Topic: EP/V3A (1976-200x)
241 posts, 106871 views
📖 Pagination options
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
Dominatrix
Tom wrote:Remorca V12 in prezent vagon de festivitati, cred ca este originalul #6334 (nu #6334 care a zacut pana de curand in depoul Victoria, aceea este #6201 renumerotata).
Remorca V12 a fost pastrata pentru ca a ramas ca remorca de marfa careia i s'a gasit alta utilitate. Cand au avut din ce face o remorca de marfa mai mare, au transformat-o in ce este acum.
Tom wrote:6001 s-a spus pe aici ca va fi restaurat ca EP/V3A, nu ca EP original. Nici nu cred ca ar fi avut cum sa il faca EP original. De unde controler original EP cu 12 contacte? De unde boghiuri EP? 2 boghiuri originale au fost vandute la Timisoara odata cu vagonul restaurat ulterior acolo, si parca mai ramasese unul in depoul Victoria, daca nu cumva s-a casat si acela. In legatura cu remorcile EP originale, acelea au fost remorci mai mult de nevoie, din lipsa echipamentelor de tractiune la Electroputere la momentul livrarii lor in a 2'a jumatate a anilor '50. Tot asa s-a intamplat si cu unele vagoane EP livrate la Oradea. Ulterior, toate cele 80 de vagoane asa-zise remorci ale ITB au devenit motor.
Nu cred ca remorca 6270 va fi restaurata sau cel putin nu va avea nicio legatura cu vagonul 6001 care va fi restaurat ca EP original. Practic, remorcile originale EP erau vagoane motor fara motor, deci nu are sens sa restaureze si remorca. Ar fi ceva sa recupereze trenul EP/V3A + V12/V3A dela Jandarmerie si sa le dea in schimb un cuplu de tatre, dar deranjul e mult prea mare.
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
Dr2005
De pe unele pluguri 1VU (dacă o mai fi rămas pe vreunul), dacă nu de la cel din Constanţa sau dintr-ul laborator de la Catedra de MRCF din Politehnica. Dar cu boghiurile e mai greu.
Dominatrix wrote:
De unde controler original EP cu 12 contacte?
De pe unele pluguri 1VU (dacă o mai fi rămas pe vreunul), dacă nu de la cel din Constanţa sau dintr-ul laborator de la Catedra de MRCF din Politehnica. Dar cu boghiurile e mai greu.
- nokia2010
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
nokia2010
Mai demult era un boghiu (nu ştiu dacă întreg) de EP în Dep. Giuleşti. Nu mai e?
Mai demult era un boghiu (nu ştiu dacă întreg) de EP în Dep. Giuleşti. Nu mai e?
- Tom
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
Tom
Remorca V12 nu cred ca este remorca 6334. Nu cred ca RATB s'a obosit sa scurteze o remorca V12/V3A la original. Mai curand este remorca (poate singura) de acest tip utilizata pentru transport de marfa. Numarul 6334, confirmat si de SB-Atlas, nu prea are sens, poate e doar asa, "las'o ba, ca tot V12 e si asta". Nici nu stiu, are acest numar scris pe undeva pe ea?
P.S. Boghiul de EP s'ar putea sa fie la restaurat pentru muzeu.
Remorca V12 nu cred ca este remorca 6334. Nu cred ca RATB s'a obosit sa scurteze o remorca V12/V3A la original. Mai curand este remorca (poate singura) de acest tip utilizata pentru transport de marfa. Numarul 6334, confirmat si de SB-Atlas, nu prea are sens, poate e doar asa, "las'o ba, ca tot V12 e si asta". Nici nu stiu, are acest numar scris pe undeva pe ea?
P.S. Boghiul de EP s'ar putea sa fie la restaurat pentru muzeu.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
Dominatrix
Dupa ce a fost folosita pentru reclama aceea la Kiss FM, remorca de care vorbim a ajuns in depoul Victoria, unde cred ca a stat pana a fost dusa la URAC pentru modificarea ca remorca pentru festivitati (cu "copertina", scaune de Rathgeber etc. ) Mai demult s-a pus si pe forum o poza cu ea (cred ca de catre Gabi23) cu remorca respectiva in curs de restaurare la URAC in care se vedea expusa si vopseaua veche, de culoare alba, pe care era inscriptionat numarul vechi de parc #6334. De aceea am zis ca cel mai probabil e vorba de vechiul 6334, daca nu cumva a fost renumerotata la un moment dat inainte de transformarea in remorca descoperita de marfa (desi nu prea cred).
Dupa ce a fost folosita pentru reclama aceea la Kiss FM, remorca de care vorbim a ajuns in depoul Victoria, unde cred ca a stat pana a fost dusa la URAC pentru modificarea ca remorca pentru festivitati (cu "copertina", scaune de Rathgeber etc. ) Mai demult s-a pus si pe forum o poza cu ea (cred ca de catre Gabi23) cu remorca respectiva in curs de restaurare la URAC in care se vedea expusa si vopseaua veche, de culoare alba, pe care era inscriptionat numarul vechi de parc #6334. De aceea am zis ca cel mai probabil e vorba de vechiul 6334, daca nu cumva a fost renumerotata la un moment dat inainte de transformarea in remorca descoperita de marfa (desi nu prea cred).
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
Dr2005
Dacă nu cumva ar fi avut sudată o bucată de tablă de la #6334.
