Topic: Știri și articole din presă
823 posts, 253757 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Si pentru a ramane on, cea mai tare "mutare" a lui Udriste a fost schimbarea denumirii statiei "Laminorului" in "Laromet". E "beton", mai tată, mă, beton !
Raman la parerea ca lipsa macazului de la Bazilescu este greseala secolului pentru M 4. Sau mai sti, poate intentionat s-a procedat asa, ca sa intram si noi in circuitul turistic cu inca o curiozitate, si vor curge turistii din toate colturile lumii sa vada minunea de circulatie de la Pajura ( Jiului ) / 1 Mai.
subway guru wrote:
'Fosta' statie Pajura se va numi 'oficial' Jiului...pe 'surse'...
Si pentru a ramane on, cea mai tare "mutare" a lui Udriste a fost schimbarea denumirii statiei "Laminorului" in "Laromet". E "beton", mai tată, mă, beton !
Raman la parerea ca lipsa macazului de la Bazilescu este greseala secolului pentru M 4. Sau mai sti, poate intentionat s-a procedat asa, ca sa intram si noi in circuitul turistic cu inca o curiozitate, si vor curge turistii din toate colturile lumii sa vada minunea de circulatie de la Pajura ( Jiului ) / 1 Mai.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
subway guru
Are o 'logica', pt ca adevarata statie 'Pajura' va fi pe M6...
Mie, drept sa spun, mi-ar fi placut mai mult sa-i zica 'Dacia', chiar daca 'textila' a dat faliment...ca doar nu era sa-i zica 'Penny'(s)...
Are o 'logica', pt ca adevarata statie 'Pajura' va fi pe M6...
Mie, drept sa spun, mi-ar fi placut mai mult sa-i zica 'Dacia', chiar daca 'textila' a dat faliment...ca doar nu era sa-i zica 'Penny'(s)...
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Da departe se mai gandeste nenea Udriste ! Nu poate sa doarma din cauza statiei "Pajura" ( M 4 ) Pana ce o sa se dea in functiune M 6, M 6 nici nu o sa mai treaca prin cartier ! Sau sa-i puna o denumire de genul "Forumul Metrouusor" - apropo, tot d-l Udriste s-a gandit adanc cand a denumit statia din Dr. Taberei "Dr. Taberei 34" ? Cred ca a asudat nopti multe ! Mai degraba îi spunea "Floare de Colt".
Sau Piata Muncii - ca acolo e Piata Hurmuzachi, nu mai e Muncii de mult ! Sau "Laminorului" asta, sa-i spuna "Margareta" sau "Laleaua" ca pana o sa ajunga metroul acolo o sa creasca flori prin preajma.
Da departe se mai gandeste nenea Udriste ! Nu poate sa doarma din cauza statiei "Pajura" ( M 4 ) Pana ce o sa se dea in functiune M 6, M 6 nici nu o sa mai treaca prin cartier ! Sau sa-i puna o denumire de genul "Forumul Metrouusor" - apropo, tot d-l Udriste s-a gandit adanc cand a denumit statia din Dr. Taberei "Dr. Taberei 34" ? Cred ca a asudat nopti multe ! Mai degraba îi spunea "Floare de Colt".
Sau Piata Muncii - ca acolo e Piata Hurmuzachi, nu mai e Muncii de mult ! Sau "Laminorului" asta, sa-i spuna "Margareta" sau "Laleaua" ca pana o sa ajunga metroul acolo o sa creasca flori prin preajma.
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Eu cred ca nu este nimic de neinteles cu M1, nu toti calatorii se inghesuie intr-un singur capat al trenului (cel dinspre Stefan cel Mare) pentru a avea acces la unica scara rulanta care urca in corespondenta noua. Cei care se afla in capatul opus nu este mai logic sa urce cu vechile scari rulante si apoi, neavand alta solutie, sa o ia pe scara fixa ? Evita cu aceasta ocazie si aglomeratia de la noua corespondenta si, cine stie, poate ajung mai repede la peronul dorit sau intr-un timp comparabil...
