Topic: Clădiri deosebite
175 posts, 68751 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
Mircea G
Nu inteleg cum numarati , caci este parter si 3 etaje si mai apare etaj 4 retras , dar nu este clar in poza .
Nu inteleg cum numarati , caci este parter si 3 etaje si mai apare etaj 4 retras , dar nu este clar in poza .
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
Goldmund
Cladirea din pozele de mai sus este avangarda(f. interesanta) si nu depaseste cu mult inaltimea caselor din jur. Cunosc multe cladiri inalte care sunt construite intr-adevar brutal...
Chestia cu "doua garaje" pt. ce 'se vede' este cam putin....Daca cladirea e putin mai mare ar trebui facut un calcul la m/p.(daca e birou) sau pe apartamente, daca sunt locuinte si vazut 'ce spune legea', daca e vreo prevedere/ lege in acest sens
Cladirea din pozele de mai sus este avangarda(f. interesanta) si nu depaseste cu mult inaltimea caselor din jur. Cunosc multe cladiri inalte care sunt construite intr-adevar brutal...
Chestia cu "doua garaje" pt. ce 'se vede' este cam putin....Daca cladirea e putin mai mare ar trebui facut un calcul la m/p.(daca e birou) sau pe apartamente, daca sunt locuinte si vazut 'ce spune legea', daca e vreo prevedere/ lege in acest sens
- IAR80
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
Dominatrix
Pozele vechi s-au corupt la manipularea bazei de date ca urmare a trecerii portalului pe hostul nou. Singura solutie e reincarcarea lor de catre utilizatori, pentru cine mai are timp si chef de asa ceva.
Pozele vechi s-au corupt la manipularea bazei de date ca urmare a trecerii portalului pe hostul nou. Singura solutie e reincarcarea lor de catre utilizatori, pentru cine mai are timp si chef de asa ceva.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
Tom
http://www.anchorplazametropol.ro/en/index.php
Mi-ar fi greu sa spun ca aceasta cladire este deosebita prin ceva. Oricum pana n'o sa fie gata, o sa arate ca o cladire neterminata. Cand o s'o termine si daca se mai lucreaza la ea, habar n'am. Am trecut azi pe langa ea si dupa cum arata panoul cu santierul, nu cred ca se va termina prea curand. Ce se vede insa pe panou e pagina web a proprietarilor. Ce pacat ca nu era internet pe vremea cand a inceput constructia Casei Radio
http://www.anchorplazametropol.ro/en/index.php
Mi-ar fi greu sa spun ca aceasta cladire este deosebita prin ceva. Oricum pana n'o sa fie gata, o sa arate ca o cladire neterminata. Cand o s'o termine si daca se mai lucreaza la ea, habar n'am. Am trecut azi pe langa ea si dupa cum arata panoul cu santierul, nu cred ca se va termina prea curand. Ce se vede insa pe panou e pagina web a proprietarilor. Ce pacat ca nu era internet pe vremea cand a inceput constructia Casei Radio
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
andrei11
Turnul de testat lifturi pe Calea Giulesti ... a fost conceput pt testarea lifturilor de la Casa Poporului ,
De unde ai luat informatia asta ?
Acela a fost conceput ca si turn pentru diverse transmisii. Ca si mai incercau lifturi in el, e alta poveste.
Turnul de testat lifturi pe Calea Giulesti ... a fost conceput pt testarea lifturilor de la Casa Poporului ,
De unde ai luat informatia asta ?
Acela a fost conceput ca si turn pentru diverse transmisii. Ca si mai incercau lifturi in el, e alta poveste.
- Marian Sirbu
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
Marian Sirbu
Nu, e turnul IFMA pentru testat lifturi. Nu stiu daca de la Palatul Parlamentului sau nu, dar e pt testat lifturi. Tatal meu a lucrat la IFMA (eu de aici stiu care a fost scopul liftului).
