Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
1420 posts, 310136 views
📖 Pagination options
- ByOnu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
ByOnu
Urmarind un film al lui Marian, am observat niste ... chestii ...
1. pe putin 3 persoane au mers pe linia de tramvai si au luat-o pe spatiul (inca nu-)verde
ESTE OARE PASAJUL PROST GANDIT SAU CE?
2. ce e spatiul ingradit?
Urmarind un film al lui Marian, am observat niste ... chestii ...
1. pe putin 3 persoane au mers pe linia de tramvai si au luat-o pe spatiul (inca nu-)verde
ESTE OARE PASAJUL PROST GANDIT SAU CE?
2. ce e spatiul ingradit?
putoare.PNG (279.24 KB; downloaded 2036 times)
putoare2.PNG (337.56 KB; downloaded 2036 times)
- misterr
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
misterr
1. Sînt români de-ai noștri!
2. Zona de protecție pentru substația de tracțiune.
1. Sînt români de-ai noștri!
2. Zona de protecție pentru substația de tracțiune.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Goldmund
La pozele de mai sus as spune ca acolo unde pietonul poate ajunge, ajunge, daca vrea si daca nicaieri nu sunt cateva semne de circulatie care l-ar avertiza ca acolo e interzis cu desavarsire pentru pietoni...(ca si "pericol de accidente grave!"-exista?)
" Accesul interzis pietonilor
Acest indicator intezice accesul pietonilor pe sectorul de drum public pe care este amplasat. Daca indicatorul se afla numai pe una dintre partile drumului, atunci circulatia pietonilor este interzisa numai pe acea parte. Pentru a se interzice accesul pietonilor pe ambele sensuri, se vor instala doua indicatoare, cate unul pe fiecare parte."
La pozele de mai sus as spune ca acolo unde pietonul poate ajunge, ajunge, daca vrea si daca nicaieri nu sunt cateva semne de circulatie care l-ar avertiza ca acolo e interzis cu desavarsire pentru pietoni...(ca si "pericol de accidente grave!"-exista?)
" Accesul interzis pietonilor
Acest indicator intezice accesul pietonilor pe sectorul de drum public pe care este amplasat. Daca indicatorul se afla numai pe una dintre partile drumului, atunci circulatia pietonilor este interzisa numai pe acea parte. Pentru a se interzice accesul pietonilor pe ambele sensuri, se vor instala doua indicatoare, cate unul pe fiecare parte."
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Cred ca poporul e prost gandit
ByOnu wrote:
1. pe putin 3 persoane au mers pe linia de tramvai si au luat-o pe spatiul (inca nu-)verde
ESTE OARE PASAJUL PROST GANDIT SAU CE?
Cred ca poporul e prost gandit
- darknight
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
darknight
Stai sa se finalizeze podu...sa vezi ce ii dau baieti blana pe pod,noaptea cam toti o sa isi testeze bmw-urile pe acolo
Stai sa se finalizeze podu...sa vezi ce ii dau baieti blana pe pod,noaptea cam toti o sa isi testeze bmw-urile pe acolo
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Goldmund
Mersi,@Andrei11 pentru precizare.
Din ultimele poze puse la dispozitia forumului de Marian A. as spune ca ...a mai ramas f. putin pana la inaugurare.
Sa speram ca nu o sa fie o inaugurare a la regii (si alte ranguri...)asfaltului(v. si Centura B. abia construita si deja are pe alocuri 'valuri'!Apropo, acolo unde circula mii si mii de camioane de 30-40t.,zi de zi,au turnat mai inatai 50cm. de beton, dupa care vine asfaltul?)
Acum cateva luni auzeam ca Pasajul Basarab "e gata cam 90%"-acum vedem cata munca a fost intre timp si cat mai e (statie, lifturi,scari/trotuare rulante, finisaje s.a.. Presupun ca intr-o luna bucurestenii vor putea conduce pe cel mai amplu proiect de infrastructura din istoria Capitalei...
Mersi,@Andrei11 pentru precizare.
Din ultimele poze puse la dispozitia forumului de Marian A. as spune ca ...a mai ramas f. putin pana la inaugurare.
