Topic: Discuții diverse
4066 posts, 1011810 views
📖 Pagination options
- sloppy
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
sloppy
Din asta sa intelega ca maine RDS-urile de la Militari dispar iar pe liniile 162 si 421 vor circula DAF ?
Din asta sa intelega ca maine RDS-urile de la Militari dispar iar pe liniile 162 si 421 vor circula DAF ?
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Sa vedeti voi cum pana in toamna Floreasca ramane fara Dafuri. Ori sa pice toate la cat de multa grija au avut cei de la Ferentari de ele.
SprinterXP wrote:
Din cate am inteles Autobaza Floreasca va primi DAF-uri Hispano Carocerra din seria 6XX.
Sa vedeti voi cum pana in toamna Floreasca ramane fara Dafuri. Ori sa pice toate la cat de multa grija au avut cei de la Ferentari de ele.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Deci teoretic si maine ar trebui sa iasa Rocar de Simon. Autobuzele DAF au venit pe rotile lor, dar au nevoie de revizii, de o dezinfectie generala, in special la nivelul gabinelor care sunt pline de ... praf sa zicem. In aceasta noapte se lucreaza la ele. Oricum cert e ca nu se mai alimenteaza cu carburant nici un RDS, dar toate din traseu de azi mai au suficient si pentru maine.
Oricum nu vreau sa comentez schimbi niste autobuze obosite, cu unele... si mai obosite. In fine, nu se face nimic pana nu se cumpara minim 50-100 masini noi.
@Dr2005: Termina cu Mertane casate, ca n-ai sa vezi asa ceva in urmatorii 2-3 ani. Daca ai vazut 3 mertane pe capre ca n-avea anvelope (app mai nou am vazut la mia multe masni anvelope noi marca MATADOR), sau erau tamponate nu inseama ca "gata le casam" .
Deci teoretic si maine ar trebui sa iasa Rocar de Simon. Autobuzele DAF au venit pe rotile lor, dar au nevoie de revizii, de o dezinfectie generala, in special la nivelul gabinelor care sunt pline de ... praf sa zicem. In aceasta noapte se lucreaza la ele. Oricum cert e ca nu se mai alimenteaza cu carburant nici un RDS, dar toate din traseu de azi mai au suficient si pentru maine.
Oricum nu vreau sa comentez schimbi niste autobuze obosite, cu unele... si mai obosite. In fine, nu se face nimic pana nu se cumpara minim 50-100 masini noi.
@Dr2005: Termina cu Mertane casate, ca n-ai sa vezi asa ceva in urmatorii 2-3 ani. Daca ai vazut 3 mertane pe capre ca n-avea anvelope (app mai nou am vazut la mia multe masni anvelope noi marca MATADOR), sau erau tamponate nu inseama ca "gata le casam" .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Utilizator anonim
Oare le vor face afisajele functionale sau printeaza A4 toata noaptea ?
Cu Citaro casate...sa inteleg ca azi ne-a dat Dr2005 "afirmatia" zilei (sau noptii) mai devereme de 5 dimineata ?
Oare le vor face afisajele functionale sau printeaza A4 toata noaptea ?
Cu Citaro casate...sa inteleg ca azi ne-a dat Dr2005 "afirmatia" zilei (sau noptii) mai devereme de 5 dimineata ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Sincer, multe din masinile de la Ferentari aveau praf afisajele. Ce-i drept erau si destule exceptii unele chiar, foarte clare, curate 785, 788, 789 s.a. Sincer pentru ce atata agitatie:
- Militari: 162 si 421
- Alexandria: 427 si 453
- Floreasca : 422
In plus ca sa vina cineva sa modifice afisajele costa... Da cum poporu' din Giulesti a reclamat masiv ca nu se vad afisajele la Rds, stai sa vezi cu DAF-urile
Sincer, multe din masinile de la Ferentari aveau praf afisajele. Ce-i drept erau si destule exceptii unele chiar, foarte clare, curate 785, 788, 789 s.a. Sincer pentru ce atata agitatie:
- Militari: 162 si 421
- Alexandria: 427 si 453
- Floreasca : 422
In plus ca sa vina cineva sa modifice afisajele costa... Da cum poporu' din Giulesti a reclamat masiv ca nu se vad afisajele la Rds, stai sa vezi cu DAF-urile
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Victor92
Sa recapitulam "performantele"domnului Adrian Crit :
10 martie 2011-retragerea masiva a Rds,Daf + Iveco
12 mai 2011- retragerea RDS+activarea catorva Dafuri probabil pentru cateva luni.
