Topic: Repartizarea tramvaielor
2122 posts, 539740 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
18 CH PPC, ca 4016 merge doua saptamani pe an...
18 CH PPC, ca 4016 merge doua saptamani pe an...
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
La Bucurestii Noi sa circule exclusiv pe linia 41 asta era ideea. Oricum cele 46 de CH-PPCuri trebuiau sa formeze flota de vagoane pentru linia 41. La Colentina daca ar ajunge... ce ca acu vedeam vagoane ori pline de tag-uri ori plictate de olandezi, somalezi sau ce draci mai sunt, si apoi revopsite cu nuanta de vopsea specifica exclusiv depoului. Pentru 21 sa se mai puna pe picioare din V3A-93-urile de la Colentina sa intre la RK-uri...
Chev Celios wrote:Gabi23 wrote:
... Sa le dea la Bucurestii Noi minim 5 ca nu le sunt necesare....
Sau la Colentina sa le bage in 21 daca turul de Dudesti tot o sa dispara.
La Bucurestii Noi sa circule exclusiv pe linia 41 asta era ideea. Oricum cele 46 de CH-PPCuri trebuiau sa formeze flota de vagoane pentru linia 41. La Colentina daca ar ajunge... ce ca acu vedeam vagoane ori pline de tag-uri ori plictate de olandezi, somalezi sau ce draci mai sunt, si apoi revopsite cu nuanta de vopsea specifica exclusiv depoului. Pentru 21 sa se mai puna pe picioare din V3A-93-urile de la Colentina sa intre la RK-uri...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
In 2008 dupa modernizarea liniei 21 se planificase sa fie duse 10 CH PPC acolo pentru 21 si 10 la Dudesti pentru 34, pana la urma s-a renuntat si au ramas 19 la Dudesti + 4048 dus la Alexandria.
In 2008 dupa modernizarea liniei 21 se planificase sa fie duse 10 CH PPC acolo pentru 21 si 10 la Dudesti pentru 34, pana la urma s-a renuntat si au ramas 19 la Dudesti + 4048 dus la Alexandria.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Chev Celios
Da m-am prins de ideeca pt 41 te refereai tu.Auziti da in Bucurestiul asta numai liniile 41 si 34 exista??? Hai ca ne suparam. Mai sunt atatea lini care merita Choppere.
Gabi23 wrote:Chev Celios wrote:Gabi23 wrote:
... Sa le dea la Bucurestii Noi minim 5 ca nu le sunt necesare....
Sau la Colentina sa le bage in 21 daca turul de Dudesti tot o sa dispara.
La Bucurestii Noi sa circule exclusiv pe linia 41 asta era ideea. Oricum cele 46 de CH-PPCuri trebuiau sa formeze flota de vagoane pentru linia 41. La Colentina daca ar ajunge... ce ca acu vedeam vagoane ori pline de tag-uri ori plictate de olandezi, somalezi sau ce draci mai sunt, si apoi revopsite cu nuanta de vopsea specifica exclusiv depoului. Pentru 21 sa se mai puna pe picioare din V3A-93-urile de la Colentina sa intre la RK-uri...
Da m-am prins de ideeca pt 41 te refereai tu.Auziti da in Bucurestiul asta numai liniile 41 si 34 exista??? Hai ca ne suparam. Mai sunt atatea lini care merita Choppere.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Momentan tot ce iese nou se duce spre 41 si 34, probabil astea vor fi principalele linii cu parc nou din oras in urmatorii ani. Sa nu uitam revenirea brusca a linei 35 care are in general 7 Bucur si 2 Tatre
Momentan tot ce iese nou se duce spre 41 si 34, probabil astea vor fi principalele linii cu parc nou din oras in urmatorii ani. Sa nu uitam revenirea brusca a linei 35 care are in general 7 Bucur si 2 Tatre
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Gabi23
@Chev Celios
Nu ne suparam, stai linistit .
Si eu sunt de acord ca sunt mai multe linii care sunt modernizate. Ar merge... da de unde vagoane, de unde bani, de unde ...multe lucruri lipsesc la RATB.
@ Utilizator anonim
Stai sa vezi cand 35 revine pe traseul traditional Dep. Militari ~ Bd. Timisoara ~ Pod. Grozavesti ~ Gara Basarab ~ Gara de Nord ~ PIATA VIRGILIU ~ Vasile Parvan . Se impune o suplimentare de parc cu vagoane mai bune .
@Chev Celios
Nu ne suparam, stai linistit .
Si eu sunt de acord ca sunt mai multe linii care sunt modernizate. Ar merge... da de unde vagoane, de unde bani, de unde ...multe lucruri lipsesc la RATB.
@ Utilizator anonim
Stai sa vezi cand 35 revine pe traseul traditional Dep. Militari ~ Bd. Timisoara ~ Pod. Grozavesti ~ Gara Basarab ~ Gara de Nord ~ PIATA VIRGILIU ~ Vasile Parvan . Se impune o suplimentare de parc cu vagoane mai bune .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
In toamna, sa vedem ce vagoane vor trimite atunci, parca vad ca vor ajunge cele de Craiova alaturi de Bucur, ca sa nu fie Tatre pe noul Uranus
Gabi23 wrote:
@ Utilizator anonim
Stai sa vezi cand 35 revine pe traseul traditional Dep. Militari ~ Bd. Timisoara ~ Pod. Grozavesti ~ Gara Basarab ~ Gara de Nord ~ PIATA VIRGILIU ~ Vasile Parvan . Se impune o suplimentare de parc cu vagoane mai bune .
