Topic: Discutii dupa inaugurarea pasajului
1536 posts, 374120 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
andrei11
Ca deobicei, subsemnatul cu carcotelile de rigoare
Ca deobicei, subsemnatul cu carcotelile de rigoare
6-19-2011 7-38-30 PM.jpg (150.05 KB; downloaded 5478 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
misterr
S-a mai spus pe aici că rampele ar fi prea abrupte, în special cea spre Giulești, și vor fi probleme iarna, dar nu cred că e chiar așa.
Acea senzație de "asfalt imperfect" de care spui se datorează tocmai faptului că pe rampa Giulești a fost așezat manual un strat aderent special (un fel de "covorașe" transversale, lipite la cald).
Panta și curbura acelei rampe nu au nici o legătură cu coșmelia TF. Din contră, dacă s-ar fi demolat, după coborîrea rampei s-ar fi mers și mai spre dreapta. Așa, se face stînga cu cîțiva metri mai devreme.
În schimb, dacă tot e să găsim imperfecțiuni, am văzut ceva la un rost de dilatație (în față la Carefree) - una din plăci nu era așezată chiar bine, era cu cîțiva cm mai sus decît celelalte.
Terapeut71 wrote:
Ca minusuri:
Desigur celebra rampa de coborare catre Giulesti:
Asfaltul nu este punctul forte pe acea bucata iar in pofida marcajelor vizibile, are o panta pronuntata si foarte stransa datorata probabil "mentinerii in viata" a cosmeliei TF.
Nu vreau sa imaginez scenarii pesimiste, insa soferii care "ciupesc" putin mai mult pedala de acceleratie exact cu 10-12 metri inainte de intrarea pe Giulesti vor incerca fiori pe sira spinarii in dorinta mentinerii pe banda proprie in cazul unui carosabil umed sau acoperit de ceva polei...
S-a mai spus pe aici că rampele ar fi prea abrupte, în special cea spre Giulești, și vor fi probleme iarna, dar nu cred că e chiar așa.
Acea senzație de "asfalt imperfect" de care spui se datorează tocmai faptului că pe rampa Giulești a fost așezat manual un strat aderent special (un fel de "covorașe" transversale, lipite la cald).
Panta și curbura acelei rampe nu au nici o legătură cu coșmelia TF. Din contră, dacă s-ar fi demolat, după coborîrea rampei s-ar fi mers și mai spre dreapta. Așa, se face stînga cu cîțiva metri mai devreme.
În schimb, dacă tot e să găsim imperfecțiuni, am văzut ceva la un rost de dilatație (în față la Carefree) - una din plăci nu era așezată chiar bine, era cu cîțiva cm mai sus decît celelalte.
- SprinterXP
-
Posted:
-
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
misterr
Recepția nu o face ISC, ci o comisie numită de beneficiar, în care reprezentantul constructorului și reprezentantul ISC sînt invitați.
Sînt 3 documente care trebuie întocmite (în ordine cronologică):
1. Proces verbal de predare-primire (între constructor și beneficiar) - s-a făcut, e cel pe care îl tot agită Oprescu
2. Proces verbal de recepție provizorie (la terminarea lucrărilor) - nu s-a făcut (pentru că nu s-au terminat lucrările), dar se putea face un proces verbal de recepție parțială, pentru lucrările deja terminate. Aceste procese verbale parțiale sînt folosite și la decontarea unor tranșe de lucrări, pe baza devizelor parțiale.
3. Proces verbal de recepție (finală) - se face după încheierea perioadei de garanție.
Zona în care se mai lucrează este delimitată corespunzător, nu are acces în ea cine nu trebuie. Evident că dacă se produce un accident acolo (cade unul într-o groapă), răspunde cel care a organizat șantierul (în cazul în care nu a luat toate măsurile pe care trebuia să le ia ca să nu cadă ăla în groapă).
jailor wrote:
Deoarece receptia ISC nu s-a facut, iar lucrarile la pasaj continua(statia de tramvai), Pasajul Basarab este dpdv legal Santier in lucru? In cazul in care este cine raspunde pt accidentele produse pe raza unui santier in lucru?!
Recepția nu o face ISC, ci o comisie numită de beneficiar, în care reprezentantul constructorului și reprezentantul ISC sînt invitați.