Invers, de la M2 la M1 poate ca motivul este acelasi, evitarea aglomeratiei si, cine stie, dorinta de a face un pic de miscare. Caci romanul, pe langa faptul ca s-a nascut poet, s-a nascut si puturos, daca i-ai instalat scara rulanta 90% dintre calatori o folosesc, doar cca 10% se mai "aventureaza" pe scarile fixe, ceea ce creaza o aglomeratie foarte mare in zona scarii rulante.
Si guvernul Petre Roman aprobase M5 inca din 1990... . Ca sa revenim la "autorul" promisiunii cu prelungirea M4, acelasi premier BOC promitea 2000km de autostrazi pana in 2012. " E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune...".
Asa cum bine remarca andrei11, nu o sa ne permitem sa avem 3 magistrale in lucru in viitorul apropiat (M5, M6 al carei "soroc" inteleg ca bate la usa, ca pierdem finantarea si M4). Sa fim seriosi, traim in Romania...
andrei11 wrote:
Apropo de incurcaturi, inca nu stiu de ce asa de multa lume prefera "pasarela" de la Victoriei ( M 2 ), am cascat de mai multe ori gura acolo, si dupa pasarela se duc la M 1, nicigand la merdenele sau la WC. Sau invers, de la M 1 urca / coboara pasarela si se duc spre Pipera.
Eu cred ca nu este nimic de neinteles cu M1, nu toti calatorii se inghesuie intr-un singur capat al trenului (cel dinspre Stefan cel Mare) pentru a avea acces la unica scara rulanta care urca in corespondenta noua. Cei care se afla in capatul opus nu este mai logic sa urce cu vechile scari rulante si apoi, neavand alta solutie, sa o ia pe scara fixa ? Evita cu aceasta ocazie si aglomeratia de la noua corespondenta si, cine stie, poate ajung mai repede la peronul dorit sau intr-un timp comparabil...
Invers, de la M2 la M1 poate ca motivul este acelasi, evitarea aglomeratiei si, cine stie, dorinta de a face un pic de miscare. Caci romanul, pe langa faptul ca s-a nascut poet, s-a nascut si puturos, daca i-ai instalat scara rulanta 90% dintre calatori o folosesc, doar cca 10% se mai "aventureaza" pe scarile fixe, ceea ce creaza o aglomeratie foarte mare in zona scarii rulante.
subway guru wrote:
Lasa-l in mama lui de macaz 'inutil', guvernoiu' a aprobat deja ca mergem cu toata viteza inainte spre capat...
Si guvernul Petre Roman aprobase M5 inca din 1990... . Ca sa revenim la "autorul" promisiunii cu prelungirea M4, acelasi premier BOC promitea 2000km de autostrazi pana in 2012. " E usor a scrie versuri cand nimic nu ai a spune...".
Asa cum bine remarca andrei11, nu o sa ne permitem sa avem 3 magistrale in lucru in viitorul apropiat (M5, M6 al carei "soroc" inteleg ca bate la usa, ca pierdem finantarea si M4). Sa fim seriosi, traim in Romania...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dominatrix
La metroul din Pyongyang gasiti denumiri "haioase", vedeti aici.
andrei11 wrote:"Dr. Taberei 34" este o denumire puternic inradacinata in mentalul colectiv de vreo 40 de ani, si poate mai mult chiar. Idem si cu Piata Muncii (desi eu prefer sa ii spun Bariera Vergului pentru ca nu stiu ce "munca" deosebita s-a facut acolo). Oricum nici 'ul nu foloseste denumirea de Piata Hurmuzachi, asa ca nu are rost sa se schimbe numele statiei de metrou.
apropo, tot d-l Udriste s-a gandit adanc cand a denumit statia din Dr. Taberei "Dr. Taberei 34" ? Cred ca a asudat nopti multe !
La metroul din Pyongyang gasiti denumiri "haioase", vedeti aici.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
andrei11
Si Nicolae Teclu / Petrache Poenaru erau denumiri puternic inradacinate ca s-a revenit la ele dupa Era Socialista...Raman la parerea ca in locul lui "34" puteau sa puna Floare de Colt. Si sa deseneze pe peretii statiei ceva care sa semene cu crestele muntilor, sa te crezi pe Transfagarasan cand cobori din metrou. Sa ai sentimentul ca nu mai esti in Bucuresti. Parere proprie, nu o luati in seama. Cu ocazia aceasta putea sa intre statia in circuitul turistic a lui Nuti impreuna cu tronsonul din M 4 / Jiului - 1 Mai unde se va circula pe ambele linii in ambele directii, super, deabia astept.
