Topic: Achiziții de trenuri noi pentru Metrorex (M2 și M5)
1182 posts, 361114 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
Dr2005
Sigur, hai să aruncăm nişte trenuri pentru că Dorel de la depou nu schimbă neoanele... principiul ăsta s-a aplicat şi la RATB unde au apărut ca din neant reclamaţii cum că motoarele de Rocar vibrează la relanti şi alte tâmpenii sau că maşina X are are o gaură în garnitura de la uşa Y.
Să vezi e frumos o să fie când o să rămână BMurile pe zona neutră la ieşirea din Basarab 2 şi or să trebuiască împinse/trase obligatoriu cu alt BM, pentru că au cuplele mai sus decât IVA şi LDH-urile de manevră. Desigur, ăsta e un aspect nesemnificativ, la fel ca şi profilul de rulare al roţilor şi materialul din care sunt făcute roţile. La fel e neimportant ca lipsa unui sistem eficient de ventilaţie (deşi trenurile sunt etanşe) şi a necompatibilităţii cu sistemele de siguranţă şi semnalizare actuale.
Şi, eventual, să aducem fără licitaţie trenurile, să mai dăm un cadou de 96 de milioane Bombardierului, pardon, Dl. Berceanu, pentru că el produce căblăraia şi fibra de sticlă de pe BM-uri. Şi toate astea să le facem până în 2012, că după aia pică Bok-ul de la guvernare şi nu o să mai fie posibil...
Sigur, hai să aruncăm nişte trenuri pentru că Dorel de la depou nu schimbă neoanele... principiul ăsta s-a aplicat şi la RATB unde au apărut ca din neant reclamaţii cum că motoarele de Rocar vibrează la relanti şi alte tâmpenii sau că maşina X are are o gaură în garnitura de la uşa Y.
Să vezi e frumos o să fie când o să rămână BMurile pe zona neutră la ieşirea din Basarab 2 şi or să trebuiască împinse/trase obligatoriu cu alt BM, pentru că au cuplele mai sus decât IVA şi LDH-urile de manevră. Desigur, ăsta e un aspect nesemnificativ, la fel ca şi profilul de rulare al roţilor şi materialul din care sunt făcute roţile. La fel e neimportant ca lipsa unui sistem eficient de ventilaţie (deşi trenurile sunt etanşe) şi a necompatibilităţii cu sistemele de siguranţă şi semnalizare actuale.
Şi, eventual, să aducem fără licitaţie trenurile, să mai dăm un cadou de 96 de milioane Bombardierului, pardon, Dl. Berceanu, pentru că el produce căblăraia şi fibra de sticlă de pe BM-uri. Şi toate astea să le facem până în 2012, că după aia pică Bok-ul de la guvernare şi nu o să mai fie posibil...
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
ByOnu
De cand faci tu schimbare intre M3 si M4? Poate M1 si M4.
Oricum, nu fi absurd, cazurile in care IVEle se opresc pe M4 sunt datorate exclusiv zonelor neutre... adica RETELEI ci nu TRENURILOR.
Nu stiu... iar o dam in discutii vechi si nu vreau sa ma 'aprind' de geaba, unii pur si simplu nu simt absolut nimic fatza de infrastructura, ci pur si simplu o vor functionala si banala precum in alte tari. Metroul nostru, invechit, uitat de timp si neingrijit este totusi foarte interesant... fatza de alte sisteme de metrou din lume care desi sunt mai eficiente decat al nostru, n-au nici un farmec.
mindmasster wrote:sab wrote:
...ma dau jos din M3 si ma urc in M4...
De cand faci tu schimbare intre M3 si M4? Poate M1 si M4.
Oricum, nu fi absurd, cazurile in care IVEle se opresc pe M4 sunt datorate exclusiv zonelor neutre... adica RETELEI ci nu TRENURILOR.
Nu stiu... iar o dam in discutii vechi si nu vreau sa ma 'aprind' de geaba, unii pur si simplu nu simt absolut nimic fatza de infrastructura, ci pur si simplu o vor functionala si banala precum in alte tari. Metroul nostru, invechit, uitat de timp si neingrijit este totusi foarte interesant... fatza de alte sisteme de metrou din lume care desi sunt mai eficiente decat al nostru, n-au nici un farmec.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
mindmasster
Da corect M1 si M4. Imi cer scuze . Nu stiu daca eram intr-o zona neutra . Ma rog cam asta se intampla pe M4 zilnic .
