Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului
1536 posts, 374115 views
📖 Pagination options
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
iliutu
El totusi avea un semn "cedeaza trecerea" mare ... Poate era mai bun un "STOP" ? Sau un semafor ?
El totusi avea un semn "cedeaza trecerea" mare ... Poate era mai bun un "STOP" ? Sau un semafor ?
- Nightwolf
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Nightwolf
Sunt de acord cu tine insa acel CT este instalat pt a-i aduce aminte berbecului ca podul are prioritate, in cazul in care el schimba banda. Din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa fie scos acel indicator si sa fie lasat nesistematizat. Cine vrea sa schimbe directia, sa dea prioritate. Asa se bat 2 norme in cap ...
Daca vroiau sa faca ceva logic, puneau STOP mare, care inseamna OPRIRE si, cf. legii, esti obligat sa acorzi prioritate TOTALA si nu... partiala cat inseamna un CT.
iliutu wrote:
El totusi avea un semn cedeaza trecerea mare ...
Sunt de acord cu tine insa acel CT este instalat pt a-i aduce aminte berbecului ca podul are prioritate, in cazul in care el schimba banda. Din punctul meu de vedere ar fi trebuit sa fie scos acel indicator si sa fie lasat nesistematizat. Cine vrea sa schimbe directia, sa dea prioritate. Asa se bat 2 norme in cap ...
Daca vroiau sa faca ceva logic, puneau STOP mare, care inseamna OPRIRE si, cf. legii, esti obligat sa acorzi prioritate TOTALA si nu... partiala cat inseamna un CT.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Dr2005
Având în vedere că el a ţinut morţiş să treacă cu 5 km/h pe sub separator, trebuia să nu accelereze aşa brusc după aia... că de aia are mai multe trepte de reglare... ori el mergea doar cu ultima. Normal că turaţia era mare, se depăşea aderenţa şi se învărteau roţile în gol. E drept, ar fi mers cu viteză mică până se termina rampa, dar măcar mergea şi nu tocea roţile şi şinele inutil.
@Nightwoolf: Până la urmă, e voie cu bicicleta pe Pasajul Basarab? Majoritatea şoferilor ziceau un NU hotărât, paznicii la fel, dar semne de interzicere nu sunt.
subway guru wrote:
Si atunci cum trebuia sa procedeze bietul om?
Având în vedere că el a ţinut morţiş să treacă cu 5 km/h pe sub separator, trebuia să nu accelereze aşa brusc după aia... că de aia are mai multe trepte de reglare... ori el mergea doar cu ultima. Normal că turaţia era mare, se depăşea aderenţa şi se învărteau roţile în gol. E drept, ar fi mers cu viteză mică până se termina rampa, dar măcar mergea şi nu tocea roţile şi şinele inutil.
@Nightwoolf: Până la urmă, e voie cu bicicleta pe Pasajul Basarab? Majoritatea şoferilor ziceau un NU hotărât, paznicii la fel, dar semne de interzicere nu sunt.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
mindmasster
Am fost si eu azi pe pasaj cu masina de vreo 3 ori . Nu ma saturam . 120 viteza maxima ca era cam aglomerat . Prea bun asfaltul
Am fost si eu azi pe pasaj cu masina de vreo 3 ori . Nu ma saturam . 120 viteza maxima ca era cam aglomerat . Prea bun asfaltul
- Paul
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Paul
In dimineata asta, pe sensul ce coboara spre Titulescu, era coada de masini pana la statia de tramvai de pe hobanat.
In dimineata asta, pe sensul ce coboara spre Titulescu, era coada de masini pana la statia de tramvai de pe hobanat.
- ioan
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
ioan
Azi dimineata prea putini intrau pe pasaj din Grozavesti, exact cum ma asteptam deoarece sunt blocati la Razoare; cei mai multi urcau rampa Grozavesti( adica cei care veneau de pe V Milea). Rampa Plevnei nu era folosita, si mojoritatea stationau pe rampa de la Titulescu, coada incepand de la pilonul Grivita. Eu am coborat pe rampa spre gara de nord unde bineinteles erau parcate doua autocare....
