Zona metropolitană BucureștiIstoria transportului în comun din București şi IlfovIstoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex

 

Topic: Metrou File de Poveste

777 posts, 291910 views
 
Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 56
 
 

📖 Pagination options
Re: Metrou File de Poveste shoppy

George, toata tara asta e marturie la ce se intampla daca iei un ucenic de cizmar semianalfabet si ii zici ca e intaiul arhitect la tarii, a se vedea ce s-a intamplat pe GdN - Victoriei, au demolat aia 5 case si cand sa o demoleze pe ultima a venit tovarasu c-o falca-n cer si una-n pamant "ce ba ati innebunit voi demolati tot Bucurestiu !? !? !? !? !", si a ramas ultima casa rezultand tunelul cu o curba la limita razei de inscriere a IVA, curba unde se merge incet si fluiera rotile de te asurzeste.
In tarile civilizate e o vorba "constructia unui drum dureaza 3 ani: 2 ani se fac hartiile si 1 an se face lucrarea", la noi se intampla ce se intampla deoarece toate lucrarile sunt defapt plata datoriilor politice pentru oamenii care au bagat sute de mii de euro in campania electorala, de aceea mai intai se trimite escavatorul se sape groapa si dupaia ne mai gandim si la hartii.
Dar ne indepartam, mai bine sa ii lasam pe baieti ca fac o treaba extraordinara.

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste sab

George wrote:
Interesant e si ca la un moment dat a existat varianta ramificatiei la Basarab catre Piata Victoriei, pe sub Bd. Titulescu.

Daca ai fi urmarit discutiile de aici si de pe alte forumuri ai fi vazut ca nu este nimic nou, , nu este o ramificatie, este chiar portiunea GdN-Victoriei din traseul fostei M3 Gdn-Pantelimon. El a si fost executat pe jumatate, adica intre GdN si Basarab si exista si astazi. Ceausescu a schimbat din mers proiectul, ceea ce provocat o intraziere de cca 1 an la darea in exploatare a tronsului Crangasi-GdN de pe M1 de care acea portiune a M3 era "intim legata". Ca o consecinta statia GdN s-a transformat "peste noapte" din statie terminus pentru 3 magistrale intr-o banala statie de tranzit ("normala"), cu consecintele pe care le-a spus shoppy (acea curba "din scurt").
Sa schimbi un proiect deja aprobat si executat intr-o anumita proportie denota, intr-adevar, ca ceea ce transmitea "carmaciul sef" se executa fara a se tine cont de consecinte...Nimeni nu avea curajul sa-i spuna ca nu este bine ...
Alt aspect interesant ...Daca ai fost atent la ce a postat Dominatrix la pag 6 (in data de 05 mai), statia Universitatii era amplasata in 22 iunie 1985 pana in str Batistei (se precizeaza clar ca nu in fata Teatrului National si a Hotelului Intercontinental) , dupa care la cateva zile (cca 2 saptamani) se schimba amplasamentul si era mutata in fata Teatrului NationaL
O perioada tulbure pentru metrou acei ani 1985-1987..

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

C.  Indicatorii tehnico – economici

a. Indicatorii specifici investitiei

1.    Valoarea totala a investitiei : 4.000.000. mii lei
din care :
-    constructii montaj  : 3.400.000 mii lei
-    utilaje de montaj : 345.040 mii lei
-    utilaje fara montaj : 41.195 mii lei


2.    Capacitatile noii investitii
-    lungimea traseului construit cu 2 sensuri de circulatie : 9,04 km
-    numar de statii : 6 buc
-    capacitatea maxima capabila : 50.000 calatori / ora / sens
-    viteza comerciala : 36 km / h

3.    Investitia speciala : 442,5 mil lei / km

4.    Gradul de ocupare a terenului ( la constructii subterane ) 85 %

5.    Durata de realizare a investitiei de la inceperea lucrarilor si pana la punerea in functiune  a intregului obiectiv  :  30 luni

