Zona metropolitană BucureștiLucrări de modernizare și extindere a infrastructuriiLucrări finalizate începând cu anul 2006Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)

 

Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)

1420 posts, 309628 views
 
Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 102
 
 

📖 Pagination options
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) bogd_an

shoppy wrote:
Ca sa revenim, e aceeasi problema care apare la Pasaj Grant, daca e liber ii dai 90 fara probleme ca e evident ca nu are politia unde sa puna radarul...


Aici te inseli, de foarte mult timp, cel putin 4 nopti / saptamana, spre Turda este radar!
Citire de la scuarul de langa statia de curent, oprire ori dupa blocul CFR, ori dupa trecerea de pietoni.
La fel si spre Crangasi, citire de langa parcul Regia Maria, oprire la prima semafor din Crangasi.

Mare grija cu blana pe acolo! Evident, dinspre Ion Mihalache merge pana la trecerea de pietoni, lejer pe urma, invers, pana la exit-ul spre Grivita...

Acum ceva vreme ma luam dupa taxi-uri, daca ele fug, e curat.
Dar am patit sa merg linistit pe banda 1, iar ei sa alerge pe a 2a si sa nu se lege nimeni de ei... Putin frustrant!
radar.JPG (252.12 KB; downloaded 2887 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) shoppy

Ala in fata la CFR Marfa nu il stiam dar ala in fata la Regina Maria e arhicunoscut, toata lumea ia usor curba cum vine de la Mihalache, iar oricum, astea nu se pun, ambele sunt pe Turda nu pe Pasaj Grant, spre Turda daca cobori pe Grivita poti sa ii dai oricat pe pasaj, lafel spre Crangasi ca oricum franezi la coborare ca vine stopul.
Logic ca de taximetristi nu se ia, ca doar taximetristii circula dupa un cod rutier special facut doar pentru ei.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Dr2005

Goldmund wrote:
Am inteles ca exista sate in Romania...care au cate patru statii radar(stationare)Ce fac autoritatile din Capitala?!?


Auzisem mai demult că au fost declarate ilegale (nu erau omologate şi banii ajungeau direct la bugetul local, nu treceau şi pe la Miliţia Rutieră) şi scoase din funcţiune, ba chiar s-au anulat în instanţă unele amenzi.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) shoppy

Lafel a mai avut f.UTI un proiect prin care s-au instalat camere la semafoare care sa-i amendeze pe cei care trec pe rosu, logic ca banii au fost platiti iar camerele au fost declarate ilegale imediat dupa instalare, chiar inainte sa fie puse in functiune, dupa care logic ca au dat-o cotita ca sa vezi ca defapt camerele alea sunt pentru observarea situatiei din intersectie si ajustarea temporizarii semafoarelor inteligente, o aberatie, pentru schimbarea temporizarii nu numara politistu masinile de pe ecran ci traficul se urmareste cu senzorii inductivi montati in carosabil, care nu detecteaza doar numarul autovehiculelor ci si tipul, viteza medie, distanta dintre doua autovehicule si asa mai departe, treaba romaneasca...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Goldmund

Poate cineva din Danemarca sa ma contrazica:
in tara aceasta mica si frumoasa majoritatea circula cu viteza admisa(100-110km.h in mare parte) pe autostrazile ei.Danezii circula chiar mai ordonat decat germanii si asta din doua motive:
1-amenzile sunt mult mai mari ca in Germania
2-sunt mai multe radare si alte 'controale' .
Si astea sunt motive ca o tara sa fie civilizata.
In Germania amenzile sunt mici, libertatea pe unele autostrazi e mare, poate si de asta germanii depasesc de multe ori viteza maxima admisa pe unele portiuni de sosele si strazi. Cu o exceptie:zonele 30km/h (strazile din carierele de locuinte, strazile cu scoli si/sau cu gradinitze)si zonele oraselor 50km/h, pe care o reduc chiar la sub 40km/h in dreptul trecerilor de pietoni(la 'zebra')...In aceste zone se afla si cele mai multe radare(stationare sau nu)...
Pe Pasajul Basarab eu as pune patru radare stationare si din cand in cand as trimite masinile politiei sa 'defileze'prin zona(nu mereu, insa vineri spre sambata in orice caz!)Apropo de loc pentru radar: pe B10(Stuttgart -Ludwigsburg)se afla si cateva parcari mici care au si cate un tomberon pt. gunoi.In unul din tomberoane a functionat pt. o vreme-pana s-a prins majoritatea) o statie radar-deci nu exista " nu ai unde sa o pui".....

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) shoppy

Goldmund, nu ai inteles, nu au unde sa puna masina parcata cu radarul si garcea in ea, stie toata lumea ca radarul fix automat e o cutie cat un telefon public si il poti agata de orice stalp, avem si noi pe DN1 un numar extraordinar si nemaiauzit de 4 bucati(direct din memorie Balotesti, Puchenii Mari, Romanesti si Comarnic(bine, ele sunt pe ambele sensuri, deci 8 daca vreti)) si pe DN2 inca unu inainte de Urziceni(de samanta probabil). Problema lor e ca pe de o parte e greu de scos poza lu fisu lu sefu din sistem si pe de cealalta parte nu mai e garcea pe teren la luat spaga, deci pilitia rutiera se da peste cap ca nu cumva sa se mai instaleze nici macar unu niciunde.

 


  • Utilizator anonim
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Utilizator anonim

Azi nu am mari noutati, 12 arcade metalice la statie, toate capetele hobanelor montate, cad usor schelele de pe pilon.