Deoarece din motive tehnice schema de circulatie pe magistrala 4 s-a sters de pe forum, o sa o mai public odata, cu aceeasi precizare facuta si prima data, schema de circulatie este facuta dupa un rationament propriu, nu reprezinta pozitia oficiala a Metrorexului, dar logic alta varianta de circulatie nu prea mai e.
Si Nicolae Teclu / Petrache Poenaru erau denumiri puternic inradacinate ca s-a revenit la ele dupa Era Socialista...Raman la parerea ca in locul lui "34" puteau sa puna Floare de Colt. Si sa deseneze pe peretii statiei ceva care sa semene cu crestele muntilor, sa te crezi pe Transfagarasan cand cobori din metrou. Sa ai sentimentul ca nu mai esti in Bucuresti. Parere proprie, nu o luati in seama. Cu ocazia aceasta putea sa intre statia in circuitul turistic a lui Nuti impreuna cu tronsonul din M 4 / Jiului - 1 Mai unde se va circula pe ambele linii in ambele directii, super, deabia astept.
Deoarece din motive tehnice schema de circulatie pe magistrala 4 s-a sters de pe forum, o sa o mai public odata, cu aceeasi precizare facuta si prima data, schema de circulatie este facuta dupa un rationament propriu, nu reprezinta pozitia oficiala a Metrorexului, dar logic alta varianta de circulatie nu prea mai e.
0.jpg (63.82 KB; downloaded 5219 times)
1.jpg (27.54 KB; downloaded 5213 times)
2.jpg (26.7 KB; downloaded 5213 times)
3.jpg (27.46 KB; downloaded 5213 times)
4.jpg (25.49 KB; downloaded 5216 times)
5.jpg (25.96 KB; downloaded 5214 times)
6.jpg (28.94 KB; downloaded 5217 times)
7.jpg (25.62 KB; downloaded 5217 times)
8.jpg (28.78 KB; downloaded 5213 times)
- subway guru
-
Posted:
-
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
bercenicity
http://economie.hotnews.ro/stiri-compan ... ilescu.htm
Metrorex incepe probele tehnologice la statiile Jiului (Pajura) si Parc Bazilescu
Metrorex va incepe joi probele tehnologice de sistem pentru punerea in functiune a statiilor Jiului (Pajura) si Parc Bazilescu de pe magistrala 4, a anuntat Ministerul Transporturilor. Conform unui ordin al ministrului tranporturilor, receptia si probele de sistem incep pe 16 iunie si se desfasoara in cadrul a sapte subcomisii de specialitate grupate pe tip de specialitati si activitati. Subcomisiile de specialitate isi vor desfasura activitatea in intervalul 16-28.06.2011 dupa care se va intruni in plen Comisia de receptie pentru a dezbate concluziile rapoartelor de specialitate si a decide asupra punerii in functiune cu calatori a tronsonului de metrou 1 Mai- Parc Bazilescu.
Subcomisiile sunt grupate in functie de activitati: constructii, arhitectura si edilitare; instalatii electroenergetice; instalatii generale- ventilatie, sanitare, lifturi si escalatoare; instalatii de automatizari si telecomunicatii; material rulant, cale de rulare si sina a 3-a; probe tehnologice si probleme economice.
Lungimea traseului obiectivului este de 2,62 km si are doua statii: Jiului (Pajura) si Parc Bazilescu. Finantarea a fost asigurata din fonduri de la Bugetul de Stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.
Lucrarile de structura a tunelelor si celor doua statii aferente au fost finalizate in partea a doua a anului 2010, iar lucrarile privind finisajele si montajul echipamentelor au inceput in cursul lunii ianuarie 2011.