6.    Volumul total al importurilor de utilaje, echipamente si aparatura : 60.140 mii lei
      din care : devize convertibile3.880 mii ruble
                    cliring tari socialiste : 60.140 mii lei
Indicatori tehnico – economici ai investitiei dupa punerea in functiune
1. Valoarea anuala a prestatiei : 76.630 mii lei
2. Cheltuieli totale de productie : 136.770 mii lei
1785,0 lei / 1000 lei prestatie
din care : cheltuieli materiale : 98.859 mii lei
din acestea : energie : 19.619 mii lei 256,0 lei / 1000 lei
cheltuieli cu munca vie : 37.911 mii lei 494,8 lei / 1000 lei
din care
retributii : 28.719 mii lei 374,8 lei / 1000 lei
impozit pe fondul de retribuire : 4.882 mii lei  63,7 lei / 1000 lei
contributii pentru asigurari sociale : 4.310 mii lei  56,3 lei / 1000 lei

3. Consumul anual de energie electrica : 34,0 mil KVh

4. Normativ de consum de energie electrica : 5, 69 kWh / r.e.m.k.
Stimati useri, asa scrie, m-am uitat foarte, foarte atent si scrie clar cand KVh cand KWh,  
Sau poate consumul se contorizeaza in V si normativul era in W ?? Habar n-am nu ma pricep deloc



5. Durata
- de efectuare a probelor tehnologice : 1,5 luni
- de la punerea in functiune pana la atingerea principalilor indicatori tehnico – economici : 36 luni

7.    Personalul muncitor : total : 846
-    din care :
muncitori direct productivi : 680
muncitori indirect productivi si de deservire : 32
personal tehnico – productiv : 90
personal de administratie : 36
personal de deservire generala : 8

8.    Coeficientul de schimburi : 0,506

9.Productivitatea anuala pe om al muncii valorica : 90.579 lei.

c. Indicatori pentru activitatea de constructii montaj si structura cheltuielilor

1.    Valoarea totala a investitiei : 4.000.000 mii lei
din care : constructii montaj : 3.400.000 mii lei
din care : constructii propriuzise : 3.355.825 mii lei
-    utilaje cu montaj : 345.040 mii lei
-    utilaje fara montaj : 41.195 mii lei

2.    Ponderea lucrarilor de constructii montaj :      85 %
-    ponderrea constructiilor propriuzise : 84 %

3.    Productivitatea muncii :
-    valorica 401 mii lei / persoana / an
-    fizica : 2.423.000 o.ora / km asa scrie in text, ce o insemna ?

4.    Pret de productie (deviz) total : 3.400.000 mii lei

5.    Beneficii total : 162.000 mii lei

6.    Cheltuieli total : 3,238.000 mii lei
-    din care : cheltuieli cu munca vie : 648.000 mii lei
-    cheltuieli materiale : 2.590.000 mii lei

7.    Cheltuieli de ciment total – inclusiv prefabricate : 189,8 mii tone
8.    Normativ de consum ciment / km : 21.000 tone

9.    Consum de metal – total – inclusiv prefabricate : 39,5 mii tone

10.    Normativ de consum de metal / km : 4.370 mii tone

11.    Consum combustibil – total : 21,42 mii t.c.c.

12.    Normativ de combustibil conventional : 6,3 t.c.c./ 1 mil lei productie C + M

13.    Consum de Energie Electrica : 71,40 mil kVh

14.    Normativ de consum de energie electrica : 21,0 mii kWh / 1mil productie C + M

15.    Consum de cabluri – total : 586 tone
 Din care : cabluri de cupru : 222 tone

16.    Normativ de consum de cabluri / km : 64,8 to / km
Din care cabluri de cupru : 24,6 to / km


Proiectul de executie se va prezenta spre aprobare in 30 zile de la aprobarea Notei de Comanda.