IMG_4183.JPG (235.98 KB; downloaded 2506 times)


IMG_4186.JPG (260.19 KB; downloaded 2512 times)


IMG_4194.JPG (268.15 KB; downloaded 2514 times)

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) danielstan

In programare se folosesc clepsidre sau bare de progres pentru procese care dureaza mult timp.
Astfel timpul de asteptare curge 'mai usor' pentru utilizator.

Vad ca la pasajul Basarab se numara acum segmentele statiei de tramvai,
caci timpul de asteptare s-a prelungit cu cateva luni.

Si pretul s-a marit cu vreo 70%  fata de pretul cu care a fost castigata licitatia.
Dar ce mai conteaza pretul promis la licitatie... pasaj sa fie!

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Victor92

Am si eu cateva intrebari :
1)De ce nu s-a ales sistemul Green Track pentru linia de tramvai cuprinsa intre Pod Grozavesti-Gara Basarab ?
2)Daca tot s-a ales asfaltul, de ce linia 105 nu circula pe acea portiune? In Europa ( Amsterdam,Budapesa), unde se poate, autobuzele circula pe linia de tramvai .
3)Ce se va intampla cu linia de tramvai de pe Calea Grivitei? Linia care va fi folosita de liniile 20,24 si 45 este intr-o stare deplorabila ( Gara de Nord-Buzesti), iar cea nefuntioanala ar putea fi scoasa...

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Dominatrix

Victor92 wrote:
1)De ce nu s-a ales sistemul Green Track pentru linia de tramvai cuprinsa intre Pod Grozavesti-Gara Basarab ?
Prea greu de intretinut, mai ales portiunea dintre Plevnei si Basarab, care nu poate fi "udata" natural.
Victor92 wrote:
3)Ce se va intampla cu linia de tramvai de pe Calea Grivitei? Linia care va fi folosita de liniile 20,24 si 45 este intr-o stare deplorabila ( Gara de Nord-Buzesti), iar cea nefuntioanala ar putea fi scoasa...
Intre Titulescu si Duca se scoate. Intre Duca si Matache ramane, dar probabil ca va fi refacuta cand se vor apuca de supralargirea Caii Grivitei in acea zona, proiect care e in stand-by, asa cum vedem in bugetul de investitii aprobat pe anul in curs.

 


  • Dr2005
  • Posted:
  •  

Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) Dr2005

Victor92 wrote:
2)Daca tot s-a ales asfaltul, de ce linia 105 nu circula pe acea portiune? In Europa ( Amsterdam,Budapesa), unde se poate, autobuzele circula pe linia de tramvai .


Nu cred că încap 2 autobuze unul pe lângă celălalt, mai ales în curba dintre ramepele de urcare pentru tramvaie (cea unde a filmat Utilizator anonim). În plus, chiar pe unele trasee au fost introduse ocoluri mari, pentru că nu încap 2 Citaro pe unele străzi, mai ales din cauza oglinzilor, de exemplu modificarea traseelor pentru 162 şi 163.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) observator

danielstan wrote:
Si pretul s-a marit cu vreo 70%  fata de pretul cu care a fost castigata licitatia.
Dar ce mai conteaza pretul promis la licitatie... pasaj sa fie!


Acum ca bugetul tot s-a depasit ma intreb daca nu erau utile doua giratorii pe Calea Grivitei la bretelele de acces pe pod?

Daca cineva crede ca vor alege taximetristii nostrii sa coboare pe Titulescu si sa mearga pe Banu Manta si Mihalache ca sa ajunga in zona Chibrit se inseala.  Vedeti va rog ce se intampla la orele de varf in zona Pod Grant - Calea Grivitei... cred ca cel putin 2 masini pe minut intorc pe linia continua... si acolo sunt bretele de urcare, coborare pe fiecare sens.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) andrei11

observator wrote:
... cred ca cel putin 2 masini pe minut intorc pe linia continua... si acolo sunt bretele de urcare, coborare pe fiecare sens.

Cei din Primaria Bucurestiului sunt cei mai mari fraieri din Romania Capitalista - stiam asta, dar se reconfirma. Nici macar politie stationara nu trebuie acolo, ci camere de luat vederi si trimise apoi amenzi fara numar, fara numar acasa la titulari. Cum se cunoaste, nu mai e necesar demonstrarea faptului ca titularul sau alta persoana a condus masina, amenda vine titularului si el se descurca daca fisa ( in sensul de copilul de sex feminin al titularului ) a condus masina lu' taticu.

 


Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3) rails

observator wrote:
danielstan wrote:
Si pretul s-a marit cu vreo 70%  fata de pretul cu care a fost castigata licitatia.
Dar ce mai conteaza pretul promis la licitatie... pasaj sa fie!


Vedeti va rog ce se intampla la orele de varf in zona Pod Grant - Calea Grivitei... cred ca cel putin 2 masini pe minut intorc pe linia continua... si acolo sunt bretele de urcare, coborare pe fiecare sens.


giratoriile pe grivita - absolut inutile si ar arunca circulatia in aer.
tin sa te contrazic, de fapt in ultima vreme (1-1,5 ani) s-a redus considerabil numarul celor care intorc pe linia continua in zona podului grant. acum ~2-3 ani aveam cate 1-2 accidente pe saptamana din cauza asta, iar acum sunt 1-2 la cateva luni.

vor fi 'agatate' de pasaj sisteme de supraveghere video a traficului?

 


Go to page:  1  ... 12 13 14 15 16 17 18  ... 102
 

📖 Pagination options
Home page  • 
Parent forum: Pasajul Suprateran Basarab (INAUGURAT 18.06.2011)  • 
Choose destination

Since our 2420 forum members have written 433302 posts in 5394 topics and 518 subforums.

 

© 2009 - 2024 Asociația „Metrou Ușor”

Powered by PhpBB In DotNet

The Terms Of Use