Sînt 3 documente care trebuie întocmite (în ordine cronologică):
1. Proces verbal de predare-primire (între constructor și beneficiar) - s-a făcut, e cel pe care îl tot agită Oprescu
2. Proces verbal de recepție provizorie (la terminarea lucrărilor) - nu s-a făcut (pentru că nu s-au terminat lucrările), dar se putea face un proces verbal de recepție parțială, pentru lucrările deja terminate. Aceste procese verbale parțiale sînt folosite și la decontarea unor tranșe de lucrări, pe baza devizelor parțiale.
3. Proces verbal de recepție (finală) - se face după încheierea perioadei de garanție.
Zona în care se mai lucrează este delimitată corespunzător, nu are acces în ea cine nu trebuie. Evident că dacă se produce un accident acolo (cade unul într-o groapă), răspunde cel care a organizat șantierul (în cazul în care nu a luat toate măsurile pe care trebuia să le ia ca să nu cadă ăla în groapă).
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
iliutu
Azi, cand am coborit de pa pasaj si am vrut sa fac dreapta pe Cuza, a trebuit sa-l fortez pe un prahovean sa-mi acorde prioritate, si culmea, tot el era nervos!
Azi, cand am coborit de pa pasaj si am vrut sa fac dreapta pe Cuza, a trebuit sa-l fortez pe un prahovean sa-mi acorde prioritate, si culmea, tot el era nervos!
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
andrei11
Pare logica ordinea in care ai pus "hartiile" - mai ales ca am inteles ca lucrezi cu asa ceva, chiar crezi ca nu s-a incheiat PV de receptie partiala a lucrarilor ? Nu-mi vine sa cred ca nu exista "docomentul" - Poate i-o spune altcumva.
Situatia este identica la toate pasajele bucurestene, bretelele au cedeaza trecerea fata de cei din pasaje. Faza mi se intampla destul de des la Pasajul Muncii cand ies spre Iancului si fac dreapta pe Maior Coravu, desi tai benzile ca sa fiu spre trotuar am prioritate fata de bretea - care nu schimba directia de mers.
Pare logica ordinea in care ai pus "hartiile" - mai ales ca am inteles ca lucrezi cu asa ceva, chiar crezi ca nu s-a incheiat PV de receptie partiala a lucrarilor ? Nu-mi vine sa cred ca nu exista "docomentul" - Poate i-o spune altcumva.
iliutu wrote:
Azi, cand am coborit de pa pasaj si am vrut sa fac dreapta pe Cuza, a trebuit sa-l fortez pe un prahovean sa-mi acorde prioritate, si culmea, tot el era nervos!
Situatia este identica la toate pasajele bucurestene, bretelele au cedeaza trecerea fata de cei din pasaje. Faza mi se intampla destul de des la Pasajul Muncii cand ies spre Iancului si fac dreapta pe Maior Coravu, desi tai benzile ca sa fiu spre trotuar am prioritate fata de bretea - care nu schimba directia de mers.
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
misterr
Întîmplător mai sînt băgat (fără voia mea... ) și în cîte o comisie de recepție.
"Hîrtiile" sînt descrise în O.M.E.F. nr. 3512 din 27.11.2008, publicat în Mon. Of. nr. 870/23.12.2008, plus cele specifice construcțiilor, pe care le-a amintit și Oprescu.
Oprescu a spus clar (aici și aici) că deocamdată a făcut doar procesul verbal de predare-primire cu constructorul (adică s-a transferat pasajul de la constructor la primărie) și a dat el drumul circulației, pe barba lui ("bagă el mîna în foc că pasajul e sigur"), ca să nu mai aștepte bucureștenii, pentru că restul lucrărilor se pot face și sub trafic, urmînd ca procesul verbal de recepție să-l facă la încheierea lucrărilor, peste două-trei luni, urmînd ca atunci să invite și reprezentantul ISC. Tocmai pe asta s-a bazat cînd a spus că în această etapă nu era necesară invitarea reprezentantului ISC.
Întîmplător mai sînt băgat (fără voia mea... ) și în cîte o comisie de recepție.
"Hîrtiile" sînt descrise în O.M.E.F. nr. 3512 din 27.11.2008, publicat în Mon. Of. nr. 870/23.12.2008, plus cele specifice construcțiilor, pe care le-a amintit și Oprescu.