Anexa la Decretul Consiliului de Stat nr : 164 / 26 VI 1987
Pentru conformitate : ing Gh. Bujor ss indescifrabil

 


Re: Metrou File de Poveste Dominatrix

andrei11 wrote:
Stimati useri, asa scrie, m-am uitat foarte, foarte atent si scrie clar cand KVh cand KWh,
Sau poate consumul se contorizeaza in V si normativul era in W ??
E o greseala. Trebuia sa fie KWh peste tot! Cum sa inregistrezi consumul in Volti (V)? :lol:

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

1.jpg (14.99 KB; downloaded 4228 times)
2.jpg (19.2 KB; downloaded 4230 times)

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Scurt comentariu
Atentie, sa nu cadem intr-o capcana ! Ceea ce prezentam noi aici sunt documente interne de Partid - deci politice. Asta nu inseamna ca intr-un apartament de bloc nu se trasau noi magistrale care le numim noi acum M 5, M 6, M 7 - inelara, sau care vor fi aparut ( Chiar si statia GdN 2 presupune continuarea racordului Bucurestii  Noi sau amorsa de la Eroii Revolutiei inseamna ceva.) Cine are ochi sa vada, creier sa rationeze si urechi sa auda. :!:

 


  • sab
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste sab

Cu Eroii Revolutiei ne-am lamurit, este vorba de racord din Rahova, nu pe Giurgiului cum ne-am fi asteptat (R2 de la pagina anterioara).
Cu GdN2 mie nu imi este deloc clar cand apare. Pana acum aici s-a vorbit numai de un racord  (R5) pana la Basarab si punct. Se mentioneaza clar "pana la intersectia cu sos Nicolae Titulescu". Sa vedem urmatoarele documente, poate apar mentiuni despre GdN2.
Aceste multe racorduri ma duc cu gandul ca intr-adevar Ceausescu abandonase ideea unor magistrale lungi si prefera niste racorduri care sa aduca pasagerii din cartierele marginase catre liniile existente. Poate ca am descoperit ultima piesa a acestui "puzzle" din anii 1986-1988 la metrou.
Cred ca acesta este motivul pentru care a modificat traseul fostei M3 si "a inchis cercul" prelungind M1 cu fosta M3. Oamenii erau debarcati din racorduri si preluati de M2 si de M1, iar prelungirea M1 pana la D2 a avut rostul de a crea mai multe posibilitati de schimbare a magistralelor.

 


Re: Metrou File de Poveste shoppy

In volti (V) se masoara tensiunea curentului, adica aia care la priza e 220, puterea se masoara in W si e produsul dintre tensiune si intensitate (1W = 1V x 1A). Ori dactilografita nu avea W la masina de scris ori era planta la asa ceva si cel care a dat manuscrisul nu forma clar V si W ca sa se vada diferenta.

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Off - Toate masinile de scris aveau tastatura pentru 'W'. Oricum nu putea sa scrie V pe un rand si dedesubt W. Si mai e intr-un loc acelasi lucru, intr-un rand V si imediat in randul de jos W

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Metrou File de Poveste Dr2005

shoppy wrote:
In volti (V) se masoara tensiunea curentului, adica aia care la priza e 220,


Adică 230V (faza+nul) şi 400V (2 faze+nul), 220V cu 380V nu mai e de ani de zile. Bine... vara, când merg toate aparatele de aer condiţionat, toate frigiderele, toate cuptoarele cu microunde ş.a.m.d. coboară.

 


Re: Metrou File de Poveste DanCld

Dr2005 wrote:
400V (2 faze+nul)

Alooo, domnu' inginer, ce facem aici ?? 380/400V e tensiunea dintre oricare 2 faze in sistemul trifazat! 220/230V e tensiunea dintre oricare faza si nul  :!:

 


Re: Metrou File de Poveste andrei11

Daca se mai continua, rog adminul sau pe cos ca el se ocupa cu treburile astea sa mute discutia la Clubul 'Flacara Rosiatica' (inclusiv aceasta interventie a mea sa o stearga de tot ) si sa lasam 'Filele' neatinse sau cu comentarii strict la  subiect.