Am urcat in turnul ala de nenumarate ori.
andrei11 wrote:
Turnul de testat lifturi pe Calea Giulesti ... a fost conceput pt testarea lifturilor de la Casa Poporului ,
De unde ai luat informatia asta ?
Acela a fost conceput ca si turn pentru diverse transmisii. Ca si mai incercau lifturi in el, e alta poveste.
Nu, e turnul IFMA pentru testat lifturi. Nu stiu daca de la Palatul Parlamentului sau nu, dar e pt testat lifturi. Tatal meu a lucrat la IFMA (eu de aici stiu care a fost scopul liftului).
Am urcat in turnul ala de nenumarate ori.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
andrei11
Nu te contrazice nimeni, dar pentru testat lifturi NU TREBUIE UN TURN ASA DE INALT.
Inaltimea turnului e conditionata si de alte folosinte ale lui.
Asta am vrut sa spun.
Evident ca turnul a apartinut ( apartine ) de IFMA.
Nu te contrazice nimeni, dar pentru testat lifturi NU TREBUIE UN TURN ASA DE INALT.
Inaltimea turnului e conditionata si de alte folosinte ale lui.
Asta am vrut sa spun.
Evident ca turnul a apartinut ( apartine ) de IFMA.
- Marian Sirbu
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
Marian Sirbu
Asta nu stiu, ca nu ma pricep (ce inaltime e necesara pt testat lifturi). Cand am intrebat la ce foloseste mi s-a spus ce ti-am spus.
Dealtfel el e gol pe dinauntru, sunt numai lifturi de diferite dimensiuni; sau cel putin asa era acum vreo 15 ani cand am urcat ultima oara.
andrei11 wrote:
Nu te contrazice nimeni, dar pentru testat lifturi NU TREBUIE UN TURN ASA DE INALT.
Inaltimea turnului e conditionata si de alte folosinte ale lui.
Asta am vrut sa spun.
Evident ca turnul a apartinut ( apartine ) de IFMA.
Asta nu stiu, ca nu ma pricep (ce inaltime e necesara pt testat lifturi). Cand am intrebat la ce foloseste mi s-a spus ce ti-am spus.
Dealtfel el e gol pe dinauntru, sunt numai lifturi de diferite dimensiuni; sau cel putin asa era acum vreo 15 ani cand am urcat ultima oara.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
andrei11
Daca lasi un lift sa cada de la 20 - 23 metri ( un bloc de vreo 8 etaje ) e suficient ca sa-i testezi toate mecanismele.
Uite, iti dau un exemplu, dar nu e chiar cel bun, dar se intelege ce vreau sa spun. Ca sa testezi un avion il ridici la 2500 - 3000 metri si poti sa-i faci toate testele. Nu e nevoie sa - l cateri la 12.000 metri.
Prin testarea liftului NU se intelege ca-l sui la 100 metri si-i dai drumul jos sa vezi daca se face pulbere. Nu asta e testarea liftului, desi multi asta inteleg prin testare. Oricum daca-i dai drumul de la 20 metri tot praf se alege din el.
Prin testarea liftului se intelege ca-i testezi toate mecanismele, si pentru asta nu-ti trebuie decat un turn de maxim 20 metri inaltime. ( desi e mult si 20 metri ).
Revin.
Poate trebuiau montate niste antene pentru nu stiu ce ( pe timpul lui Ceasca ) si ca sa nu fie asa, o antena de una singura ( desi la Ciurel e una ) au construit si un turn unde cica se incearca lifturi. Acum ai inteles unde bat ?
Daca lasi un lift sa cada de la 20 - 23 metri ( un bloc de vreo 8 etaje ) e suficient ca sa-i testezi toate mecanismele.
Uite, iti dau un exemplu, dar nu e chiar cel bun, dar se intelege ce vreau sa spun. Ca sa testezi un avion il ridici la 2500 - 3000 metri si poti sa-i faci toate testele. Nu e nevoie sa - l cateri la 12.000 metri.
