Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 601235 views
📖 Pagination options
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Sa stii ca articolul nu mi-a clarificat nelamurirea. Iar declaratia "ministresei" este de mare efect si arata ce persoane competente se numesc in functii de decizie.
S-ar putea ca Dominatrix sa aiba dreptate si tronsoanele pentru care se face consultanta sa difere de tronsoanele care se liciteaza, dar tot mi se pare ca ceva nu are logica..
cornel001 wrote:
http://www.zf.ro/business-construct/mai ... ei-8196248
Sa stii ca articolul nu mi-a clarificat nelamurirea. Iar declaratia "ministresei" este de mare efect si arata ce persoane competente se numesc in functii de decizie.
S-ar putea ca Dominatrix sa aiba dreptate si tronsoanele pentru care se face consultanta sa difere de tronsoanele care se liciteaza, dar tot mi se pare ca ceva nu are logica..
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Da, aflam ca statia Antilopa face parte din M3, care este GdN-D2, iar este M1 Militari-Republica-Antilopa..
Lasand gluma, un lucru interesant este ca vor dezvolta statia Antilopa/Pantelimon, dar nu inteleg cum se va face transferul intre M1 si M5 acolo, va fi un peron (actualul) al M1 si peronul care se va construi al M5 ? Adica o statie cu doua peroane comuna pentru doua magistrale si fiecare magistrala va circula dus- intors pe cate o singura linie pana la statia Pantelimon?
Alt lucru pe care il banuiam este ca tronsonul Raul Doamnei-Eroilor va fi "parfum" fata de Universitate-Pantelimon (si mai mult ca sigur si Eroilor-Universitate). Va dati seama ca la excavatie deschisa se va inchide tot bulevardul.
George wrote:
In caietul de sarcini de pe hotnews.ro sunt detalii interesante cu privire la traseu, amplasarea statiilor si tehnologiile de executie (pag. 51- 70)
Da, aflam ca statia Antilopa face parte din M3, care este GdN-D2, iar este M1 Militari-Republica-Antilopa..
Lasand gluma, un lucru interesant este ca vor dezvolta statia Antilopa/Pantelimon, dar nu inteleg cum se va face transferul intre M1 si M5 acolo, va fi un peron (actualul) al M1 si peronul care se va construi al M5 ? Adica o statie cu doua peroane comuna pentru doua magistrale si fiecare magistrala va circula dus- intors pe cate o singura linie pana la statia Pantelimon?
Alt lucru pe care il banuiam este ca tronsonul Raul Doamnei-Eroilor va fi "parfum" fata de Universitate-Pantelimon (si mai mult ca sigur si Eroilor-Universitate). Va dati seama ca la excavatie deschisa se va inchide tot bulevardul.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
cornel001
Pai nu l-am dat ca sa te lamureasca, ci ca sa subliniez mai mult neconcordanta. Daca nu ai observat, am pus si eu niste semne de intrebare sub citat.
Pai nu l-am dat ca sa te lamureasca, ci ca sa subliniez mai mult neconcordanta. Daca nu ai observat, am pus si eu niste semne de intrebare sub citat.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Am crezut ca link-ul este pentru mine, iar semnele sunt pentru declaratia tembela a ministresei.
Este clar ca...nu este nimic clar legat de tronsoanele M5.
Pentru Eroilor-Universitate exista disponibila vreo astfel de documentatie/vreun caiet de sarcini ?
Am crezut ca link-ul este pentru mine, iar semnele sunt pentru declaratia tembela a ministresei.
Este clar ca...nu este nimic clar legat de tronsoanele M5.
Pentru Eroilor-Universitate exista disponibila vreo astfel de documentatie/vreun caiet de sarcini ?
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
cornel001
Pai era si pt tine, dar nu avea ca scop vreo lamurire, pt ca dupa cum ai vazut nici nu aveam cu ce
Pai era si pt tine, dar nu avea ca scop vreo lamurire, pt ca dupa cum ai vazut nici nu aveam cu ce
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
Pentru licitatii de consultanta, s-a impartit magistrala in 2 tronsoane: Drumul Taberei - Universitate si Universitate - Eroilor. Pentru licitatii de proiectare si executie sunt 3 tronsoane: Drumul Taberei - Eroilor(Hasdeu), Eroilor-Piata Iancului si Piata Iancului - Pantelimon.
cornel001 wrote:Neconcordanta v-am lamurit-o.
Pai nu l-am dat ca sa te lamureasca, ci ca sa subliniez mai mult neconcordanta. Daca nu ai observat, am pus si eu niste semne de intrebare sub citat.
