Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
1420 posts, 309600 views
📖 Pagination options
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Astazi a inceput demontarea schelelor de pe piloni, actiunea va continua toata saptamana viitoare.
Momentan pana marti liniste pe santier, urez Paste Fericit tuturor celor implicati in proiect
Astazi a inceput demontarea schelelor de pe piloni, actiunea va continua toata saptamana viitoare.
Momentan pana marti liniste pe santier, urez Paste Fericit tuturor celor implicati in proiect
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
mihai_tomaro
Foarte buna remarca!
Ideea e ca la noi se fura prin incalcarea legii. Asa ca nu vad rostul acestei discutii. Cine da banu cat si cui trebuie ia autorizatie.Halal tara, halal capitala.
Foarte buna remarca!
Ideea e ca la noi se fura prin incalcarea legii. Asa ca nu vad rostul acestei discutii. Cine da banu cat si cui trebuie ia autorizatie.Halal tara, halal capitala.
- Dominatrix
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Dominatrix
Pentru cei care au vazut sau vizitat orase ex-Sovietice sau din tari din fosta sfera de influenta, vedeti acolo spatiul urias dintre blocuri. Chiar daca multe blocuri adapostesc cam acelasi numar de persoane ca in Romania, spatiile dintre blocuri si strazile sunt uriase. Daca Romania ar fi urmat planurile sovietice de urbanism, acum intre blocuri era plin de parcari, suficiente pentru cati isi luau masini, in timp ce benzile de circulatie ramaneau libere. Aceste spatii ar fi permis inclusiv linii de tramvai cate doua pe sens pe unde era cazul, asa cum sunt in Polonia, Cehoslovacia, URSS si fosta RDG. Pacat ca Ceausescu nu a investit intr-o capitala macar cum e Phongyang, care are strazi largi cat nu o sa aiba ei masini in urmatorii 50 de ani.
Goldmund wrote:Goldmund, ai dreptate si nu te pot contrazice cu nimic. Vroiam numai sa evidentiez ca vina nu apartine EXCLUSIV comunistilor, care in perioada de dupa 1970, au ingramadit tot mai multe blocuri si s-au incapatanat sa faca blocuri de 10 etaje pe toate bulevardele importante. N-au facut nici locuri de parcare suficiente, nici transportul in comun n-a mers bine. Dar prostia lor a fost continuata si in prezent cu porcariile de sticla de langa Pasajul Victoria, ca tot vorbim de problema ingustimii bulevardelor Titulescu si Banu Manta Problema este ca blocurile de 10 etaje sunt prea mari pentru aceste bulevarde.
Domi,
exact asta e problema:
comunistii au facut doua greseli GRAVE pe care locuitorii urbelor aglomerate le vor suporta inca multi ani de acum incolo.
1- au construit blocuri cu sute de apartamente("la strada")prevazute cu doar cateva locuri de parcare.(!!) Ori erau atat de criminali acesti comunisti si doreau ca bloacele sa ramana-pe vecie!- cu trei-patru masini la suta de locuitori(!), ori nu erau in stare sa gandeasca viitorul(care era gandit doar in tone de fier si nu in bunastare si libertate)
2- au construit inadmisibil de inghesuit, bloc langa bloc. Vrei sa vizitezi pe cineva in Drumul Taberei sau Titan? Nu te duce cu propriul automobil!- e o stare normala?! E o mostenire, asta e, ca pe Titulescu...
Da, eu am apucat anii '70 si pot sa spun ca eram si atunci mult in urma celorlalti(nu vorbesc de Occident, care atunci era pe alta planeta!- vorbesc despre 'tarile fratesti, vecine')
Pentru cei care au vazut sau vizitat orase ex-Sovietice sau din tari din fosta sfera de influenta, vedeti acolo spatiul urias dintre blocuri. Chiar daca multe blocuri adapostesc cam acelasi numar de persoane ca in Romania, spatiile dintre blocuri si strazile sunt uriase. Daca Romania ar fi urmat planurile sovietice de urbanism, acum intre blocuri era plin de parcari, suficiente pentru cati isi luau masini, in timp ce benzile de circulatie ramaneau libere. Aceste spatii ar fi permis inclusiv linii de tramvai cate doua pe sens pe unde era cazul, asa cum sunt in Polonia, Cehoslovacia, URSS si fosta RDG. Pacat ca Ceausescu nu a investit intr-o capitala macar cum e Phongyang, care are strazi largi cat nu o sa aiba ei masini in urmatorii 50 de ani.
Goldmund wrote:Locurile de parcare trebuiau facute subteran, la subsolul cladirilor asa cum e in orice tara civilizata, si dimensionate corespunzator pentru numarul de angajati, nu ca in situatia de fata in care majoritatea sunt invitati sa parcheze pe la vecini.
Mostenitorii nomenklaturii comuniste, care din 1990 conduc tara, fac in continuare aceleasi greseli grave precum mentorii lor, aproband sau chiar construind turnurile din sticla in centrul aglomerat, dar unde sa faca ei locuri noi de parcare in Titan, pe Titulescu sau Banu Manta?!
- Dandy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Dandy
Am trecut astazi pe la Titulescu si am vazut un panou pus
Am trecut astazi pe la Titulescu si am vazut un panou pus
Foto 1.jpg (62.04 KB; downloaded 4100 times)
- Terapeut71
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Terapeut71
Va doresc voua si celor dragi voua un Paste cu multa Lumina si caldura in suflet!
Va doresc voua si celor dragi voua un Paste cu multa Lumina si caldura in suflet!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
O imagine de primavara
O imagine de primavara
IMG_3092.JPG (332.67 KB; downloaded 4024 times)
- bekxy
-
Posted:
-
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Peste vreo 3 saptamani
bekxy wrote:
Una de vară, fără şantier, n-ai?
Peste vreo 3 saptamani
- Goldmund
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Goldmund
La toata lumea,
un Paste linistit si multumire sufleteasca!
La toata lumea,
un Paste linistit si multumire sufleteasca!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Acum singura actiune care da finalizarea lucrarii este montarea liniei pe hobanat.
Acum singura actiune care da finalizarea lucrarii este montarea liniei pe hobanat.
- Aron
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Aron
Si cam care e stadiul aceste lucrari??
Utilizator anonim wrote:
Acum singura actiune care da finalizarea lucrarii este montarea liniei pe hobanat.
Si cam care e stadiul aceste lucrari??
- bekxy
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
bekxy
Păi... cred că ON HOLD. Or mânca şi constructorii ouă, pască şi drob zilele astea.
Păi... cred că ON HOLD. Or mânca şi constructorii ouă, pască şi drob zilele astea.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
De azi s-a reluat actiunea pe santier, revin cu poze, primele linii de tramvai pe pozitie in cateva zile.
De azi s-a reluat actiunea pe santier, revin cu poze, primele linii de tramvai pe pozitie in cateva zile.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
📖 Pagination options