Conform graficelor de executie si a angajamentelor asumate de constructori si beneficiar, stadiul actual al lucrarilor permite demararea actiunii de receptie a lucrarilor pe tipuri de instalatii si faze de executie, precum si inceperea probelor de sistem in vederea punerii in functiune cu calatori in perioada imediat urmatoare, sustine Ministerul Transporturilor.
http://economie.hotnews.ro/stiri-compan ... ilescu.htm
Metrorex incepe probele tehnologice la statiile Jiului (Pajura) si Parc Bazilescu
Metrorex va incepe joi probele tehnologice de sistem pentru punerea in functiune a statiilor Jiului (Pajura) si Parc Bazilescu de pe magistrala 4, a anuntat Ministerul Transporturilor. Conform unui ordin al ministrului tranporturilor, receptia si probele de sistem incep pe 16 iunie si se desfasoara in cadrul a sapte subcomisii de specialitate grupate pe tip de specialitati si activitati. Subcomisiile de specialitate isi vor desfasura activitatea in intervalul 16-28.06.2011 dupa care se va intruni in plen Comisia de receptie pentru a dezbate concluziile rapoartelor de specialitate si a decide asupra punerii in functiune cu calatori a tronsonului de metrou 1 Mai- Parc Bazilescu.
Subcomisiile sunt grupate in functie de activitati: constructii, arhitectura si edilitare; instalatii electroenergetice; instalatii generale- ventilatie, sanitare, lifturi si escalatoare; instalatii de automatizari si telecomunicatii; material rulant, cale de rulare si sina a 3-a; probe tehnologice si probleme economice.
Lungimea traseului obiectivului este de 2,62 km si are doua statii: Jiului (Pajura) si Parc Bazilescu. Finantarea a fost asigurata din fonduri de la Bugetul de Stat, prin bugetul Ministerului Transporturilor si Infrastructurii.
Lucrarile de structura a tunelelor si celor doua statii aferente au fost finalizate in partea a doua a anului 2010, iar lucrarile privind finisajele si montajul echipamentelor au inceput in cursul lunii ianuarie 2011.
Conform graficelor de executie si a angajamentelor asumate de constructori si beneficiar, stadiul actual al lucrarilor permite demararea actiunii de receptie a lucrarilor pe tipuri de instalatii si faze de executie, precum si inceperea probelor de sistem in vederea punerii in functiune cu calatori in perioada imediat urmatoare, sustine Ministerul Transporturilor.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
bercenicity
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=20202&lang=ro
Invensys Rail Dimetronic furnizează sistemul de semnalizare pentru extensia Magistralei 4
Invensys Rail Dimetronic va furniza companiei Metrorex tehnologia pentru sistemul de semnalizarea în vederea realizării extensia Magistralei 4.
Astfel, furnizorul va livra sistemul de semnalizare pentru cele două staţii, Pajura şi Parc Bazilescu, ce constituie prelungirea M4 ce are ca staţii Gara de Nord, Basarab, Griviţa şi 1 Mai, echipate de asemenea cu tehnologia furnizată de Dimetronic, încă din 2000.
Compania va instala sistemul de Protecţie Automată a Trenului -ATP şi sistemului de Operare Automată a Trenului-ATO, sistemul pentru informarea pasagerilor. Contractul mai include actualizarea Centrului de Control al liniei şi sistemele de semnalizare. De asemenea, Dimetronic va furniza pentru cele două noi staţii sistemul pentru energie continuă şi sistemul de distribuţie a energiei.
Ivensys Rail Dimetronic va trebui să finalizeze lucările în 12 luni de la data semnării contractului.
http://www.railwayinsider.eu/wp/?p=20202&lang=ro
Invensys Rail Dimetronic furnizează sistemul de semnalizare pentru extensia Magistralei 4
Invensys Rail Dimetronic va furniza companiei Metrorex tehnologia pentru sistemul de semnalizarea în vederea realizării extensia Magistralei 4.
Astfel, furnizorul va livra sistemul de semnalizare pentru cele două staţii, Pajura şi Parc Bazilescu, ce constituie prelungirea M4 ce are ca staţii Gara de Nord, Basarab, Griviţa şi 1 Mai, echipate de asemenea cu tehnologia furnizată de Dimetronic, încă din 2000.
Compania va instala sistemul de Protecţie Automată a Trenului -ATP şi sistemului de Operare Automată a Trenului-ATO, sistemul pentru informarea pasagerilor. Contractul mai include actualizarea Centrului de Control al liniei şi sistemele de semnalizare. De asemenea, Dimetronic va furniza pentru cele două noi staţii sistemul pentru energie continuă şi sistemul de distribuţie a energiei.
