Topic: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
1420 posts, 309250 views
📖 Pagination options
- Sava6115-6315
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Sava6115-6315
Azi am trecut prin zona Basarab-Dinicu Golescu. Iata cateva noutati:
- am impresia ca pe hobanat se asfalteaza caci am vazut ceva utilaje de nivelat asfaltul la lucru.
- catenara e gata
- linia e curatata si se vad si urmele problelor
- placutele statiilor sunt montate si inscriptionate cu noua linie 35, incluziv in statia comuna cu linia 11
Azi am trecut prin zona Basarab-Dinicu Golescu. Iata cateva noutati:
- am impresia ca pe hobanat se asfalteaza caci am vazut ceva utilaje de nivelat asfaltul la lucru.
- catenara e gata
- linia e curatata si se vad si urmele problelor
- placutele statiilor sunt montate si inscriptionate cu noua linie 35, incluziv in statia comuna cu linia 11
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Azi s-au facut probe sub Basarab cu vagonul V3A 324 si cuplul Tatra 3405+3385 iar de maine va circula pentru inceput linia 35 Depoul Militari - Gara Basarab, in viitorul apropiat va fi pusa in functiune si linia 12 Gara Basarab - CFR Progresul iar linia 25 se suspenda.
Reportajul urmeaza cand rezolvam problemele tehnice cu uploadat poze.
Azi s-au facut probe sub Basarab cu vagonul V3A 324 si cuplul Tatra 3405+3385 iar de maine va circula pentru inceput linia 35 Depoul Militari - Gara Basarab, in viitorul apropiat va fi pusa in functiune si linia 12 Gara Basarab - CFR Progresul iar linia 25 se suspenda.
Reportajul urmeaza cand rezolvam problemele tehnice cu uploadat poze.
- telvanni
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
telvanni
Ce bine, inseamna ca in seara asta avem reportaj. Multumim anticipat!
Ce bine, inseamna ca in seara asta avem reportaj. Multumim anticipat!
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Sper, si in plus si restantele de zilele trecute.
telvanni wrote:
Ce bine, inseamna ca in seara asta avem reportaj. Multumim anticipat!
Sper, si in plus si restantele de zilele trecute.
- neder
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
neder
Salut,
Stie cineva de ce s-a luat decizia tembela de a interzice stationarea pe prima banda pe Banu Manta in ambele sensuri? Azi venind spre casa am observat indicatoarele pe toata lungimea bulevardului. Banuiesc ca sunt masuri luate in vederea noilor valori de trafic care se vor inregistra in zona dupa deschiderea pasajului, dar parca e prea de tot..
Mersi
Salut,
Stie cineva de ce s-a luat decizia tembela de a interzice stationarea pe prima banda pe Banu Manta in ambele sensuri? Azi venind spre casa am observat indicatoarele pe toata lungimea bulevardului. Banuiesc ca sunt masuri luate in vederea noilor valori de trafic care se vor inregistra in zona dupa deschiderea pasajului, dar parca e prea de tot..
Mersi
- rails
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
rails
pentru locuitorii din zona e tembela decizia, intr-adevar, dar din pacate este necesara degajarea benzii ocupate de masinile parcate.
pentru locuitorii din zona e tembela decizia, intr-adevar, dar din pacate este necesara degajarea benzii ocupate de masinile parcate.
- neder
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
neder
Pe Banu Manta? Inteleg sa se degajeze pe Titulescu, dar Banu Manta e un bulevard mic secundar care poate sta asa cum e acum. Crede-ma, locuiesc in zona de 25 de ani.
Pe Banu Manta? Inteleg sa se degajeze pe Titulescu, dar Banu Manta e un bulevard mic secundar care poate sta asa cum e acum. Crede-ma, locuiesc in zona de 25 de ani.
- Utilizator anonim
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Utilizator anonim
Da, sunt masurile de realizare a culoarului de descarcare a traficului de pe pasaj, vor apare si pe tot Titulescu in scurt timp.
Da, sunt masurile de realizare a culoarului de descarcare a traficului de pe pasaj, vor apare si pe tot Titulescu in scurt timp.
- rails
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
rails
pe banu manta e aceeasi situatie ca pe titulescu - avand in vedere traficul care va fi generat de pod, nu o sa mai fie un bulevard mic, secundar si in niciun caz nu poate ramane la fel. cunosc foarte bine zona, pentru ca stau in acelasi cartier, iar pe acolo nu o sa mai fie niciodata cum a fost pana acum.
normal, ca la orice schimbare, incerci sa te lupti cu ideea asta, dar o sa te obisnuiesti.
pe banu manta e aceeasi situatie ca pe titulescu - avand in vedere traficul care va fi generat de pod, nu o sa mai fie un bulevard mic, secundar si in niciun caz nu poate ramane la fel. cunosc foarte bine zona, pentru ca stau in acelasi cartier, iar pe acolo nu o sa mai fie niciodata cum a fost pana acum.
normal, ca la orice schimbare, incerci sa te lupti cu ideea asta, dar o sa te obisnuiesti.
- andrei11
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
andrei11
E o formulare nefericita. In Piata Iancului s-a luat de mult o asemenea masura si de aproximativ un an un an si ceva ridica baietii intr-o veselie masini zilnic, ca au de unde. Am ajuns sa parchez masina pe Maior Coravu ca acolo mai gasesti loc cand vin mai tarziu.
