Topic: Discuții diverse
1675 posts, 479142 views
📖 Pagination options
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Mircea G
Dr2005 / Pina la urma care este solutia pt calatorii ocazionali , fara sa fie " tepuiti " de RATB ? Vreau sa spun ca eu n-am inteles nimic din sistemul de carduri ...eu folosesc un card ACTIV doar pt ca am hotarit sa merg zilnic cu transportul in comun ,si din comoditate ...nu trebuie sa " validez " !?
Dr2005 / Pina la urma care este solutia pt calatorii ocazionali , fara sa fie " tepuiti " de RATB ? Vreau sa spun ca eu n-am inteles nimic din sistemul de carduri ...eu folosesc un card ACTIV doar pt ca am hotarit sa merg zilnic cu transportul in comun ,si din comoditate ...nu trebuie sa " validez " !?
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Un bilet care să coste mai mult decât o călătorie încărcată pe un card, dar în niciun caz dublu. Ceva gen: 1,3 RON călătorie pe card, 1,7 RON / bilet de hârtie, 2 RON bilet la şofer.
Un bilet care să coste mai mult decât o călătorie încărcată pe un card, dar în niciun caz dublu. Ceva gen: 1,3 RON călătorie pe card, 1,7 RON / bilet de hârtie, 2 RON bilet la şofer.
- rosetti61
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
rosetti61
Au inceput scandalurile pe la chioscuri - lumea cere bilet si i se ofera cartonul. oamenii le acuza pe casiere ca nu au fost informati, ca asa si pe dincolo - ce chin si teroare pe casiere, cu scoaterea biletelor, plus ca muncesc de le sar capacele si nu mai stiu de ele si din cauza ca sunt mai putine si trebuie sa se imparta in mai multe locuri, azi aici, maine acolo, libere cand s-o mai putea, sedinte peste sedinte, reclamatii de la calatori. ce vina au ele daca omul nu se informeaza sau vede doar pe jumatate informatia (vede validatorul pe afis cat toate zilele - a, iar instructiuni de folosire, si trece mai departe). Se tipa "pai de ce nu ne informati?" In ce fel, cu lingurita, in mod direct si personal, la ureche? E pe net, la radio, in ziare, insa nu toti au internet, nu citesc ziarul sau asculta la radio. Intre toate fituicile alea de pe peretii chioscului trebuia sa scrie mare despre faptul ca biletele de hartie nu se mai folosesc in scurt timp.
Urmatoarea faza va fi invatarea publicului sa-si incarce singur cardurile de la automate - casiere vor mai fi doar in punctele importante si capetele mari, cu multe trasee.
Au inceput scandalurile pe la chioscuri - lumea cere bilet si i se ofera cartonul. oamenii le acuza pe casiere ca nu au fost informati, ca asa si pe dincolo - ce chin si teroare pe casiere, cu scoaterea biletelor, plus ca muncesc de le sar capacele si nu mai stiu de ele si din cauza ca sunt mai putine si trebuie sa se imparta in mai multe locuri, azi aici, maine acolo, libere cand s-o mai putea, sedinte peste sedinte, reclamatii de la calatori. ce vina au ele daca omul nu se informeaza sau vede doar pe jumatate informatia (vede validatorul pe afis cat toate zilele - a, iar instructiuni de folosire, si trece mai departe). Se tipa "pai de ce nu ne informati?" In ce fel, cu lingurita, in mod direct si personal, la ureche? E pe net, la radio, in ziare, insa nu toti au internet, nu citesc ziarul sau asculta la radio. Intre toate fituicile alea de pe peretii chioscului trebuia sa scrie mare despre faptul ca biletele de hartie nu se mai folosesc in scurt timp.
Urmatoarea faza va fi invatarea publicului sa-si incarce singur cardurile de la automate - casiere vor mai fi doar in punctele importante si capetele mari, cu multe trasee.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Am văzut şi eu scandaluri de la chioşcuri... unii vin cu 1,3 - 2 RON şi când aud cât au de plată... pleacă. Oricum, mare tâmpenie cu desfiinţarea biletelor. Să vedeţi ce reclamaţii o să curgă când or să se trezească toţi că de la Tribiunalul Bucureştiului (fostul magazin Junior) până în Berceni sau de la Ministerul Transporturilor în Dr. Taberei e nevoie de taxarea a 2 călători! Apoi, or să urmeze altele atunci când şoferul o să uite să schimbe sensul la SAT sau îl va schimba după ce oamenii au urcat şi au validat deja.