 


Re: Metrou File de Poveste iliutu

INTREPRINDEREA METROUL BUCURESTI
ANEXA NR. 2

                    UNELE MASURI PENTRU REALIZAREA OBIECTIVULUI DE INVESTITII
                    "MAGISTRALA 3 GARA DE NORD - DRISTOR 2"


     1. Se aproba traseul Magistralei 3 de metrou Gara de Nord - Dristor 2, cu statiile Victoriei,
Stefan cel Mare, Obor, Iancului, Piata Muncii si Dristor 2, potrivit planurilor de ansamblu nr. 1-4
anexate.

     2. Se aproba realizarea, in continuare, a statiei de intretinere si parcare rame in zona
lacului Pantelimon I, in executie conform Decretului nr.267/1985 si tunelul de legatura a acesteia
la Magistrala I, prin rebrusmentul statiei Republica.

     3. In scopul realizarii obiectivului de investitii, prevazut la punctul 1., se expropiaza, se
trec in propietatea statului si se dau in administrarea directa a Intreprinderii Metroul Bucuresti,
terenuri in suprafata totala de 6210,73 mp, constructiile de suprafata desfasurata de 5987,87 mp,
precum si imprejmuirile in lungime de 472,8 m, situate in municipiul Bucuresti, identificate
potrivit planurilor de situatie nr. 5 si 6 anexate, proprietatea persoanelor prevazute in tabelul
anexa nr.1.
     Se aproba demolarea constructiilor si a imprejmuirilor expropiate potrivit alineatului
precedent.

     4. Se aproba scoaterea din functiune a fondurilor fixe, cu destinatia de locuinte si alte
destinatii, cu o valoare inventariata de 9.797.536 lei din care valoarea valoarea amortizata este de
7.320.241 lei identificate potrivit planului de situatie nr. 5 anexat, prevazute in tabelul anexa
nr.2.

     5. Se aproba ca proiectarea statiilor si interstatiilor de metrou sa se faca pentru gradul 9 de
intensitate seismica, iar statiile de metrou Victoriei, Stefan cel Mare, Iancului si Dristor 2, sa se
proiecteze si sa se realizeze cu functiuni de aparare civila.

     6. Statiile de metrou Obor si Muncii se vor realiza in zona centrala a pasajelor rutiere
respective, pe amplasamentul liniilor de tramvai, cu dezafectarea acestora.

     7. Accesul calatorilor in statia de de metrou se va realiza la statia Victoriei prin intrarile
la Magistrala 2 si o intrare situata pe Calea Victoriei, la statia Stefan cel Mare prin 2 intrari
situate pe str. Tunari si respectiv str. Barbu Vacarescu; la statiile Obor, Iancului si Muncii prin
doua accese situate in capetele statiei; la statia Dristor 2 prin doua accese situate in capetele
statiei din care cel adiacent statiei Dristor 1 comun cu cel existent.

     8. Pentru executia obiectivului de investitii Magistrala 3 de metrou, se aproba ca lucrarile de
eliberare a amplasamentului ss fie realizate de catre Comitetul Executiv al Consiliului Popular al
Municipiului Bucuresti pentru liniile de tramvai, de troleibuz, drumuri, retelele de apa, de canal si
de termoficare, de catre Ministerul Energiei Electrice pentru retelele electrice, de catre Ministerul
Minelor, Petrolului si Geologiei pentru retelele de gaze si de catre Ministerul Transporturilor si
Telecomunicatiilor pentru retele de telefonie.
     Aceste lucrari se vor realiza la nivelul cerut de sistematizarea zonelor respective, in cadrul
valorii totale aprobata pentru Magistrala 3 de metrou.

     9. In vederea realizarii spatiilor tehnice pentru statia de metrou Obor, se admite transmiterea
in administratia Intreprinderii Metroul Bucuresti a unei suprafete echivalenta cu 50 de locuri de
parcare, din parcajul Bucur-Obor.

     10. Pentru alimentarea cu energie electrica a metroului se aproba nivelul 1 de siguranta pentru
consumatori de clasa A, cu o durata maxima admisa de intrerupere a alimentarii de 3 secunde.