Prin testarea liftului NU se intelege ca-l sui la 100 metri si-i dai drumul jos sa vezi daca se face pulbere. Nu asta e testarea liftului, desi multi asta inteleg prin testare. Oricum daca-i dai drumul de la 20 metri tot praf se alege din el.
Prin testarea liftului se intelege ca-i testezi toate mecanismele, si pentru asta nu-ti trebuie decat un turn de maxim 20 metri inaltime. ( desi e mult si 20 metri ).
Revin.
Poate trebuiau montate niste antene pentru nu stiu ce ( pe timpul lui Ceasca ) si ca sa nu fie asa, o antena de una singura ( desi la Ciurel e una ) au construit si un turn unde cica se incearca lifturi. Acum ai inteles unde bat ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
Gabi23
Prin Bucureștiul ororilor. TOP 3 CLĂDIRI MACABRE din Capitală
De multe ori, când trecem pe lângă o clădire care ne este familiară, habar n-avem ce istorii se ascund între pereți. Unele dintre ele sunt de-a dreptul macabre și țin de perioada represiunii comuniste. Am încercat să fac un top al clădirilor în care s-au petrecut, în anii de început ai dictarurii comuniste, crime oribile și care acum au o destinație anodină.
1. De la băcănie la pușcărie
În Piața Revoluției, vis-a-vis de fostul sediu al C.C. al PCR și al Senatului, se află una dintre cele mai impunătoare construcții din Bucureștiul interbelic. Blocul Dragomir Niculescu a fost denumit așa după patronul unei celebre băcănii aflate la parter, unde erau aduse delicatese din toată lumea. Cum, la sfârșitul anilor 40, nu prea mai era loc pentru rafinamente culinare și proaspăt ajunșii la putere comuniști se răfuiau cu burghezo-moșierimea, blocul a fost cedat Ministerului de Interne, și prin el au fost chinuiți, până în 1952, sute de deținuți politici. După unele estimări, aici și-au pierdut viața în urma torturilor câteva zeci de oameni. La subsol și în pod se aflau celule și camere de interogatoriu, unde suspecții de ”crime politice” erau bătuți la ”rotisor”, pocniți cu vâna de bou la tălpi sau supuși șocurilor electrice. După ce a devenit, în anii 50, o simplă clădire de locuit, destinul blocului Dragomir Niculescu a mai avut o fațetă tragică. În decembrie 1989, el a fost ciuruit cu mitralierele și s-a tras cu tunul în el, crezându-se că prin interiorul lui mișună teroriști. În ziua de azi, mulți dintre locatarii de pe Strada Academiei numerele 35-37 nici nu bănuiesc că în boxele în care își țin murături au fost curmate sau schimbate destinele unor oameni nevinovați. Din cauza asta nu le e frică de fantome.
2. De la pușcărie la chimie, Malmaison
Pe Calea Plevnei, la numărul 137A, se află acum sediul Iprochim, un institut aflat până în 1989 în subordinea directă a Elenei Ceaușescu. Fosta cazarmă Malmaison, căci despre ea e vorba, are o istorie tragică, plină de mistere. Pușcărie militară încă din perioada interbelică, faima ei tristă a atins apogeul în anii 50, când s-a perindat pe aici, în arest preventiv și pentru anchete toată elita politică și intelectuală anticomunistă. Îi amintesc printre cei care au trecut pe la Malmaison pe Iuliu Maniu, Ion Mihalache sau Corneliu Coposu. Într-o clădire anexă, în care acum funcționează o grădiniță (!) se desfășurau interogatoriile. Șeful torționarilor era căpitanul Brânzaru, o brută semi-oligofrenă specializată în mutat fălci cu ranga. Pentru multe persoane Malmaison a fost ultimul loc unde au fost văzute în viață. Sub cazarma pușcărie se afla o rețea de tunele, care duceau la Palatul Cotroceni sau spre centrul orașului. În 1977, când clădirea a fost transformată în institut de cercetare, cei care au preluat-o au constatat că toate căile de acces spre subsol erau astupate cu beton întărit cu șine de tramvai. Până în 1989, orice lucrare de reparații în clădire se făcea doar cu acordul și sub supravegherea Securității. Și în ziua de azi,accesul în subsol este tot obturat. Din cauza asta, se presupune, sub clădire s-ar afla cadavrele celor uciși aici în anii 50.
