Topic: V3A-93-CH-PPC
2478 posts, 766865 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Vagoanele 4028 si 131 au fost reparate la partea de geamuri si urmeaza sa revina zilele astea pe traseu.
Vagoanele 4028 si 131 au fost reparate la partea de geamuri si urmeaza sa revina zilele astea pe traseu.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4023, 4004, 306, 224
4023, 4004, 306, 224
IMG_4357.JPG (368.77 KB; downloaded 3218 times)
IMG_4372.JPG (368.55 KB; downloaded 3221 times)
IMG_4382.JPG (425.02 KB; downloaded 3222 times)
- Gabi
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi
Ar fi fost tare frumos sa faca toate ch ppc-urile galbene pentru ca e este o culoare mult mai invioratoare
Ar fi fost tare frumos sa faca toate ch ppc-urile galbene pentru ca e este o culoare mult mai invioratoare
- 3mil
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
3mil
Si eu sunt de aceeasi parere.
Ca fapt divers, #4023 este singurul vagon de pe linia 41 care mai are patina pantografului de grafit.
Gabi wrote:
Ar fi fost tare frumos sa faca toate ch ppc-urile galbene pentru ca e este o culoare mult mai invioratoare
Si eu sunt de aceeasi parere.
Utilizator anonim wrote:
4023, 4004, 306, 224
Ca fapt divers, #4023 este singurul vagon de pe linia 41 care mai are patina pantografului de grafit.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Si azi uitandu-ma la patina lui 4023 am observat ca este chiar nou nouta, probabil schimbata de cel mult cateva zile, sa speram ca se revine pe patine de grafic pe linia 41.
Si azi uitandu-ma la patina lui 4023 am observat ca este chiar nou nouta, probabil schimbata de cel mult cateva zile, sa speram ca se revine pe patine de grafic pe linia 41.
DSC05782.JPG (230.04 KB; downloaded 3383 times)
DSC05784.JPG (184.03 KB; downloaded 3374 times)
DSC05785.JPG (215.93 KB; downloaded 3373 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
264 este aproape gata, ACul este montat, mai trebuie montat capacul frontal si vopsita masca. Zilele urmatoare la schimb cu acesta va pleca 4002 sau 4009 in principiu. Urmeaza sa mai fie achizitionate 4 unitati de AC pentru vagoanele ramase fara la Alexandria.
264 este aproape gata, ACul este montat, mai trebuie montat capacul frontal si vopsita masca. Zilele urmatoare la schimb cu acesta va pleca 4002 sau 4009 in principiu. Urmeaza sa mai fie achizitionate 4 unitati de AC pentru vagoanele ramase fara la Alexandria.
DSC05789.JPG (188.49 KB; downloaded 3282 times)
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
4048 a revenit azi pe traseu dupa ce a lipsit de vinerea trecuta cand i s-a ars motorul de la pantograf, ocazie cu care si-a primit la loc si patina de grafit. Depoul Alexandria se straduieste sa puna la loc patinele de grafit pe toate vagoanele liniei 41 si este luata in calcul o achizitie pentru ca se schimba o patina de aluminiu la 2-3 zile.
Pana acum au grafit pe linia 41 - 4023 si 4048 dar si 266 de la Bucurestii Noi. De asemenea 280 vine cu grafit.
4048 a revenit azi pe traseu dupa ce a lipsit de vinerea trecuta cand i s-a ars motorul de la pantograf, ocazie cu care si-a primit la loc si patina de grafit. Depoul Alexandria se straduieste sa puna la loc patinele de grafit pe toate vagoanele liniei 41 si este luata in calcul o achizitie pentru ca se schimba o patina de aluminiu la 2-3 zile.
Pana acum au grafit pe linia 41 - 4023 si 4048 dar si 266 de la Bucurestii Noi. De asemenea 280 vine cu grafit.
