 in Sud - chiar si numai in preajma Parlamentului unde este mult mai nevoie de ea.
Sau de ce nu am incepe M 4 construirea ei din Sud - de pe Giurgiului unde este infinit mai trebuincioasa decat celor din Straulesti. Uite, sa facem "Gara Progresu" - "Eroii Revolutiei" - cu depou pe la Gara Progresu. Sau nici acolo nu e loc de depou ?
Dominatrix, parca spuneai ca ne inselam noi cand sustinem ca Nordul este preferat Sudului in investitii in infrastructura, da-ne un argument in favoarea Sudului.
Dominatrix wrote:
Nu inteleg de ce toata lumea se ia de statiile Laminorului si Straulesti ca nu vor fi folosite, dar nimeni nu vede statiile IMGB si Depoul IMGB in care bate vantul la fel de mult.
Deja incep sa ma plictiseasca repetitiile astea, e clar ca nu avem ce discuta si ne luam de nimicuri.
Mai sunt si alte statii la fel de nefolosite - Nicolae Teclu bunaoara, dar diferenta intre Berceni si Laminorului o sti si tu foarte bine. Cu statia Berceni ne-am trezit deja data in folosinta din preistorie, pe cand Laminorului ma apuc acum s-o sap de la zero ca asa vrea muschii mei. Na !
Depouri in centrul orasului ? Cine a zis ? Parcul Izvor si campul viran din preajma Parlamentului sunt 2 locatii excelente de depouri mai ales ca nu reprezinta "centrul orasului" acolo fiind camp lasat de izbeliste. Tocmai, ca un depou in zona i-ar creste valoarea.
Am mai spus si eu odata si nu ma luati drept chiar fraier de tot, in loc sa prelungim M 4 la nesfarsit intr - un nord fara perspective de dezvoltare am prelungi M 4 in Sud - chiar si numai in preajma Parlamentului unde este mult mai nevoie de ea.
Sau de ce nu am incepe M 4 construirea ei din Sud - de pe Giurgiului unde este infinit mai trebuincioasa decat celor din Straulesti. Uite, sa facem "Gara Progresu" - "Eroii Revolutiei" - cu depou pe la Gara Progresu. Sau nici acolo nu e loc de depou ?
Dominatrix, parca spuneai ca ne inselam noi cand sustinem ca Nordul este preferat Sudului in investitii in infrastructura, da-ne un argument in favoarea Sudului.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
andrei11 wrote:Rezultatul final e acelasi.
Mai sunt si alte statii la fel de nefolosite - Nicolae Teclu bunaoara, dar diferenta intre Berceni si Laminorului o sti si tu foarte bine. Cu statia Berceni ne-am trezit deja data in folosinta din preistorie, pe cand Laminorului ma apuc acum s-o sap de la zero ca asa vrea muschii mei. Na !
andrei11 wrote:Da, dar strica perspectivele de dezvoltare. Iar pe campul din spatele Casei se va construi Catedrala stiti-voi-care.
Depouri in centrul orasului ? Cine a zis ? Parcul Izvor si campul viran din preajma Parlamentului sunt 2 locatii excelente de depouri mai ales ca nu reprezinta "centrul orasului" acolo fiind camp lasat de izbeliste. Tocmai, ca un depou in zona i-ar creste valoarea.
andrei11 wrote:Ai dreptate, dar pentru linia aia nu exista nici macar un SF finalizat. Mai curand o sa fie gata M6 care (evident) are nevoie de depou in nord, nu in alta parte.
Sau de ce nu am incepe M 4 construirea ei din Sud - de pe Giurgiului unde este infinit mai trebuincioasa decat celor din Straulesti. Uite, sa facem "Gara Progresu" - "Eroii Revolutiei" - cu depou pe la Gara Progresu. Sau nici acolo nu e loc de depou ?
andrei11 wrote:Strapungerea N. Grigorescu - Splaiul Dudescu. Sa nu imi spui ca si asta e facuta cu dedicatie pentru "Nord" ca nu cred.
Dominatrix, parca spuneai ca ne inselam noi cand sustinem ca Nordul este preferat Sudului in investitii in infrastructura, da-ne un argument in favoarea Sudului.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Care o fi strapungerea aia, ca eu ajungeam de la NG pe Splai cu masina si acum vreo 35 ani. Mai in vremurile noastre chiar acum vreo saptamana am fost pe acolo, si era o circulatie de masini infernala. Oricum, am impresia ca la Splai mareata strapungere si-a dat obstescul sfarsit ca nu lucra nimeni in zona la pod.
Oricum subiectul e ca si inchis, evident ca suntem pe pozitii divergente si fiecare ne vom sustine parerile pana la adanci batranete ( referitor la magistralele de metrou si le depourile de la "Izvor" )
Uita-te si tu pe o harta, e loc in spatele Parlamentului si de Catedrala si de depou, de fapt de un megadepou daca o iei de pe Splai in sus spre Uranus.
Dar evident interesele sunt altele, din pacate nu ne privesc nici pe noi si nici transportul in comun ( electric ).
Care o fi strapungerea aia, ca eu ajungeam de la NG pe Splai cu masina si acum vreo 35 ani. Mai in vremurile noastre chiar acum vreo saptamana am fost pe acolo, si era o circulatie de masini infernala. Oricum, am impresia ca la Splai mareata strapungere si-a dat obstescul sfarsit ca nu lucra nimeni in zona la pod.
Oricum subiectul e ca si inchis, evident ca suntem pe pozitii divergente si fiecare ne vom sustine parerile pana la adanci batranete ( referitor la magistralele de metrou si le depourile de la "Izvor" )
Uita-te si tu pe o harta, e loc in spatele Parlamentului si de Catedrala si de depou, de fapt de un megadepou daca o iei de pe Splai in sus spre Uranus.
Dar evident interesele sunt altele, din pacate nu ne privesc nici pe noi si nici transportul in comun ( electric ).
- alex1968
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
alex1968
Eu nu sustin a priori un razboi Nord-Sud! Ma bucur ca orice statie de metrou va fi finalizata (mai ales cele incepute inainte de 1989-chiar daca n-au mult trafic dar in viitor vor avea). Cred insa in dezvoltarea echilibrata a orasului si finalizarea pasajelor incepute deja inainte de a ne acupa de altele. Adica sa vedem Pipera-Vacarescu, Mihai Bravu, Ciurel, Doamna Ghica-Chisinau, Splaiul Dudescu finalizate in urmatorii 2-3 ani(!?!) inainte de a ne apuca de altele. Adica o alocare rationala de bani de la buget pentru a termina proiectele incepute.
Eu nu sustin a priori un razboi Nord-Sud! Ma bucur ca orice statie de metrou va fi finalizata (mai ales cele incepute inainte de 1989-chiar daca n-au mult trafic dar in viitor vor avea). Cred insa in dezvoltarea echilibrata a orasului si finalizarea pasajelor incepute deja inainte de a ne acupa de altele. Adica sa vedem Pipera-Vacarescu, Mihai Bravu, Ciurel, Doamna Ghica-Chisinau, Splaiul Dudescu finalizate in urmatorii 2-3 ani(!?!) inainte de a ne apuca de altele. Adica o alocare rationala de bani de la buget pentru a termina proiectele incepute.
📖 Pagination options