3. Cimitirul lui Pantiușa
Pe Aleea Alexandru, la numărul 23, e un pălățel cochet unde se află Ambasada Poloniei. În timpul celui de-al doilea război mondial, când statul polonez fusese desfințat de URSS și Germania nazistă, aici a funcționat branșa din România a Gestapo-ului. Imediat după 23 august 1944, aici s-a stabilit Comitetul Central al PCR. În subsolul clădirii, Gheorghiu-Dej și Ana Pauker i-au reținut pe Ștefan Foriș, secretarul general al PCR din timpul războiului, Ion Pârgaru și Petre Melinte, comuniști suspicionați de colaborare cu Siguranța. În 1946, șefii PCR au luat decizia să scape de cei trei. Pantelei Bodnareco (devenit ulterior generalul de Securitate Gheorghe Pintilie) și cu șoferul său, Dumitru Neciu, i-au ucis pe cei trei cu lovituri de rangă în cap și i-au îngropat la subsolul clădirii. Devenită în 1947 iar ambasadă, polonezii nu aveau habar de cadavrele din pivniță. Ele au fost scoase de acolo abia în 1968, când Nicolae Ceaușescu l-a reabilitat pe Ștefan Foriș. Există bănuiala că șefii comuniști s-ar fi răfuit în același fel și cu alți dușmani, ale căror cadavre ar putea fi îngropate în curtea ambasadei.
Sursa: http://jurnalul.ro/special-jurnalul/buc ... 36083.html
Prin Bucureștiul ororilor. TOP 3 CLĂDIRI MACABRE din Capitală
De multe ori, când trecem pe lângă o clădire care ne este familiară, habar n-avem ce istorii se ascund între pereți. Unele dintre ele sunt de-a dreptul macabre și țin de perioada represiunii comuniste. Am încercat să fac un top al clădirilor în care s-au petrecut, în anii de început ai dictarurii comuniste, crime oribile și care acum au o destinație anodină.
1. De la băcănie la pușcărie
În Piața Revoluției, vis-a-vis de fostul sediu al C.C. al PCR și al Senatului, se află una dintre cele mai impunătoare construcții din Bucureștiul interbelic. Blocul Dragomir Niculescu a fost denumit așa după patronul unei celebre băcănii aflate la parter, unde erau aduse delicatese din toată lumea. Cum, la sfârșitul anilor 40, nu prea mai era loc pentru rafinamente culinare și proaspăt ajunșii la putere comuniști se răfuiau cu burghezo-moșierimea, blocul a fost cedat Ministerului de Interne, și prin el au fost chinuiți, până în 1952, sute de deținuți politici. După unele estimări, aici și-au pierdut viața în urma torturilor câteva zeci de oameni. La subsol și în pod se aflau celule și camere de interogatoriu, unde suspecții de ”crime politice” erau bătuți la ”rotisor”, pocniți cu vâna de bou la tălpi sau supuși șocurilor electrice. După ce a devenit, în anii 50, o simplă clădire de locuit, destinul blocului Dragomir Niculescu a mai avut o fațetă tragică. În decembrie 1989, el a fost ciuruit cu mitralierele și s-a tras cu tunul în el, crezându-se că prin interiorul lui mișună teroriști. În ziua de azi, mulți dintre locatarii de pe Strada Academiei numerele 35-37 nici nu bănuiesc că în boxele în care își țin murături au fost curmate sau schimbate destinele unor oameni nevinovați. Din cauza asta nu le e frică de fantome.
