Zona metropolitană BucureștiParcul de vehicule al operatorilor din București și IlfovTramvaie STB

 

Topic: V3A-93-CH-PPC

2478 posts, 766868 views
⚠  Forum Rules
 
Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 177
 
 

📖 Pagination options
  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Vagoanele 4028 si 131 au fost reparate la partea de geamuri si urmeaza sa revina zilele astea pe traseu.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4023, 4004, 306, 224

IMG_4357.JPG (368.77 KB; downloaded 3220 times)


IMG_4372.JPG (368.55 KB; downloaded 3223 times)


IMG_4382.JPG (425.02 KB; downloaded 3224 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi

Ar fi fost tare frumos sa faca toate ch ppc-urile galbene pentru ca e este o culoare mult mai invioratoare ;)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati 3mil

Gabi wrote:
Ar fi fost tare frumos sa faca toate ch ppc-urile galbene pentru ca e este o culoare mult mai invioratoare ;)

Si eu sunt de aceeasi parere. :)
Utilizator anonim wrote:
4023, 4004, 306, 224

Ca fapt divers, #4023 este singurul vagon de pe linia 41 care mai are patina pantografului de grafit.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Si azi uitandu-ma la patina lui 4023 am observat ca este chiar nou nouta, probabil schimbata de cel mult cateva zile, sa speram ca se revine pe patine de grafic pe linia 41.

DSC05782.JPG (230.04 KB; downloaded 3385 times)


DSC05784.JPG (184.03 KB; downloaded 3376 times)


DSC05785.JPG (215.93 KB; downloaded 3375 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

264 este aproape gata, ACul este montat, mai trebuie montat capacul frontal si vopsita masca. Zilele urmatoare la schimb cu acesta va pleca 4002 sau 4009 in principiu. Urmeaza sa mai fie achizitionate 4 unitati de AC pentru vagoanele ramase fara la Alexandria.

DSC05789.JPG (188.49 KB; downloaded 3284 times)

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

4048 a revenit azi pe traseu dupa ce a lipsit de vinerea trecuta cand i s-a ars motorul de la pantograf, ocazie cu care si-a primit la loc si patina de grafit. Depoul Alexandria se straduieste sa puna la loc patinele de grafit pe toate vagoanele liniei 41 si este luata in calcul o achizitie pentru ca se schimba o patina de aluminiu la 2-3 zile.
Pana acum au grafit pe linia 41 - 4023 si 4048 dar si 266 de la Bucurestii Noi. De asemenea 280 vine cu grafit.

DSC05804.JPG (479.93 KB; downloaded 3210 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati mindmasster

Marian , AC este doar pentru cabina vatmanului nu? La salon ne coacem in  continuare

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Utilizator anonim

Da, ne coacem in continuare, noroc ca mai adie vantul de la geamurile culisante mari. Pana vin pensionarii sa le inchida  :evil:

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati mindmasster

Utilizator anonim wrote:
Da, ne coacem in continuare, noroc ca mai adie vantul de la geamurile culisante mari. Pana vin pensionarii sa le inchida  :evil:


Sau cine o sa prinda loc in fata o sa fie mai racoare cu vreo 2 ,3 grade . Mai scapa niste aer conditionat de la vatman .

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati fider

Utilizator anonim wrote:
4048 a revenit azi pe traseu dupa ce a lipsit de vinerea trecuta cand i s-a ars motorul de la pantograf, ocazie cu care si-a primit la loc si patina de grafit. Depoul Alexandria se straduieste sa puna la loc patinele de grafit pe toate vagoanele liniei 41 si este luata in calcul o achizitie pentru ca se schimba o patina de aluminiu la 2-3 zile.
Pana acum au grafit pe linia 41 - 4023 si 4048 dar si 266 de la Bucurestii Noi. De asemenea 280 vine cu grafit.



Ridicol este faptul ca diverse vagoane au avut patina de grafit si apoi au primit "aviz favorabil" pentru patina de aluminiu desi se stia ca pantograful model nou are alta forta de apasare si geometrie. Acum se mira de rezultat. Efectul "Dorel" in actiune. Logic era sa schimbe pantografele complet cu altele clasice cu patina de aluminiu (aveau si vagoane "in conservare" deci nu era problema de piese) si se treaba era rezolvata in maxim 2 zile. Conservatori cum ii stim cei de la Alexandria au preferat solutii mai putin riscante si au ales varianta barbara de fata. Pana si suruburile erau prea lungi pentru montarea facuta. Pe ansamblu: carpeala buna pentru nominalizare la premiul "Darwin".

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Chev Celios

4034 inlocuindul pe Bucur LF 401 pe 21.
4034,21,10-05-11,19.53 (1) (Large).jpg (77.82 KB; downloaded 3667 times)

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Gabi23

Chev Celios wrote:
4034 inlocuindul pe Bucur LF 401 pe 21.

Poza este facuta ieri 10.05.2011? La schimbul 1, 4034 era pe linia 34.

 


Re: V3A-93-CH-PPC - Evolutie, istorie, noutati Chev Celios

E facuta ieri la 19:53.
Intre timp astazi in locul lui 401 era 4017.
4017,21,11-05-11,11.12[1] (1) (Large).jpg (114.63 KB; downloaded 3609 times)
4017,21,11-05-11,11.12[1] (Large).jpg (110.45 KB; downloaded 3610 times)

 


Go to page:  1  ... 16 17 18 19 20 21 22  ... 177
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Tramvaie STB  • 
Choose destination

Since our 2406 forum members have written 432394 posts in 5381 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use