Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
1420 posts, 310125 views
📖 Pagination options
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
subway guru
La pasaj s-a intrat in ultima suta de metri in linie dreapta...
Ochii cat 'cepele' pe:
- intregirea liniei de tramvai;
- coviltir;
- peroane;
- probe...
Punerea in functiune e 'la varful degetelor'...
La pasaj s-a intrat in ultima suta de metri in linie dreapta...
Ochii cat 'cepele' pe:
- intregirea liniei de tramvai;
- coviltir;
- peroane;
- probe...
Punerea in functiune e 'la varful degetelor'...
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Serban
Foarte bine ca au pus gard...dar alegerea modelului e total nefericita. Puteau sa gaseasca ceva mai frumos
Foarte bine ca au pus gard...dar alegerea modelului e total nefericita. Puteau sa gaseasca ceva mai frumos
- alelanco10
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
alelanco10
La solutia asta ma gandisem si eu intrucat locuiesc in zona Pod Constanta si am remarcat faptul ca daca vin dispre Grozavesti pe pasaj nu am bretea spre Chibrit. Chiar m-am uitat si am vazut ca Petru Rares e sens unic spre Grivitei, deci solutia e perfect aplicabila. Singura problema va fi la coborare si facut dreapta pe Cuza, datorita intersectarii cu banda care vine pe langa pasaj.
Legat de pasaj, chiar vorbeam cu sotia mea ca la inaugurare o sa il parcurgem pe toate intrarile si iesirile, sa ne invatam cu el. Si apropo de inaugurare, daca mergi pe Calea Grivitiei dispre Podul Constanta spre Basarab, ai impresia ca e deja inaugurat: imaginea Podului Grant se suprapune cu a Pasajului Basarab si ai impresia ca masinile merg printre hobane
Dominatrix wrote:observator wrote:Nu e nevoie sa mearga pe Banu Manta si Mihalache. Exista un drum mult mai scurt si perfect legal daca vii pe pasaj dinspre Grozavesti si vrei sa faci stanga spre Chibrit: cobori la Titulescu, dreapta pe Cuza, din nou dreapta pe Petru Rares, si iar drepta pe Grivitei. Simplu si eficient (speram).
Daca cineva crede ca vor alege taximetristii nostrii sa coboare pe Titulescu si sa mearga pe Banu Manta si Mihalache ca sa ajunga in zona Chibrit se inseala. Vedeti va rog ce se intampla la orele de varf in zona Pod Grant - Calea Grivitei... cred ca cel putin 2 masini pe minut intorc pe linia continua... si acolo sunt bretele de urcare, coborare pe fiecare sens.
La solutia asta ma gandisem si eu intrucat locuiesc in zona Pod Constanta si am remarcat faptul ca daca vin dispre Grozavesti pe pasaj nu am bretea spre Chibrit. Chiar m-am uitat si am vazut ca Petru Rares e sens unic spre Grivitei, deci solutia e perfect aplicabila. Singura problema va fi la coborare si facut dreapta pe Cuza, datorita intersectarii cu banda care vine pe langa pasaj.
Legat de pasaj, chiar vorbeam cu sotia mea ca la inaugurare o sa il parcurgem pe toate intrarile si iesirile, sa ne invatam cu el. Si apropo de inaugurare, daca mergi pe Calea Grivitiei dispre Podul Constanta spre Basarab, ai impresia ca e deja inaugurat: imaginea Podului Grant se suprapune cu a Pasajului Basarab si ai impresia ca masinile merg printre hobane
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
mindmasster
Ce e scarbos in poza asta ?
ByOnu wrote:
Asta este chiar scarbos de adevarat... INCREDIBIL...
Ce e scarbos in poza asta ?
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
shoppy
Da Nightwolf, nu am fost atent deoarece pentru mine efectul e acelasi, ai dreptate, nu politia nu vrea, aia de mai sus nu vor, practic traim intr-o tara in care politia este castrata de forurile superioare.
Se putea pune gard doar pe langa linia de tramvai ca avea un impact vizual mai scazut, ca nu are nisi un rost sa intrii pe spatiul verde daca mai incolo dai de un gard, si astfel se descuraja si accesul pasagerilor din statie pe linia de tramvai, ca nu aveai unde sa te duci, da asta e, trbuie sa se sifoneze banul public, sunt sigur ca daca citesti documentatia gardu ala de santier apare ca "mobilier stradal decorativ cu rolul de a bloca accesul....".
Da Nightwolf, nu am fost atent deoarece pentru mine efectul e acelasi, ai dreptate, nu politia nu vrea, aia de mai sus nu vor, practic traim intr-o tara in care politia este castrata de forurile superioare.
Se putea pune gard doar pe langa linia de tramvai ca avea un impact vizual mai scazut, ca nu are nisi un rost sa intrii pe spatiul verde daca mai incolo dai de un gard, si astfel se descuraja si accesul pasagerilor din statie pe linia de tramvai, ca nu aveai unde sa te duci, da asta e, trbuie sa se sifoneze banul public, sunt sigur ca daca citesti documentatia gardu ala de santier apare ca "mobilier stradal decorativ cu rolul de a bloca accesul....".
