Topic: Discuții până la începerea lucrărilor
2393 posts, 472302 views
📖 Pagination options
- telvanni
-
Posted:
-
Discuții până la începerea lucrărilor
telvanni
Pai daca ne gandim putin ar trebui o statie in zona centrelor comerciale si birouri de la Baneasa si categoric trebuie si in orasul Otopeni. Am vazut la japonezi (sau chinezi....chiar nu mai stiu) au facut o linie de metrou cu multe statii din care functionale sunt doar 70%. Restul sunt finalizate, gata sa fie date spre folosinta dar inchise circulatiei pietonale (metroul nu opreste in ele), vor fi deschise doar in momentul in care e nevoie de ele. Ce ziceti de asta? Sa construiesti ceva ACUM stiind ca poate iti trebuie peste 4 ani. Cred ca era la chinezi...
Pai daca ne gandim putin ar trebui o statie in zona centrelor comerciale si birouri de la Baneasa si categoric trebuie si in orasul Otopeni. Am vazut la japonezi (sau chinezi....chiar nu mai stiu) au facut o linie de metrou cu multe statii din care functionale sunt doar 70%. Restul sunt finalizate, gata sa fie date spre folosinta dar inchise circulatiei pietonale (metroul nu opreste in ele), vor fi deschise doar in momentul in care e nevoie de ele. Ce ziceti de asta? Sa construiesti ceva ACUM stiind ca poate iti trebuie peste 4 ani. Cred ca era la chinezi...
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
shoppy
Aceea nu este o harta cu statiile, este o ciorna de schema de ziaristi, nu mai bagati in seama toate prostiile ziaristilor, intr-o tara civilizata ar fi avut zeci de procese pentur difuzare de informatii eronate/defaimatoare, la noi nimic.
Sigur ca va avea statie si la centrul comercial Baneasa, si in orasul Otopeni, si daca chiar acele va fi traseul, si nu pe la Aviatorilor, atunci vor mai fii statii pe bd. Expozitiei si la Gara Baneasa, sau cel putin nu cred ca sunt destul de batuti in cap sa nu le faca.
Aceea nu este o harta cu statiile, este o ciorna de schema de ziaristi, nu mai bagati in seama toate prostiile ziaristilor, intr-o tara civilizata ar fi avut zeci de procese pentur difuzare de informatii eronate/defaimatoare, la noi nimic.
Sigur ca va avea statie si la centrul comercial Baneasa, si in orasul Otopeni, si daca chiar acele va fi traseul, si nu pe la Aviatorilor, atunci vor mai fii statii pe bd. Expozitiei si la Gara Baneasa, sau cel putin nu cred ca sunt destul de batuti in cap sa nu le faca.
- smokeone
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
smokeone
Normal ca trebuie sa se faca si la Otopeni statie,sunt ogramada de angajati care lucreaza la aeroport si stau in Otopeni,plus cei care nu au masini personale si folosesc maxi taxi sau ratb ca mijloc de transport.
Normal ca trebuie sa se faca si la Otopeni statie,sunt ogramada de angajati care lucreaza la aeroport si stau in Otopeni,plus cei care nu au masini personale si folosesc maxi taxi sau ratb ca mijloc de transport.
- DeSimon
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
DeSimon
Pentru cine vine metroul la 1 Mai ? O legatura numai cu M4 !?
De exemplu daca vii de la Universitate la Otopeni, sunt 2 solutii :
- M2 pana la Victoriei, apoi M1 pana la GdN/Basarab, apoi M4 pana la 1 Mai, si in sfarsit poti sa ei metroul spre Otopeni
- 783, direct
Evident ca folosesti 783, mai ales daca ai si bagaje.
Pentru cine vine metroul la 1 Mai ? O legatura numai cu M4 !?