Dacă nu cumva ar fi avut sudată o bucată de tablă de la #6334.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
Tom
Remorca era cu Kiss FM undeva prin 2006 sau 2007. In acel moment, EP/V3A si remorcile lor deja se taiasera in mare parte. Este posibil ca la modificarea remorcii sa se fi folosit bucati de tabla din vagoanele casate, adica in acest caz fosta remorca V12/V3A 6334. In acelasi timp insa exista si remorca 6334 ex 6201. Este interesant cum figureaza remorca asta in evidentele RATB. Daca este aceeasi cu cea din pozele mai vechi, e posibil sa fi avut tot numarul 001, la fel ca inca vreo 2-3 vagoane utilitare ale RATB inca existente. Cel mai probabil, noi suntem singurii care isi pun problema asta
Remorca era cu Kiss FM undeva prin 2006 sau 2007. In acel moment, EP/V3A si remorcile lor deja se taiasera in mare parte. Este posibil ca la modificarea remorcii sa se fi folosit bucati de tabla din vagoanele casate, adica in acest caz fosta remorca V12/V3A 6334. In acelasi timp insa exista si remorca 6334 ex 6201. Este interesant cum figureaza remorca asta in evidentele RATB. Daca este aceeasi cu cea din pozele mai vechi, e posibil sa fi avut tot numarul 001, la fel ca inca vreo 2-3 vagoane utilitare ale RATB inca existente. Cel mai probabil, noi suntem singurii care isi pun problema asta
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
Dominatrix
Tom wrote:Mi-e greu sa cred ca in 2006 - 2007 mai existau bucati din vagoanele casate in 2000 -2001 (atunci au disparut ultimele EP'uri din care o parte insemnata au fost taiate la depoul Giulesti, nu la URAC, unde a fost modificata remorca pentru Kiss FM). Si in plus partea de jos a spatelui remorcii (unde era inscriptionat numarul de parc vechi #6334) nu parea sa fi suferit modificari. Iar bucati din 6334 (ex. 6201) de la Victoria nu aveau cum sa foloseasca fiindca remorca aceea era intreaga la Victoria.
Remorca era cu Kiss FM undeva prin 2006 sau 2007. In acel moment, EP/V3A si remorcile lor deja se taiasera in mare parte. Este posibil ca la modificarea remorcii sa se fi folosit bucati de tabla din vagoanele casate, adica in acest caz fosta remorca V12/V3A 6334.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
macheta218
In 1994 remorca V12 exista, plimba fanfara la parada de 100 de ani a tramvaiului electric. Il rog pe Costache Mihail sa posteze pozele de atunci.
In 1994 remorca V12 exista, plimba fanfara la parada de 100 de ani a tramvaiului electric. Il rog pe Costache Mihail sa posteze pozele de atunci.
- Tom
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
Tom
Atunci ce au facut, au scurtat-o?
Iata un exemplu de cum se pastreaza table provenite din alte vehicule. Imagine din interiorul autobuzului Roman 112 nr.664, in anul 2007. Foto: Catalin Ghita.
Atunci ce au facut, au scurtat-o?
Iata un exemplu de cum se pastreaza table provenite din alte vehicule. Imagine din interiorul autobuzului Roman 112 nr.664, in anul 2007. Foto: Catalin Ghita.
Foto & ©: Catalin Ghita
0664-39.jpg (41.41 KB; downloaded 5937 times)
- florin.lifticariu
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
florin.lifticariu
off-topic.. se mai stie ceva de acel autobuz ?
off-topic.. se mai stie ceva de acel autobuz ?
- Gabi23
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
Gabi23
Autobuzul inca este in parcul rece de langa Autobaza Alexandria. Exista 2 variante pentru el: 1) casarea 2) restaurarea sa pentru un viitor muzeu al RATB, alaturi de 3713, 611 etc. Problema e ca autobuzul este intr-o stare foarte avansata de descompunere si nu ar mai putea fi transportat in conditii cat de cat rezonabile. Deasemenea si costurile necesare unei reconstructii practic, sunt destul de mari. In acest moment sincer nu stiu ce sanse reale mai are .
florin.lifticariu wrote:
off-topic.. se mai stie ceva de acel autobuz ?
Autobuzul inca este in parcul rece de langa Autobaza Alexandria. Exista 2 variante pentru el: 1) casarea 2) restaurarea sa pentru un viitor muzeu al RATB, alaturi de 3713, 611 etc. Problema e ca autobuzul este intr-o stare foarte avansata de descompunere si nu ar mai putea fi transportat in conditii cat de cat rezonabile. Deasemenea si costurile necesare unei reconstructii practic, sunt destul de mari. In acest moment sincer nu stiu ce sanse reale mai are .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
Dr2005
Cred că singura soluţie ca RATB să aibă un Roman 112 e să cumpere unul din altă parte. Dar de unde? Rux Trans le-a casat acum 2 ani, iar proprietarul celui din Ploieşti nu vrea să îl dea (,,Când nu mi-or mai da ăştia licenţă, mă plimb cu el numai prin curte, da' nu-l dau"). Mai era unul prin 2006 prin Com. Adunaţi, pe lângă Breaza, dar nu ştiu dacă mai e.
Cred că singura soluţie ca RATB să aibă un Roman 112 e să cumpere unul din altă parte. Dar de unde? Rux Trans le-a casat acum 2 ani, iar proprietarul celui din Ploieşti nu vrea să îl dea (,,Când nu mi-or mai da ăştia licenţă, mă plimb cu el numai prin curte, da' nu-l dau"). Mai era unul prin 2006 prin Com. Adunaţi, pe lângă Breaza, dar nu ştiu dacă mai e.
- macheta218
-
Posted:
-
Re: Electroputere (EP si EP/V3A) (ex)
macheta218
6049
6049
foto Andrzej Brzozowsky
epv3a calea vacaresti.jpg (315.07 KB; downloaded 5767 times)
📖 Pagination options