Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructurii

 

Topic: Ştiri, proiecte, perspective

1886 posts, 604206 views
 
Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 135
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Planurile lui Oprescu, puse pe butuci de consilieri
Consilierii municipalităţii au respins ieri investiţiile pentru decorarea Capitalei, propuse de primarul general. După ce s-au făcut calculele şi s-a stabilit bugetul municipalităţii, Oprescu a mai anunţat că vrea să taie subvenţiile pentru căldură şi transport, pentru că ar fi prea costisitoare.

Municipalitatea are la dispoziţie, în acest an, un buget de 5,6 miliarde de lei. Suma s-a adunat din taxe şi impozite (4,2 miliarde de lei ), împrumuturi şi credite externe (un miliard de lei) şi alte venituri (400 de milioane de lei). Din aceşti bani, un miliard de lei sunt alocaţi proiectelor mari precum Stadionul Naţional şi Pasajul Basarab, care trebuie finalizat în toamna acestui an.
Alcătuind bugetul, primarul Sorin Oprescu a constatat că jumătate din acesta reprezintă subvenţii acordate celor două regii RATB şi RADET, pe care le-a caracterizat ca fiind „două găuri negre” şi şi-a exprimar intenţia de a le elimina. Aceasta ar însemna ca preţul la apa caldă să crească iar pensionarii au fost rugaţi să nu mai circule cu RATB-ul, în special dimineaţa.

Reabilitarea fântânilor arteziene, respinsă
În schimb, Primăria Capitalei intenţiona să investească 43,96 de milioane de lei în reaparaţii capitale la fântânile arteziene din Bulevardul Unirii şi 16, 54 de milioane de lei pentru reabilitarea celor din Parcul Tineretului.

Reabilitarea urma să dureze între patru şi şase luni şi viza reparaţii la sistemul de canalizare, iluminat şi la sistemul de distribuţie a apei. Un alt proiect al primăriei viza o investiţie de 84,8 de milioane de lei pentru amenajarea unui circuit turistic pe lacurile Floreasca şi Tei. Urma să fie construite două debarcadere, două porturi turistice de 100 de locuri şi un amfiteatru de 300 de locuri. Întreaga amenajare ar fi durat trei ani.
În şedinţa de ieri, proiecte lui Oprescu au fost însă respinse de consilieri. „Este ca şi cum într-o casă fără ferestre ai aduce covoare persane”, a declarat consilierul general Ionuţ Popa, referindu-se la proiectele de reabilitare a fântânilor sau la cel de realizare a circuitului turistic pe lacuri.  


Se suspendă autostrada suspendată
Proiectul mult-aşteptatei autostrăzii suspendate, pe care Oprescu a promis că-l începe anul acesta, nici nu a fost cuprins în buget. „L-am lăsat (n.r proiectul) pentru concesiune temporară, pentru că, deşi suntem pregătiţi cu toate documentele necesare, mai lipseşte un singur element: banii”, a declarat Sorin Oprescu, precizând că, îm prezent, autorităţile municipale se află în negocieri cu mai mulţi investitori.

Proiectul pentru bugetul municipalităţii a fost supus dezbaterii publice luni, urmînd ca peste două săptămâni să fie supus aprobării Consiliului General al Municipiului Bucureşti €

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti...77963.html

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Traficul bucurestean in 2010 - santier pe bulevarde, dar va fi gata Pasajul Basarab

Ne asteapta inca o primavara si vara cu lucrari de asfaltare si reabilitare pe marile bulevarde ale Capitalei. Vestea buna pentru soferii bucuresteni este ca in toamna va fi gata Pasajul Basarab, ne asigura viceprimarul Victor Iovici.

In aprilie incepe reabilitarea permanenta pe unele bulevarde, dupa ce in martie s-a lucrat doar la astuparea temporara a gropilor.
O zona unde este absoluta nevoie de reabilitare si aceasta va avea loc in 2010 este Piata Charles de Gaulles si bulevardul Gheorghe Prezan, in prezent acoperite de piatra cubica si pline de gropi.
Pentru ca aceasta piatra cubica este considerata monument istoric nu se poate renunta la ea, insa ea va fi scoasa, se va returna fundatia asfaltica si apoi piatra va fi pusa la loc.
Viceprimarul Iovici a precizat, marti, la Realitatea FM, ca circulatia in zona va fi inchisa partial pana la 6 luni, iar in weekend ar putea fi inchis total traficul la "Biscuite".
Deocamdata proiectul de reabilitare s-a scos la licitatie, iar lucrarile ar trebui sa inceapa la sfarsitul primaverii.

Alta zona din Capitala in care se va inchide partial circulatia este in sectorul 3, pe bulevardele Camil Ressu si Liviu Rebreanu, unde este necesara reabilitarea liniilor de tramvai.

Pasajul Basarab, in sfarsit gata
Pasajul Basarab a suferit mai multe modificari de la proiectul initial, insa va fi finalizat pana la sfarsitul acestui an, mai sustine Victor Iovici.
Si alte pasaje din Bucuresti vor fi reabilitate in 2010, ceea ce va presupune intreruperea temporara a circulatiei.