De exemplu daca vii de la Universitate la Otopeni, sunt 2 solutii :
- M2 pana la Victoriei, apoi M1 pana la GdN/Basarab, apoi M4 pana la 1 Mai, si in sfarsit poti sa ei metroul spre Otopeni
- 783, direct
Evident ca folosesti 783, mai ales daca ai si bagaje.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
shoppy
Da, si urci bagajele pe treptele DAF-ului, doar pe usa din fata, vreo 50 de oameni, buna idee.
Baneasa si Henri Coanda nu deservesc doar oamenii care stau in centrul Bucurestiului(asa cum cred multi bucuresteni), ci cam o treime din tara, deci o foarte buna legatura cu Gara de Nord este lafel de importanta ca cea cu centrul Bucurestiului.
De asemenea, nu zice nimeni ca garnitura care vine de la aeroport sa se opreasca neaparat la 1 Mai, poate foarte bine sa mearga pana la Gara de Nord 2 sau, construind inca 2 mici tunele si cu o rebrusare, poate sa intre pe M2 pe la Piata Victoriei, si sa ajunga asa pana la Unirii.
Da, si urci bagajele pe treptele DAF-ului, doar pe usa din fata, vreo 50 de oameni, buna idee.
Baneasa si Henri Coanda nu deservesc doar oamenii care stau in centrul Bucurestiului(asa cum cred multi bucuresteni), ci cam o treime din tara, deci o foarte buna legatura cu Gara de Nord este lafel de importanta ca cea cu centrul Bucurestiului.
De asemenea, nu zice nimeni ca garnitura care vine de la aeroport sa se opreasca neaparat la 1 Mai, poate foarte bine sa mearga pana la Gara de Nord 2 sau, construind inca 2 mici tunele si cu o rebrusare, poate sa intre pe M2 pe la Piata Victoriei, si sa ajunga asa pana la Unirii.
- lecter
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
lecter
Care DAF? Sunt Citaro-uri LF si pe liniile Express, si am senzatia ca de cand s-a trecut la cardurile ACTIV nu mai trebuie sa intri doar prin fata...e drept ca si eu as prefera clar metrou/tren, dar hai sa nu dezinformam lumea
shoppy wrote:
Da, si urci bagajele pe treptele DAF-ului, doar pe usa din fata, vreo 50 de oameni, buna idee.
Care DAF? Sunt Citaro-uri LF si pe liniile Express, si am senzatia ca de cand s-a trecut la cardurile ACTIV nu mai trebuie sa intri doar prin fata...e drept ca si eu as prefera clar metrou/tren, dar hai sa nu dezinformam lumea
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
shoppy
Se poate, ultima data cand am vzut eu un 783 era DAF .
Se poate, ultima data cand am vzut eu un 783 era DAF .
- Dr2005
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
Dr2005
Şi dai 3,5 RON şi ajungi când ajungi...
Pe când cu metroul dai 1,25 RON. Deşi, având în vedere că metroul o să aibă mai multe staţii decât autobuzele normale (deci nu expres), poate autobuzul va ajunge mai repede.
DeSimon wrote:
Evident ca folosesti 783, mai ales daca ai si bagaje.
Şi dai 3,5 RON şi ajungi când ajungi...
Pe când cu metroul dai 1,25 RON. Deşi, având în vedere că metroul o să aibă mai multe staţii decât autobuzele normale (deci nu expres), poate autobuzul va ajunge mai repede.
- lecter
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
lecter
Eu raman la ideea ca extinderea trenului care vine de la Gara de Nord e cea mai buna solutie...da, nu ajuta oamenii din Otopeni, dar pana facem 10+ statii si atatia kilometri de linie sub/supraterana, acel tren ar putea face lejer drumul pana la Otopeni in max. 25 de minute indiferent de trafic/ploaie/ninsoare.
