Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)

1420 posts, 310147 views
 
Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 102
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Nightwolf

shoppy wrote:
Aoleu altul acuma, am explicat mai sus Andrei11, politia romana nu o sa mai puna niciodata camere/radare fixe, e prea multa prostie si coruptie in tara asta pentru asa ceva.


Ai explicat degeaba si insisti in aceeasi idee proasta ca acum cateva luni cand, am crezut, ca ai inteles faptul ca NU POLITIA monteaza camere radar sau de orice altceva ci administratorul drumului public, acolo unde se duc si banii. Politia doar da amenzi. Atata timp cat ii pui la dispozitie tehnologia, o va folosi. D'aia politia, sau pilitia cum ii zici tu, are radare MOBILE si fara probleme la omologari, nu ca cele fixe, pentru ca treaba o face CU ELE nu cu cele fixe. Daca se pun fixe, amenzile le poate emite automat calculatorul, nu iti mai trebuie politist care sa CONSTATE lucrul deja CONSTATAT. E chiar asa greu?

SI NU, POLITIA RUTIERA NU FACE PROPUNERI CU PRIVIRE LA INSTALAREA RADARELOR FIXE. Directia Politiei Rutiere din cadrul I.G.P.R. face astfel de propuneri. Adica aia care se plimba de 5x pe an cu heliciopteru sa "supravegheze" traficul ...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) 2009

Andrei când se mai montează ,,chestile,, alea ,,SF,, dintre piloni pe barele orizontale, dacă macaraua se dă jos deja?

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) mihai_tomaro

nu ai observat ca au scara interioara ?

 


  • Tom
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Tom

De ce se insista atat pe spatiile alea verzi sub pasaj, unde :evil:-ul stie ce poate creste, in loc sa mai fi facut acolo o banda pentru virajul la stanga? Spatii verzi puteau face pe trotuar, iar pentru statii puteau face alveole, nu sa opreasca in strada ca autobuzele din zona liniei lui 41 intre Crangasi si Lujerului.
Legat de spatiile verzi ma refer la ultima imagine postata aici, in rest nu stiu unde mai sunt asa spatii care ar putea fi folosite mai eficient decat cu boscheti la umbra.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Dominatrix

observator wrote:
Daca cineva crede ca vor alege taximetristii nostrii sa coboare pe Titulescu si sa mearga pe Banu Manta si Mihalache ca sa ajunga in zona Chibrit se inseala.  Vedeti va rog ce se intampla la orele de varf in zona Pod Grant - Calea Grivitei... cred ca cel putin 2 masini pe minut intorc pe linia continua... si acolo sunt bretele de urcare, coborare pe fiecare sens.
Nu e nevoie sa mearga pe Banu Manta si Mihalache. Exista un drum mult mai scurt si perfect legal daca vii pe pasaj dinspre Grozavesti si vrei sa faci stanga spre Chibrit: cobori la Titulescu, dreapta pe Cuza, din nou dreapta pe Petru Rares, si iar drepta pe Grivitei. Simplu si eficient (speram).
Tom wrote:
De ce se insista atat pe spatiile alea verzi sub pasaj, unde :twisted: -ul stie ce poate creste, in loc sa mai fi facut acolo o banda pentru virajul la stanga?
Bine ca au imprejumuit spatiile acelea cu garduri. Va dati seama ca daca nu s-ar fi facut asta, asa-zisele spatii verzi ar fi devenit urgent locuri de parcare? Nici n-ar fi apucat iarba sa scoata capul, ca ar fi si presat-o masina care parcheaza.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) 2009

mihai_tomaro wrote:
nu ai observat ca au scara interioara ?