Şi când te gândeşti că RATB a cumpărat, prin licitaţie, aceste cartoane cu vreo 20 de bani / bucata (şi cu 35 de bani cardurile ACTIV). Şi ziceam că dubarii aleargă după profit când cer câte 4 - 5 RON pentru 10 - 15 km (recordul e la Iaşi: 11 RON pentru 20 km).
Am văzut şi eu scandaluri de la chioşcuri... unii vin cu 1,3 - 2 RON şi când aud cât au de plată... pleacă. Oricum, mare tâmpenie cu desfiinţarea biletelor. Să vedeţi ce reclamaţii o să curgă când or să se trezească toţi că de la Tribiunalul Bucureştiului (fostul magazin Junior) până în Berceni sau de la Ministerul Transporturilor în Dr. Taberei e nevoie de taxarea a 2 călători! Apoi, or să urmeze altele atunci când şoferul o să uite să schimbe sensul la SAT sau îl va schimba după ce oamenii au urcat şi au validat deja.
Şi când te gândeşti că RATB a cumpărat, prin licitaţie, aceste cartoane cu vreo 20 de bani / bucata (şi cu 35 de bani cardurile ACTIV). Şi ziceam că dubarii aleargă după profit când cer câte 4 - 5 RON pentru 10 - 15 km (recordul e la Iaşi: 11 RON pentru 20 km).
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Sa nu uitam ca pentru bucuresteni exista suportul de Card Activ, se cumpara odata si apoi poate fi reincarcat prin n metode nelimitat. Papagal sa fii sa iti iei Multiplu daca esti din Bucuresti si mergi zilnic...
Sa nu uitam ca pentru bucuresteni exista suportul de Card Activ, se cumpara odata si apoi poate fi reincarcat prin n metode nelimitat. Papagal sa fii sa iti iei Multiplu daca esti din Bucuresti si mergi zilnic...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
ByOnu
De ce #091 are geamuri diferite? Si care-i 'faza' cu # scris de doua ori pe spate:?:
De ce #091 are geamuri diferite? Si care-i 'faza' cu # scris de doua ori pe spate:?:
Copy of Fotografie0671.jpg (366.25 KB; downloaded 3240 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Aia a fost o tentativă de geamuri lipite, s-a aplicat la câteva vagoane (de ex. #091 şi #301), aplicată pe câteva vagoane de URAC produse prin 2000... şi Faur a venit cu un sistem, mult mai fiabil, faţă de acestea. Acum, pe măsură ce trec vagoanele prin RK, se înlătură aceste geamuri lipite şi se montează geamuri cu cheder, model 1973.
Aia a fost o tentativă de geamuri lipite, s-a aplicat la câteva vagoane (de ex. #091 şi #301), aplicată pe câteva vagoane de URAC produse prin 2000... şi Faur a venit cu un sistem, mult mai fiabil, faţă de acestea. Acum, pe măsură ce trec vagoanele prin RK, se înlătură aceste geamuri lipite şi se montează geamuri cu cheder, model 1973.
- Chev Celios
-
Posted:
-
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Are numarul de parc asa pentru ca... asa a ramas cu el dupa reclamele avute pana in anul 2008.
Are numarul de parc asa pentru ca... asa a ramas cu el dupa reclamele avute pana in anul 2008.
- 3mil
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
3mil
Nu cred. Este posibil ca pe vremuri sa fi avut vreo reclama si numarul de parc original fiind astupat de aceasta, a fost lipit altul in dreapta sus unde il vedeti.
Na, ca am postat in acelasi timp cu Gabi.
Probabil asa au vrut sa vatmani sa puna numarul de parc.
Nu cred. Este posibil ca pe vremuri sa fi avut vreo reclama si numarul de parc original fiind astupat de aceasta, a fost lipit altul in dreapta sus unde il vedeti.
Na, ca am postat in acelasi timp cu Gabi.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
Na acum si cu voi. Eu mi-am exprimat parerea. Am si uitat de reclame.
Na acum si cu voi. Eu mi-am exprimat parerea. Am si uitat de reclame.
- Gabi
-
Posted:
-
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
E asa greu sa ne uitam pe site'ul RATB? http://www.ratb.ro/v_trasee.php
E asa greu sa ne uitam pe site'ul RATB? http://www.ratb.ro/v_trasee.php
📖 Pagination options