Topic: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
2619 posts, 601248 views
📖 Pagination options
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
andrei11
Sti ca mi-ai dat o idee ? Sa rupem odata struto - camila M 1 iar Crangasiul sa fie exclusiv pe inelara. Iata o prelungire si un cap logic pentru M 1, cap ce leaga si Cartierul Giulesti de centru prin intermediul metroului.
Oricum 'reteaua' M1 / M 3 care 'vine' de la Unirii are acces la GdN prin statia 'Lujerului' care va fi nod intre M 3 si Inelara.
Schema se adreseaza cunoscatorilor, de aceea nu am notat Inelara / M 4, nici macar statia 'Crangasi'.
Sti ca mi-ai dat o idee ? Sa rupem odata struto - camila M 1 iar Crangasiul sa fie exclusiv pe inelara. Iata o prelungire si un cap logic pentru M 1, cap ce leaga si Cartierul Giulesti de centru prin intermediul metroului.
Oricum 'reteaua' M1 / M 3 care 'vine' de la Unirii are acces la GdN prin statia 'Lujerului' care va fi nod intre M 3 si Inelara.
Schema se adreseaza cunoscatorilor, de aceea nu am notat Inelara / M 4, nici macar statia 'Crangasi'.
Varianta M 1.jpg (117.52 KB; downloaded 3470 times)
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Mai degraba pe la Izvor/Hasdeu ,cand se va prelungi M4. Sa speram ca daca M4 trece pe la Hasdeu se vor gandi totusi sa faca si o statie pe M1/M3 acolo...
La Lujerului doar M3 va avea acolo legatura oarecum "facila" spre gara, pentru cei care vin de pe M1 va fi mai complicat. De aceea cel mai logic este ca M1 sa intalneasca si ea cu inelara. Cine stie, poate reinviem statia Ciurel, prevazuta initial...
andrei11 wrote:
Oricum 'reteaua' M1 / M 3 care 'vine' de la Unirii are acces la GdN prin statia 'Lujerului' care va fi nod intre M 3 si Inelara.
Mai degraba pe la Izvor/Hasdeu ,cand se va prelungi M4. Sa speram ca daca M4 trece pe la Hasdeu se vor gandi totusi sa faca si o statie pe M1/M3 acolo...
La Lujerului doar M3 va avea acolo legatura oarecum "facila" spre gara, pentru cei care vin de pe M1 va fi mai complicat. De aceea cel mai logic este ca M1 sa intalneasca si ea cu inelara. Cine stie, poate reinviem statia Ciurel, prevazuta initial...
- George
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
George
Inteleg ca "inelara de sud" ar trebui in mare sa uneasca Dristor cu Berceni (prin Vitan Barzesti), iar mai departe sa se ajunga - prin Rahova/Ferentari? - catre Dr. Taberei, Militari si Crangasi...
Daca e insa sa vorbim de SF, acest proiect chiar pare SF, in tot cazul nici atat de urgent si nici atat de "vehiculat" ca M5 - 7 (ori extensia spre sud a M4)...credeti asadar ca in urmatorii 15 ani poate fi vorba de asa ceva? Iar pana atunci, orasul se schimba, planurile probabil la fel.
In alta ordine de idei, nu am inteles deloc de ce ar trebui abandonata actuala statie de la Dristor 2 si inlocuita cu "Dristor 4".
Inteleg ca "inelara de sud" ar trebui in mare sa uneasca Dristor cu Berceni (prin Vitan Barzesti), iar mai departe sa se ajunga - prin Rahova/Ferentari? - catre Dr. Taberei, Militari si Crangasi...
Daca e insa sa vorbim de SF, acest proiect chiar pare SF, in tot cazul nici atat de urgent si nici atat de "vehiculat" ca M5 - 7 (ori extensia spre sud a M4)...credeti asadar ca in urmatorii 15 ani poate fi vorba de asa ceva? Iar pana atunci, orasul se schimba, planurile probabil la fel.
In alta ordine de idei, nu am inteles deloc de ce ar trebui abandonata actuala statie de la Dristor 2 si inlocuita cu "Dristor 4".