Azi dimineata prea putini intrau pe pasaj din Grozavesti, exact cum ma asteptam deoarece sunt blocati la Razoare; cei mai multi urcau rampa Grozavesti( adica cei care veneau de pe V Milea). Rampa Plevnei nu era folosita, si mojoritatea stationau pe rampa de la Titulescu, coada incepand de la pilonul Grivita. Eu am coborat pe rampa spre gara de nord unde bineinteles erau parcate doua autocare....
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
mihai_tomaro
interesant e de cate ori se sta la semafor ca sa cobori rampa titulescu? ca e aglomerat era de asteptat, dar cam cat faci de ex de la piloni pana cand intrii in pasajul victoria, in minute? a testat cineva?
interesant e de cate ori se sta la semafor ca sa cobori rampa titulescu? ca e aglomerat era de asteptat, dar cam cat faci de ex de la piloni pana cand intrii in pasajul victoria, in minute? a testat cineva?
- Costin
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Costin
Acolo trebuie studiat foarte bine traficul, observata directia de mers cea mai solicitata si ajustati timpii de semafor corespunzator. Daca semaforizarea e buna, nu cred sa fie probleme, exista totusi intersectii mult mai pacatoase decat cea de la Titulescu/Banu Manta.
De asemenea sunt curios daca si azi se pastreaza directia de mers cea mai solicitata tot spre Banu Manta, ma gandesc ca ce am vazut ieri este irelevant deoarece erau multi plimbareti care voiau doar sa se dea pe pod, fara sa aiba alte treburi.
Pe de alta parte, avand in vedere numarul foarte mare de persoane care au treaba in nordul orasului, ma gandesc ca e de preferat varianta Banu Manta - Mihalache - Ion Mincu - Aviatorilor, decat ocol prin Piata Victoriei...
Acolo trebuie studiat foarte bine traficul, observata directia de mers cea mai solicitata si ajustati timpii de semafor corespunzator. Daca semaforizarea e buna, nu cred sa fie probleme, exista totusi intersectii mult mai pacatoase decat cea de la Titulescu/Banu Manta.
De asemenea sunt curios daca si azi se pastreaza directia de mers cea mai solicitata tot spre Banu Manta, ma gandesc ca ce am vazut ieri este irelevant deoarece erau multi plimbareti care voiau doar sa se dea pe pod, fara sa aiba alte treburi.
Pe de alta parte, avand in vedere numarul foarte mare de persoane care au treaba in nordul orasului, ma gandesc ca e de preferat varianta Banu Manta - Mihalache - Ion Mincu - Aviatorilor, decat ocol prin Piata Victoriei...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
shoppy
Daaa, frumos, am fost si eu azi, foarte tare banda de accelerare de la rampa Grivita, si se merge foarte bine, ma miram ca am 80 si nici nu simt (bine, ditai frana la 65 pe rampa Milea ca daca iar pun radarul la connex vad perfect pana sus pe rampa), imi era frica de acele curbe bruste de la Orhideelor si Grozavesti dar nu a fost nici o problema, e adevarat ca e mai ingust decat Grand dar merge, pana la urma am economisit 5min fata de drumul prin Grand facand drumul Clabucet - Apaca in doar 10min in loc de 15.
Mai pe la sfarsitul saptamanii o sa testez si varianta de intoarcere pe Petru Rares.
Si stati si voi usor, lasati sa treaca cel putin o luna si dupaia luati fata la altii, ca acum juma intra pe rampe in ultimu moment ca nu stiu drumu iar ceilalti sunt "uuuuu, shainy....", doar nu vreti sa aveti onoarea de a face prima buseala pe noul pasaj.
Daaa, frumos, am fost si eu azi, foarte tare banda de accelerare de la rampa Grivita, si se merge foarte bine, ma miram ca am 80 si nici nu simt (bine, ditai frana la 65 pe rampa Milea ca daca iar pun radarul la connex vad perfect pana sus pe rampa), imi era frica de acele curbe bruste de la Orhideelor si Grozavesti dar nu a fost nici o problema, e adevarat ca e mai ingust decat Grand dar merge, pana la urma am economisit 5min fata de drumul prin Grand facand drumul Clabucet - Apaca in doar 10min in loc de 15.
