Topic: Discuții despre alte trasee din Ilfov (non-R4XX)
215 posts, 93335 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Dr2005
http://www.arr.ro/doc_1_contact_pg_0.htm eventual le pui şi pozele. Deşi nu ştiu cât de mult ajută, firma aia de dube e a lui Mitrea, dar încă are multe pile.
http://www.arr.ro/doc_1_contact_pg_0.htm eventual le pui şi pozele. Deşi nu ştiu cât de mult ajută, firma aia de dube e a lui Mitrea, dar încă are multe pile.
- Axel
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Axel
17.05.2011. ora 17:00.
Dube la Baneasa.
Anul tecut pe la aceasta ora vedeam Dafurile RATB-ului trecand in colonie spre Ilfov.
17.05.2011. ora 17:00.
Dube la Baneasa.
Anul tecut pe la aceasta ora vedeam Dafurile RATB-ului trecand in colonie spre Ilfov.
DSC09960.JPG (87.08 KB; downloaded 7229 times)
DSC09961.JPG (100.58 KB; downloaded 7199 times)
DSC09962.JPG (88.5 KB; downloaded 7301 times)
DSC09963.JPG (81.09 KB; downloaded 7217 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Axel
Autocarul BMC B-60-RMW pe linia 440 la Aeroportul Baneasa plecand spre Peris.
Autocarul BMC B-60-RMW pe linia 440 la Aeroportul Baneasa plecand spre Peris.
DSC00324.JPG (73.37 KB; downloaded 7107 times)
DSC00325.JPG (65.05 KB; downloaded 7078 times)
- Axel
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Axel
Duba Mercedes IF-44-NLU pe linia 550 la statia Aeroport Baneasa plecand spre Balotesti.
Duba Mercedes IF-44-NLU pe linia 550 la statia Aeroport Baneasa plecand spre Balotesti.
IF44NLU-550,03.06.2011..JPG (85.19 KB; downloaded 7032 times)
- francezu72
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
francezu72
nush...eu mai folosesc cateodata dubele cand ma duc la otopeni si mi se par destul de bune
vin din 10 in 10 minute si decat sa stau dupa 783 care vine din an in paste...
nush...eu mai folosesc cateodata dubele cand ma duc la otopeni si mi se par destul de bune
vin din 10 in 10 minute si decat sa stau dupa 783 care vine din an in paste...
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
rosetti61
Cu Bariera Diomesti ce se mai aude, ca uneori te apuca plictisul cand se prinde o superhipermega bariera, cu coloana de dinainte de Ferma Boja si sere, cand se merge cu viteza melcului de preerie . Nu stiu ce-or cauta dar mereu e plin pe sensul dinspre Bucuresti, la orice ora (uneori nu prinzi bariera), invers, se formeaza coada cand bariera e "pe bune", adica trece tren si nu e ambuteiaj, care trece primul prin intersectie. Restul traversarilor de centura au poduri, numai Domnestiul a ramas de caruta, directie de mers pana acum neimportanta. Iar marfarele trec atat de tacticos...
Cu Bariera Diomesti ce se mai aude, ca uneori te apuca plictisul cand se prinde o superhipermega bariera, cu coloana de dinainte de Ferma Boja si sere, cand se merge cu viteza melcului de preerie . Nu stiu ce-or cauta dar mereu e plin pe sensul dinspre Bucuresti, la orice ora (uneori nu prinzi bariera), invers, se formeaza coada cand bariera e "pe bune", adica trece tren si nu e ambuteiaj, care trece primul prin intersectie. Restul traversarilor de centura au poduri, numai Domnestiul a ramas de caruta, directie de mers pana acum neimportanta. Iar marfarele trec atat de tacticos...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Dr2005
@francezu72: Pentru Otopeni ai autobuz la 20 - 30 de minute: http://www.ratb.ro/docpdf2/449%20Piata% ... Libere.pdf Chiar nu văd motiv să mergi cu cazanele de maxi-taxi, mai ales că autobuzul vine destul de bine şi te duce mult mai confortabil decât duba (care, dacă e goală, merge cu 10 km/h, doar doar mai sare câte un călător de după un stâlp). În plus, preţul biletului de autobuz e doar 1,5 RON (şi biletul nu e invizibil). Problema e că nu prea ai de unde să-l cumperi... decât de la Piaţa Presei sau Aeroportul Băneasa.