Pai si ce legatura are scara interioara cu ce am intrebat eu? Ca acele bare trebuie ridicate cu macaraua si nu s-ar putea prinde acolo decat numai de pe niste schele exterioare

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) andrei11

Desi nu ma pricep, 2009 are dreptate. Parerea mea personala  este ca s-a sarit peste acest punct din contract. Barele acelea raman asa. Repet, parere de nespecialist.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Goldmund

Pentru protejarea spatiilor verzi s-a trecut la masura 'gard' pentru a descuraja orice incercare a pietonilor certati cu natura. Daca o generatie traieste astfel, stiind ca nu poate sari gardul...,urmatoarea nu mai are nevoie de gard, informatia devine ceva genetic, un automatism.
Gasesc solutia aleasa ca ultima ratio, dar salutara.
Cand vad clatirile ramase(calcanele, case mici)din preajma Pasajului Basarab, ma gandesc la rechinii imobiliari care -cred eu- sunt deja 'la masurat'. Mi se pare ca am citit despre un proiect mixt(birouri si locuinte intr-un turn!)o cladire destul de inalta, care va fi amplasata in apropierea pasajului(va dati seama, cateva poze de la etajul 20 peste pasaj....). Cred ca in curand zona va fi o mare comoara pentru investitorii grei.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Utilizator anonim

Goldmund wrote:
Mi se pare ca am citit despre un proiect mixt(birouri si locuinte intr-un turn!)o cladire destul de inalta, care va fi amplasata in apropierea pasajului(va dati seama, cateva poze de la etajul 20 peste pasaj....). Cred ca in curand zona va fi o mare comoara pentru investitorii grei.


Este pe terenul liber de vis a vis de Carrefour Orhideea la Grozavesti, unde era Spicul...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) telvanni

Gardul va descuraja si orice meltean bucuros ca-si poate parca jeep-ul jumatate pe spatiul verde...asta in timp ce-si asteapta pitipoaca sa vina de la...gara.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) rails

propun si electrificarea gardului - just in case.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) observator

Dominatrix wrote:
observator wrote:
Daca cineva crede ca vor alege taximetristii nostrii sa coboare pe Titulescu si sa mearga pe Banu Manta si Mihalache ca sa ajunga in zona Chibrit se inseala.  Vedeti va rog ce se intampla la orele de varf in zona Pod Grant - Calea Grivitei... cred ca cel putin 2 masini pe minut intorc pe linia continua... si acolo sunt bretele de urcare, coborare pe fiecare sens.
Nu e nevoie sa mearga pe Banu Manta si Mihalache. Exista un drum mult mai scurt si perfect legal daca vii pe pasaj dinspre Grozavesti si vrei sa faci stanga spre Chibrit: cobori la Titulescu, dreapta pe Cuza, din nou dreapta pe Petru Rares, si iar drepta pe Grivitei. Simplu si eficient (speram).
Tom wrote:
De ce se insista atat pe spatiile alea verzi sub pasaj, unde :twisted: -ul stie ce poate creste, in loc sa mai fi facut acolo o banda pentru virajul la stanga?
Bine ca au imprejumuit spatiile acelea cu garduri. Va dati seama ca daca nu s-ar fi facut asta, asa-zisele spatii verzi ar fi devenit urgent locuri de parcare? Nici n-ar fi apucat iarba sa scoata capul, ca ar fi si presat-o masina care parcheaza.


Hai ca sunt curios daca Gogu taximetristul cand are comanda la 5 min face tot traseul propus de tine sau o taie din scurt cand coboara pe bretea la muzeul CFR!!!:)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) subway guru

2009 wrote:
mihai_tomaro wrote:
nu ai observat ca au scara interioara ?

Pai si ce legatura are scara interioara cu ce am intrebat eu? Ca acele bare trebuie ridicate cu macaraua si nu s-ar putea prinde acolo decat numai de pe niste schele exterioare

Si macaraua aia mobila minunata ce, s-a defectat subit?
Hai, ganditi 'inovativ' nu 'incremenit in proiect' vorba filozofului Liiceanu...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) ByOnu

Asta este chiar scarbos de adevarat... :cry: INCREDIBIL...
DSC03291 (1).JPG (26.47 KB; downloaded 2589 times)

 


Go to page:  1  ... 14 15 16 17 18 19 20  ... 102
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2421 forum members have written 433537 posts in 5398 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use