Oprescu a spus clar (aici și aici) că deocamdată a făcut doar procesul verbal de predare-primire cu constructorul (adică s-a transferat pasajul de la constructor la primărie) și a dat el drumul circulației, pe barba lui ("bagă el mîna în foc că pasajul e sigur"), ca să nu mai aștepte bucureștenii, pentru că restul lucrărilor se pot face și sub trafic, urmînd ca procesul verbal de recepție să-l facă la încheierea lucrărilor, peste două-trei luni, urmînd ca atunci să invite și reprezentantul ISC. Tocmai pe asta s-a bazat cînd a spus că în această etapă nu era necesară invitarea reprezentantului ISC.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Dr2005
Mă uitam la filmuleţul cu vagonul care ,,nu poate" să urce. Păi dacă vatmanul îl ţine doar în 20 de contacte, normal că patinează, că are forţă de tracţiune mai mare decât limita de aderenţă.
Mă uitam la filmuleţul cu vagonul care ,,nu poate" să urce. Păi dacă vatmanul îl ţine doar în 20 de contacte, normal că patinează, că are forţă de tracţiune mai mare decât limita de aderenţă.
- Aron
-
Posted:
-
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
subway guru
@andrei11:
E drept inainte, dar aseara pe la 22.00 primarul a zis ca deocamdata se 'opreste' la piciorul rampei Grozavesti...
Daca esti in 'bezna' risti doar sa 'ratezi' iesirea spre Militari...
@andrei11:
E drept inainte, dar aseara pe la 22.00 primarul a zis ca deocamdata se 'opreste' la piciorul rampei Grozavesti...
Daca esti in 'bezna' risti doar sa 'ratezi' iesirea spre Militari...
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
misterr
@dj_exemplar:
Inserarea filmelor de pe Youtube in mesaje
@dj_exemplar:
Inserarea filmelor de pe Youtube in mesaje
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
subway guru
@Terapeut&1:
pe anumite portiuni ale rampelor s-a asternut asfalt 'antiderapant'...
@misterr & @Nightwolf:
Asta seara era din nou 'buluceala mare la plimbat pe pasaj', 90% faceau ture 'dus-intors'...
Se circula la 50km/h pe banda 1 pt ca totzi cascau gura la 'luminatzie'...
Eu am profitat un pic si 'am calcat-o' la 90, se merge 'impecabil'...
N-am urcat pe rapa celor 'carefura', singurul 'hop' e la uracre pe rampa Titulescu' (de care stiam)...
Sa vedem cum va fi maine, in regim normal...
@Terapeut&1:
pe anumite portiuni ale rampelor s-a asternut asfalt 'antiderapant'...
@misterr & @Nightwolf:
Asta seara era din nou 'buluceala mare la plimbat pe pasaj', 90% faceau ture 'dus-intors'...
Se circula la 50km/h pe banda 1 pt ca totzi cascau gura la 'luminatzie'...
Eu am profitat un pic si 'am calcat-o' la 90, se merge 'impecabil'...
N-am urcat pe rapa celor 'carefura', singurul 'hop' e la uracre pe rampa Titulescu' (de care stiam)...
Sa vedem cum va fi maine, in regim normal...
- Terapeut71
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Terapeut71
Guru@: Ok. Se explica atunci senzatia de mici valuri cand cobori spre Giulesti. In rest nu am avut altceva de comentat referitor la asfalt.
Fara a fi un cunoscator, asfaltul de pe Banu Manta mi se pare unul foarte bun. Gresesc?
subway guru wrote:
@Terapeut&1:
pe anumite portiuni ale rampelor s-a asternut asfalt 'antiderapant'...
@misterr & @Nightwolf:
Asta seara era din nou 'buluceala mare la plimbat pe pasaj', 90% faceau ture 'dus-intors'...
Se circula la 50km/h pe banda 1 pt ca totzi cascau gura la 'luminatzie'...
Eu am profitat un pic si 'am calcat-o' la 90, se merge 'impecabil'...
N-am urcat pe rapa celor 'carefura', singurul 'hop' e la uracre pe rampa Titulescu' (de care stiam)...
Sa vedem cum va fi maine, in regim normal...
Guru@: Ok. Se explica atunci senzatia de mici valuri cand cobori spre Giulesti. In rest nu am avut altceva de comentat referitor la asfalt.
Fara a fi un cunoscator, asfaltul de pe Banu Manta mi se pare unul foarte bun. Gresesc?
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii dupa inaugurarea pasajului
Aron
Frumos au facut pe Banu Manta, am scapat si de groapa vizavi de primarie, cred ca o stiti era destul de maricica, adica daca intrai in ea iti strambai bara
Frumos au facut pe Banu Manta, am scapat si de groapa vizavi de primarie, cred ca o stiti era destul de maricica, adica daca intrai in ea iti strambai bara
📖 Pagination options