Toata lumea vrea sa se modernizeze infrastructura dar daca se poate sa-i ocoleasca pe ei. Asa ceva nu se poate, evident.
neder wrote:
Salut,
Stie cineva de ce s-a luat decizia tembela de a interzice stationarea pe prima banda pe Banu Manta in ambele sensuri?
E o formulare nefericita. In Piata Iancului s-a luat de mult o asemenea masura si de aproximativ un an un an si ceva ridica baietii intr-o veselie masini zilnic, ca au de unde. Am ajuns sa parchez masina pe Maior Coravu ca acolo mai gasesti loc cand vin mai tarziu.
Toata lumea vrea sa se modernizeze infrastructura dar daca se poate sa-i ocoleasca pe ei. Asa ceva nu se poate, evident.
- mihai_tomaro
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
mihai_tomaro
de-aia ajungi sa preferi casa la periferie decat bloc in proximitatea centrului. Treaba prost facuta de Ceasuescu , atunci cand a facut cutii de chibrituri pentru muncitori este extrem de greu de remediat acum. Suntem sortiti sa supartam asta toata viatza , si probabil si generatia viitoare va avea aceeasi soarta.
de-aia ajungi sa preferi casa la periferie decat bloc in proximitatea centrului. Treaba prost facuta de Ceasuescu , atunci cand a facut cutii de chibrituri pentru muncitori este extrem de greu de remediat acum. Suntem sortiti sa supartam asta toata viatza , si probabil si generatia viitoare va avea aceeasi soarta.
- neder
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
neder
Noi avem aici o parcare, de bine de rau, cea de la primarie. Cei de pe Banu Manta au strazile din spate unde pot parca. Doar ca mi se pare o decizie prea radicala pentru zona. Sa fim seriosi, de cate ori ati mers pe banda 1 pe un astfel de bulevard din cap in cap? Nu exista sa nu fie cineva parcat cu avarii sau 3-4 taxiuri in capat care fac toata treaba inutila. In opinia mea, cunoscand zona, o solutie inspirata si de aplaudat ar fi fost sa procedeze ca pe 1 mai: ziua interzis si noaptea permis. Ce trafic va fi dupa ora 20? Sa fim seriosi... Problema in fond e noaptea, pentru cei care sunt locuitori in zona.
Noi avem aici o parcare, de bine de rau, cea de la primarie. Cei de pe Banu Manta au strazile din spate unde pot parca. Doar ca mi se pare o decizie prea radicala pentru zona. Sa fim seriosi, de cate ori ati mers pe banda 1 pe un astfel de bulevard din cap in cap? Nu exista sa nu fie cineva parcat cu avarii sau 3-4 taxiuri in capat care fac toata treaba inutila. In opinia mea, cunoscand zona, o solutie inspirata si de aplaudat ar fi fost sa procedeze ca pe 1 mai: ziua interzis si noaptea permis. Ce trafic va fi dupa ora 20? Sa fim seriosi... Problema in fond e noaptea, pentru cei care sunt locuitori in zona.
- neder
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
neder
Solutia era sa se construiasca o parcare subterana aici la primarie. Si se rezolva si problema parcarii pentru cei in tranzit in timpul zilei. Iar noaptea, cum spuneam, sa avem voie sa parcam. Cu conditia ca la ora 7 jumate sa pleci cu masina la birou.
mihai_tomaro wrote:
de-aia ajungi sa preferi casa la periferie decat bloc in proximitatea centrului. Treaba prost facuta de Ceasuescu , atunci cand a facut cutii de chibrituri pentru muncitori este extrem de greu de remediat acum. Suntem sortiti sa supartam asta toata viatza , si probabil si generatia viitoare va avea aceeasi soarta.
Solutia era sa se construiasca o parcare subterana aici la primarie. Si se rezolva si problema parcarii pentru cei in tranzit in timpul zilei. Iar noaptea, cum spuneam, sa avem voie sa parcam. Cu conditia ca la ora 7 jumate sa pleci cu masina la birou.
- Mircea G
-
Posted:
-
Re: Discutii pe baza lucrarilor si proiectului (Partea 3)
Mircea G
Si cine respecta regula ? Sa fim seriosi !
O asemenea metoda , de parcare doar intr-un anumit interval orar , se poate face dar cu conditia : oprirea sau stationarea in afara intervalului orar , se pedepseste cu retinerea masinii si imobilizarea ei pe termen de 6 luni . Nu se plateste amenda ci doar o taxa de stocare pt 6 luni . E bine asa ?
Asta este metoda pt romani !
neder wrote:
......Iar noaptea, cum spuneam, sa avem voie sa parcam. Cu conditia ca la ora 7 jumate sa pleci cu masina la birou.
Si cine respecta regula ? Sa fim seriosi !
O asemenea metoda , de parcare doar intr-un anumit interval orar , se poate face dar cu conditia : oprirea sau stationarea in afara intervalului orar , se pedepseste cu retinerea masinii si imobilizarea ei pe termen de 6 luni . Nu se plateste amenda ci doar o taxa de stocare pt 6 luni . E bine asa ?
Asta este metoda pt romani !
📖 Pagination options