Mai pe la sfarsitul saptamanii o sa testez si varianta de intoarcere pe Petru Rares.
Si stati si voi usor, lasati sa treaca cel putin o luna si dupaia luati fata la altii, ca acum juma intra pe rampe in ultimu moment ca nu stiu drumu iar ceilalti sunt "uuuuu, shainy....", doar nu vreti sa aveti onoarea de a face prima buseala pe noul pasaj.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Utilizator anonim
Filmare din 401 traversand pasajul Basarab
Filmare din 401 traversand pasajul Basarab
- syndic8r
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
syndic8r
Dimineata la 9:30 dinspre Dorobanti, vreo 15 minute de la stopul de la Roma pana la urcarea pe pasaj Basarab (de obicei faceam 3-4 minute). Coada in pasaj la Victoriei de la intrare. Intersectia cu Felix blocata cand trece cate un tramvai. Pe Titulescu eterna poveste cu oameni care ies/intra in parcare, masini pe avarie etc. Pasajul Basarab liber pe sensul spre Grozavesti deci lumea nu venise sa viziteze pasajul Problema e ca daca vii dinspre Stefan cel Mare, ai acelasi drum si pt Grant si pt Basarab, si se gatuie foarte rau la Victoriei..
Dimineata la 9:30 dinspre Dorobanti, vreo 15 minute de la stopul de la Roma pana la urcarea pe pasaj Basarab (de obicei faceam 3-4 minute). Coada in pasaj la Victoriei de la intrare. Intersectia cu Felix blocata cand trece cate un tramvai. Pe Titulescu eterna poveste cu oameni care ies/intra in parcare, masini pe avarie etc. Pasajul Basarab liber pe sensul spre Grozavesti deci lumea nu venise sa viziteze pasajul Problema e ca daca vii dinspre Stefan cel Mare, ai acelasi drum si pt Grant si pt Basarab, si se gatuie foarte rau la Victoriei..
- alexxxxx
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
alexxxxx
La 10:45 am facut greseala s-o iau de la Razoare spre P.Basarab. (aveam treaba pe Plevnei la Primaria S6).
Coada ajungea pana la intersectia de la Razoare. Am reusit cu chiu cu vai sa fac dreapta prin parcarea din fata de la Cotroceni si am luat-o pe Cotroceni-Dambovita-stanga pe Plevnei. Dupa ce am asteptat cam 10 minute minim din Razoare pana am putut face dreapta prin parcare, fiindca intersectia era blocata de cei care veneau dinspre Panduri prin fata pe la Academia Militara, am ajuns pe Plevnei in 3-4 minute, era gol totul.
In mod sigur trebuie sa faca ceva la intersectia respectiva (Cotroceni/Geniului/Iuliu Maniu/Grozavesti). Repet, ora era 10:45, la orele de varf cred ca e macel.
La 10:45 am facut greseala s-o iau de la Razoare spre P.Basarab. (aveam treaba pe Plevnei la Primaria S6).
Coada ajungea pana la intersectia de la Razoare. Am reusit cu chiu cu vai sa fac dreapta prin parcarea din fata de la Cotroceni si am luat-o pe Cotroceni-Dambovita-stanga pe Plevnei. Dupa ce am asteptat cam 10 minute minim din Razoare pana am putut face dreapta prin parcare, fiindca intersectia era blocata de cei care veneau dinspre Panduri prin fata pe la Academia Militara, am ajuns pe Plevnei in 3-4 minute, era gol totul.
In mod sigur trebuie sa faca ceva la intersectia respectiva (Cotroceni/Geniului/Iuliu Maniu/Grozavesti). Repet, ora era 10:45, la orele de varf cred ca e macel.
- drunkenn
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
drunkenn
Aceeasi problema am avut-o si eu de dimineata. Aglomeratie foarte mare de la Razoare pana la Leu. Pustiu apoi pe Grozavesti, pe pasaj si iarasi aglomeratie la Banu Manta/Titulescu.
Sunt sigur ca diseara o sa fie la fel. O sa dureze 5 minute traversarea pasajului de la Grivita pana la Grozavesti si o sa stau vreo 20-30 minute la semaforul de la Leu.