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Nu cred ca Vitan-Barzesti are de-a face cu traseul inelarei de sud. Eu ce am vazut trecea pe sub "lacul" Vacaresti. Inelara de sud trebuie sa ajunga la Pta Sudului (lucru cert, nu am vazut nicaieri alta varianta), iar daca vine pe sub Vitan-barzesti este mai greu si mai nefiresc sa ajunga la Pta Sudului
Nu a propus nimeni abandonarea statiei Dristor 2. Andrei11 a propus doar un capat diferit pentru M1 de cel al inelarei, in ipoteza ca inelara se va construi si va fi una continua Dristor2-Dristor3. Motivele acestei propuneri tin de imposibilitatea ca Dristor 2 sa fie capat de linie pentru doua magistrale.
Inelara de sud nu este asa SF, insa teoretic ea trebuie construita dupa ce se construiesc "razele", adica M4,M5,M7, ca sa aiba ce uni... Cat timp nu ai aceste magistrale si statiile aferente nu stii pe unde sa croiesti inelara.
Cu toate ca, daca nu se sucea Ceausescu in 1986 in mod sigur aveam inelara de sud dupa M3 GdN-Pantelimon...Nici vorba sa fi avut vreo M4, M5 sau M7. Ele sunt creatii de dupa 1987...
P.S. in afara de M5 nimic din ce ai enumerat tu nu este asa "urgent" si sigur
George wrote:
Inteleg ca "inelara de sud" ar trebui in mare sa uneasca Dristor cu Berceni (prin Vitan Barzesti).
Nu cred ca Vitan-Barzesti are de-a face cu traseul inelarei de sud. Eu ce am vazut trecea pe sub "lacul" Vacaresti. Inelara de sud trebuie sa ajunga la Pta Sudului (lucru cert, nu am vazut nicaieri alta varianta), iar daca vine pe sub Vitan-barzesti este mai greu si mai nefiresc sa ajunga la Pta Sudului
Nu a propus nimeni abandonarea statiei Dristor 2. Andrei11 a propus doar un capat diferit pentru M1 de cel al inelarei, in ipoteza ca inelara se va construi si va fi una continua Dristor2-Dristor3. Motivele acestei propuneri tin de imposibilitatea ca Dristor 2 sa fie capat de linie pentru doua magistrale.
Inelara de sud nu este asa SF, insa teoretic ea trebuie construita dupa ce se construiesc "razele", adica M4,M5,M7, ca sa aiba ce uni... Cat timp nu ai aceste magistrale si statiile aferente nu stii pe unde sa croiesti inelara.
Cu toate ca, daca nu se sucea Ceausescu in 1986 in mod sigur aveam inelara de sud dupa M3 GdN-Pantelimon...Nici vorba sa fi avut vreo M4, M5 sau M7. Ele sunt creatii de dupa 1987...
P.S. in afara de M5 nimic din ce ai enumerat tu nu este asa "urgent" si sigur
- George
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
George
bine, M 6 si M 7 mi se par la fel de urgente ca M5...(stiu ca la M6 exista pareri diferite)...dar e clar ca nu sunt la fel de sigure.
bine, M 6 si M 7 mi se par la fel de urgente ca M5...(stiu ca la M6 exista pareri diferite)...dar e clar ca nu sunt la fel de sigure.
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
M7 poate ca da, merita, prelungirea M4 la fel, insa noi ne axam pe....M6, total pe langa nevoile orasului...Ba o mai ducem si pe sub liniile CFR..Cascadorii rasului....
Pe de alta parte este nevoie de o legatura decenta oras-aeroport, sunt de acord. Nu trebuie sa stai la mainile taximetristilor,dar de aici si pana la a justifica o linie de metrou subterana este.... cale lunga, drum de fier.
M7 poate ca da, merita, prelungirea M4 la fel, insa noi ne axam pe....M6, total pe langa nevoile orasului...Ba o mai ducem si pe sub liniile CFR..Cascadorii rasului....
Pe de alta parte este nevoie de o legatura decenta oras-aeroport, sunt de acord. Nu trebuie sa stai la mainile taximetristilor,dar de aici si pana la a justifica o linie de metrou subterana este.... cale lunga, drum de fier.
- George
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
George
Ramane de vazut si de ce finantare va beneficia metroul intr-o posibila noua guvernare, dupa anul viitor, pentru ca se stie ca Bucurestiul e campul predilect al bataliilor politice...
Ramane de vazut si de ce finantare va beneficia metroul intr-o posibila noua guvernare, dupa anul viitor, pentru ca se stie ca Bucurestiul e campul predilect al bataliilor politice...
- George
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
George
De aceea, ce e in mana nu e minciuna - cu cat lucreaza mai mult la M5, cu atat mai bine...
De aceea, ce e in mana nu e minciuna - cu cat lucreaza mai mult la M5, cu atat mai bine...
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Bineinteles ca totul depinde de finantare si ma indoiesc ca in acum in 2011-2012 am gasit "filonul de aur" sa facem si M5 si M6 si M7 si sa continuam M4. Sa vedem M5 ajunsa la Eroilor (bineinteles cu calatori) si poate la Universitate si mai "fabulam" dupa aceea...
Nu vedeti ca dupa ce ni se promisese cu "surle si trambite" ca anul acesta vom ajunge la mare pe autostrada pana la Constanta ne-am trezit luna trecuta cu contractul reziliat pe tronsonul Cernavoda-Medgidia ? Astia sunt oamenii care ne conduc si asta este prioritatea pe care ei o acorda infrastructurii, indiferent daca este vorba de autostrada, cai ferate sau metrou. Din pacate....
Ei nu inteleg necesitatea unei investitii in infrastructura, ce beneficii aduce si mai ales ca o astfel de investitie este o masura anti-criza. Noi am preferat in ultimii ani proiecte gen "Prima Casa" (care s-a irosit pe locuinte vechi, deci nu a ajutat nici macar sectorul de constructii),"reabilitarea termica" (care nu discutam aici in buzunarele cui s-a scurs) si exemplele pot continua.
Reabilitarea caii ferate Bucuresti-Constanta sta marturie cel mai bine ca nu suntem in stare de proiecte majore la nivelul MT. De aceea ma indoiesc ca in cativa ani vom face M5 si M6. Despre M7 si M4 nici nu vreau sa aduc vorba...
Bineinteles ca totul depinde de finantare si ma indoiesc ca in acum in 2011-2012 am gasit "filonul de aur" sa facem si M5 si M6 si M7 si sa continuam M4. Sa vedem M5 ajunsa la Eroilor (bineinteles cu calatori) si poate la Universitate si mai "fabulam" dupa aceea...
Nu vedeti ca dupa ce ni se promisese cu "surle si trambite" ca anul acesta vom ajunge la mare pe autostrada pana la Constanta ne-am trezit luna trecuta cu contractul reziliat pe tronsonul Cernavoda-Medgidia ? Astia sunt oamenii care ne conduc si asta este prioritatea pe care ei o acorda infrastructurii, indiferent daca este vorba de autostrada, cai ferate sau metrou. Din pacate....
Ei nu inteleg necesitatea unei investitii in infrastructura, ce beneficii aduce si mai ales ca o astfel de investitie este o masura anti-criza. Noi am preferat in ultimii ani proiecte gen "Prima Casa" (care s-a irosit pe locuinte vechi, deci nu a ajutat nici macar sectorul de constructii),"reabilitarea termica" (care nu discutam aici in buzunarele cui s-a scurs) si exemplele pot continua.
Reabilitarea caii ferate Bucuresti-Constanta sta marturie cel mai bine ca nu suntem in stare de proiecte majore la nivelul MT. De aceea ma indoiesc ca in cativa ani vom face M5 si M6. Despre M7 si M4 nici nu vreau sa aduc vorba...