Pentru licitatii de consultanta, s-a impartit magistrala in 2 tronsoane: Drumul Taberei - Universitate si Universitate - Eroilor. Pentru licitatii de proiectare si executie sunt 3 tronsoane: Drumul Taberei - Eroilor(Hasdeu), Eroilor-Piata Iancului si Piata Iancului - Pantelimon.
- URANUS
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
URANUS
Daca o sa avem o statie la Universitate 2 si una la Rosetti inseamna ca suntem o tara foarte bogata daca ne permitem asa ceva. De ce nu facem una si la Armeneasca?
Daca o sa avem o statie la Universitate 2 si una la Rosetti inseamna ca suntem o tara foarte bogata daca ne permitem asa ceva. De ce nu facem una si la Armeneasca?
- George
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
George
Statia Rosetti ar trebui sa fie cumva catre Armeneasca, altfel intr-adevar distanta intre ea si Universitate 2 e prea mica.
Ma gandisem mai degraba la o statie la Armeneasca si la Izvorul Rece...dar probabil in Piata Rosetti au spatiul necesar intre cladiri pentru a sapa (ceea ce la Armeneasca nu prea e cazul).
Statia Rosetti ar trebui sa fie cumva catre Armeneasca, altfel intr-adevar distanta intre ea si Universitate 2 e prea mica.
Ma gandisem mai degraba la o statie la Armeneasca si la Izvorul Rece...dar probabil in Piata Rosetti au spatiul necesar intre cladiri pentru a sapa (ceea ce la Armeneasca nu prea e cazul).
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Nu stiu de ce va ambalati asa. Sugerez adminului sa schimbe titlul topicului ceva in genul Metroul in anul 2500.
Sunt ( apropape ) sigur ca maretul proiect M 5 ( Dr. Taberei ) va demara 'in forta' pentru circa 2 - 4 luni ( cand va demara ) apoi o vor lancezi pana la alegeri si dupa aceea 'stop'. O sa se mai puna problema peste 10 - 15 ani. Va trebui inceput si returnarea datoriei catre FMI, numai de metrou in Dr. Taberei o sa le arda lor.
Cunosc in Piata Iancului un magazin de vandut unelte ptr pescuitul sportiv, sunt sigur ca in Dr. Taberei se va sapa ceva pentru statii apoi se vor organiza partide de pescuit la balta statuta cu matasea broastei raspandita pe 50 % din suprafata.
Nu stiu de ce va ambalati asa. Sugerez adminului sa schimbe titlul topicului ceva in genul Metroul in anul 2500.
Sunt ( apropape ) sigur ca maretul proiect M 5 ( Dr. Taberei ) va demara 'in forta' pentru circa 2 - 4 luni ( cand va demara ) apoi o vor lancezi pana la alegeri si dupa aceea 'stop'. O sa se mai puna problema peste 10 - 15 ani. Va trebui inceput si returnarea datoriei catre FMI, numai de metrou in Dr. Taberei o sa le arda lor.
Cunosc in Piata Iancului un magazin de vandut unelte ptr pescuitul sportiv, sunt sigur ca in Dr. Taberei se va sapa ceva pentru statii apoi se vor organiza partide de pescuit la balta statuta cu matasea broastei raspandita pe 50 % din suprafata.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
cornel001
Altul din categoria "multe planuri, putine fapte"
http://b365.ro/news/300-mil ... istrala-4/
Altul din categoria "multe planuri, putine fapte"
Metrorex vrea să extindă magistrala 4 cu două stații, până în zona lacului Străulești, unde va fi construit un nod terminal cu o parcare, un dispecerat și o autogară, investiția urmând să fie finanțată printr-un împrumut la Banca Europeană de Investiții, bugetul de stat și fonduri Metrorex.
http://b365.ro/news/300-mil ... istrala-4/
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
Adevarul e ca in situatia actuala, dar mai ales in perspectiva realizarii M6 spre Otopeni care dupa toate probabilitatile va fi "legata" la M4, extinderea macar pana la Laromet a M4 chiar e necesara, pentru crearea unui capat de linie cu rebrusment normal si evitarea "conflictelor" de trafic din statia 1 Mai. Extinderea spre Lac Straulesti mi se pare cam discutabila. Poate se revine la un proiect mai "cuminte", numai pana la Laromet, apropiat de planurile initiale.
Adevarul e ca in situatia actuala, dar mai ales in perspectiva realizarii M6 spre Otopeni care dupa toate probabilitatile va fi "legata" la M4, extinderea macar pana la Laromet a M4 chiar e necesara, pentru crearea unui capat de linie cu rebrusment normal si evitarea "conflictelor" de trafic din statia 1 Mai. Extinderea spre Lac Straulesti mi se pare cam discutabila. Poate se revine la un proiect mai "cuminte", numai pana la Laromet, apropiat de planurile initiale.