ByOnu wrote:mindmasster wrote:sab wrote:
...ma dau jos din M3 si ma urc in M4...
De cand faci tu schimbare intre M3 si M4? Poate M1 si M4.
Oricum, nu fi absurd, cazurile in care IVEle se opresc pe M4 sunt datorate exclusiv zonelor neutre... adica RETELEI ci nu TRENURILOR.
Nu stiu... iar o dam in discutii vechi si nu vreau sa ma 'aprind' de geaba, unii pur si simplu nu simt absolut nimic fatza de infrastructura, ci pur si simplu o vor functionala si banala precum in alte tari. Metroul nostru, invechit, uitat de timp si neingrijit este totusi foarte interesant... fatza de alte sisteme de metrou din lume care desi sunt mai eficiente decat al nostru, n-au nici un farmec.
Da corect M1 si M4. Imi cer scuze . Nu stiu daca eram intr-o zona neutra . Ma rog cam asta se intampla pe M4 zilnic .
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
andrei11
Nu stiu ce sa spun, eu nu am mers pe M 4 decat de vreo 100 ori pana acum ( deci putin raportat la cineva care merge zilnic ) si nu mi s-a intamplat sa ramana IVE - le fara curent. Din ce spui tu ti se intampla cam des.
mindmasster wrote:
Da corect M1 si M4. Imi cer scuze . Nu stiu daca eram intr-o zona neutra . Ma rog cam asta se intampla pe M4 zilnic .
Nu stiu ce sa spun, eu nu am mers pe M 4 decat de vreo 100 ori pana acum ( deci putin raportat la cineva care merge zilnic ) si nu mi s-a intamplat sa ramana IVE - le fara curent. Din ce spui tu ti se intampla cam des.
- Cristy
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
Cristy
Am si eu o intrebare. Care este diferenta dintre un BM2 si un BM21?
Am si eu o intrebare. Care este diferenta dintre un BM2 si un BM21?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
Dr2005
La BM21 se transmite curentul de la captatoare in tot trenul, la BM2 doar la motoarele din vagonul pe care sunt captatoarele.
La BM21 se transmite curentul de la captatoare in tot trenul, la BM2 doar la motoarele din vagonul pe care sunt captatoarele.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
andrei11
Aha, adica 4 inmultit cu 20 = 80 metri in care BM 21 nu poate ramane fara curent in 'zona neutra' ?
Si capitalele care sunt / florile care sunt ? Multumesc.
Aha, adica 4 inmultit cu 20 = 80 metri in care BM 21 nu poate ramane fara curent in 'zona neutra' ?
Si capitalele care sunt / florile care sunt ? Multumesc.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
ByOnu
Pai florile sunt BM2 (10xx-20xx) si capitalele + Europa sunt BM21 (11xx-21xx).
Totusi, eu nu-i prea inteleg de ce a fost nevoie sa numeroteze BM21 de la zero, cand ar fi putut continua de la 1019-2019... fie...
Pe langa ce a spus Dr2005 mai putem la socoteala si urmatoarele elemente prezente la BM21: afisaje electronice in saloane, bari intre cele 6 scaune, din 3 in 3 scaune este plasata o bara, .. si daca e o punem si pe Haga cu geamurile ei inutile/nefolosite/interzise la socoteala...
andrei11 wrote:
Si capitalele care sunt / florile care sunt ? Multumesc.
Pai florile sunt BM2 (10xx-20xx) si capitalele + Europa sunt BM21 (11xx-21xx).
Totusi, eu nu-i prea inteleg de ce a fost nevoie sa numeroteze BM21 de la zero, cand ar fi putut continua de la 1019-2019... fie...
Cristy wrote:
Am si eu o intrebare. Care este diferenta dintre un BM2 si un BM21?
Pe langa ce a spus Dr2005 mai putem la socoteala si urmatoarele elemente prezente la BM21: afisaje electronice in saloane, bari intre cele 6 scaune, din 3 in 3 scaune este plasata o bara, .. si daca e o punem si pe Haga cu geamurile ei inutile/nefolosite/interzise la socoteala...
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
bercenicity
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=20170&lang=ro
Metrorex a deschis ofertele pentru achiziţia ramelor de metrou
Metrorex a deschis ofertele privind achiziţia a 16 rame de metrou care le vor înlocui pe cele vechi de tip IVA. Valoarea estimativă a contractului este de 107,2 milioane de euro fără TVA.
La licitaţie au participat două companii: CAF (companie spaniolă) a cărei ofertă a avut o valoare de 97 milioane de euro şiBombardier cu 111 milioane de euro.
În urma deschiderii ofertelor, se va elabora analiza tehnică, iar în 30 de zile se va anunţa compania câştigătoare.
Sursa de finanţare a achiziţiei trenurilor de metrou este asigurată prin bugetul de stat şi co-finanţată de BEI.
Conform anunţului de licitaţie publicat de Metrorex în luna aprilie, pe e-licitatie.ro, furnizorul va trebui să livreze vehiculele în 38 de luni de la data atribuirii contractului, urmând ca plata produselor să fie aibă loc la 45 de zile.
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=20170&lang=ro
Metrorex a deschis ofertele pentru achiziţia ramelor de metrou
Metrorex a deschis ofertele privind achiziţia a 16 rame de metrou care le vor înlocui pe cele vechi de tip IVA. Valoarea estimativă a contractului este de 107,2 milioane de euro fără TVA.
La licitaţie au participat două companii: CAF (companie spaniolă) a cărei ofertă a avut o valoare de 97 milioane de euro şiBombardier cu 111 milioane de euro.
În urma deschiderii ofertelor, se va elabora analiza tehnică, iar în 30 de zile se va anunţa compania câştigătoare.
Sursa de finanţare a achiziţiei trenurilor de metrou este asigurată prin bugetul de stat şi co-finanţată de BEI.
Conform anunţului de licitaţie publicat de Metrorex în luna aprilie, pe e-licitatie.ro, furnizorul va trebui să livreze vehiculele în 38 de luni de la data atribuirii contractului, urmând ca plata produselor să fie aibă loc la 45 de zile.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
Aron
daca va castiga compania spaniola oare ce trenuri vom avea???
ca la bombardier se stie////
daca va castiga compania spaniola oare ce trenuri vom avea???
ca la bombardier se stie////
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
Dominatrix
Ce intrebare e asta? Vom avea trenuri...CAF, evident . Si CAF sunt o companie mare, cu foarte multe vagoane de metrou vandute in lume: Barcelona, Roma, Bruxelles, Madrid, Santiago de Chile, Ciudad de Mexico etc.
Ce intrebare e asta? Vom avea trenuri...CAF, evident . Si CAF sunt o companie mare, cu foarte multe vagoane de metrou vandute in lume: Barcelona, Roma, Bruxelles, Madrid, Santiago de Chile, Ciudad de Mexico etc.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
bercenicity
Portofoliul CAF la capitolul trenuri de metrou: http://www.caf.es/ingles/productos/metros.php
Portofoliul Bombardier la capitolul trenuri de metrou: http://bombardier.com/en/transportation ... 0d8000fc31
Pentru fiecare sistem de metrou solutia este diferita...
Portofoliul CAF la capitolul trenuri de metrou: http://www.caf.es/ingles/productos/metros.php
Portofoliul Bombardier la capitolul trenuri de metrou: http://bombardier.com/en/transportation ... 0d8000fc31
Pentru fiecare sistem de metrou solutia este diferita...
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
subway guru
Unii 'carcotasi' de prin imprejurimi au tot acreditat ideea ca vezi doamne e o licitatzie cu 'dedicatzie' Bombardier...
Iaca nu-i...
Unii 'carcotasi' de prin imprejurimi au tot acreditat ideea ca vezi doamne e o licitatzie cu 'dedicatzie' Bombardier...
Iaca nu-i...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Achizitia de trenuri noi pentru Metrorex
Dr2005
Să dea Domnul să NU fie Bombardier! La câte pagube au făcut trenurile astea, trebuie să fii ori tâmpit, ori să ai interese financiare să iei tot d'astea. Distrugeri la şine, cheltuieli pentru tractarea trenurilor rămase pe zona neutră, cuple la înălţime diferită faţă de cele de IVA...
Să dea Domnul să NU fie Bombardier! La câte pagube au făcut trenurile astea, trebuie să fii ori tâmpit, ori să ai interese financiare să iei tot d'astea. Distrugeri la şine, cheltuieli pentru tractarea trenurilor rămase pe zona neutră, cuple la înălţime diferită faţă de cele de IVA...
📖 Pagination options