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
cornel001
Caietul de sarcini PDF http://media.hotnews.ro/media_server1/d ... trorex.pdf
Sursa HOTNEWS
Metrorex aloca circa 52,3 milioane lei pentru servicii de consultanta si asistenta tehnica la tronsonul Universitate-Pantelimon
de Adrian Vasilache HotNews.ro
Miercuri, 27 aprilie 2011, 15:43 Economie | Companii
Metrorex va aloca fonduri publice in valoare de circa 52,3 milioane de lei (fara TVA) pentru servicii de consultanta si asistenta tehnica pe perioada implementarii tronsonului Universitate-Pantelimon, parte din Magistrala 5 de metrou, potrivit unui anunt de licitatie postat miercuri in SEAP. Licitatia va fi organizata in luna iunie din acest an, iar contractul se va desfasura pe o perioada de 10 ani. Tronsonul ar urma sa cuprinda statiile: CA Rosetti, Calea Mosilor, Foisorul de Foc, Matasari, Piata Iancului 2, Victor Manu, Stadion National, Chisinau, Morarilor, Spital Sf. Pantelimon, Granitul, Pantelimon.
In privinta criteriilor de participare la aceasta licitatie se mentioneaza ca ofertantii vor trebui sa aiba o medie a cifrei de afaceri pe ultimii trei ani de minim 100 de milioane de lei, iar la capitolul capacitate tehnica se cere printre altele realizarea a 1-3 contracte similare prestate (ultimii 3 ani), de minim 100 de milioane de lei.
Termenul limita pentru primirea ofertelor este data de 8 iunie 2011 si tot in aceasi zi va avea loc si deschiderea acestora.
Caietul de sarcini PDF http://media.hotnews.ro/media_server1/d ... trorex.pdf
Sursa HOTNEWS
- sab
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
sab
Eu unul nu mai inteleg nimic despre impartirea M5 pe tronsoane dincolo de Eroilor.Parca in ianuarie se scosese la licitatie tronsonul Eroilor-Iancului, acum vorbim de Universitate-Pantelimon. De parca s-a ajuns deja la Universitate sau s-a licitat deja pana acolo ...
Eu unul nu mai inteleg nimic despre impartirea M5 pe tronsoane dincolo de Eroilor.Parca in ianuarie se scosese la licitatie tronsonul Eroilor-Iancului, acum vorbim de Universitate-Pantelimon. De parca s-a ajuns deja la Universitate sau s-a licitat deja pana acolo ...
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
Dominatrix
Cred ca "dilema" e cauzata de faptul ca articolul de mai sus se refera la servicii de consultanta nu la cele de proiectare si executie. Tronsoanele scoase la licitatie pentru consultanta si asistenta tehnica nu coincid neaparat cu cele la care se liciteaza proiectarea si executia.
Cred ca "dilema" e cauzata de faptul ca articolul de mai sus se refera la servicii de consultanta nu la cele de proiectare si executie. Tronsoanele scoase la licitatie pentru consultanta si asistenta tehnica nu coincid neaparat cu cele la care se liciteaza proiectarea si executia.
- cornel001
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
cornel001
http://www.zf.ro/business-construct/mai ... ei-8196248
???
sab wrote:
Eu unul nu mai inteleg nimic despre impartirea M5 pe tronsoane dincolo de Eroilor.Parca in ianuarie se scosese la licitatie tronsonul Eroilor-Iancului, acum vorbim de Universitate-Pantelimon. De parca s-a ajuns deja la Universitate sau s-a licitat deja pana acolo ...
http://www.zf.ro/business-construct/mai ... ei-8196248
Metrorex pregăteşte şi alte licitaţii în 2011. "Sunt în pregătire licitaţiile pentru tronsoanele Eroilor - Piaţa Iancului şi Universitate - Pantelimon", a declarat Anca Boagiu, ministrul transporturilor.
???
- George
-
Posted:
-
Re: Planuri de viitor pentru dezvoltarea retelei de metrou
George
In caietul de sarcini de pe hotnews.ro sunt detalii interesante cu privire la traseu, amplasarea statiilor si tehnologiile de executie (pag. 51- 70)
In caietul de sarcini de pe hotnews.ro sunt detalii interesante cu privire la traseu, amplasarea statiilor si tehnologiile de executie (pag. 51- 70)
📖 Pagination options
Home page
•
Parent forum:
Lucrări de modernizare și extindere a infrastructurii pentru metrou
•
Choose destination