     11. Se aproba principalii indicatori tehnico-economici pentru obiectivele conexe Magistralei 3
de metrou, pentru alimentarea cu energie electrica, prevazuti in lista anexa nr.3.
     In vederea asigurarii amplasamentului necesar investitiilor conexe, de la alineatul precedent,
se aproba scoaterea din functiune a fondurilor fixe energetice cu o valoare totala de inventar de
7.312.000 lei, din care valoarea amortizata este de 3.862.070 lei, prevazute in tabelul anexa nr.4.
     Fondurile necesare pentru executarea acestor obiective se vor asigura de catre Ministerul
Energiei Electrice, in calitate de titular proiectant si executant, din planurile sale anuale, corelat
cu programul realizarii lucrarilor de metrou.

     12. Decontarea lucrarilor se va face pe baza detaliilor devizelor de executie, elaborate pe
categorii de lucrari si a devizelor financiare aprobate de titularul de investitie.

Anexa la Decretul de Stat nr. 164/26.VI.1987

Pentru conformitate ing. Gh. Bujor


REPUBLICA SOCIALISTA ROMANIA
Secretariatul General al CONSILIULUI DE MINISTRI
Nr.S.778
13 iulie 1987


            INTREPRINDEREA "METROUL" BUCURESTI
            Tovarasului Director General, general locotenent
            Petre Constantinescu


     Va trimitem alaturat, in copie, Hotarirea Consiliului de Ministri nr. 24/1987 privind
aprobarea principalilor indicatori tehnico-economici rezultati din proiectele de executie si
solutiile constructive ale unor obiective de investitii, impreuna cu anexa nr.3.

SECRETAR AL CONSILIULUI DE MINISTRI,

Pentru conformitate, ing Gh. Bujor



CONSILIUL DE MINISTRI AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA

                HOTARIRE privind aprobarea principalilor indicatori tehnico-economici
                rezultati din proiectele de executie si solutiile constructive ale
                unor obiective de investitii


     In temeiul articolului 38 din Legea investitiilor nr.9/1980, Consiliul de Ministri al
Republicii Socialiste Romania hotareste:

     Articol unic - Se aproba principalii indicatori tehnico-economici rezultati din proiectele
de executie ale obiectivelor de investitii prevazute in anexele nr.1-5, precum si solutiile
constructive pentru realizarea obiectivului de investitii cuprins in anexa 3 la prezenta hotarire.

CONSILIUL DE MINISTRI AL REPUBLICII SOCIALISTE ROMANIA
PRIM MINISTRU, Constanttin Dascalescu

Bucuresti, 10.VII.1987
Nr.124

Pentru conformitate, ing. Gheorghe Bujor




INTREPRINDEREA METROUL BUCURESTI
ANEXA NR.3

                  PRINCIPALII INDICATORI TEHNICO-ECONOMICI AI OBIECTIVULUI
                  DE INVESTITII "MAGISTRALA 3 DE METROU GARA DE NORD - DRISTOR 2"


     a. INDICATORII SPECIFICI AI INVESTITIEI

1. Valoarea totala a investitiei                                  4.000.000    mii lei
  din care:
  - constructii-montaj                                           3.400.000    mii lei
  - utilaje cu montaj                                              345.040    mii lei
  - utilaje fara montaj                                             41.195    mii lei

2. Capacitatile noii investitii
  - lungimea traseului construit cu 2 sensuri de circulatie              9,04 km.
  - numar de statii                                                      6    buc.
  - capacitate maxima capabila                                      50.000    calatori/ora si sens
  - viteza comerciala                                                   34    km/h

3. Investitia specifica                                                 442,5  mil.lei/km

4. Gradul de ocupare al terenului                                        85    %

5. Durata de realizare a investitiei de la inceperea lucrarilor          30    luni
  si pina la punerea in functiune a intregului obiectiv