Sa speram ca nu o sa fie o inaugurare a la regii (si alte ranguri...)asfaltului(v. si Centura B. abia construita si deja are pe alocuri 'valuri'!Apropo, acolo unde circula mii si mii de camioane de 30-40t.,zi de zi,au turnat mai inatai 50cm. de beton, dupa care vine asfaltul?)
Acum cateva luni auzeam ca Pasajul Basarab "e gata cam 90%"-acum vedem cata munca a fost intre timp si cat mai e (statie, lifturi,scari/trotuare rulante, finisaje s.a.. Presupun ca intr-o luna bucurestenii vor putea conduce pe cel mai amplu proiect de infrastructura din istoria Capitalei...
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Goldmund
@darknight scrie:
Stai sa se finalizeze podu...sa vezi ce ii dau baieti blana pe pod,noaptea cam toti o sa isi testeze bmw-urile pe acolo
Ar fi culmea! Noaptea nu exista politie, controale? In Stuttgart dupa ora 1,2 noaptea, practic toti tinerii soferi (si aia cu Sportwagen)sunt pusi sa 'sufle in fiola'
Am inteles ca exista sate in Romania...care au cate patru statii radar(stationare)Ce fac autoritatile din Capitala?!?
@darknight scrie:
Stai sa se finalizeze podu...sa vezi ce ii dau baieti blana pe pod,noaptea cam toti o sa isi testeze bmw-urile pe acolo
Ar fi culmea! Noaptea nu exista politie, controale? In Stuttgart dupa ora 1,2 noaptea, practic toti tinerii soferi (si aia cu Sportwagen)sunt pusi sa 'sufle in fiola'
Am inteles ca exista sate in Romania...care au cate patru statii radar(stationare)Ce fac autoritatile din Capitala?!?
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Dominatrix
Goldmund wrote:Ce au facut si pana acum, adica fac pe ei.
Ce fac autoritatile din Capitala?!?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
andrei11
Referitor la vitezele de pe pasaj. Pe cuvant de onoare - eu as instala radare fixe din 300 in 300 de metri. Sa vedeti cum dupa 3 luni vor circula toti cu 50 km / h
Referitor la vitezele de pe pasaj. Pe cuvant de onoare - eu as instala radare fixe din 300 in 300 de metri. Sa vedeti cum dupa 3 luni vor circula toti cu 50 km / h
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
mindmasster
VOr fi curse pe pasaj . Este destul de lung . Politia cu radar nu are unde sa stea. Curbe sunt din plin . Parfum pentru baieti. Cea mai buna solutie ar fi cu radare fixe
andrei11 wrote:
Referitor la vitezele de pe pasaj. Pe cuvant de onoare - eu as instala radare fixe din 300 in 300 de metri. Sa vedeti cum dupa 3 luni vor circula toti cu 50 km / h
VOr fi curse pe pasaj . Este destul de lung . Politia cu radar nu are unde sa stea. Curbe sunt din plin . Parfum pentru baieti. Cea mai buna solutie ar fi cu radare fixe
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
mindmasster
Done ! Desi cei care urmaresc topicul ar trebuii sa stie despre ce este vorba.
darknight wrote:mindmasster wrote:Utilizator anonim wrote:
Cu numaratul, din 38 arcade metalice pentru cupola statiei au fost montate 10 pana astazi la pranz. Mai sunt doar 8 pana in capatul dinspre piloni, apoi echipa se muta spre Titulescu.
Cu inaugurarea - nu mai dam date publice
Am inteles . O sa ma conformez in cateva minute .
Poate ar fi bine sa specifici in paranteza langa 10/38 ( arcade metalice din cupola statiei de tramvaie de pe pasajul basarab)
Done ! Desi cei care urmaresc topicul ar trebuii sa stie despre ce este vorba.