Ivensys Rail Dimetronic va trebui să finalizeze lucările în 12 luni de la data semnării contractului.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Dr2005
Deci rămân trenurile IVA acolo
Apropo de semnalizare, având în vedere că sistemul de la Dimetronic şi-a dovedit eficienţa (faţă de ATC de la Bombardier, care a tot dat rateuri, cu trenuri care trec de staţii sau rămân cu ultima uşă în afara peronului) de ce nu a fost generalizat pe toată reţeaua?
Deci rămân trenurile IVA acolo
Apropo de semnalizare, având în vedere că sistemul de la Dimetronic şi-a dovedit eficienţa (faţă de ATC de la Bombardier, care a tot dat rateuri, cu trenuri care trec de staţii sau rămân cu ultima uşă în afara peronului) de ce nu a fost generalizat pe toată reţeaua?
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
bercenicity
@Dr2005:
Cred ca sistemul Dimetronic, ca si restul de sisteme ATP/ATO se pot pune cam pe orice fel de rama de metrou, si pe BM-uri la o adica...
Referitor la aprecierea "Diemetronic - eficient, ATC bombardier - care a dat rateuri" ar trebui luat in considerare si faptul ca M2, de exemplu, ca are ATP-ul Bombardier de mai demult (CITYFLO 350 http://www.bombardier.com/en/transporta ... 0d800129bc ), aduna mult mai multi kilometri si calatori pe zi decat M4, deci si numarul de raportari anecdotice care mai apar pe forumuri ar fi mai mare pt M2 (presupunand ca ambele sisteme functioneaza la fel de bine/prost). Mai e si faptul ca M2 lucreaza la alti parametri fata de M4 (viteza, interval de succedare, km efectuati de rame), chestie care poate pune in evidenta viciile sistemului care nu ar aparea la circulatia lejera de pe M4, etc, etc
Poate sguru ne poate spune mai multe despre Dimetronic (parca cineva l-a comentat la un moment dat nu tocmai favorabil)...
Si asa, lasand la o parte idealul licitatiilor, pare normal "trenuri BM deja(?) echipate cu ATPul respectiv pe M2 => echipam linia cu ATP Bombardier", "M4 are ATP Dimetronic => si extensia o facem tot cu Dimetronic"
@Dr2005:
Cred ca sistemul Dimetronic, ca si restul de sisteme ATP/ATO se pot pune cam pe orice fel de rama de metrou, si pe BM-uri la o adica...
Referitor la aprecierea "Diemetronic - eficient, ATC bombardier - care a dat rateuri" ar trebui luat in considerare si faptul ca M2, de exemplu, ca are ATP-ul Bombardier de mai demult (CITYFLO 350 http://www.bombardier.com/en/transporta ... 0d800129bc ), aduna mult mai multi kilometri si calatori pe zi decat M4, deci si numarul de raportari anecdotice care mai apar pe forumuri ar fi mai mare pt M2 (presupunand ca ambele sisteme functioneaza la fel de bine/prost). Mai e si faptul ca M2 lucreaza la alti parametri fata de M4 (viteza, interval de succedare, km efectuati de rame), chestie care poate pune in evidenta viciile sistemului care nu ar aparea la circulatia lejera de pe M4, etc, etc
Poate sguru ne poate spune mai multe despre Dimetronic (parca cineva l-a comentat la un moment dat nu tocmai favorabil)...
