Topic: Tatra T4R
2763 posts, 729613 views
📖 Pagination options
- Axel
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Axel
07.05.2011.
Vagonul 3319 este in prezent cel mai vechi vagon ramas fara RK, in schema interioara alba.
Epocalul cuplu 3319+3370 pozat in linia 25 la terminalul C.F.R. Progresul.
07.05.2011.
Vagonul 3319 este in prezent cel mai vechi vagon ramas fara RK, in schema interioara alba.
Epocalul cuplu 3319+3370 pozat in linia 25 la terminalul C.F.R. Progresul.
DSC09740.JPG (39.94 KB; downloaded 2644 times)
DSC09742.JPG (104.77 KB; downloaded 2643 times)
DSC09738.JPG (91.08 KB; downloaded 2649 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Axel wrote:Poate vrei sa zici cel mai vechi vagon ramas fara RK, in schema interioara alba. Cele mai vechi vagoane sunt in continuare 3301 si 3302 livrate in anul 1974
Vagonul 3319 este in prezent cel mai vechi vagon.
- alchimistul
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
alchimistul
De ce atata entuziasm ca dispar ? Ai informatii "din interior" ca se pregateste vreo licitatie pentru achizitie de vagoane noi ? In caz contrar, orice disparitie de vagoane ar trebui sa ne ingrijoreze, nu sa ne bucure. Si te rog nu-mi argumenta ca sunt "vechituri" sau "gunoaie". Daca nu circula pe 41, nu inseamna ca trebuiesc casate, man. Fara suparare
Utilizator anonim wrote:
Avand in vedere ca intr-un timp destul de scurt vor incepe sa dispara si mai masiv....tramvaie Tatra, episodul 1
De ce atata entuziasm ca dispar ? Ai informatii "din interior" ca se pregateste vreo licitatie pentru achizitie de vagoane noi ? In caz contrar, orice disparitie de vagoane ar trebui sa ne ingrijoreze, nu sa ne bucure. Si te rog nu-mi argumenta ca sunt "vechituri" sau "gunoaie". Daca nu circula pe 41, nu inseamna ca trebuiesc casate, man. Fara suparare
- Axel
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Axel
Da asta vroiam sa spun ca este cel mai vechi vagon ramas fara RK, in schema interioara alba, imi cer scuze c-am indus lumea in eroare, am corectat mesajul.
Dominatrix wrote:Axel wrote:Poate vrei sa zici cel mai vechi vagon ramas fara RK, in schema interioara alba. Cele mai vechi vagoane sunt in continuare 3301 si 3302 livrate in anul 1974
Vagonul 3319 este in prezent cel mai vechi vagon.
Da asta vroiam sa spun ca este cel mai vechi vagon ramas fara RK, in schema interioara alba, imi cer scuze c-am indus lumea in eroare, am corectat mesajul.
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
ByOnu
Cu acelasi "fara suparare!" vreau sa adaug ca Tatrele-s foarte bune, n-are importanta anul de fabricatie. Daca tarile civilizate le-au pastrat si eventual modernizat, noi ce vrem sa dovedim? Ca suntem mai smecheri si le casam? Pana cand parcul nu o sa ajunga la o capacitate suficienta (prin 'umplerea' cu Bucur LF) sa nu se caseze nimic. Deabia atunci mai vedem.
Un oras nu se modernizeaza prin tramvaie noi, ca V3A-urile sunt de 10 ori mai 'jafuri' decat Tatrele.
CASAREA NU-I O SOLUTIE!!!
alch3mist wrote:Utilizator anonim wrote:
De ce atata entuziasm ca dispar ? Ai informatii "din interior" ca se pregateste vreo licitatie pentru achizitie de vagoane noi ? In caz contrar, orice disparitie de vagoane ar trebui sa ne ingrijoreze, nu sa ne bucure. Si te rog nu-mi argumenta ca sunt "vechituri" sau "gunoaie". Daca nu circula pe 41, nu inseamna ca trebuiesc casate, man. Fara suparare
Cu acelasi "fara suparare!" vreau sa adaug ca Tatrele-s foarte bune, n-are importanta anul de fabricatie. Daca tarile civilizate le-au pastrat si eventual modernizat, noi ce vrem sa dovedim? Ca suntem mai smecheri si le casam? Pana cand parcul nu o sa ajunga la o capacitate suficienta (prin 'umplerea' cu Bucur LF) sa nu se caseze nimic. Deabia atunci mai vedem.
Un oras nu se modernizeaza prin tramvaie noi, ca V3A-urile sunt de 10 ori mai 'jafuri' decat Tatrele.
CASAREA NU-I O SOLUTIE!!!
- Victor92
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Victor92
P.s.:Ieri erau ultimul tur de pe 25, avand ultima plecare de la CFR Progresul la 23:20 ( turul 6 )
Apropo, 3367 era in cuplu cu 3323. Ce s-a intamplat cu ultimul ? Avea Rk recent facut...sau s-a ales ideea tragerii pe dreapta ?
Axel wrote:
07.05.2011.
Vagonul 3319 este in prezent cel mai vechi vagon ramas fara RK, in schema interioara alba.