- iliutu
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
iliutu
Niste camere cu radar fixe nu ar fi prea scumpe si si-ar scoate banii foarte repede
Dar asta inseamna licitatie, achizitie publica, instalare, omologare, etc etc
Niste camere cu radar fixe nu ar fi prea scumpe si si-ar scoate banii foarte repede
Dar asta inseamna licitatie, achizitie publica, instalare, omologare, etc etc
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
mindmasster
Asta se poate face si dupa inaugurarea pasajului.
iliutu wrote:
Niste camere cu radar fixe nu ar fi prea scumpe si si-ar scoate banii foarte repede
Dar asta inseamna licitatie, achizitie publica, instalare, omologare, etc etc
Asta se poate face si dupa inaugurarea pasajului.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
shoppy
In Romania, politia opreste doar fraierii, am vazut pe pielea mea timp de vreo 4 ani cum se taxeaza fraierii si se iarta smecherii, adica:
- renault megane gri <=> FRAIER LA ORIZONT, arde-l, dai-i amenda ca merge cu 62 - 65 noaptea la ora 3 sau depaseste tractorul legal in sat, ca sa facem norma ca sa nu se ia de noi sefu sau sa avem justificare ca eram ocupati cand a trecut smecheru cu 100 sau a depasit pe continua
(deci daca sunt cu meganu stau ca pe ace cu ochii in vitezometru sau blocat in spatele tractorului ca acusi acusi imi sare garcea in fata)
- volwkswagen bora negru - smecher, pe asta nu-l oprim ca poate are pile, si daca nu are oricum face scandal 15min si tot nu semenaza, si dupaia mai face si contestatie si poate chiar are pile sau scapa din prostie, deci nu oprim ca ne pierdem timpul
(deci cu bora merg linistit, 65 in localitate si 105 in afara, si asta pe gps nu in bord, absolut nici o problema)
Ca sa revenim, e aceeasi problema care apare la Pasaj Grant, daca e liber ii dai 90 fara probleme ca e evident ca nu are politia unde sa puna radarul iar radare/camere fixe ar insemna sa se abata de la algoritmul de mai sus, ca doar nu o sa se chinuie dupaia sa scoata din calculator poza cu fisu lu sefu sau daca dai amenzi automat e evident ca nu poti sa iei spaga.
Lasa ca e clasicul radar pe Milea, activat imediat dupa deschiderea partiala a circulatiei, ca doar pe bulevardul ala si gol, si lat de 2 benzi, si lung de 1km, si practic prin camp, si fara treceri de peitoni, acolo trebuie sa pazeasca politita, nu la trecerile de pietoni de pe Militari unde moare unu pe luna.
In Romania, politia opreste doar fraierii, am vazut pe pielea mea timp de vreo 4 ani cum se taxeaza fraierii si se iarta smecherii, adica:
- renault megane gri <=> FRAIER LA ORIZONT, arde-l, dai-i amenda ca merge cu 62 - 65 noaptea la ora 3 sau depaseste tractorul legal in sat, ca sa facem norma ca sa nu se ia de noi sefu sau sa avem justificare ca eram ocupati cand a trecut smecheru cu 100 sau a depasit pe continua
(deci daca sunt cu meganu stau ca pe ace cu ochii in vitezometru sau blocat in spatele tractorului ca acusi acusi imi sare garcea in fata)
- volwkswagen bora negru - smecher, pe asta nu-l oprim ca poate are pile, si daca nu are oricum face scandal 15min si tot nu semenaza, si dupaia mai face si contestatie si poate chiar are pile sau scapa din prostie, deci nu oprim ca ne pierdem timpul
(deci cu bora merg linistit, 65 in localitate si 105 in afara, si asta pe gps nu in bord, absolut nici o problema)
Ca sa revenim, e aceeasi problema care apare la Pasaj Grant, daca e liber ii dai 90 fara probleme ca e evident ca nu are politia unde sa puna radarul iar radare/camere fixe ar insemna sa se abata de la algoritmul de mai sus, ca doar nu o sa se chinuie dupaia sa scoata din calculator poza cu fisu lu sefu sau daca dai amenzi automat e evident ca nu poti sa iei spaga.
Lasa ca e clasicul radar pe Milea, activat imediat dupa deschiderea partiala a circulatiei, ca doar pe bulevardul ala si gol, si lat de 2 benzi, si lung de 1km, si practic prin camp, si fara treceri de peitoni, acolo trebuie sa pazeasca politita, nu la trecerile de pietoni de pe Militari unde moare unu pe luna.
📖 Pagination options