Ce urmeaza? DEMISIA !
Sa recapitulam "performantele"domnului Adrian Crit :
10 martie 2011-retragerea masiva a Rds,Daf + Iveco
12 mai 2011- retragerea RDS+activarea catorva Dafuri probabil pentru cateva luni.
Ce urmeaza? DEMISIA !
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Aron
daca demisia lui din conducere, atunci: SA TE AUDA DUMNEZEU!
Victor92 wrote:
Sa recapitulam "performantele"domnului Adrian Crit :
10 martie 2011-retragerea masiva a Rds,Daf + Iveco
12 mai 2011- retragerea RDS+activarea catorva Dafuri probabil pentru cateva luni.
Ce urmeaza? DEMISIA !
daca demisia lui din conducere, atunci: SA TE AUDA DUMNEZEU!
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dr2005
Să începem să punem pariuri:
- în cât timp începe casarea troleibzelor Ikarus (deja vreo 5 sunt pregătite pentru asta)?
- în cât timp începe casarea Tatrelor?
- în cât timp începe casarea cazanelor, pardon, Citaro-urilor din prima serie?
De Criţ nu avem şanse să scăpăm decât dacă a anul poporul nu va mai vota cu micul (fie el mic la grătar sau Micul bok) portocaliu şi cu blonda (berea blondă, vă gândeaţi la altceva? ) la CGMB.
Subliniez din nou faptul că NU SE DAU PREMII SAU AVANSĂRI PENTRU NUMĂRUL MARE DE MESAJE
Să începem să punem pariuri:
- în cât timp începe casarea troleibzelor Ikarus (deja vreo 5 sunt pregătite pentru asta)?
- în cât timp începe casarea Tatrelor?
- în cât timp începe casarea cazanelor, pardon, Citaro-urilor din prima serie?
De Criţ nu avem şanse să scăpăm decât dacă a anul poporul nu va mai vota cu micul (fie el mic la grătar sau Micul bok) portocaliu şi cu blonda (berea blondă, vă gândeaţi la altceva? ) la CGMB.
Subliniez din nou faptul că NU SE DAU PREMII SAU AVANSĂRI PENTRU NUMĂRUL MARE DE MESAJE
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Dominatrix
Dr2005 wrote:Dar o greva generala in RATB nu e o solutie (intreb, nu dau cu parul)? Sau ajungem iar la povestea aia cu mamaliga moale?
De Criţ nu avem şanse să scăpăm decât dacă a anul poporul nu va mai vota cu micul (fie el mic la grătar sau Micul bok) portocaliu şi cu blonda (berea blondă, vă gândeaţi la altceva? ) la CGMB.
- fider
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
fider
Despre Rocar de Simon, nu voi spune prea multe lucruri cu exceptia:
- erau mai economice in uz (consum motorina) decat DAF si mai puternice
- erau mai greoaie in aparenta decat un DAF, cu siguranta mai greoaie la puntea din spate cu risc de rupere (dintr-un motiv cretin al unui sefulet din Rocar a fost facut cu lonjeroane mult prea subtiri, proiectarea fusese insa buna, economia de materiale propusa tampita)
- erau mult mai zgomotoase decat un DAF, motorul MAN dar mai ales turbina era de vina
- au avut suspensii extrem de rezistente si bine compensate dinamic (fata de DAF la care erau execrabile stabilizatoarele si amortizoarele)
- franele mai bine proiectate, mult mai puternice si cu zgomot mai mic decat DAF (scrasnet "tiuitor de clasic" de frana)
- au avut cele mai rezistente, confortabile, ieftine scaune de plastic pentru un mijloc de transport fabricat in Romania si chiar fata de DAF sau Mercedes. Sistemul de prindere a fost remarcabil, nevazand in ani vreunul care sa riste a se desprinde complet (ca la Irisbus).
