Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
1420 posts, 310102 views
📖 Pagination options
- Tom
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Tom
Astazi am trecut din nou pe la Gara Basarab si am mers spre Giulesti. Am vazut ca au rezolvat in stil mioritic problema coborarii de pe pasaj, au blocat o banda la sol iar de pe pasaj se coboara pe prima banda. Excelenta masura, care in stil dambovitean va deveni permanenta.
Astazi am trecut din nou pe la Gara Basarab si am mers spre Giulesti. Am vazut ca au rezolvat in stil mioritic problema coborarii de pe pasaj, au blocat o banda la sol iar de pe pasaj se coboara pe prima banda. Excelenta masura, care in stil dambovitean va deveni permanenta.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
shoppy
Da, au rezolvat dambovitean si iesirea de la IDM, le-a desfiintat stopul si le-a pus un scuar ca sa-i oblige sa faca doar dreapta, bineinteles ca toti blocheaza iesire asteptand momentul potrivit si o iau inapoi pe contrasens ca sa se incadreze spre Orhideelor.
De asmenea la iesirea din Brico trebuie puse balize ca sa nu se mai vireze ilegal la stanga, am stat si 5min blocat in Brico ca maimuta vroia neaparat la stanga.
Da, au rezolvat dambovitean si iesirea de la IDM, le-a desfiintat stopul si le-a pus un scuar ca sa-i oblige sa faca doar dreapta, bineinteles ca toti blocheaza iesire asteptand momentul potrivit si o iau inapoi pe contrasens ca sa se incadreze spre Orhideelor.
De asmenea la iesirea din Brico trebuie puse balize ca sa nu se mai vireze ilegal la stanga, am stat si 5min blocat in Brico ca maimuta vroia neaparat la stanga.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
andrei11
Goldmund wrote:
...Pasaj Basarab-Leu-Sos. Panduri- cu Razoare am inteles ca deja e un proiect aprobat pt. un tunel- pana in intersectia cu 13 Septembrie. Raman la mea ca ce a fost mai scump, dificil e Pasajul Basarab...
P0.jpg (227.55 KB; downloaded 3045 times)
P1.jpg (180.95 KB; downloaded 3045 times)
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Sava6115-6315
A mai oservat cineva: Pe Cuza (pe unde a circulat 34 in trecut), pe la jumatatea distantei sunt cateva placi intoarse invers, semn ca s-ar fi lucrat ceva acolo....
A mai oservat cineva: Pe Cuza (pe unde a circulat 34 in trecut), pe la jumatatea distantei sunt cateva placi intoarse invers, semn ca s-ar fi lucrat ceva acolo....
- alex230ro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
alex230ro
am vazut eu sambata chiar ma gandeam ce naiba e cu placile alea intoarse .
am vazut eu sambata chiar ma gandeam ce naiba e cu placile alea intoarse .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Da, s-a scos sina si au fost intoarse placile, pana la o reparatie mai calumea a strazii asa se va face pe toata lungimea.
Sava6115-6315 wrote:
A mai oservat cineva: Pe Cuza (pe unde a circulat 34 in trecut), pe la jumatatea distantei sunt cateva placi intoarse invers, semn ca s-ar fi lucrat ceva acolo....
Da, s-a scos sina si au fost intoarse placile, pana la o reparatie mai calumea a strazii asa se va face pe toata lungimea.
- observator
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
observator
Asta e problema la romani.... vine o firma si intoarce placile, pe urma alta le scoate si la urma a treia pune borduri..... si asa nu mai terminam lucrarea decat la Pastele cailor.
Daca nu ma credeti ...
- VERTA TEL abia acum monteaza o conducta pe Calea Grivitei cu Titulescu........ 45 de zile........ asta in conditiile in care dupa 4 ani spreram si noi ca vom circula cat de cat normal. Sa nu mai spun ca sparg toate betoanele si asfaltul abia turnat.
- pe Titulescu colt cu strada Cuza s-au asfaltat trotuarele acum o saptamana. Ieri niste tembeli spargeau de mama focului sa monteze nu stiu ce tuburi pentru NET pe portiunea proaspat asfaltata.
Concluzia .... daca faci groapa de trei ori si o astupi tot de trei ori decontezi trei lucrari, nu ? Fratilor hai ca nu suntem chiar tampiti... se spala bani in proiecte de genul asta; sau vorbim de incompetenta constructorului si atunci e caz de demiteri, nu?
Asta e problema la romani.... vine o firma si intoarce placile, pe urma alta le scoate si la urma a treia pune borduri..... si asa nu mai terminam lucrarea decat la Pastele cailor.
Daca nu ma credeti ...
- VERTA TEL abia acum monteaza o conducta pe Calea Grivitei cu Titulescu........ 45 de zile........ asta in conditiile in care dupa 4 ani spreram si noi ca vom circula cat de cat normal. Sa nu mai spun ca sparg toate betoanele si asfaltul abia turnat.
- pe Titulescu colt cu strada Cuza s-au asfaltat trotuarele acum o saptamana. Ieri niste tembeli spargeau de mama focului sa monteze nu stiu ce tuburi pentru NET pe portiunea proaspat asfaltata.
Concluzia .... daca faci groapa de trei ori si o astupi tot de trei ori decontezi trei lucrari, nu ? Fratilor hai ca nu suntem chiar tampiti... se spala bani in proiecte de genul asta; sau vorbim de incompetenta constructorului si atunci e caz de demiteri, nu?
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
andrei11
Nu e vorba de incopetenta, ci de spalare de bani.Stiu sigur cu un exemlu echivalent. Ma abtin sa dau detalii din motive evidente.
Nu e vorba de incopetenta, ci de spalare de bani.Stiu sigur cu un exemlu echivalent. Ma abtin sa dau detalii din motive evidente.