Si asa, lasand la o parte idealul licitatiilor, pare normal "trenuri BM deja(?) echipate cu ATPul respectiv pe M2 => echipam linia cu ATP Bombardier", "M4 are ATP Dimetronic => si extensia o facem tot cu Dimetronic"
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
Goldmund
Andrei11 scrie:
"Si Nicolae Teclu / Petrache Poenaru erau denumiri puternic inradacinate ca s-a revenit la ele dupa Era Socialista...Raman la parerea ca in locul lui "34" puteau sa puna Floare de Colt. Si sa deseneze pe peretii statiei ceva care sa semene cu crestele muntilor, sa te crezi pe Transfagarasan cand cobori din metrou. Sa ai sentimentul ca nu mai esti in Bucuresti. Parere proprie, nu o luati in seama. "
O idee buna, Andrei. Subscriu
Si eu sunt curios cum o sa arate statiile si stiu ce m-am bucurat in 1979 cad a fost primul tronson al MB inaugurat. Am mers in aceeasi zi de mai multe ori pana la Timpuri Noi si pana la Semanatoarea...(costa un leu calatoria- la Unirii coboram si luam urmatoarea rama inapoi...)Stiu ce inseamna metroul pt. bucuresteni
Andrei11 scrie:
"Si Nicolae Teclu / Petrache Poenaru erau denumiri puternic inradacinate ca s-a revenit la ele dupa Era Socialista...Raman la parerea ca in locul lui "34" puteau sa puna Floare de Colt. Si sa deseneze pe peretii statiei ceva care sa semene cu crestele muntilor, sa te crezi pe Transfagarasan cand cobori din metrou. Sa ai sentimentul ca nu mai esti in Bucuresti. Parere proprie, nu o luati in seama. "
O idee buna, Andrei. Subscriu
Si eu sunt curios cum o sa arate statiile si stiu ce m-am bucurat in 1979 cad a fost primul tronson al MB inaugurat. Am mers in aceeasi zi de mai multe ori pana la Timpuri Noi si pana la Semanatoarea...(costa un leu calatoria- la Unirii coboram si luam urmatoarea rama inapoi...)Stiu ce inseamna metroul pt. bucuresteni
- sab
-
Posted:
-
Re: Stiri despre proiect
sab
Metrorex extinde Magistrala 4 cu doua statii: Laminorului si Straulesti
http://economie.hotnews.ro/stiri-compan ... ulesti.htm
Metrorex a publicat anuntul de intentie privind organizarea unei licitatii pentru extinderea Magistralei 4 cu inca doua statii: Laminorului si Straulesti. Durata estimata a contractului este de 24 de luni de la data atribuirii. Valoarea estimata este de 375 milioane de lei, finantarea urmand sa fie asigurata de la bugetului statului.
Metrorex intentioneaza sa realizeze executia structurii de rezistenta pentru tunele, galerii si statiile de metrou Laminorului si Straulesti, in vederea extinderii retelei cu doua noi statii pe Magistrala 4.
In cadrul aceluiasi proiect vor fi realizate si lucrarile de structura ale depoului de metrou din zona lacului Straulesti, a terminalului multimodal pentru autobuze si microbuze, precum si a primului park&ride din vecinatatea metroului.
In prezent, Magistrala 4 de metrou are statiile Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivita si 1 Mai, iar in luna iulie vor fi puse in functiune alte doua (Pajura si Parc Bazilescu).
Stirea este oficiala, fiind publicata si pe site-ul Metrorex
http://www.metrorex.ro/_read187-1
Metrorex extinde Magistrala 4 cu doua statii: Laminorului si Straulesti
http://economie.hotnews.ro/stiri-compan ... ulesti.htm
Metrorex a publicat anuntul de intentie privind organizarea unei licitatii pentru extinderea Magistralei 4 cu inca doua statii: Laminorului si Straulesti. Durata estimata a contractului este de 24 de luni de la data atribuirii. Valoarea estimata este de 375 milioane de lei, finantarea urmand sa fie asigurata de la bugetului statului.
Metrorex intentioneaza sa realizeze executia structurii de rezistenta pentru tunele, galerii si statiile de metrou Laminorului si Straulesti, in vederea extinderii retelei cu doua noi statii pe Magistrala 4.
In cadrul aceluiasi proiect vor fi realizate si lucrarile de structura ale depoului de metrou din zona lacului Straulesti, a terminalului multimodal pentru autobuze si microbuze, precum si a primului park&ride din vecinatatea metroului.
In prezent, Magistrala 4 de metrou are statiile Gara de Nord 2, Basarab 2, Grivita si 1 Mai, iar in luna iulie vor fi puse in functiune alte doua (Pajura si Parc Bazilescu).
Stirea este oficiala, fiind publicata si pe site-ul Metrorex
http://www.metrorex.ro/_read187-1
- ByOnu
-
Posted:
-
📖 Pagination options