Topic: Discutii pe baza lucrarilor si a proiectului
1638 posts, 489919 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
Goldmund wrote:Romania e campioana la taiatul panglicii pe "intuneric" adica inainte ca lucrarea sa fie gata. Ca un exemplu mai recent, asa-zisa inaugurare a terminalului Sf. Vineri in vinerea dinaintea alegerilor (care alegeri au avut loc in Duminica Orbului ) va spune ceva?
e gata doar o parte, dar nu e gata! Ori, ori.
- gabriels
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
gabriels
La Chitila se misca cu acelas ritm,adica nu se misca deloc.Sunt 2-3 muncitori care mai finiseaza pe ici pe colo.Este posibil ca lucrarea sa fie sistata din cauza ca se lucreaza la instalarea unei conducte de apa exact pe acolo.De conducta stiu stiu sigur,nu sunt sigur ca asta a oprit lucrarile.
Nevoia de rampa e urgenta,vad destul de des tir-uri(deregula straini) care se incurca si intra pe str Rudeni(prima strada la dreapta in continuarea podului vechi,nu are legatura cu satul Rudeni).
La Chitila se misca cu acelas ritm,adica nu se misca deloc.Sunt 2-3 muncitori care mai finiseaza pe ici pe colo.Este posibil ca lucrarea sa fie sistata din cauza ca se lucreaza la instalarea unei conducte de apa exact pe acolo.De conducta stiu stiu sigur,nu sunt sigur ca asta a oprit lucrarile.
Nevoia de rampa e urgenta,vad destul de des tir-uri(deregula straini) care se incurca si intra pe str Rudeni(prima strada la dreapta in continuarea podului vechi,nu are legatura cu satul Rudeni).
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
Bine asa,@misterr, si poate sti ceva si de la Podul peste DN7(Chitila), cu iesirea/intrarea respectiva...
Eu zic ca trebuie facut putina presiune din partea conducatorilor auto si pentru solutionarea intersectiei Centura-DN1A - nu poate sa o lase asa, sens giratoriu, pe unde vor trece zeci de mii de masini/zi, majoritatea camioane!!
Bine asa,@misterr, si poate sti ceva si de la Podul peste DN7(Chitila), cu iesirea/intrarea respectiva...
Eu zic ca trebuie facut putina presiune din partea conducatorilor auto si pentru solutionarea intersectiei Centura-DN1A - nu poate sa o lase asa, sens giratoriu, pe unde vor trece zeci de mii de masini/zi, majoritatea camioane!!
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
Podul respectiv e licitat, dar din cat stiu sunt probleme cu exproprierile, in sensul ca s-au facut pe baza legislatiei vechi, care stim cat de permisiva a fost. Din cauza asta, a existat un proprietar nemultumit care a intentat procese peste procese la CNADNR. Nu stiu daca si cum s-a rezolvat. De asemenea nu stiu daca aceasta lucrare e prinsa in bugetul CNADNR pe anul in curs.
Iar in legatura cu "presiunea din partea conducatorilor auto" pentu rezolvarea acelei intersectii, nu stiu cat mai esti tu familiarizat cu mentalitatea romaneasca, dar in alte parti bucurestenii nu sunt in stare sa se duca la "primarul tembel" sa faca scandal pentru canalizarea care cade cu tot cu masina pe drum, curentul care se opreste de 100 ori pe luna si alte porcarii. Cel mult, presiunea de care vorbesti se va refula in condusul "in forta", "luarea fetei" si injuraturi adresate celorlalti participanti la trafic, pe ritm de manelele in care "moare dusmanii cand ma vede cu banii" etc.
Podul respectiv e licitat, dar din cat stiu sunt probleme cu exproprierile, in sensul ca s-au facut pe baza legislatiei vechi, care stim cat de permisiva a fost. Din cauza asta, a existat un proprietar nemultumit care a intentat procese peste procese la CNADNR. Nu stiu daca si cum s-a rezolvat. De asemenea nu stiu daca aceasta lucrare e prinsa in bugetul CNADNR pe anul in curs.