@francezu72: Pentru Otopeni ai autobuz la 20 - 30 de minute: http://www.ratb.ro/docpdf2/449%20Piata% ... Libere.pdf Chiar nu văd motiv să mergi cu cazanele de maxi-taxi, mai ales că autobuzul vine destul de bine şi te duce mult mai confortabil decât duba (care, dacă e goală, merge cu 10 km/h, doar doar mai sare câte un călător de după un stâlp). În plus, preţul biletului de autobuz e doar 1,5 RON (şi biletul nu e invizibil). Problema e că nu prea ai de unde să-l cumperi... decât de la Piaţa Presei sau Aeroportul Băneasa.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Mircea G
Din pacate singurul mijloc de transport CIVILIZAT pentru OAMENI , este 783 . Nu dube , nu linie preoraseneasca . Cine vrea sa circule fara saci si papornite sau indivizi puternic parfumati si mirositori alege 783 dar la un pret pe masura .
Din pacate RATB profita si a pus un pret " bomba " , mai mult , la aceasta linie nu se fac reduceri pentru elevi si studenti .
Din pacate singurul mijloc de transport CIVILIZAT pentru OAMENI , este 783 . Nu dube , nu linie preoraseneasca . Cine vrea sa circule fara saci si papornite sau indivizi puternic parfumati si mirositori alege 783 dar la un pret pe masura .
Din pacate RATB profita si a pus un pret " bomba " , mai mult , la aceasta linie nu se fac reduceri pentru elevi si studenti .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Dr2005
783 e o linie făcută pentru Aeroport, deci peprincipiul ,,cine are bani de avion, poate plăti triplu pe un bilet de autobuz". Chiar dacă autobuzul ăla merge cu 30 km/h, chiar dacă nu ai unde să îţi pui bagajele, chiar dacă şoferul nu ştie nicio limbă străină.
În dube mi s-a părut mai rău decât în 449, sincer. Indivizii mirositori cu paporniţe erau şi acolo, nu mai zic de aspectul dubelor sau de faptul că multe au uşi legate cu sfoară, rugină peste tot şi semnalizatoare lipite cu scotch. Ca să nu mai zic de lipsa oricărui program de circulaţie, de şoferii care fac evaziune fiscală non-stop şi care - unii - mai şi lucrează fără carte de muncă şi n-au nici permis categoria D/D1.
783 e o linie făcută pentru Aeroport, deci peprincipiul ,,cine are bani de avion, poate plăti triplu pe un bilet de autobuz". Chiar dacă autobuzul ăla merge cu 30 km/h, chiar dacă nu ai unde să îţi pui bagajele, chiar dacă şoferul nu ştie nicio limbă străină.
În dube mi s-a părut mai rău decât în 449, sincer. Indivizii mirositori cu paporniţe erau şi acolo, nu mai zic de aspectul dubelor sau de faptul că multe au uşi legate cu sfoară, rugină peste tot şi semnalizatoare lipite cu scotch. Ca să nu mai zic de lipsa oricărui program de circulaţie, de şoferii care fac evaziune fiscală non-stop şi care - unii - mai şi lucrează fără carte de muncă şi n-au nici permis categoria D/D1.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Gabi23
Nu fi atat de sigur in privinta soferilor de pe aceasta linie, cat si de pe 780. Stiu din mai multe surse ca sunt trimisi soferii cu un comportament exemplar, si majoritatea cunosc cel putin o limba straina, unii stiind si 3-4 .
Dr2005 wrote:
783 e o linie făcută pentru Aeroport, deci peprincipiul ,,cine are bani de avion, poate plăti triplu pe un bilet de autobuz". Chiar dacă autobuzul ăla merge cu 30 km/h, chiar dacă nu ai unde să îţi pui bagajele, chiar dacă şoferul nu ştie nicio limbă străină.
Nu fi atat de sigur in privinta soferilor de pe aceasta linie, cat si de pe 780. Stiu din mai multe surse ca sunt trimisi soferii cu un comportament exemplar, si majoritatea cunosc cel putin o limba straina, unii stiind si 3-4 .
- Victor92
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Victor92
Subscriu ! Un exemplu e soferul de la sch2 de pe 4798 . Stie romana, engleza si s-a apucat mai nou de germana.
Gabi23 wrote:Dr2005 wrote:
783 e o linie făcută pentru Aeroport, deci peprincipiul ,,cine are bani de avion, poate plăti triplu pe un bilet de autobuz". Chiar dacă autobuzul ăla merge cu 30 km/h, chiar dacă nu ai unde să îţi pui bagajele, chiar dacă şoferul nu ştie nicio limbă străină.