6. Volum total al importului de utilaje, echipament si aparatura     60.140    mii lei
  din care:
  - devize convertibile                                                  -
  - cliring tari socialiste                                          3.880    mii ruble
                                                                    -------------------
                                                                    60.140    mii lei

     b. INDICATORII TEHNICO-ECONOMICI AI INVESTITIEI DUPA PUNEREA IN FUNCTIUNE

1. Valoarea anuala a prestatiei                                      76.680    mii lei

2. Cheltuieli totale de productie                                   136.770    mii lei
                                                                     1.785    lei / 1.000 lei prestatie
  din care:
  - cheltuieli materiale                                            98.859    mii lei                                                                      1.209,2  lei / 1000 lei prestatie
    din acestea:
    - energie                                                       19.619    mii lei
                                                                       256    lei / 1000 lei prestatie
  - cheltuieli cu munca vie                                         37.911    mii lei
                                                                       464,8  lei / 1000 lei prestatie
    din care:
    - retributii                                                    28.719    mii lei
                                                                       374,8  lei / 1000 lei prestatie
  - impozit pe fondul de retribuire                                  4.882    mii lei
                                                                        63,7  lei / 1000 lei prestatie
  - contributii pentru asigurari sociale                             4.310    mii lei
                                                                        56,3  lei / 1000 lei prestatie

3. Consumul anual de energie electrica                                   34,0  mil.kWh

4. Normativ de consum energetic pe unitatea de prestatie                  5,69 kWh / r.e.m.km

5. Durata:
  - de efectuare a probelor tehnologice                                  1,5  luni
  - de la punerea in fuctiune pina la atingerea                         36    luni
    principalilor indicatori tehnico-economici

6. Personal muncitor total                                              846
  din care:
  - muncitori direct productivi                                        680
  - muncitori indirect productivi si de deservire                       32
  - personal tehnic - productiv                                         90
  - personal de administratie                                           36
  - personal de deservire generala                                       8

7. Coeficientul de schimburi                                              0,506

8. Productivitatea anuala pe om al muncii:
  - valorica                                                        90.579    lei

     c. INDICATORI PENTRU ACTIVITATEA DE CONSTRUCTII - MONTAJ SI STRUCTURA CHELTUIELILOR

1. Valoarea totala a investitiei                                  4.000.000    mii lei
  din care:
  - constructii-montaj                                           3.400.000    mii lei
  - utilaje cu montaj                                              345.040    mii lei
  - utilaje fara montaj                                             41.195    mii lei

2. Ponderea lucrarilor de constructii - montaj                           85    %
  ponderea constructiilor propriuzise                                   84    %

3. Productivitatea muncii
  - valorica                                                           401    mii lei/pers.an
  - fizica                                                       2.423.000    om.ora/km

4. Pret de productie (deviz) total                               3.400.000    mii lei

5. Beneficii - total                                               162.000    mii lei

6. Cheltuieli - total                                            3.238.000    mii lei
  din care:
  - cheltuieli cu munca vie                                       648.000    mii lei
  - cheltuieli materiale                                        2.590.000    mii lei

7. Consum de ciment - total, inclusiv in prefabricate                  189,8  mii tone

8. Normativ de consum de ciment pe kilometru                        21.000    tone

9. Consum de metal - total, inclusiv in prefebricate                    39,5  mii tone

10. Normativ de consum de metal pe kilometru                         4.370    tone

11. Consum de combustibil - total                                       21,42 t.c.c.

12. Normativ de combustibil conventional                                 6,3  t.c.c/1 mil.lei prod.C+M

13. Consum de energie electrica                                         71,4  mil.kWh

14. Normativ de consum de energie                                       21    mii kWh/1 mil.lei prod.C+M

15. Consum de cabluri total                                            586    tone
   din care:
   - cabluri din cupru                                                222    tone

16. Normativ de consum de cabluri pe kilometru                          64,8  t/km
   din care
   - cabluri din cupru                                                 24,6  t/km

     Cheltuielile totale de productie la 1.000 lei prestatie au fost determinate in conditiile Decretului
nr. 353/79, pentru tariful de 1 leu/calatorie, si ale Decretului nr. 399/79, privind regimul de plata al
amortismentelor si cu influenta ramelor de metrou.