Misto pasajul, rezolva multe probleme de trafic dar creeaza altele, in principal ambuteiaje la coborare/urcare sau in intersectiile invecinate. Sper doar ca or sa se sesizeze organele si vor lua masuri in aceasta privinta. Sau nu. Mai degraba ma astept sa nu.
Aceeasi problema am avut-o si eu de dimineata. Aglomeratie foarte mare de la Razoare pana la Leu. Pustiu apoi pe Grozavesti, pe pasaj si iarasi aglomeratie la Banu Manta/Titulescu.
Sunt sigur ca diseara o sa fie la fel. O sa dureze 5 minute traversarea pasajului de la Grivita pana la Grozavesti si o sa stau vreo 20-30 minute la semaforul de la Leu.
Misto pasajul, rezolva multe probleme de trafic dar creeaza altele, in principal ambuteiaje la coborare/urcare sau in intersectiile invecinate. Sper doar ca or sa se sesizeze organele si vor lua masuri in aceasta privinta. Sau nu. Mai degraba ma astept sa nu.
- fider
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
fider
Vatmanul nu avea nici o justificare sa circule cu 5km/h pe sub separator macar si pentru simplul motiv ca tipul de separator era nou si permitea traversarea fara intreruperea alimentarii. Legat de stilul de mers se putea iesi lejer din rampa, presupunand ca nu era vreun boghiu infranat. Cum stilul de cam prin 1992-1993 incoace la RATB este sa se forteze chit ca se patineaza rezultatul este cel cunoscut. Probabil prin 1988-1989 nu fortau pentru ca stiau ca daca fac anvelopele vehiculelor sau bandajele rotilor de tramvai praf raman ceva timp fara obiectul muncii sau sunt sanctionati. Sub semnul "cornului abundentei" din 1992-1993 incoace s-a ales incet dar sigur praful peste orice urma de interes si logica.
Legat de pasajul Basarab este de nota 10 rampa de coborare spre Sos. Titulescu. Cred ca merita sa se dea un premiu pentru cum se poate face o asfaltare pe o distanta de nici 50 de metri din atatea fasii. Efectul valurit este bonusul si meritul firmei care a facut turnarea si nivelarea mixturii mai ales ca probabil la final au fost si incantati de rezultat. Din punctul meu de vedere meritau un premiu Darwin!
Dr2005 wrote:
Având în vedere că el a ţinut morţiş să treacă cu 5 km/h pe sub separator, trebuia să nu accelereze aşa brusc după aia... că de aia are mai multe trepte de reglare... ori el mergea doar cu ultima. Normal că turaţia era mare, se depăşea aderenţa şi se învărteau roţile în gol. E drept, ar fi mers cu viteză mică până se termina rampa, dar măcar mergea şi nu tocea roţile şi şinele inutil.
Vatmanul nu avea nici o justificare sa circule cu 5km/h pe sub separator macar si pentru simplul motiv ca tipul de separator era nou si permitea traversarea fara intreruperea alimentarii. Legat de stilul de mers se putea iesi lejer din rampa, presupunand ca nu era vreun boghiu infranat. Cum stilul de cam prin 1992-1993 incoace la RATB este sa se forteze chit ca se patineaza rezultatul este cel cunoscut. Probabil prin 1988-1989 nu fortau pentru ca stiau ca daca fac anvelopele vehiculelor sau bandajele rotilor de tramvai praf raman ceva timp fara obiectul muncii sau sunt sanctionati. Sub semnul "cornului abundentei" din 1992-1993 incoace s-a ales incet dar sigur praful peste orice urma de interes si logica.
Legat de pasajul Basarab este de nota 10 rampa de coborare spre Sos. Titulescu. Cred ca merita sa se dea un premiu pentru cum se poate face o asfaltare pe o distanta de nici 50 de metri din atatea fasii. Efectul valurit este bonusul si meritul firmei care a facut turnarea si nivelarea mixturii mai ales ca probabil la final au fost si incantati de rezultat. Din punctul meu de vedere meritau un premiu Darwin!
📖 Pagination options