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
ByOnu
Uita-te putin cum acel semn de dreapta taie trotuarul pe din doua...
mindmasster wrote:ByOnu wrote:
Asta este chiar scarbos de adevarat... INCREDIBIL...
Ce e scarbos in poza asta ?
Uita-te putin cum acel semn de dreapta taie trotuarul pe din doua...
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Serban
Mie personal nu mi se pare o problema semnul ala...acolo se lateste trotuarul. Nici gardul nu mi se pare o problema, doar modelul lui, care arata a imprejmuire de santier. Se putea alege o solutie muuult mai estetica
Mie personal nu mi se pare o problema semnul ala...acolo se lateste trotuarul. Nici gardul nu mi se pare o problema, doar modelul lui, care arata a imprejmuire de santier. Se putea alege o solutie muuult mai estetica
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
shoppy
Gardul ala chiar pentru imprejmuire de santier este gandit si daca il cauti in catalog vezi la descriere "temporary fence", da asa e la noi, ce e la altii imprejmuire temporara de santier la noi e mobilier stradal permanent..
Gardul ala chiar pentru imprejmuire de santier este gandit si daca il cauti in catalog vezi la descriere "temporary fence", da asa e la noi, ce e la altii imprejmuire temporara de santier la noi e mobilier stradal permanent..
- Serban
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Serban
Mie, de exemplu, gardurile de la Universitate, de pe coltul dinspre spital, mi se par foarte reusite...
Mie, de exemplu, gardurile de la Universitate, de pe coltul dinspre spital, mi se par foarte reusite...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Dominatrix
shoppy wrote:Gardul e bine asa cum e. Sau ati fi preferat sa vedeti asa-zisele spatii verzi invadate de carute 4X4 parcate si nu numai?
Se putea pune gard doar pe langa linia de tramvai ca avea un impact vizual mai scazut, ca nu are nisi un rost sa intrii pe spatiul verde daca mai incolo dai de un gard, si astfel se descuraja si accesul pasagerilor din statie pe linia de tramvai, ca nu aveai unde sa te duci.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Se monteaza bineinteles. Dar nu inteleg ce legatura au acestea cu macaraua ? E aia ultima macara din lume
Urmeaza dublu reportaj de azi.
2009 wrote:
Andrei când se mai montează ,,chestile,, alea ,,SF,, dintre piloni pe barele orizontale, dacă macaraua se dă jos deja?
Se monteaza bineinteles. Dar nu inteleg ce legatura au acestea cu macaraua ? E aia ultima macara din lume
Urmeaza dublu reportaj de azi.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
telvanni
Urmeaza dublu reportaj de azi....suna ca un ecou obsesiv in capul meu
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Goldmund
Abia astept 'dublul reportaj'
Mi-a duc aminte ca prin anii 70(intr-un Almanah Scanteia(la noi in casa nu se citea Scanteia niciodata, insa almanahul anual era in ordine, pana prin 1975) am gasit niste poze cu Bucurestiul "de azi"(cateva fotiografii urbane, ale epocii) la care m-am uitat ani de zile. Erau niste fotografii interesante, acolo se vorbea si de "metropola Bucuresti", de posibile "tramvaie pana la Ploiesti"si de "Bucuresti pana la Branesti"-n-ar fi fost rau-apoi a venit 'criza petrolului din 1973" si in Bucuresti s-a construit in fiecare parc sau loc intre alte blocuri...
Eu nu credeam propaganda de partid, dar asta nu insemna sa nu visez cu ochii deschisi despre un oras modern, urias,'cu multe masini si pasaje'-chiar asa...
Abia astept 'dublul reportaj'
Mi-a duc aminte ca prin anii 70(intr-un Almanah Scanteia(la noi in casa nu se citea Scanteia niciodata, insa almanahul anual era in ordine, pana prin 1975) am gasit niste poze cu Bucurestiul "de azi"(cateva fotiografii urbane, ale epocii) la care m-am uitat ani de zile. Erau niste fotografii interesante, acolo se vorbea si de "metropola Bucuresti", de posibile "tramvaie pana la Ploiesti"si de "Bucuresti pana la Branesti"-n-ar fi fost rau-apoi a venit 'criza petrolului din 1973" si in Bucuresti s-a construit in fiecare parc sau loc intre alte blocuri...
Eu nu credeam propaganda de partid, dar asta nu insemna sa nu visez cu ochii deschisi despre un oras modern, urias,'cu multe masini si pasaje'-chiar asa...
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
mindmasster
Voi cred ca o sa cautati defecte . Daca punea un stalp zicea ca de ce a pus numai un stapl , ca la primul vant o sa-l zboare . Acum au pus 2 stalpi , nici asa nu e bine ca i-a pus pe mijlocul trotoarului. Oricum nu e bine.
ByOnu wrote:mindmasster wrote:ByOnu wrote:
Asta este chiar scarbos de adevarat... INCREDIBIL...
Ce e scarbos in poza asta ?
Uita-te putin cum acel semn de dreapta taie trotuarul pe din doua...
Voi cred ca o sa cautati defecte . Daca punea un stalp zicea ca de ce a pus numai un stapl , ca la primul vant o sa-l zboare . Acum au pus 2 stalpi , nici asa nu e bine ca i-a pus pe mijlocul trotoarului. Oricum nu e bine.
📖 Pagination options