Consolidarea liniei de Urziceni ar scurta astfel si timpii pana in localitatiile respective, deci mi se pare win-win...mai bine ar concesiona operarea unei astfel de linii unui operator privat, dupa modelul londonez/norvegian/suedez, etc. (sper totusi nu cu acele costuri exorbitante ale biletelor). CFR-ul e incompetent, dar daca ar baga Regiotrans niste rame si ar investi niste bani in terminarea liniei, am putea avea conditii extrem de bune de transport pana la Otopeni in maxim 2 ani, nu 10!
Eu raman la ideea ca extinderea trenului care vine de la Gara de Nord e cea mai buna solutie...da, nu ajuta oamenii din Otopeni, dar pana facem 10+ statii si atatia kilometri de linie sub/supraterana, acel tren ar putea face lejer drumul pana la Otopeni in max. 25 de minute indiferent de trafic/ploaie/ninsoare.
Consolidarea liniei de Urziceni ar scurta astfel si timpii pana in localitatiile respective, deci mi se pare win-win...mai bine ar concesiona operarea unei astfel de linii unui operator privat, dupa modelul londonez/norvegian/suedez, etc. (sper totusi nu cu acele costuri exorbitante ale biletelor). CFR-ul e incompetent, dar daca ar baga Regiotrans niste rame si ar investi niste bani in terminarea liniei, am putea avea conditii extrem de bune de transport pana la Otopeni in maxim 2 ani, nu 10!
- MetrouFan
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
MetrouFan
Nu si in orele de varf
Dr2005 wrote:
Pe când cu metroul dai 1,25 RON. Deşi, având în vedere că metroul o să aibă mai multe staţii decât autobuzele normale (deci nu expres), poate autobuzul va ajunge mai repede.
Nu si in orele de varf
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
Mircea G
Pt ce motiv se face metrou la Otopeni cind aeroportul se va muta in sud ? Nu cumva este inca o investitie gindita pentru cartierul Baneasa a lui Popoviciu ?
Pt ce motiv se face metrou la Otopeni cind aeroportul se va muta in sud ? Nu cumva este inca o investitie gindita pentru cartierul Baneasa a lui Popoviciu ?
- Chev Celios
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
Chev Celios
Aeroportul Henri Coanda ramane,cel din sud ca fi cu totul unu nou.
Aeroportul Henri Coanda ramane,cel din sud ca fi cu totul unu nou.
- freyutz
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
freyutz
Ideea generala de ducere a metroului in zonele sub-urbane este excelenta. Avand in vedere ca zonele respective vor face parte din Bucuresti, mai bine se construieste acum metroul aferent pentru dezvoltarea zonelor de suprafata din jurul gurilor statiilor de metrou.
Ideea generala de ducere a metroului in zonele sub-urbane este excelenta. Avand in vedere ca zonele respective vor face parte din Bucuresti, mai bine se construieste acum metroul aferent pentru dezvoltarea zonelor de suprafata din jurul gurilor statiilor de metrou.
- shoppy
-
Posted:
-
Re: Magistrala Bucureşti – Aeroportul Henri Coandă
shoppy
Ideea cu trenul este foarte buna, si ar ajuta si oamenii din Mogosoaia si Chitila. Mai ales ca pe Google Earth s-a schimbat poza din zona(poza actuala e din 6 aprilie) si se vede ca pe spatiul verde din zona parcarilor de la aeroport predestinat statiei de tren a aparut o organizare de santier, oare ce se construieste?
Pentru orasul Otopeni se poate face un racord care sa ajunga foarte usor pana la zona centrala a orasului(intersectia DN1 cu strada 23 August).
Ideea cu trenul este foarte buna, si ar ajuta si oamenii din Mogosoaia si Chitila. Mai ales ca pe Google Earth s-a schimbat poza din zona(poza actuala e din 6 aprilie) si se vede ca pe spatiul verde din zona parcarilor de la aeroport predestinat statiei de tren a aparut o organizare de santier, oare ce se construieste?
Pentru orasul Otopeni se poate face un racord care sa ajunga foarte usor pana la zona centrala a orasului(intersectia DN1 cu strada 23 August).
📖 Pagination options