Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1022019 views
📖 Pagination options
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Motivul au fost o groază de incendii, dar şi articulaţii rupte din cauza curbelor strânse din oraş, mai ales că şoferii erau învăţaţi cu etajatele. Alt motiv a fost numărul mare de uşi, care nu a mai permis urcarea doar pe la o uşă şi au apărut blatişti. Deasemenea, viteza de circulaţie era mai mică decât a etajatelor. Însă motivul principal au fost incendiile, destul de multe. Dealtfel, primarul actual al Londrei, în campania electorală, a promis expres că scapă de ,,bendy buses" cu prima ocazie, ceea ce a şi început să facă de anul trecut, iar pe măsură ce se achiziţionează altceva (sau se dau trasee la alţi operatori) se vor casa Citaro-urile.
Motivul au fost o groază de incendii, dar şi articulaţii rupte din cauza curbelor strânse din oraş, mai ales că şoferii erau învăţaţi cu etajatele. Alt motiv a fost numărul mare de uşi, care nu a mai permis urcarea doar pe la o uşă şi au apărut blatişti. Deasemenea, viteza de circulaţie era mai mică decât a etajatelor. Însă motivul principal au fost incendiile, destul de multe. Dealtfel, primarul actual al Londrei, în campania electorală, a promis expres că scapă de ,,bendy buses" cu prima ocazie, ceea ce a şi început să facă de anul trecut, iar pe măsură ce se achiziţionează altceva (sau se dau trasee la alţi operatori) se vor casa Citaro-urile.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
In principal incendii (din care 3 au avut loc la foarte putin timp de la livrare, iar unul a fost atat de intens, incat focul s-a "propagat" si la o cladire alaturata), datorita erorilor de proiectare a motorului, nu stiu exact de ce natura. Mai mult de 10 autobuze au fost distruse irecuperabil in acest mod.
In al 2'lea rand, probleme au fost si cu cei care fac blatul, care pot sa urce si sa coboare pe orice usa.
Un articol interesant aici: http://www.thisislondon.co.uk/news/arti ... l-facts.do
P.S. am scris in acelasi timp cu Dr2005.
In principal incendii (din care 3 au avut loc la foarte putin timp de la livrare, iar unul a fost atat de intens, incat focul s-a "propagat" si la o cladire alaturata), datorita erorilor de proiectare a motorului, nu stiu exact de ce natura. Mai mult de 10 autobuze au fost distruse irecuperabil in acest mod.
In al 2'lea rand, probleme au fost si cu cei care fac blatul, care pot sa urce si sa coboare pe orice usa.
Un articol interesant aici: http://www.thisislondon.co.uk/news/arti ... l-facts.do
P.S. am scris in acelasi timp cu Dr2005.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Sa inteleg ca o fi vreo miscare ca sa preia Ferentari cu DAFuri preorasenestile de Alexandria ?
Asa ar putea si Militari sa il dea pe 162 la Nordului ca sa iasa cei de acolo cu DAF, distanta de acces este usor mai mica decat din Militari, dar problema aici ar fi cu 421.
SprinterXP wrote:
De astazi linia 124 este tinuta de Autobaza Alexandria. Astazi erau cel putin 6203 si inca 2 masini.
Sa inteleg ca o fi vreo miscare ca sa preia Ferentari cu DAFuri preorasenestile de Alexandria ?
Asa ar putea si Militari sa il dea pe 162 la Nordului ca sa iasa cei de acolo cu DAF, distanta de acces este usor mai mica decat din Militari, dar problema aici ar fi cu 421.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Autobaza Nordului nu ar avea suficinte DAF-uri (847, 885, 894, 899) pentru 162.
Asa ar fi mai bine cu 453 si 427 la Ferentari pentru ca isi "cunosc" DAF-urile si stiu care n-au motoarele cu tone de mizerie, sasiurile si caroseria mancate excesiv.
Autobaza Nordului nu ar avea suficinte DAF-uri (847, 885, 894, 899) pentru 162.
Asa ar fi mai bine cu 453 si 427 la Ferentari pentru ca isi "cunosc" DAF-urile si stiu care n-au motoarele cu tone de mizerie, sasiurile si caroseria mancate excesiv.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Nu vad de ce Ferentari nu a putut sa deserveasca in continuare linia 124 cu Citaro in conditiile in care se adevereste tactica subliniata de Andrei. DAF e DAF, Mercedes e Mercedes - nu amestecam mere cu pere. Oricum au destule autobuze cei de la Ferentari, asadar nu pricep ratiunea mutarii la Alexandria pentru un schimb cu preorasenesti.