Iar in legatura cu "presiunea din partea conducatorilor auto" pentu rezolvarea acelei intersectii, nu stiu cat mai esti tu familiarizat cu mentalitatea romaneasca, dar in alte parti bucurestenii nu sunt in stare sa se duca la "primarul tembel" sa faca scandal pentru canalizarea care cade cu tot cu masina pe drum, curentul care se opreste de 100 ori pe luna si alte porcarii. Cel mult, presiunea de care vorbesti se va refula in condusul "in forta", "luarea fetei" si injuraturi adresate celorlalti participanti la trafic, pe ritm de manelele in care "moare dusmanii cand ma vede cu banii" etc.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
OK,Domi, m-ai convins din nou.Totusi am vazut acum vreun an la TVR-I o greva a 'camionagiilor'- deci, se poate. Iar daca mie mi s-ar opri curentul electric de mai multe ori pe luna, as inceta sa mai achit nota de plata a ENEL- nu se poate! mi se strica aparatele electrice daca opresc curentul!.As procesa cu ei pana la Straßburg!!-sa decida aia, popandaii aia care nu fac mare branza pe acolo(si pe aia ii intretinem tot noi, europenii, din impozitele noastre)
OK,Domi, m-ai convins din nou.Totusi am vazut acum vreun an la TVR-I o greva a 'camionagiilor'- deci, se poate. Iar daca mie mi s-ar opri curentul electric de mai multe ori pe luna, as inceta sa mai achit nota de plata a ENEL- nu se poate! mi se strica aparatele electrice daca opresc curentul!.As procesa cu ei pana la Straßburg!!-sa decida aia, popandaii aia care nu fac mare branza pe acolo(si pe aia ii intretinem tot noi, europenii, din impozitele noastre)
- fider
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
fider
In minunata Romanie sesizarile sunt primite foarte frumos, doar ca ai senzatia ca ti se da cu tifla si se raspunde dincolo de termenul legal indiferent de institutie si de proprietar (public ori privat). Ar fi mai corect sa nu mai facem pe cei tari si sa zicem "ce am face", mai ales daca ne aflam departe de tara in care, in teorie, am putea schimba ceva. Raspunsul dat de Dominatrix este real si bine nuantat. Romanul injura in barba sau in soapta, da un sut cainelui comunitar (nu politistului) si merge mai departe in razboiul zilnic, aparent pasnic ca si alte oi din turma, dar avant obiective mari (in fapt niste mize stupide de batut pumnii in piept in stil maimutaresc).
In minunata Romanie sesizarile sunt primite foarte frumos, doar ca ai senzatia ca ti se da cu tifla si se raspunde dincolo de termenul legal indiferent de institutie si de proprietar (public ori privat). Ar fi mai corect sa nu mai facem pe cei tari si sa zicem "ce am face", mai ales daca ne aflam departe de tara in care, in teorie, am putea schimba ceva. Raspunsul dat de Dominatrix este real si bine nuantat. Romanul injura in barba sau in soapta, da un sut cainelui comunitar (nu politistului) si merge mai departe in razboiul zilnic, aparent pasnic ca si alte oi din turma, dar avant obiective mari (in fapt niste mize stupide de batut pumnii in piept in stil maimutaresc).
- earthchild
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
earthchild
Cand se liciteaza continuarea largirii centurii spre A1 si spre A2 (ca de fapt numai asa isi poate dovedi utilitatea)? Stiu ca partea de sud face parte din alt film, SF poate...
Cand se liciteaza continuarea largirii centurii spre A1 si spre A2 (ca de fapt numai asa isi poate dovedi utilitatea)? Stiu ca partea de sud face parte din alt film, SF poate...
- danielstan
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
danielstan
Nu prea curand, se pare.