- barele de sustinere din aliaj inoxidabil si prinderile solide au fost o premiera in Bucuresti
- autobuzele au avut plafon din din fibra de sticla extrem de rezistent
- cel mai eficient, silentios, precis si rapid sistem de inchidere a usilor, incomparabil cu orice DAF sau Mercedes (ex: sina cu alunecare pe bile pentru culisa mobila a usii)
- ferestre cu parti mobile mari, sticla fumurie, garnituri excelente. Nici un autobuz din prezent nu are aceasta combinatie in varianta "de baza".
- organzare excelenta a salonului, scaunele duble nefiind abundente si plasate prost (ca la Citelis sau Citaro ori DAF) culoarele de trecere ramanand largi
- un sistem de iluminat foarte bun cu aparataj de calitate (nu ca "bombele" de la V3A sau Ikarus 415 care ard tuburile intr-o veselie)
- trape de aerisire transparente, extrem de rezistente si estetice
- covor antiderapant si podea extrem de rezistenta
- exhaustoare plasate bine, ceea ce nici DAF-ul (cu doua plasate in spate) sau Mercedes Citaro nu au
- alte diverse lucruri bune pe care nu le mai redau pentru a nu lungi lista...
In concluzie, chiar daca nu erau perfecte (mai ales datorita pericolului de rupere a partii spate daca era autobuzul supraincarcat ani de-a randul cum a fost in Bucuresti), autobuzele Rocar de Simon au fost bune. Un alt lucru uitat de cam toata lumea este ca modelul U 412 putea fi echipat si cu climatizare in salon daca clientul solicita asta. Partea idioata ca doar autobuzele de acum puteau veni cu aceasta optiune este mult prea raspandita si folosita doar pentru a ridica in slavi Mercedes Citaro si alte modele pentru ce nu sunt de fapt. La vremea cand se vor casa primele Citaro o sa mai vedem ce se poate recupera de pe ele si cat de bune au fost in realitate.
Legat de ultima precizare cu directorul Crit: el este doar un tampitel ca si altii care a urcat in ierarhie pentru ca a fost servil. Pot intelege cum un asemenea incompetent a ajuns si mai sus cand probabil el a fost cel care a sugerat ideea cretina cu frecatul vagoanelor pe 41 cu ocazia inghetarii firului de contact. N-are importanta cate vagoane au avut de suferit s-a lasat impresia ca se face ceva. Nu zic ca anteriorul director a fost bun. Gheorghe Aron a avut si el diverse vicii insa parca nu a fost atat de vehement, nesimtit si tupeist asa cum este actualul director. Pacat ca nici acum nu se pregateste inca o greva si se demonstreaza inca o data cat de plafonati pot fi sefii de autobaze si liderii de sindicat daca au impresia ca nu le iese si lor ceva la treaba asta. Suspect este insa ca in urma cu un an faceau caz de diverse lucruri iar acum inteleg ca nu se prind ca odata cu reducerea de parc nu vor mai avea la un moment dat, peste un an-doi, doar "libere" ci vor fi "pe liber". Oile se trezesc insa greu, asta e.
Despre Rocar de Simon, nu voi spune prea multe lucruri cu exceptia:
- erau mai economice in uz (consum motorina) decat DAF si mai puternice
- erau mai greoaie in aparenta decat un DAF, cu siguranta mai greoaie la puntea din spate cu risc de rupere (dintr-un motiv cretin al unui sefulet din Rocar a fost facut cu lonjeroane mult prea subtiri, proiectarea fusese insa buna, economia de materiale propusa tampita)
- erau mult mai zgomotoase decat un DAF, motorul MAN dar mai ales turbina era de vina
- au avut suspensii extrem de rezistente si bine compensate dinamic (fata de DAF la care erau execrabile stabilizatoarele si amortizoarele)
- franele mai bine proiectate, mult mai puternice si cu zgomot mai mic decat DAF (scrasnet "tiuitor de clasic" de frana)
- au avut cele mai rezistente, confortabile, ieftine scaune de plastic pentru un mijloc de transport fabricat in Romania si chiar fata de DAF sau Mercedes. Sistemul de prindere a fost remarcabil, nevazand in ani vreunul care sa riste a se desprinde complet (ca la Irisbus).
- barele de sustinere din aliaj inoxidabil si prinderile solide au fost o premiera in Bucuresti
- autobuzele au avut plafon din din fibra de sticla extrem de rezistent
- cel mai eficient, silentios, precis si rapid sistem de inchidere a usilor, incomparabil cu orice DAF sau Mercedes (ex: sina cu alunecare pe bile pentru culisa mobila a usii)
- ferestre cu parti mobile mari, sticla fumurie, garnituri excelente. Nici un autobuz din prezent nu are aceasta combinatie in varianta "de baza".
- organzare excelenta a salonului, scaunele duble nefiind abundente si plasate prost (ca la Citelis sau Citaro ori DAF) culoarele de trecere ramanand largi
- un sistem de iluminat foarte bun cu aparataj de calitate (nu ca "bombele" de la V3A sau Ikarus 415 care ard tuburile intr-o veselie)
- trape de aerisire transparente, extrem de rezistente si estetice
- covor antiderapant si podea extrem de rezistenta
- exhaustoare plasate bine, ceea ce nici DAF-ul (cu doua plasate in spate) sau Mercedes Citaro nu au
- alte diverse lucruri bune pe care nu le mai redau pentru a nu lungi lista...
In concluzie, chiar daca nu erau perfecte (mai ales datorita pericolului de rupere a partii spate daca era autobuzul supraincarcat ani de-a randul cum a fost in Bucuresti), autobuzele Rocar de Simon au fost bune. Un alt lucru uitat de cam toata lumea este ca modelul U 412 putea fi echipat si cu climatizare in salon daca clientul solicita asta. Partea idioata ca doar autobuzele de acum puteau veni cu aceasta optiune este mult prea raspandita si folosita doar pentru a ridica in slavi Mercedes Citaro si alte modele pentru ce nu sunt de fapt. La vremea cand se vor casa primele Citaro o sa mai vedem ce se poate recupera de pe ele si cat de bune au fost in realitate.
Legat de ultima precizare cu directorul Crit: el este doar un tampitel ca si altii care a urcat in ierarhie pentru ca a fost servil. Pot intelege cum un asemenea incompetent a ajuns si mai sus cand probabil el a fost cel care a sugerat ideea cretina cu frecatul vagoanelor pe 41 cu ocazia inghetarii firului de contact. N-are importanta cate vagoane au avut de suferit s-a lasat impresia ca se face ceva. Nu zic ca anteriorul director a fost bun. Gheorghe Aron a avut si el diverse vicii insa parca nu a fost atat de vehement, nesimtit si tupeist asa cum este actualul director. Pacat ca nici acum nu se pregateste inca o greva si se demonstreaza inca o data cat de plafonati pot fi sefii de autobaze si liderii de sindicat daca au impresia ca nu le iese si lor ceva la treaba asta. Suspect este insa ca in urma cu un an faceau caz de diverse lucruri iar acum inteleg ca nu se prind ca odata cu reducerea de parc nu vor mai avea la un moment dat, peste un an-doi, doar "libere" ci vor fi "pe liber". Oile se trezesc insa greu, asta e.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Deci Autobaza Militari are in parc 12 autobuze DAF Hispano si Castrosua : 733, 734, 755, 778, 836, 854, 855, 860, 861, 872 + inca 2 masini
Astazi Autobaza Floreasca a primit pentru linia 422, un parc de 6 autobuze DAF Hispano: 669, 688, 700, 725, 729, 731.
Deci Autobaza Militari are in parc 12 autobuze DAF Hispano si Castrosua : 733, 734, 755, 778, 836, 854, 855, 860, 861, 872 + inca 2 masini
Astazi Autobaza Floreasca a primit pentru linia 422, un parc de 6 autobuze DAF Hispano: 669, 688, 700, 725, 729, 731.
DAF - Autobaza Militari - 12.05.2011.JPG (672.5 KB; downloaded 2686 times)
DAF - Autobaza Militari - 12.05.2011 (1).JPG (576.82 KB; downloaded 2684 times)
DAF - Autobaza Militari - 12.05.2011 (2).JPG (552.41 KB; downloaded 2684 times)
- autob368
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
autob368
Autobaza Militari a apucat sa aiba si DAF-uri (JAF-uri ), ca in rest a avut toate modelele de autobuze avute de RATB. Nu comentez aceasta decizie IDIOATA a lui "nenea Crit(a)" de a retrage toate Rocar de Simon-urile. De ce or fi facut alegerea asta? Ei cred ca DAF-urile rezista mai mult ca Rocar? Au reactivat din parcul rece de la Ferentari, dar TOT se incapataneaza sa tina linii inutile, alte linii dublate peste 80-85% din traseu sau cu intervale mai mult decat jenante pe alte linii importante....
De l-as vedea CASAT si pe acest directoras al RATB....
Daca tot au reactivat autobuze DAF, inseamna ca (si stiam asta cu totii) daca se vrea exista autobuze suficiente (vezi inca cel putin 100 autobuze ROCAR, DAF, IVECO prin autobaze sau in parcul rece de la Depoul Berceni, care ar mai putea circula foarte bine - cu minime investitii/intretinere adecvata - inca cel putin un an sau un an si jumatate).
Autobaza Militari a apucat sa aiba si DAF-uri (JAF-uri ), ca in rest a avut toate modelele de autobuze avute de RATB. Nu comentez aceasta decizie IDIOATA a lui "nenea Crit(a)" de a retrage toate Rocar de Simon-urile. De ce or fi facut alegerea asta? Ei cred ca DAF-urile rezista mai mult ca Rocar? Au reactivat din parcul rece de la Ferentari, dar TOT se incapataneaza sa tina linii inutile, alte linii dublate peste 80-85% din traseu sau cu intervale mai mult decat jenante pe alte linii importante....
De l-as vedea CASAT si pe acest directoras al RATB....
Daca tot au reactivat autobuze DAF, inseamna ca (si stiam asta cu totii) daca se vrea exista autobuze suficiente (vezi inca cel putin 100 autobuze ROCAR, DAF, IVECO prin autobaze sau in parcul rece de la Depoul Berceni, care ar mai putea circula foarte bine - cu minime investitii/intretinere adecvata - inca cel putin un an sau un an si jumatate).
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Chev Celios
autob 368 sa sti ca decizia a fost luata din cauza unor piese care am inteles ca nu se mai fabrica.
autob 368 sa sti ca decizia a fost luata din cauza unor piese care am inteles ca nu se mai fabrica.
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Discutii diverse
Gabi23
Oricum la cate Rocar sunt retrase din circulatie inca mai o duceau mult si bine cele ramase in circulatie pana in mai 2011. Problema e ca oricum ar fi nu se rezolva nimic, trebuie masini noi macar 100-150. Si stati linistiti DAFurile zboara si de la Militari de pe linia 162 in cateva luni. Sincer nu cred ca apuca marirea de parc din 15 septembrie 2011, pentru ca se va repara Drumul Sabareni si vor fi introsuse Mercedes Citaro. Toate cele 12 DAF-uri au ITP-ul pana la 11.11.2011.
Oricum la cate Rocar sunt retrase din circulatie inca mai o duceau mult si bine cele ramase in circulatie pana in mai 2011. Problema e ca oricum ar fi nu se rezolva nimic, trebuie masini noi macar 100-150. Si stati linistiti DAFurile zboara si de la Militari de pe linia 162 in cateva luni. Sincer nu cred ca apuca marirea de parc din 15 septembrie 2011, pentru ca se va repara Drumul Sabareni si vor fi introsuse Mercedes Citaro. Toate cele 12 DAF-uri au ITP-ul pana la 11.11.2011.
📖 Pagination options