105, 116, 117, 124, 168, 226, 227, 268, 302, 303, 385 si 635 - un record (negativ, as spune, prin prisma situatiei actuale) de 12 linii, din care cel putin 4 sunt trasee foarte solicitate, cu grad mare de incarcare pe o buna portiune din traseu. Autobaza Alexandria abia se descurca la momentul actual cu autobuzele, avand in vedere ca sunt cea mai neglijata autobaza dintre toate - nu a primit autobuze noi in urma scoaterii din circulatie a vechilor vehicule in luna martie si trebuie sa faca fata cum poate, prin reduceri de parc, care se traduc printr-o si mai proasta deservire a cererii de transport. Si cand te gandesti ca Titan are un surplus de parc de vreo 50 de masini, iar altii abia respira...
Nu vad de ce Ferentari nu a putut sa deserveasca in continuare linia 124 cu Citaro in conditiile in care se adevereste tactica subliniata de Andrei. DAF e DAF, Mercedes e Mercedes - nu amestecam mere cu pere. Oricum au destule autobuze cei de la Ferentari, asadar nu pricep ratiunea mutarii la Alexandria pentru un schimb cu preorasenesti.
105, 116, 117, 124, 168, 226, 227, 268, 302, 303, 385 si 635 - un record (negativ, as spune, prin prisma situatiei actuale) de 12 linii, din care cel putin 4 sunt trasee foarte solicitate, cu grad mare de incarcare pe o buna portiune din traseu. Autobaza Alexandria abia se descurca la momentul actual cu autobuzele, avand in vedere ca sunt cea mai neglijata autobaza dintre toate - nu a primit autobuze noi in urma scoaterii din circulatie a vechilor vehicule in luna martie si trebuie sa faca fata cum poate, prin reduceri de parc, care se traduc printr-o si mai proasta deservire a cererii de transport. Si cand te gandesti ca Titan are un surplus de parc de vreo 50 de masini, iar altii abia respira...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Autobaza Titan avea 149 de ture si doar 142 de Mercedes inainte de 10 martie 2011. Nu au 50 de Mercedes in plus in nici un caz. Si vad ca nimeni se scandaliza cand la Pipera si Nordului era boierie si stateau masini perfect functionale in "conservare" din diverse motive "intemeiate".
Autobaza Alexandria au destule masini daca s-ar si repara si n-ar mai sta trase pe dreapta. Eu nu inteleg cum la alte autobaze masinile se reapara si la altii nu. Conteaza si managementul unui garaj/depou, acest lucru implicand multi factori.
Autobaza Titan avea 149 de ture si doar 142 de Mercedes inainte de 10 martie 2011. Nu au 50 de Mercedes in plus in nici un caz. Si vad ca nimeni se scandaliza cand la Pipera si Nordului era boierie si stateau masini perfect functionale in "conservare" din diverse motive "intemeiate".
Autobaza Alexandria au destule masini daca s-ar si repara si n-ar mai sta trase pe dreapta. Eu nu inteleg cum la alte autobaze masinile se reapara si la altii nu. Conteaza si managementul unui garaj/depou, acest lucru implicand multi factori.
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Un astfel de exemplu e 4251. Sta pe bara cred ca din toamna trecuta.
Gabi23 wrote:
Autobaza Alexandria au destule masini daca s-ar si repara si n-ar mai sta trase pe dreapta. .
Un astfel de exemplu e 4251. Sta pe bara cred ca din toamna trecuta.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Spre exemplu la Autobaza Militari nu circula in acest moment fiind indisponibile doar 5 autobuze Mercedes: 4115, 4139, 4414, 4433, 4657.
Spre exemplu la Autobaza Militari nu circula in acest moment fiind indisponibile doar 5 autobuze Mercedes: 4115, 4139, 4414, 4433, 4657.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Si la Floreasca sunt vro doua autobuze.
Hoffmeister mutarea intre autobaze este ca daca un garaj primeste o linie el trebuie sa dea o linie sau mai multe, dar numarul de ture sa fie aproximativ egal intre ele.
Si la Floreasca sunt vro doua autobuze.
Hoffmeister mutarea intre autobaze este ca daca un garaj primeste o linie el trebuie sa dea o linie sau mai multe, dar numarul de ture sa fie aproximativ egal intre ele.
- Der Hofmeister
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Der Hofmeister
Am facut niste repartizari de parc pentru Autobaza Titan pe autobuze folosind anumite surse de informatie, ba chiar am adaugat ture acolo unde mi-am dat ca sunt prea putine, si in principiu am obtinut un surplus de parc important care se apropia de 50 de vehicule. Nu spun insa ca rezultatul obtinut de mine nu poate fi pus la indoiala - poate am gresit pe undeva rationamentul.
De scandalizat in legatura cu Nordului (mai putin Pipera) m-am inflamat eu (in sinea mea, de aceea nu m-a auzit nimeni ) cand am vazut cate autobuze stateau degeaba in afara orelor de varf. Nu-i nimic, le-au cam taiat elanul acum, de cand cu mutarea autobuzelor la Ferentari, si sunt cam la limita.
Ma refer la faptul ca parcul de Citaro de la Alexandria, care acum este mai solicitat cu cateva ture (4-5 in plus pentru 124+635), pe cand parcul de Citaro de la Ferentari a devenit mai relaxat odata cu cedarea celor 2 linii (probabil ca cele 4-5 ture vor completa alte linii autobazei). Cum probabil 427 si 453 vor trece la Ferentari cu DAF, nu cred ca schimbul e tocmai echitabil: 2 linii cu Mercedes la schimb cu 2 linii cu autobuze vechi.
In rest, pace buna!
P.S.: E enervant sa vad ca Alexandria preia linii austere, stiind cat de prost circula linii precum 105, 168, 268 si 385, pe care ar putea fi trimise autobuzele irosite pe astfel de trasee relativ inutile, care, in mare parte din timp, nu fac altceva decat sa plimbe aer. Preconizez ca (poate) se va trezi la viata un locuitor din Vitan (nu-i rostesc numele, pentru ca nu e indeajuns de demn pentru o asemenea recunoastere din partea mea) care sa ma contrazica in legatura cu linia 124. Il stim cu totii, spama la greu pe la inceputul anului, pana cand i-au taiat ciripitoarea.
Gabi23 wrote:
Autobaza Titan avea 149 de ture si doar 142 de Mercedes inainte de 10 martie 2011. Nu au 50 de Mercedes in plus in nici un caz. Si vad ca nimeni se scandaliza cand la Pipera si Nordului era boierie si stateau masini perfect functionale in "conservare" din diverse motive "intemeiate".
Autobaza Alexandria au destule masini daca s-ar si repara si n-ar mai sta trase pe dreapta. Eu nu inteleg cum la alte autobaze masinile se reapara si la altii nu. Conteaza si managementul unui garaj/depou, acest lucru implicand multi factori.
Am facut niste repartizari de parc pentru Autobaza Titan pe autobuze folosind anumite surse de informatie, ba chiar am adaugat ture acolo unde mi-am dat ca sunt prea putine, si in principiu am obtinut un surplus de parc important care se apropia de 50 de vehicule. Nu spun insa ca rezultatul obtinut de mine nu poate fi pus la indoiala - poate am gresit pe undeva rationamentul.
De scandalizat in legatura cu Nordului (mai putin Pipera) m-am inflamat eu (in sinea mea, de aceea nu m-a auzit nimeni ) cand am vazut cate autobuze stateau degeaba in afara orelor de varf. Nu-i nimic, le-au cam taiat elanul acum, de cand cu mutarea autobuzelor la Ferentari, si sunt cam la limita.
Chev Celios wrote:
Si la Floreasca sunt vro doua autobuze.
Hoffmeister mutarea intre autobaze este ca daca un garaj primeste o linie el trebuie sa dea o linie sau mai multe, dar numarul de ture sa fie aproximativ egal intre ele.
Ma refer la faptul ca parcul de Citaro de la Alexandria, care acum este mai solicitat cu cateva ture (4-5 in plus pentru 124+635), pe cand parcul de Citaro de la Ferentari a devenit mai relaxat odata cu cedarea celor 2 linii (probabil ca cele 4-5 ture vor completa alte linii autobazei). Cum probabil 427 si 453 vor trece la Ferentari cu DAF, nu cred ca schimbul e tocmai echitabil: 2 linii cu Mercedes la schimb cu 2 linii cu autobuze vechi.
In rest, pace buna!