-------------------------------------
Am observat de ceva vreme ca circulatia in Bucuresti, care era super aglomerata in 2008 la orele diminetii, s-a mai relaxat.
Desi dau o explicatie cauza-efect dupa ce s-a produs efectul (deci nu are substanta), cred ca de vina sunt criza care a redus salariile (ale bugetarilor - in mod drastic si sigur) si cresterea accelerata a pretului benzinei.
Mi-aduc aminte cu nostalgie anul 1999 (cand Romania era la minimul PIB-ul post revolutionar, in guvernarea CDR):
- dimineata la orele 9 faceam 20 minute cu Dacia 1410 din Crangasi pana langa ambasada americana, din care 5 minute le pierdeam la semafoarele de pe stradutele de langa ambasada si cu gasitul locului de parcare (si gaseam loc).
Unde sunt acele vremuri?
------------------------------------
Aceasta relaxare a circulatiei cred ca va duce si la o relaxare a lucrarilor neincepute, cum ar fi dublarea centurii dintre A1 si Chitila.
Nu prea curand, se pare.
-------------------------------------
Am observat de ceva vreme ca circulatia in Bucuresti, care era super aglomerata in 2008 la orele diminetii, s-a mai relaxat.
Desi dau o explicatie cauza-efect dupa ce s-a produs efectul (deci nu are substanta), cred ca de vina sunt criza care a redus salariile (ale bugetarilor - in mod drastic si sigur) si cresterea accelerata a pretului benzinei.
Mi-aduc aminte cu nostalgie anul 1999 (cand Romania era la minimul PIB-ul post revolutionar, in guvernarea CDR):
- dimineata la orele 9 faceam 20 minute cu Dacia 1410 din Crangasi pana langa ambasada americana, din care 5 minute le pierdeam la semafoarele de pe stradutele de langa ambasada si cu gasitul locului de parcare (si gaseam loc).
Unde sunt acele vremuri?
------------------------------------
Aceasta relaxare a circulatiei cred ca va duce si la o relaxare a lucrarilor neincepute, cum ar fi dublarea centurii dintre A1 si Chitila.
- alelanco10
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
alelanco10
Sper sa nu fie asa. Am mai mers pe portiunea respectiva spre A1 de mai multe ori de curand, iar ca sa ma intorc am luat-o prin oras, avand in vedere ca spre Chitila era o coloana care mai mult statea.
danielstan wrote:
Aceasta relaxare a circulatiei cred ca va duce si la o relaxare a lucrarilor neincepute, cum ar fi dublarea centurii dintre A1 si Chitila.
Sper sa nu fie asa. Am mai mers pe portiunea respectiva spre A1 de mai multe ori de curand, iar ca sa ma intorc am luat-o prin oras, avand in vedere ca spre Chitila era o coloana care mai mult statea.
- Goldmund
-
Posted:
-
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
Apropo CF care ar incurca rezolvarea intersectiilor Centurii Rutiere Bucuresti...
E posibil si altceva:
http://www.youtube.com/watch?v=zmt8DIkrDSM
Calea ferata ramane la mijloc, cu trenuri interurbane...Ce e posibil la un popor cu atatia locuitori cate masini circula prin Romania, poate fi posibil si la noi...
Apropo CF care ar incurca rezolvarea intersectiilor Centurii Rutiere Bucuresti...
E posibil si altceva:
http://www.youtube.com/watch?v=zmt8DIkrDSM
Calea ferata ramane la mijloc, cu trenuri interurbane...Ce e posibil la un popor cu atatia locuitori cate masini circula prin Romania, poate fi posibil si la noi...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dominatrix
CF de centura are si statii, racorduri etc. deci e foarte greu de pus in practica asa ceva. Plus ca ar necesita refacerea completa a tramei rutiere, corelat cu largirea amprizei drumului. Deci fix imposibil, din motive cunoscute deja. Imi pare rau, dar cred ca discutam de pomana.