2. De la pușcărie la chimie, Malmaison
Pe Calea Plevnei, la numărul 137A, se află acum sediul Iprochim, un institut aflat până în 1989 în subordinea directă a Elenei Ceaușescu. Fosta cazarmă Malmaison, căci despre ea e vorba, are o istorie tragică, plină de mistere. Pușcărie militară încă din perioada interbelică, faima ei tristă a atins apogeul în anii 50, când s-a perindat pe aici, în arest preventiv și pentru anchete toată elita politică și intelectuală anticomunistă. Îi amintesc printre cei care au trecut pe la Malmaison pe Iuliu Maniu, Ion Mihalache sau Corneliu Coposu. Într-o clădire anexă, în care acum funcționează o grădiniță (!) se desfășurau interogatoriile. Șeful torționarilor era căpitanul Brânzaru, o brută semi-oligofrenă specializată în mutat fălci cu ranga. Pentru multe persoane Malmaison a fost ultimul loc unde au fost văzute în viață. Sub cazarma pușcărie se afla o rețea de tunele, care duceau la Palatul Cotroceni sau spre centrul orașului. În 1977, când clădirea a fost transformată în institut de cercetare, cei care au preluat-o au constatat că toate căile de acces spre subsol erau astupate cu beton întărit cu șine de tramvai. Până în 1989, orice lucrare de reparații în clădire se făcea doar cu acordul și sub supravegherea Securității. Și în ziua de azi,accesul în subsol este tot obturat. Din cauza asta, se presupune, sub clădire s-ar afla cadavrele celor uciși aici în anii 50.
3. Cimitirul lui Pantiușa
Pe Aleea Alexandru, la numărul 23, e un pălățel cochet unde se află Ambasada Poloniei. În timpul celui de-al doilea război mondial, când statul polonez fusese desfințat de URSS și Germania nazistă, aici a funcționat branșa din România a Gestapo-ului. Imediat după 23 august 1944, aici s-a stabilit Comitetul Central al PCR. În subsolul clădirii, Gheorghiu-Dej și Ana Pauker i-au reținut pe Ștefan Foriș, secretarul general al PCR din timpul războiului, Ion Pârgaru și Petre Melinte, comuniști suspicionați de colaborare cu Siguranța. În 1946, șefii PCR au luat decizia să scape de cei trei. Pantelei Bodnareco (devenit ulterior generalul de Securitate Gheorghe Pintilie) și cu șoferul său, Dumitru Neciu, i-au ucis pe cei trei cu lovituri de rangă în cap și i-au îngropat la subsolul clădirii. Devenită în 1947 iar ambasadă, polonezii nu aveau habar de cadavrele din pivniță. Ele au fost scoase de acolo abia în 1968, când Nicolae Ceaușescu l-a reabilitat pe Ștefan Foriș. Există bănuiala că șefii comuniști s-ar fi răfuit în același fel și cu alți dușmani, ale căror cadavre ar putea fi îngropate în curtea ambasadei.
Sursa: http://jurnalul.ro/special-jurnalul/buc ... 36083.html
cladirea 2.jpg (48.2 KB; downloaded 5483 times)
- thor5
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
thor5
Tu esti cumva inginer de lifturi si nu stim noi? Turnul de care faci vorbire a fost proiectat ca turn de ascensoare. Atat. Stiu asta din surse sigure, de la profesori ingineri care au participat la proiectarea lui. Turnul are 90-92 de metri inaltime, nu 100. El a fost proiectat si construit pentru viitor, cand Ceausescu planuia sa faca blocuri si mai inalte, cu peste 20 de niveluri.
Era folosit la testarea oricarui tip de lifturi, inclusiv cele montate in subteran, daca ma intelegi. Faptul ca tu nu cunosti lifturi supraterane "foarte inalte", asta nu inseamna ca ele nu exista in subteran, in mine, in galerii, sau in alte chestii (militare).
Daca ai fi avut curiozitatea sa intrebi un specialist, ti-ar fi spus ca cea mai solicitata piesa a oricarui lift este cablul de tractiune. Mai exact, tensiunea este maxima in acel cablu atunci cand cablul este total desfasurat iar cabina este in sarcina nominala. Pe romaneste: cablul trebuie verificat (masurata tensiunea maxima in fir) cand cabina plina porneste de la nivelul cel mai de jos (parter,subsol, subsol2, dupa caz). Verificarea asta trebuie facuta "live", in conditii reale, nu poate fi facuta virtual, la scara micsorata, deoarece toronul (cablul) nu poate fi micsorat. Prin procesul de fabricatie, orice astfel de toron este unic, la fel ca si corzile de alpinism, si trebuie obligatoriu verificat in conditiile de lucru.
P.S. Antenele nu se montau pe acest turn, din simplul motiv ca exista deja proiectat un turn de telecomunicatii foarte inalt, care era programat a fi construit la inceputul anului 1990. (Proiectantul era celebrul Institut Carpati).
andrei11 wrote:
Daca lasi un lift sa cada de la 20 - 23 metri ( un bloc de vreo 8 etaje ) e suficient ca sa-i testezi toate mecanismele.
Uite, iti dau un exemplu, dar nu e chiar cel bun, dar se intelege ce vreau sa spun. Ca sa testezi un avion il ridici la 2500 - 3000 metri si poti sa-i faci toate testele. Nu e nevoie sa - l cateri la 12.000 metri.
Prin testarea liftului NU se intelege ca-l sui la 100 metri si-i dai drumul jos sa vezi daca se face pulbere. Nu asta e testarea liftului, desi multi asta inteleg prin testare. Oricum daca-i dai drumul de la 20 metri tot praf se alege din el.
Prin testarea liftului se intelege ca-i testezi toate mecanismele, si pentru asta nu-ti trebuie decat un turn de maxim 20 metri inaltime. ( desi e mult si 20 metri ).
Revin.
Poate trebuiau montate niste antene pentru nu stiu ce ( pe timpul lui Ceasca ) si ca sa nu fie asa, o antena de una singura ( desi la Ciurel e una ) au construit si un turn unde cica se incearca lifturi. Acum ai inteles unde bat ?
Tu esti cumva inginer de lifturi si nu stim noi? Turnul de care faci vorbire a fost proiectat ca turn de ascensoare. Atat. Stiu asta din surse sigure, de la profesori ingineri care au participat la proiectarea lui. Turnul are 90-92 de metri inaltime, nu 100. El a fost proiectat si construit pentru viitor, cand Ceausescu planuia sa faca blocuri si mai inalte, cu peste 20 de niveluri.
Era folosit la testarea oricarui tip de lifturi, inclusiv cele montate in subteran, daca ma intelegi. Faptul ca tu nu cunosti lifturi supraterane "foarte inalte", asta nu inseamna ca ele nu exista in subteran, in mine, in galerii, sau in alte chestii (militare).
Daca ai fi avut curiozitatea sa intrebi un specialist, ti-ar fi spus ca cea mai solicitata piesa a oricarui lift este cablul de tractiune. Mai exact, tensiunea este maxima in acel cablu atunci cand cablul este total desfasurat iar cabina este in sarcina nominala. Pe romaneste: cablul trebuie verificat (masurata tensiunea maxima in fir) cand cabina plina porneste de la nivelul cel mai de jos (parter,subsol, subsol2, dupa caz). Verificarea asta trebuie facuta "live", in conditii reale, nu poate fi facuta virtual, la scara micsorata, deoarece toronul (cablul) nu poate fi micsorat. Prin procesul de fabricatie, orice astfel de toron este unic, la fel ca si corzile de alpinism, si trebuie obligatoriu verificat in conditiile de lucru.
P.S. Antenele nu se montau pe acest turn, din simplul motiv ca exista deja proiectat un turn de telecomunicatii foarte inalt, care era programat a fi construit la inceputul anului 1990. (Proiectantul era celebrul Institut Carpati).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
andrei11
E bine sa nu mai blufezi citand surse de informatii orice articol de pe internet.
Nu, nu sunt inginer de lifturi ( nici nu exista asemenea specializare ), dar sunt inginer, si nu din acela facut "la norma".
Mai stiu sa citesc si carti de specialitate de provenienta certa si nu toate balariile care circula pe internet.
Invatati sa va documentati din surse serioase si nu din surse neverificate, cum e internetul.
Revin,
Pentru a testa un lift nu e nevoie de un turn de 100 metri inaltime.
Pentru a testa un cablu de tractiune nu trebuie sa-l testezi la lungimea nominala.
Asta e prostie si nu inteleg sa - mi dai o informatie care circula probabil numai in capul tau.
Poti sa-mi spui si mie cum au fost testate cablurile de la Intercontinental, ca pe vremea aceea nu exista turnul.
Poti sa-mi spui cum au fost testate hobanele de la Basarab ?
Hai ca o dam in teorie si nu cred ca faci fata.
Acum, gata, cand nu stim ceva găgăluim si ne credem sefi de sefi. Orice cretin posteaza acum pe internet si sub o semnatura faimoasa.
Afla ca circula pe internet - la sectiunea metrou si schite de ale mele ( si multe ) gresite total. Sunt frumos colorate, frumos desenate, dar gresite. Le ia unul de pe internet, asa gresite cum sunt si le baga intr-un studiu de specialitate, cica isi da doctoratul in metrouri.
Citeste o carte de specialitate de certa valoare si dupa aceea mai discutam.
E bine sa nu mai blufezi citand surse de informatii orice articol de pe internet.
Nu, nu sunt inginer de lifturi ( nici nu exista asemenea specializare ), dar sunt inginer, si nu din acela facut "la norma".
Mai stiu sa citesc si carti de specialitate de provenienta certa si nu toate balariile care circula pe internet.
Invatati sa va documentati din surse serioase si nu din surse neverificate, cum e internetul.
Revin,
Pentru a testa un lift nu e nevoie de un turn de 100 metri inaltime.
Pentru a testa un cablu de tractiune nu trebuie sa-l testezi la lungimea nominala.
Asta e prostie si nu inteleg sa - mi dai o informatie care circula probabil numai in capul tau.
Poti sa-mi spui si mie cum au fost testate cablurile de la Intercontinental, ca pe vremea aceea nu exista turnul.
Poti sa-mi spui cum au fost testate hobanele de la Basarab ?
Hai ca o dam in teorie si nu cred ca faci fata.
Acum, gata, cand nu stim ceva găgăluim si ne credem sefi de sefi. Orice cretin posteaza acum pe internet si sub o semnatura faimoasa.
Afla ca circula pe internet - la sectiunea metrou si schite de ale mele ( si multe ) gresite total. Sunt frumos colorate, frumos desenate, dar gresite. Le ia unul de pe internet, asa gresite cum sunt si le baga intr-un studiu de specialitate, cica isi da doctoratul in metrouri.
Citeste o carte de specialitate de certa valoare si dupa aceea mai discutam.
- bercenicity
-
Posted:
-
Re: Cladiri deosebite
bercenicity
Unde ar fi fost amplasat turnul? Ce inaltime ar fi avut? In ce stil ar fi fost - gen cel de la Techirghiol ?
thor5 wrote:
P.S. Antenele nu se montau pe acest turn, din simplul motiv ca exista deja proiectat un turn de telecomunicatii foarte inalt, care era programat a fi construit la inceputul anului 1990. (Proiectantul era celebrul Institut Carpati).
Unde ar fi fost amplasat turnul? Ce inaltime ar fi avut? In ce stil ar fi fost - gen cel de la Techirghiol ?
📖 Pagination options