P.S.: E enervant sa vad ca Alexandria preia linii austere, stiind cat de prost circula linii precum 105, 168, 268 si 385, pe care ar putea fi trimise autobuzele irosite pe astfel de trasee relativ inutile, care, in mare parte din timp, nu fac altceva decat sa plimbe aer. Preconizez ca (poate) se va trezi la viata un locuitor din Vitan (nu-i rostesc numele, pentru ca nu e indeajuns de demn pentru o asemenea recunoastere din partea mea) care sa ma contrazica in legatura cu linia 124. Il stim cu totii, spama la greu pe la inceputul anului, pana cand i-au taiat ciripitoarea.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Pe 385 se circulă binişor, dar autobuzele nu fac faţă din mai multe motive:
- traficul blocat de pe Cal. 13 Septembrie şi Bd. Ghencea
- numărul mare de blocuri cu 10 etaje din Cal. 13 Septembrie + faptul că tot Drumul Taberei merge la Unirii cu 385... poţi să pui şi maşini o dată la 30 de secunde, tot vor fi pline. În schimb, linia de tramvai în aceeaşi direcţie stă şi rugineşte degeaba.
Pe 385 se circulă binişor, dar autobuzele nu fac faţă din mai multe motive:
- traficul blocat de pe Cal. 13 Septembrie şi Bd. Ghencea
- numărul mare de blocuri cu 10 etaje din Cal. 13 Septembrie + faptul că tot Drumul Taberei merge la Unirii cu 385... poţi să pui şi maşini o dată la 30 de secunde, tot vor fi pline. În schimb, linia de tramvai în aceeaşi direcţie stă şi rugineşte degeaba.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Nu sta degeaba. 47 vegeaza asupra ei.
Dr2005 wrote:
... linia de tramvai în aceeaşi direcţie stă şi rugineşte degeaba.
Nu sta degeaba. 47 vegeaza asupra ei.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Aron
Astazi am mers pana la Piata Drumul Taberei cu 368 de la Valea Oltului. Spre piata m-am dus cu 4932 cu AC pornit, si era destul de frig, adica am fost doar in tricou si mi-au inghetat mainile. La intoarcere am venit cu 6280 cu AC tot pornit numai ca romanii ca romani nu isi dau seama ca mergea si cred aerul de afara e mai rece si au inceput sa deschida geamurile(erau deschise inainte sa ma urc eu in autobuz) iar AC mai avea putin sa bubuie, facea un zgomot ciudat si am zis soferului ca sunt aporx toate geamurile deschise, acesta dand un comunicat prin microfon sa inchida geamurile, dar cu o statie inainte de capat am mai deschis cineva, si ma gandesc ca situatia la 4932 era cam aceeasi, la dus fiind luan de la capat, a inchis soferul geamurile. Iar la restu de autobuze, pe 385 si pe 105 si 122, nu am vazut sa fi mergand AC. Am inteles ca exista si un criteriu al faptului ca se da drumu la AC cand sunt peste 26 de grade sau peste 28 nu stiu sigur.
Astazi am mers pana la Piata Drumul Taberei cu 368 de la Valea Oltului. Spre piata m-am dus cu 4932 cu AC pornit, si era destul de frig, adica am fost doar in tricou si mi-au inghetat mainile. La intoarcere am venit cu 6280 cu AC tot pornit numai ca romanii ca romani nu isi dau seama ca mergea si cred aerul de afara e mai rece si au inceput sa deschida geamurile(erau deschise inainte sa ma urc eu in autobuz) iar AC mai avea putin sa bubuie, facea un zgomot ciudat si am zis soferului ca sunt aporx toate geamurile deschise, acesta dand un comunicat prin microfon sa inchida geamurile, dar cu o statie inainte de capat am mai deschis cineva, si ma gandesc ca situatia la 4932 era cam aceeasi, la dus fiind luan de la capat, a inchis soferul geamurile. Iar la restu de autobuze, pe 385 si pe 105 si 122, nu am vazut sa fi mergand AC. Am inteles ca exista si un criteriu al faptului ca se da drumu la AC cand sunt peste 26 de grade sau peste 28 nu stiu sigur.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
autob368
#4622 - Autobaza Floreasca (linia 826)si #6264 - Autobaza Nordului (linia 811) fac exclusiv transport personal? Intreb fiindca nu prea le-am vazut la traseu. Ma refer in special la autobuzul de la Floreasca. Celios, ceva informatii?
#4622 - Autobaza Floreasca (linia 826)si #6264 - Autobaza Nordului (linia 811) fac exclusiv transport personal? Intreb fiindca nu prea le-am vazut la traseu. Ma refer in special la autobuzul de la Floreasca. Celios, ceva informatii?
📖 Pagination options