- observator
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
observator
Asa cred si eu. Personal nu pot sa ma declar entuziasmat de proiect atata timp cat vad zilnic cum se spala bani publici, platiti de noi toti, catre unele firme de toata jena... nu ma refer la ASTALDI aici.
Poate domnul Utilizator anonim, pentru care am tot respectul, va exemplifica cu proxima ocazie prin niste poze... nu de alta dar aceste instantanee merita imortalizate.
andrei11 wrote:
Nu e vorba de incopetenta, ci de spalare de bani.Stiu sigur cu un exemlu echivalent. Ma abtin sa dau detalii din motive evidente.
Asa cred si eu. Personal nu pot sa ma declar entuziasmat de proiect atata timp cat vad zilnic cum se spala bani publici, platiti de noi toti, catre unele firme de toata jena... nu ma refer la ASTALDI aici.
Poate domnul Utilizator anonim, pentru care am tot respectul, va exemplifica cu proxima ocazie prin niste poze... nu de alta dar aceste instantanee merita imortalizate.
- Terapeut71
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Terapeut71
Exact sub pasaj pe Calea Grivitei a aparut o ditamai groapa pe sensul de mers dinspre gara de Nord unde niste muncitori... par sa lucreze cu sarg. Care ar fi explicatia aparitiei acestei gropi?!?
In alta ordine de idei rampa de coborare pe Giulesti este o lucrare tipic balcanica pe ultima bucata. Dupa ce alergi pe pasaj la incercarea de a cobori spre Giulesti dai intr-o curba chinuita, meschina, care pe ultima bucata se termina gatuit. Nu are rost sa spun ca a intra in acel viraj cu mai mult de 15-20 km/ora presupune un grad mare de inconstienta, deoarece la sol oricum se va circula pana (cel putin) in curba de dinaintea Maternitatii Giulesti bara la bara. Acum si intotdeauna.
In ceea ce priveste trotuarul pentru, desigur, nefericitii de pietoni, acestia vor testa la alegere mersul piticului, mersul in sir indian sau poate pe cel cu pas adaugat din lateral pentru ca intre parapetul rampei si cosmelia aia inca nedaramata din ograda Politiei TF, distanta pare sa aiba cel mult 80 cm...
Exact sub pasaj pe Calea Grivitei a aparut o ditamai groapa pe sensul de mers dinspre gara de Nord unde niste muncitori... par sa lucreze cu sarg. Care ar fi explicatia aparitiei acestei gropi?!?
In alta ordine de idei rampa de coborare pe Giulesti este o lucrare tipic balcanica pe ultima bucata. Dupa ce alergi pe pasaj la incercarea de a cobori spre Giulesti dai intr-o curba chinuita, meschina, care pe ultima bucata se termina gatuit. Nu are rost sa spun ca a intra in acel viraj cu mai mult de 15-20 km/ora presupune un grad mare de inconstienta, deoarece la sol oricum se va circula pana (cel putin) in curba de dinaintea Maternitatii Giulesti bara la bara. Acum si intotdeauna.
In ceea ce priveste trotuarul pentru, desigur, nefericitii de pietoni, acestia vor testa la alegere mersul piticului, mersul in sir indian sau poate pe cel cu pas adaugat din lateral pentru ca intre parapetul rampei si cosmelia aia inca nedaramata din ograda Politiei TF, distanta pare sa aiba cel mult 80 cm...
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Sava6115-6315
Am vazut si eu lucrarea de sub pasaj, pe Grivitei. Acolo era o portiune destul de nasoala cu beton, asfalt si ceva gropi. Sper ca repara partea carosabila si tot ce mai e necesar! Nu de alta dar sa nu ne mai trezim ca vor sapa sa schimbe si ceva in subteran dupa ce toarna asfalt.
Am vazut si eu lucrarea de sub pasaj, pe Grivitei. Acolo era o portiune destul de nasoala cu beton, asfalt si ceva gropi. Sper ca repara partea carosabila si tot ce mai e necesar! Nu de alta dar sa nu ne mai trezim ca vor sapa sa schimbe si ceva in subteran dupa ce toarna asfalt.
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Goldmund
@andrei11,
ai facut tu acele proiecte(schitze) sau le ai de undeva? In orice caz, asta e si , un culoar rutier care nu are intersectii si semafoare.
@andrei11,
ai facut tu acele proiecte(schitze) sau le ai de undeva? In orice caz, asta e si , un culoar rutier care nu are intersectii si semafoare.
- mindmasster
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
mindmasster
Si eu am observat lucrarea de sub pasaj . Din pacate se face coada dimineata la stopul spre Gara .
Sava6115-6315 wrote:
Am vazut si eu lucrarea de sub pasaj, pe Grivitei. Acolo era o portiune destul de nasoala cu beton, asfalt si ceva gropi. Sper ca repara partea carosabila si tot ce mai e necesar! Nu de alta dar sa nu ne mai trezim ca vor sapa sa schimbe si ceva in subteran dupa ce toarna asfalt.
Si eu am observat lucrarea de sub pasaj . Din pacate se face coada dimineata la stopul spre Gara .
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Destul de naspa lucrarea de acolo, o sa dureze...sunt niste conducte de reolcat...revin cu cateva poze de azi, lucrul la linia de tramvai merge mai repede decat ma asteptam, cred ca va dura mai mult realizarea statiei decat a sinei.
Destul de naspa lucrarea de acolo, o sa dureze...sunt niste conducte de reolcat...revin cu cateva poze de azi, lucrul la linia de tramvai merge mai repede decat ma asteptam, cred ca va dura mai mult realizarea statiei decat a sinei.
📖 Pagination options