CF de centura are si statii, racorduri etc. deci e foarte greu de pus in practica asa ceva. Plus ca ar necesita refacerea completa a tramei rutiere, corelat cu largirea amprizei drumului. Deci fix imposibil, din motive cunoscute deja. Imi pare rau, dar cred ca discutam de pomana.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Dr2005
Dintre staţiile şi punctele de oprire de pe centură, staţii sunt doar Otopeni, Bucureşti Sud (şi fost triaj, acum cimitir de vagoane de marfă), Berceni, Vârteju, Bucureşti Vest, restul sunt doar halte, adică plăci de tablă cu numele staţiei. Racordurile pot fi uşor trecute cu poduri (că tot e la modă), iar în staţii se pot face pasaje subterane pentru călători (gen Otopeni, Berceni, Vârteju care nu au racorduri) sau trecute frumos tot cu pasaje pe unul din sensurile autostrăzii (pentru staţii gen Bucureşti Vest, care are 3 racorduri funcţionale şi 3 tăiate cu autogenul în 2010).
Dintre staţiile şi punctele de oprire de pe centură, staţii sunt doar Otopeni, Bucureşti Sud (şi fost triaj, acum cimitir de vagoane de marfă), Berceni, Vârteju, Bucureşti Vest, restul sunt doar halte, adică plăci de tablă cu numele staţiei. Racordurile pot fi uşor trecute cu poduri (că tot e la modă), iar în staţii se pot face pasaje subterane pentru călători (gen Otopeni, Berceni, Vârteju care nu au racorduri) sau trecute frumos tot cu pasaje pe unul din sensurile autostrăzii (pentru staţii gen Bucureşti Vest, care are 3 racorduri funcţionale şi 3 tăiate cu autogenul în 2010).
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: CENTURA BUCURESTI
Goldmund
Domi.,
doua puncte
1-CB nu trebuie sa fie pe ambele parti peste tot unde e Centura CF, sau, poate sa ocoleasca hale industriale si triaje...
2-e un punct de plecare, ce poate fi realizat. Cei din Tel Aviv au facut ceva cu toate ca tara lor mica e f. populata in comparatie cu zona 'metropolitana' a Bucurestiului. Toti copiaza si se inspira unii de la altii. Noi luam exemplele(similare) pe care le vrem la un moment dat.Cand stim ce avem de facut, facem lucrurile mai....bine.
Sa nu spuna cineva 'acolo nu se poate, dom'le '
Dr2005,
bineinteles ca e posibil asa ceva, dar e vorba si de vointa politica. Cineva a scris ca nici macar largirea Centurii(Nord) nu a fost permanent finantata(!) de CNADNR, cu toate ca exista contracte in vigoare, oprindu-i astfel(!)pe constructori sa o termine la timp... Deci slabe sperante in prezent pentru un concept intr.-adevar viabil pt. aceasta centura. Si totusi, speranta moare ultima...
Domi.,
doua puncte
1-CB nu trebuie sa fie pe ambele parti peste tot unde e Centura CF, sau, poate sa ocoleasca hale industriale si triaje...
2-e un punct de plecare, ce poate fi realizat. Cei din Tel Aviv au facut ceva cu toate ca tara lor mica e f. populata in comparatie cu zona 'metropolitana' a Bucurestiului. Toti copiaza si se inspira unii de la altii. Noi luam exemplele(similare) pe care le vrem la un moment dat.Cand stim ce avem de facut, facem lucrurile mai....bine.
Sa nu spuna cineva 'acolo nu se poate, dom'le '
Dr2005,
bineinteles ca e posibil asa ceva, dar e vorba si de vointa politica. Cineva a scris ca nici macar largirea Centurii(Nord) nu a fost permanent finantata(!) de CNADNR, cu toate ca exista contracte in vigoare, oprindu-i astfel(!)pe constructori sa o termine la timp... Deci slabe sperante in prezent pentru un concept intr.-adevar viabil pt. aceasta centura. Si totusi, speranta moare ultima...
📖 Pagination options