In toamna, sa vedem ce vagoane vor trimite atunci, parca vad ca vor ajunge cele de Craiova alaturi de Bucur, ca sa nu fie Tatre pe noul Uranus
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Se pare ca de la 1 iunie Dudesti iese cu turele din linia 7.
Se pare ca de la 1 iunie Dudesti iese cu turele din linia 7.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
autob368
Motivul pentru care ies turele din 7 de la Dudesti cred ca este acela ca linia 34 isi va mari parcul odata cu inaugurarea pasajului. Pana la urma cum se vor repartiza turele pentru 34? Raman Dudesti + Victoria sau intra si Militariul/Alexandria? Scuzati daca s-a mai raspuns dar pe la Pasaj nu prea am mai citit...
Motivul pentru care ies turele din 7 de la Dudesti cred ca este acela ca linia 34 isi va mari parcul odata cu inaugurarea pasajului. Pana la urma cum se vor repartiza turele pentru 34? Raman Dudesti + Victoria sau intra si Militariul/Alexandria? Scuzati daca s-a mai raspuns dar pe la Pasaj nu prea am mai citit...
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
Din informatiile pe care le am va fi cam jumate-jumate Dudesti cu Victoria, dar cel mai probabil Dudesti va scoate mai multe ture ca au vagoanele noi, sunt un fel de Alexandria al liniei 34
Al treilea depou mici sanse sa intre, RATB nu mai doreste sa aiba linii repartizate la mai mult de doua depouri. Militari cu ce sa intre cu Tatre iar Alexandria daca ar intra ar scoate din 41, benefic pentru 34 dar naspa pentru 41.
Din informatiile pe care le am va fi cam jumate-jumate Dudesti cu Victoria, dar cel mai probabil Dudesti va scoate mai multe ture ca au vagoanele noi, sunt un fel de Alexandria al liniei 34
Al treilea depou mici sanse sa intre, RATB nu mai doreste sa aiba linii repartizate la mai mult de doua depouri. Militari cu ce sa intre cu Tatre iar Alexandria daca ar intra ar scoate din 41, benefic pentru 34 dar naspa pentru 41.
- George
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
George
Care va fi pana la urma traseul 34, a ramas pseudo-solutia cu Ghencea, ori petitia a reusit sa schimbe ideile fixe ale celor de la RATB?
Care va fi pana la urma traseul 34, a ramas pseudo-solutia cu Ghencea, ori petitia a reusit sa schimbe ideile fixe ale celor de la RATB?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Utilizator anonim
34 Dudesti - Pasaj Basarab - Vasile Milea - Razoare - 13 Septembrie - Ghencea.
34 Dudesti - Pasaj Basarab - Vasile Milea - Razoare - 13 Septembrie - Ghencea.
- autob368
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
autob368
Terminalul Ghencea o sa fie foarte aglomerat la capitolul tramvaie... Doua linii foarte importante pentru RATB si pentru bucuresteni vor "inunda" terminalul. Daca in timpul pauzelor de masa nu mai au loc vagoanele din 41 in terminal, fiind cel putin 10-12 vagoane la capat, iar linia 34 va circula la intervale mult mai decente decat 11, este evident ca vor fi si cel putin 2-3 vagoane de 34 in permanenta, iar la pauzele de masa probabil ca va fi aproape la fel ca in cazul lui 41. Pana la urma se sie cam ce interval va avea? 4-5 minute la orele de varf? Momentan capatul principal al lui 34 cred ca va fi ca si in cazul lui 41, Ghencea, deoarece e greu de crezut ca vor aglomera atat de mult depoul Dudesti...
Terminalul Ghencea o sa fie foarte aglomerat la capitolul tramvaie... Doua linii foarte importante pentru RATB si pentru bucuresteni vor "inunda" terminalul. Daca in timpul pauzelor de masa nu mai au loc vagoanele din 41 in terminal, fiind cel putin 10-12 vagoane la capat, iar linia 34 va circula la intervale mult mai decente decat 11, este evident ca vor fi si cel putin 2-3 vagoane de 34 in permanenta, iar la pauzele de masa probabil ca va fi aproape la fel ca in cazul lui 41. Pana la urma se sie cam ce interval va avea? 4-5 minute la orele de varf? Momentan capatul principal al lui 34 cred ca va fi ca si in cazul lui 41, Ghencea, deoarece e greu de crezut ca vor aglomera atat de mult depoul Dudesti...
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Repartizarea tramvaielor RATB
Dr2005
4 - 5 minute e tehnic imposibil cu un timp de 3 minute la semaforul de la Răzoare
Oricum, e tâmpită rău soluţia aducerii lui 34 în Ghencea, câtă vreme 90% din călători merg fie în Berceni (cu 173/385/47 + 11 fie la Unirii, nicidecum la Gara Basarab, pardon, la Grozăveşti, că staţia de la Basarab nu va fi gata prea curând).
4 - 5 minute e tehnic imposibil cu un timp de 3 minute la semaforul de la Răzoare
Oricum, e tâmpită rău soluţia aducerii lui 34 în Ghencea, câtă vreme 90% din călători merg fie în Berceni (cu 173/385/47 + 11 fie la Unirii, nicidecum la Gara Basarab, pardon, la Grozăveşti, că staţia de la Basarab nu va fi gata prea curând).
📖 Pagination options