     II. SOLUTII CONSTRUCTIVE

     Pentru statiile Stefan cel Mare, Iancului, Dristor 2, galerii si tunelurile, solutiile constructive
sint cele prevazute in plansele 1-5.
     Modificarile la pasajele rutiere subterane Bucur-Obor si Piata Muncii si a galeriilor de racord la
aceste statii se vor face cu respectarea prevederilor Legii nr.8/1977.
     Statia Piata Victoriei si galeriile de racord din Bd.Ilie Pintilie, precum si statia de intretinere
si parcare Pantelimon, se vor realiza in solutiile aprobate prin Decretul nr.267/1985, cu imbunatatirile
rezultate din indicatiile date pe parcursul investitiei.

Pt. conformitate, ing.Gheorghe Bujor



CONSILIUL POPULAR AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
SECTIA DE ARHITECTURA SI SISTEMATIZARE
23.705/Ind.III.A
15 august 1987

                       INTREPRINDEREA METROUL BUCURESTI
                       Tovarasului director general adjunct
                       COSTIN GEORGIAN

     Cu prilejul vizionarii unor studii si machete de sistematizare din municipiul Bucuresti,
precum si avizitelor de lucru in Capitala efectuate de conducerea superioara in cursul lunilor
mai, iunie si iulie 1987, s-a dispus executarea unor lucrari ce revin Intreprinderii Metroul
Bucuresti, dupa cum urmeaza:

     1. Se aproba accesul la statia de metrou Unirii II, de pe starada Halelor. Accesul va avea 2 scari
de 4 m latime si un tunel in dreptul intrarii la blocul de locuinte.

     2. Se aproba realizarea unei scari suplimentare de acces la statia de metrou Unirii II, in fata
magazinului Unirea.
     Scara se va executa cu luarea de masuri pentru privind asigurarea functionarii escalatoarelor pe
perioada santierului.

     3. Se aproba propunerile prezentate privind demolarile necesare realizarii liniei 3 de metrou, intre
Gara de Nord si Piata Victoriei.
     A treia intrare in statia Victoriei din Magistrala 3 se va amplasa pe latura de vest a Caii Victoriei.

     4. Se vor prezenta propuneri privind solutiile de acoperire ale acceselor la statiile de metrou.

     Va rugam sa dispuneti luarea masurilor ce se impun.

ARHITECTUL SEF AL MUNICIPIULUI BUCURESTI
Arh.Paul Focsa

Pentru conformitate ing Gheorghe Bujor

 


Re: Metrou File de Poveste subway guru

Bai dragi prieteni,
hai sa lamurim un lucru, ca vad ca alunecati prea usor in 'balarii'...
Documentele 'originale' erau redactate la masina de scris 'cu carul mare' ca sa le poata citi 'carmaciul' fara sa-si puna 'ochelari de vedere'...
Ce aveti voi aici la indemana sunt 're-dactilografieri' ale documentelor originale la 'masina cu carul mic', facute prin grija raposatului domn inginer Gheorghe Bujor (Dumnezeu sa-l odihneasca, fiindca altfel, fara el n-ati fi avut voi ce 'rontzai' acum)...
Eu ma asteptam sa comentati 'pe contzinut', nu pe 'forma' (asa, pot sa va arat si eu cate greseli de ortografie ati facut voi la 'transcriere')...
Daca voi considerati ca e 'destept si de bon ton' sa comentati cunostintele de inginerie ale unei amarate de dactilografe cu studii medii, eu ma abtin, mai ales ca treaba asta s-a petrecut in perioada cand salariul ei era supus unei inflatii de 500-600% si cred ca era absolut justificat sa mai manance un 'V' din dubluve, doar de foame, ca numai la asta nu-i era gandul...
Dar, ma rog, 'unii' se complac in a se da 'rotunzi'...si a 'discuta discutzii'...
No comment...
Ma opresc aici, pentru ca incepeti sa ma dezamagiti si tind sa-mi para rau...

 


Go to page:  1  ... 5 6 7 8 9 10 11  ... 56
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Istoria metroului bucureștean - IEMB/Metrorex  • 
Choose destination

Since our 2419 forum members have written 433192 posts in 5388 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use