- fider
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
fider
La cat de bulversat devine M1 cand amarata de rama cu patru vagoane de pe M4 tranziteaza segmentul Semanatoarea - Gara de Nord, nu stiu ce sa spun dar parca un spatiu de parcare pentru rame cu o micro-remiza este foarte necesara si acum pentru cele patru amarate de statii cat are M4. Nu are sens sa spun ca tot gandirea imbecila de exploatare Metrorex face ca o rama sa intre in circulatie pe M4 in jurul orei 9:00 dimineata si sa blocheze frumos traficul cu rebrusari si eventuale stationari de 1 minut prin vreo statie cat se afla pe traseul M1 (in jurul orei 8:30). In consecinta si acum ar putea fi organizata mai bine circulatia pe M4 dar evident nu este. Am o mare banuiala ca vor justifica prelungirea pana la Straulesti doar pentru ca nici in prezent nu sunt capabili sa mentina 3 rame in traseu din care doua active si una stationara prelungit prin rotatie la Gara de Nord 2, cu modificarea inerenta a graficului de circulatie.
La cat de bulversat devine M1 cand amarata de rama cu patru vagoane de pe M4 tranziteaza segmentul Semanatoarea - Gara de Nord, nu stiu ce sa spun dar parca un spatiu de parcare pentru rame cu o micro-remiza este foarte necesara si acum pentru cele patru amarate de statii cat are M4. Nu are sens sa spun ca tot gandirea imbecila de exploatare Metrorex face ca o rama sa intre in circulatie pe M4 in jurul orei 9:00 dimineata si sa blocheze frumos traficul cu rebrusari si eventuale stationari de 1 minut prin vreo statie cat se afla pe traseul M1 (in jurul orei 8:30). In consecinta si acum ar putea fi organizata mai bine circulatia pe M4 dar evident nu este. Am o mare banuiala ca vor justifica prelungirea pana la Straulesti doar pentru ca nici in prezent nu sunt capabili sa mentina 3 rame in traseu din care doua active si una stationara prelungit prin rotatie la Gara de Nord 2, cu modificarea inerenta a graficului de circulatie.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
Oricum, chiar pe viitoarea M4 extinsa, din cauza lipsei bretelei de rebrusare la Bazilescu, pe mareata "magistrala" M4 nu vor putea circula simultan mai mult de 5 trenuri. Tunelul este sapat pana la Zarea, adica dincolo de statia Parc Bazilescu. La nord de statia respectiva exista spatiu cat sa mai incapa un tren la parcare pe fiecare fir de circulatie. Deci din punct de vedere al parcarii, asta ar insemna:
- 4 trenuri la Bazilescu
- 2 trenuri la Gara de Nord 2
- 1 tren in remiza suprapusa intre Basarab si Gara de Nord, deci suficient pentru a asigura 5 trenuri in circulatie, fara a fi nevoie zilnic de manevre speciale intre M1 si M4.
Cel putin teoretic, schimburile de trenuri intre M1 si M4 s-ar putea realiza in afara orelor de varf pentru a nu bulversa prea mult circulatia pe M1 datorita rebrusarilor necesare.
Oricum, chiar pe viitoarea M4 extinsa, din cauza lipsei bretelei de rebrusare la Bazilescu, pe mareata "magistrala" M4 nu vor putea circula simultan mai mult de 5 trenuri. Tunelul este sapat pana la Zarea, adica dincolo de statia Parc Bazilescu. La nord de statia respectiva exista spatiu cat sa mai incapa un tren la parcare pe fiecare fir de circulatie. Deci din punct de vedere al parcarii, asta ar insemna:
- 4 trenuri la Bazilescu
- 2 trenuri la Gara de Nord 2
- 1 tren in remiza suprapusa intre Basarab si Gara de Nord, deci suficient pentru a asigura 5 trenuri in circulatie, fara a fi nevoie zilnic de manevre speciale intre M1 si M4.
Cel putin teoretic, schimburile de trenuri intre M1 si M4 s-ar putea realiza in afara orelor de varf pentru a nu bulversa prea mult circulatia pe M1 datorita rebrusarilor necesare.
- subway guru
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
subway guru
Si un depou care sa serveasca si M6 Otopeni.
cornel001 wrote:
Altul din categoria "multe planuri, putine fapte"Metrorex vrea să extindă magistrala 4 cu două stații, până în zona lacului Străulești, unde va fi construit un nod terminal cu o parcare, un dispecerat și o autogară, investiția urmând să fie finanțată printr-un împrumut la Banca Europeană de Investiții, bugetul de stat și fonduri Metrorex.
http://b365.ro/news/300-mil ... istrala-4/
Si un depou care sa serveasca si M6 Otopeni.
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination