Transportul în lumeAsiaJaponia

 

Topic: Transportul feroviar

37 posts, 11237 views
 
Go to page:  1 2 3
 
 

📖 Pagination options
Transportul feroviar subway guru

Noul Hayabusa japonez.
Vezi imagini si detalii aici:
http://www.dailymail.co.uk/news/article- ... -newsxml

 


Re: Japonia bercenicity

In plus, pe 12 martie 2011 si-au mai deschis 130 de km de linie de mare viteza (fara fanfara, dupa cutremurul din ziua precedenta) - http://en.wikipedia.org/wiki/Kyushu_shinkansen

 


Re: Japonia bercenicity

Un clip cu rama ajungand in Morioka




Recomand filmuletele userului mkurashina de pe youtube cu multe clipuri si filme intregi (40+ minute) cu trenuri (cu locomotiva si *MU) in Japonia si in alte tari - subtitrate din pacate in japoneza http://www.youtube.com/user/mkurashina

Pentru orientare, harta retelei Shinkansen de pe wikipedia:
shinkansen-map.png (452.17 KB; downloaded 7268 times)

 


Re: Japonia bercenicity

Omagiu navetei care a fost inlocuita in martie 2011 de trenurile Shinkansen din Kyushu:


 


  • Goldmund
  • Posted: Wednesday, 11.05.2011, 17:41
  •  

Re: Japonia Goldmund

http://www.youtube.com/watch?v=ln_Q2n5k ... r_embedded
Puteti sa scoateti filmul  de la 'Thailanda'?-aici ii e locul

 


Re: Japonia bercenicity

Dupa doar 49 de zile ultima sectiune din linia Shinkansen afectata de cutremur a reintrat in serviciu comercial. Normal :)

 


  • Goldmund
  • Posted: Thursday, 26.05.2011, 18:29
  •  

Re: Japonia Goldmund

Asta e o natiune tenace, care nu trebuie sa copieze ceva in tehnologiile feroviare...Diferenta dintre japonezi si chinezi(de ex.)este precum diferenta intre norvegieni si greci,( care cu totii fac parte din asa-zisa rasa alba...) spunea cineva

 


  • fider
  • Posted: Friday, 27.05.2011, 10:11
  •  

Re: Japonia fider

A copiat si Japonia din greu in perioada ascensiunii, sa fim seriosi. Oricum, trebuie tinut cont ca in Japonia nu prea exista proprietate intelectuala in adevaratul sens al cuvantului ci cam tot ce ajunge pe mana guvernului sau unei mega-corporatii este rapid comunicat si altora din aceeasi ramura. SUA s-a "fript" de mai multe ori cu treaba asta. In plus, pentru ca este vorba de Japonia, si, oh vai, acea extraordinara tehnologie, cum se face ca au mentinut multe realizari tehnice demodate (iluminat ineficient, centrale electrice fara modernizari suficiente si mai ales o tara cu doua sisteme energetice nationale distincte). Mie nu mi se pare de laudat.

Referitor la infrastructura feroviara, liniille de mare viteza sunt doar partea care se doreste sa fie mediatizata.  Si in Japonia mai exista inca trenuri pe rute secundare care par sa fie cam din anii '60-'70, de mult depasite, asa ca nu e totul asa de roz cum pare.

 


Re: Japonia bercenicity

Doua filmulete cu o astfel de linii secundare (diesel, peroane cu boscheti sau doar din scanduri de lemn lungi cat sa incapa doar "Malaxa", cladiri de gara parasite). Alta viata cand in trenul "rata" ai acces la nivel si statiile/informatii anuntate la difuzor:

Linie secundara cu electrificarea scoasa, pentru ca in final sa fie desfiintata de tot:




Alta linie secundara:


 


  • cool2010
  • Posted: Wednesday, 04.01.2012, 12:18
  •  

Re: Japonia cool2010

Cabview Linia Yosan din Japonia. Linia are 94 de statii, se întinde pe aproximativ 300 km de cale ferată şi viteza maximă care poate fi atinsă este de 130 km/h. Vizionare plăcută.


 


Re: Japonia bercenicity

Una, de sezon:


 


Re: Japonia bercenicity

Keihan Keishin Line

O linie de tramvai interurban a fost transformata in metrou interurban: in Kyoto (1.4 mil loc) merge prin  subteran circuland prin tunelurile metroului, in Otsu (336000 loc.) merge pe cale proprie, si pentru ultimii 600m pe mijlocul strazii, oprind la semafoare!





La unele curbe mai stranse rotile sunt stropite pentru a reduce zgomotul


 


Re: Japonia bercenicity

fider wrote:
Referitor la infrastructura feroviara, liniille de mare viteza sunt doar partea care se doreste sa fie mediatizata.  Si in Japonia mai exista inca trenuri pe rute secundare care par sa fie cam din anii '60-'70, de mult depasite, asa ca nu e totul asa de roz cum pare.


Totusi, in Japonia transportul feroviar nu este subventionat. Eficienta si numarul de calatori*  dicteaza daca linia ramane sau nu in functiune. Ca o paralela, as zice ca ceea ce la ei sunt DMU/EMU din '60-'70 la noi ar fi dube "cu fundu' in geam"

* - densitatea nu se compara cu ce e in Romania - acolo este munte sau oras, cu precadere in jumatatea de sud

 


Re: Japonia bercenicity

Tren de test peste podul suspendat Seto Ōhashi http://en.wikipedia.org/wiki/Great_Seto_Bridge
10 locomotive (aprox 96t fiecare) + 2 vagoane = aprox 1000t

Cu zoom se vede cum podul se lasa
http://www.youtube.com/watch?v=ImA0fhN5uxU

 


 
Go to page:  1 2 3
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Japonia  • 
Choose destination

Since Saturday, 26.12.2009, 12:29 our 2480 forum members have written 438908 posts in 5508 topics and 526 subforums.

 

© 2009 - 2025 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use