DSC05804.JPG (479.93 KB; downloaded 3208 times)
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
mindmasster
Marian , AC este doar pentru cabina vatmanului nu? La salon ne coacem in continuare
Marian , AC este doar pentru cabina vatmanului nu? La salon ne coacem in continuare
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Utilizator anonim
Da, ne coacem in continuare, noroc ca mai adie vantul de la geamurile culisante mari. Pana vin pensionarii sa le inchida
Da, ne coacem in continuare, noroc ca mai adie vantul de la geamurile culisante mari. Pana vin pensionarii sa le inchida
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
mindmasster
Sau cine o sa prinda loc in fata o sa fie mai racoare cu vreo 2 ,3 grade . Mai scapa niste aer conditionat de la vatman .
Utilizator anonim wrote:
Da, ne coacem in continuare, noroc ca mai adie vantul de la geamurile culisante mari. Pana vin pensionarii sa le inchida
Sau cine o sa prinda loc in fata o sa fie mai racoare cu vreo 2 ,3 grade . Mai scapa niste aer conditionat de la vatman .
- fider
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
fider
Ridicol este faptul ca diverse vagoane au avut patina de grafit si apoi au primit "aviz favorabil" pentru patina de aluminiu desi se stia ca pantograful model nou are alta forta de apasare si geometrie. Acum se mira de rezultat. Efectul "Dorel" in actiune. Logic era sa schimbe pantografele complet cu altele clasice cu patina de aluminiu (aveau si vagoane "in conservare" deci nu era problema de piese) si se treaba era rezolvata in maxim 2 zile. Conservatori cum ii stim cei de la Alexandria au preferat solutii mai putin riscante si au ales varianta barbara de fata. Pana si suruburile erau prea lungi pentru montarea facuta. Pe ansamblu: carpeala buna pentru nominalizare la premiul "Darwin".
Utilizator anonim wrote:
4048 a revenit azi pe traseu dupa ce a lipsit de vinerea trecuta cand i s-a ars motorul de la pantograf, ocazie cu care si-a primit la loc si patina de grafit. Depoul Alexandria se straduieste sa puna la loc patinele de grafit pe toate vagoanele liniei 41 si este luata in calcul o achizitie pentru ca se schimba o patina de aluminiu la 2-3 zile.
Pana acum au grafit pe linia 41 - 4023 si 4048 dar si 266 de la Bucurestii Noi. De asemenea 280 vine cu grafit.
Ridicol este faptul ca diverse vagoane au avut patina de grafit si apoi au primit "aviz favorabil" pentru patina de aluminiu desi se stia ca pantograful model nou are alta forta de apasare si geometrie. Acum se mira de rezultat. Efectul "Dorel" in actiune. Logic era sa schimbe pantografele complet cu altele clasice cu patina de aluminiu (aveau si vagoane "in conservare" deci nu era problema de piese) si se treaba era rezolvata in maxim 2 zile. Conservatori cum ii stim cei de la Alexandria au preferat solutii mai putin riscante si au ales varianta barbara de fata. Pana si suruburile erau prea lungi pentru montarea facuta. Pe ansamblu: carpeala buna pentru nominalizare la premiul "Darwin".
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Chev Celios
4034 inlocuindul pe Bucur LF 401 pe 21.
4034 inlocuindul pe Bucur LF 401 pe 21.
4034,21,10-05-11,19.53 (1) (Large).jpg (77.82 KB; downloaded 3665 times)
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Gabi23
Poza este facuta ieri 10.05.2011? La schimbul 1, 4034 era pe linia 34.
Chev Celios wrote:
4034 inlocuindul pe Bucur LF 401 pe 21.
Poza este facuta ieri 10.05.2011? La schimbul 1, 4034 era pe linia 34.
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati
Chev Celios
E facuta ieri la 19:53.
Intre timp astazi in locul lui 401 era 4017.
E facuta ieri la 19:53.
Intre timp astazi in locul lui 401 era 4017.
4017,21,11-05-11,11.12[1] (1) (Large).jpg (114.63 KB; downloaded 3607 times)
4017,21,11-05-11,11.12[1] (Large).jpg (110.45 KB; downloaded 3608 times)
📖 Pagination options