P.s.:Ieri erau ultimul tur de pe 25, avand ultima plecare de la CFR Progresul la 23:20 ( turul 6 )
Apropo, 3367 era in cuplu cu 3323. Ce s-a intamplat cu ultimul ? Avea Rk recent facut...sau s-a ales ideea tragerii pe dreapta ?
- Dr2005
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
#3323 nu a aparut in traseu dupa "spargerea" cuplului, deci ori nu e nevoie de el ori a fost tras pe dreapta. Din "seria" 33x3 circula 3313 si 3393. #3367 circula si el, e pe 47 in general.
#3323 nu a aparut in traseu dupa "spargerea" cuplului, deci ori nu e nevoie de el ori a fost tras pe dreapta. Din "seria" 33x3 circula 3313 si 3393. #3367 circula si el, e pe 47 in general.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
#3393 astazi a fost singura Tatra pe care am vazut-o pe 35, probabil mai era una.
#3393 astazi a fost singura Tatra pe care am vazut-o pe 35, probabil mai era una.
IMG_4876.JPG (365.59 KB; downloaded 2779 times)
IMG_4869.JPG (337.08 KB; downloaded 2779 times)
IMG_4872.JPG (331.69 KB; downloaded 2780 times)
- Dr2005
-
Posted:
-
- SprinterXP
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
SprinterXP
3319+3370 la Vasile Milea
3319+3370 la Vasile Milea
3319+3370 - 25 - 9.05.2011 (1024x768).jpg (495.2 KB; downloaded 2707 times)
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
ByOnu wrote:In tarile civilizate, vagoanele Tatra au fost modernizate serios, fiindca isi permit acest lucru, spre deosebire de noi. Tramvaiele T4R se apropie de 40 de ani si nimic nu tine o vesnicie. Nici in Cehia sau Slovacia nu prea vezi vagoane Tatra in circulatie de aproape 40 de ani fara nici o modernizare. Ca sa mai fie mentinute in circulatie, ar trebui supuse unui RK/modernizari serioase care din pacate nu cred ca va avea loc. Dar intr-adevar casarea lor fara a pune ceva in loc dovedeste fie ingustime la minte, fie rea-vointa, fie ambele.
Daca tarile civilizate le-au pastrat si eventual modernizat, noi ce vrem sa dovedim? Ca suntem mai smecheri si le casam? Pana cand parcul nu o sa ajunga la o capacitate suficienta (prin 'umplerea' cu Bucur LF) sa nu se caseze nimic. Deabia atunci mai vedem.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Dominatrix
Vazand poza de mai sus cu 3335, mi-am amintit de perioada de inceput a acestor tramvaie in Bucuresti, cand geamul de la cabina vatmanului era fabricat dintr-o sticla mai speciala, albastru-inchis, prin care nu vedeai in cabina, dar vatmanul te vedea pe tine. In Cehia, am vazut multe Tatre de toate felurile, inclusiv K2'urile articulate, contemporane cu Tatrele noastre, care inca mai pastreza acest tip de geam. Asta era solutia anilor '70 in Republica Socialista Cehoslovaca. In Romania capitalista a anului 2011 se pun ziare in geam. Si vorba unui mare "filozof": "Si care e problema"?
Vazand poza de mai sus cu 3335, mi-am amintit de perioada de inceput a acestor tramvaie in Bucuresti, cand geamul de la cabina vatmanului era fabricat dintr-o sticla mai speciala, albastru-inchis, prin care nu vedeai in cabina, dar vatmanul te vedea pe tine. In Cehia, am vazut multe Tatre de toate felurile, inclusiv K2'urile articulate, contemporane cu Tatrele noastre, care inca mai pastreza acest tip de geam. Asta era solutia anilor '70 in Republica Socialista Cehoslovaca. In Romania capitalista a anului 2011 se pun ziare in geam. Si vorba unui mare "filozof": "Si care e problema"?
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Tatra T4R
Utilizator anonim
Acum am vazut mesajele de mai sus, dispar Tatrele, si nu mai zicem ca poate la anu ca se vor aduce vagoane "de afara" etc, chiar la 1 sau 15 iunie depoul Militari va primi minim 4 vagoane, nu conteaza ce, ori ca sunt cele 4 LF ori ca sunt 4 V3A-EPC de la Dudesti dar sunt 4 vagoane care vor inlocui 4 vagoane... Apoi se mai fac 5 LF, la toamna/iarna mai vin 5 LF sau V3A, mai dispar 5 Tatre... si asa mai departe.
Acum am vazut mesajele de mai sus, dispar Tatrele, si nu mai zicem ca poate la anu ca se vor aduce vagoane "de afara" etc, chiar la 1 sau 15 iunie depoul Militari va primi minim 4 vagoane, nu conteaza ce, ori ca sunt cele 4 LF ori ca sunt 4 V3A-EPC de la Dudesti dar sunt 4 vagoane care vor inlocui 4 vagoane... Apoi se mai fac 5 LF, la toamna/iarna mai vin 5 LF sau V3A, mai dispar 5 Tatre... si asa mai departe.
📖 Pagination options