Viceprimarul promite ca si stadionul Lia Manoliu va fi gata la sfarsitul anului acesta. Cat despre autostrada suspendata, indicatorii tehnico-economici vor fi gata de abia prin septembrie, apoi urmeaza licitatia si primul pilon il vom vedea pus de abia prin 2011, problema de baza aici fiind finantarea.

La capitolul parcari, Iovici ne sfatuieste prieteneste sa mai mergem si cu mijloacele RATB, pentru ca e mai sanatos si acuma exista autobuze moderne de la Mercedes.

B.B.
http://www.ziare.com/actual/social/03-1 ... ab-1002734

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Ar fi o foarte buna campania publicitara: "Da-te prin Bucuresti cu Mertanul, sofer si aer conditionat in dotarile standard, avem 500, RATB."

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Lutyk

Gasisem mai demult pe net un proiect privind prelungirea strazii Iza (cea care merge de la podul Fundeni la Dragonul Rosu) pe sub podul Fundeni pe langa sina de tren, peste lacul Fundeni pana la intersectarea cu Dna. Ghica. Stie cineva, ceva, de acest proiect?

Ce se mai aude cu pasajul de la intersectia Dna. Ghica - Colentina. Am auzit 2 variante: 1. va traversa sos. colentina de la sos petricani spre pantelimon si 2. va traversa str. Dna Ghica dinspre obor spre sos. Fundeni. Cum a ramas pana la urma?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Chev Celios

Acea sosea pana la Dragonu Rosu era vehiculata in ipoteza si zvonurile de pe atunci cum ca s-ar desfiinta linia de tren.
Pasajul despre care zici tu este in proportie de 60-65% terminat si leaga zonele Baicului cu Delfinului(Pantelimon)
Seara cand mergi pe Fundeni in dreptul lacului daca te uiti in spre baicului se vad stalpi de iluminat de pe pasaj.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Lutyk

eu intelesesem ca se va face un pasaj peste intersectia de la doamna Ghica, motiv pentru care a si fost mutat avionul de acolo si dus in intersectia Colentina cu Fundeni. O varianta era cea de aici in care pasajul este de-a lungul soselei Colentina, iar alta varianta era ca pasajul sa inceapa la intersectia cu Sos. Petricani (e o benzinarie LukOil pe acolo) si sa supratraverseze intersectia Dna. Ghica cu Colentina. Ceea ce spui tu e ami incolo fata de intersectia asta.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Chev Celios

Eu stiu foarte bine ce spui tu acolo.Si eu am fost si pana la ambele baze alea pasajului.Pe vremea aia erau multe variante ale pasajului,insa sa ramas la aceasta varianta care dupa mine unu este foarte buna.
Avionul a fost mutat din cauza ca tramvaiul urma sa treaca prin centrul scuarului(cum e si acum de altfel).

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Lutyk

Si inca o intrebare. Se vorbea anul trecut ca primariile din sect 1 si 2 vor sa faca o telegondola peste lacurile raului Colentina. Se mai face sau nu?

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Dominatrix

Lutyk wrote:
Si inca o intrebare. Se vorbea anul trecut ca primariile din sect 1 si
2 vor sa faca o telegondola peste lacurile raului Colentina. Se mai
face sau nu?


Asta a fost un proiect de genul "ceasuri  publice suflate cu aur in Bucuresti" sau "cel mai lung carnat din Europa". Cine sa calatoresca cu ele?  Dr. Oetker sa faca bine sa termine  :twisted: 'ului odata pasajul intre Chisinau si Doamna Ghica, proiect inceput inca de pe vremea lui Videanu, eventual si cu linie de tramvai intre Pantelmon si Colentina, prelungit pe Doamna Ghica pana la Sos petricani (exista si un proiect in acest sens; nu stiu insa in ce faza este).

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Chev Celios

Sina de tramvai nu are.Chiar daca se putea face si o sina de tramvai pe el(nu uitati ca in zona Delfinului exista infrastructura).
Cat despre telegondola mi-se pare cea mai prosta idee.De altfel aceasta propunere a ramas la baza de idee(una idioata).

 


Re: Stiri, proiecte, perspective shoppy

Da, ei vroiau sa fie si pentru gura casca si pentru transportul in comun, doar ca toti gura casca vara sunt la Mamaia iar iarna sunt pe Valea Prahovei, si acolo dejau au, iar pentru transportul in comun era buna o telecabina ca cea din New York, dar asta sigur nu acolo, defapt nu reusesc sa plasez un asemenea proiect pe vreun traseu din Bucuresti.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Stiri, proiecte, perspective Utilizator anonim

Tot linia 41 ramane cel mai adevarat culoar unic, sa nu uitam si liniile din Militari si Progresului.  ;)

 


Re: Stiri, proiecte, perspective Razvan Mihai

Astazi am ramas surprins cand am vazut pe oltenitei intre Piata Sudului si Brancoveanu balize montate intre linile de tramvai, si pe vacaresti a inceput repararea carosabilului pe sens de mers spre Piata Sudului.

 


Re: Stiri, proiecte, perspective telvanni

Liniste si pace si "lucrari de infrastructura"....nu mai comenteaza nimeni nimic.

 


Go to page:  1 2 3 4 5 6 7  ... 135
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433333 posts in 5396 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use