Nu fi atat de sigur in privinta soferilor de pe aceasta linie, cat si de pe 780. Stiu din mai multe surse ca sunt trimisi soferii cu un comportament exemplar, si majoritatea cunosc cel putin o limba straina, unii stiind si 3-4 .
Subscriu ! Un exemplu e soferul de la sch2 de pe 4798 . Stie romana, engleza si s-a apucat mai nou de germana.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Mircea G
Fiul meu a facut practica o luna de zile in zona . Recomandarea de a folosi " expresul ' a fost a mea dar si a controlorilor care l-au vazut in " rata ' preoraseneasca Cum el este student , nu se pune problema de " bani de avion ' si tocmai folosirea ratb-ului a fost lipsa banilor pt a face naveta Rahova-Otopeni cu masina ! . Acesta este motivul pt care am atacat si problema lipsei reducerilor la abonament .
Dr2005 wrote:
783 e o linie făcută pentru Aeroport, deci peprincipiul ,,cine are bani de avion, poate plăti triplu pe un bilet de autobuz". .....
Fiul meu a facut practica o luna de zile in zona . Recomandarea de a folosi " expresul ' a fost a mea dar si a controlorilor care l-au vazut in " rata ' preoraseneasca Cum el este student , nu se pune problema de " bani de avion ' si tocmai folosirea ratb-ului a fost lipsa banilor pt a face naveta Rahova-Otopeni cu masina ! . Acesta este motivul pt care am atacat si problema lipsei reducerilor la abonament .
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Dominatrix
Parerea mea este ca sistemul maxi-taxi nu ar fi atat de condamnabil daca ar fi aplicat corect, adica:
- numarul de calatori sa nu depaseasca numarul de locuri
- salariul soferului sa fie bun si evaziunea fiscala catre zero (eventual procent din vanzari de bilete sau sistem electronic de taxare alaturi precum si GPS montat)
- traseul sa fie legal si indicate punctele de oprire.
Din pacate, dupa cum bine stim, lucrurile nu sunt asa. Din moment ce maxi-taxi sunt arhipline inseamna ca e cerere de transport mai mare decat capacitatea acelor improvizatii maxi-taxi. Consiliile Locale stiu foarte bine ce se intampla, dar sunt intereresati ca lucrurile sa decurga asa. Pai altfel, de un de si-ar trage domniile lor spagi din care sa-si ia jipane, vile etc. De ce te-ai stresa cineva sa asigure conditii civilizate, fara sa le iasa nimic?
Parerea mea este ca sistemul maxi-taxi nu ar fi atat de condamnabil daca ar fi aplicat corect, adica:
- numarul de calatori sa nu depaseasca numarul de locuri
- salariul soferului sa fie bun si evaziunea fiscala catre zero (eventual procent din vanzari de bilete sau sistem electronic de taxare alaturi precum si GPS montat)
- traseul sa fie legal si indicate punctele de oprire.
Din pacate, dupa cum bine stim, lucrurile nu sunt asa. Din moment ce maxi-taxi sunt arhipline inseamna ca e cerere de transport mai mare decat capacitatea acelor improvizatii maxi-taxi. Consiliile Locale stiu foarte bine ce se intampla, dar sunt intereresati ca lucrurile sa decurga asa. Pai altfel, de un de si-ar trage domniile lor spagi din care sa-si ia jipane, vile etc. De ce te-ai stresa cineva sa asigure conditii civilizate, fara sa le iasa nimic?
- Axel
-
Posted:
-
Re: judetul ilfov capitala romaniei
Axel
De cateva luni si linia 539 intoarce in terminalul Ghencea.
Inainte intorcea cu 505 la statia troleibuzului 96 si autobuzelor 427,453 Calea 13 Septembrie.
Acu daca vreau sa ajung la Clinceni pot pleca din Ghencea cu 456/438 Ghencea-Domnesti-Clinceni sau 539 Ghencea-Bragadiru-Clinceni.
De cateva luni si linia 539 intoarce in terminalul Ghencea.
Inainte intorcea cu 505 la statia troleibuzului 96 si autobuzelor 427,453 Calea 13 Septembrie.
Acu daca vreau sa ajung la Clinceni pot pleca din Ghencea cu 456/438 Ghencea-Domnesti-Clinceni sau 539 Ghencea-Bragadiru-Clinceni.
DSC00512.JPG (127.16 KB; downloaded 7292 times)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Traseele de transport public și evoluția mobilității în Bucuresti și Ilfov
•
Choose destination